Diskuze k článku Liga spravedlnosti: Recenze

příspěvky 141 - 160 Napsat příspěvek
Alespoň cool moment by byl, kdyby Steppenwolf přišel na scénu za toho songu link :)
393519
Alespoň cool moment by byl, kdyby Steppenwolf přišel na scénu za toho songu https://www.youtube.com/watch?v=YwLmmXGEEps *:)*
1 0
No vyloženě nasraný jsem nebyl, možná, že jsem šel s velmi nízkým očekáváním, ale i tak je to strašně očividně prostříhaná a velmi dramaturgicky nezvládnutá týmovka, kde je opravdu vidět, že WB chtějí tak rychle dohnat Marvel, že prostě ti noví hrdinové bez pozadí v podobě samostatného filmu prostě jsou strašně ploší, protože se vlastně ani nedokážou představit. Flash takový kokotek, Cyborg divnej. U WW jsem v podstatě jen čuměl na zadek Gadotky, Superman jiný a jediný kdo mi byl sympatický byl Aquaman a možná i díky Mamoovi, takže na jeho komiksovku jsem celkem zvědav.

Steppenwolf designem celkem ok, ale taky raději herce v masce s digitální úpravou, než komplet CGI. Ostatně to CGI v té zrnitosti vypadalo stále strašně.  Měli nechat tu tmavou oblohu u finále, než tu červenou, ta se mi tam vubec nelibila plus nějaký hnusný fialový maglajz vylézající ze země.

U DC je fakt vidět, že tam chybí někdo jako Kevin Feige u Marvelu, který má jasný plán a ty filmy vede svou cestou a zárověn je to prostě někdo kdo má na starosti veškerou komunikaci s medii i fanoušky. U DC je jen grupa kravaťáků v pozadí, kterou nikdo nezná, a kteří to prostě s vidinou prachů moc uspěchali. Dobře jim tak.

4/10

P.S. J.K. Simmons se v ty posilce link na Gordona trapil zbytěčně, když tam má jen 2 scény a má kabát :D
393518
No vyloženě nasraný jsem nebyl, možná, že jsem šel s velmi nízkým očekáváním, ale i tak je to strašně očividně prostříhaná a velmi dramaturgicky nezvládnutá týmovka, kde je opravdu vidět, že WB chtějí tak rychle dohnat Marvel, že prostě ti noví hrdinové bez pozadí v podobě samostatného filmu prostě jsou strašně ploší, protože se vlastně ani nedokážou představit. Flash takový kokotek, Cyborg divnej. U WW jsem v podstatě jen čuměl na zadek Gadotky, Superman jiný a jediný kdo mi byl sympatický byl Aquaman a možná i díky Mamoovi, takže na jeho komiksovku jsem celkem zvědav. Steppenwolf designem celkem ok, ale taky raději herce v masce s digitální úpravou, než komplet CGI. Ostatně to CGI v té zrnitosti vypadalo stále strašně.  Měli nechat tu tmavou oblohu u finále, než tu červenou, ta se mi tam vubec nelibila plus nějaký hnusný fialový maglajz vylézající ze země. U DC je fakt vidět, že tam chybí někdo jako Kevin Feige u Marvelu, který má jasný plán a ty filmy vede svou cestou a zárověn je to prostě někdo kdo má na starosti veškerou komunikaci s medii i fanoušky. U DC je jen grupa kravaťáků v pozadí, kterou nikdo nezná, a kteří to prostě s vidinou prachů moc uspěchali. Dobře jim tak. 4/10 P.S. J.K. Simmons se v ty posilce http://media.tmz.com/2016/06/08/0608-main-jk-simmons-instagram-7.jpg  na Gordona trapil zbytěčně, když tam má jen 2 scény a má kabát *:D*
1 0

Marvel vs DC

Takže Marvel/Disney postupne logicky plánovaný, ale príliš pestrofarebný a navzdory tomu sterilný, rodinný a nezávadný, DC akože temný, nezvládnutý a strašne nasilu hnaný od filmu k filmu...
Nakoniec jediný zaujímavý comicsový vesmír je Marvel/Fox (ak nerátam Fantastic Four).  Viac než Thor a JL ma zaujímajú správy, že po vtipnom Deadpoolovi a skvelom Loganovi Fox chystá Multiple Man v produkcii Kinberga od scénaristu Wonder Woman s Jamesom Francom, Verbinskeho Gambit s Tatumom, Deadpoola 2, horor New Mutants a klasickú blockbusterovú X-Menovku Dark Phoenix.
393517
Takže Marvel/Disney postupne logicky plánovaný, ale príliš pestrofarebný a navzdory tomu sterilný, rodinný a nezávadný, DC akože temný, nezvládnutý a strašne nasilu hnaný od filmu k filmu...  Nakoniec jediný zaujímavý comicsový vesmír je Marvel/Fox (ak nerátam Fantastic Four).  Viac než Thor a JL ma zaujímajú správy, že po vtipnom Deadpoolovi a skvelom Loganovi Fox chystá Multiple Man v produkcii Kinberga od scénaristu Wonder Woman s Jamesom Francom, Verbinskeho Gambit s Tatumom, Deadpoola 2, horor New Mutants a klasickú blockbusterovú X-Menovku Dark Phoenix.
Marvel vs DC
1 0

Chermy

WonderWoman je oproti neskodnej a neambicioznej jednohubke v podobe Justice League skutocne skoro az oscarovym filmom. ;) A ti co ju budu aj po Justice League vydavat za dno DC tvorby budu zatrateni a v pekle im budu neustale premietat Captaina Americu z roku 1990. :))
393516
WonderWoman je oproti neskodnej a neambicioznej jednohubke v podobe Justice League skutocne skoro az oscarovym filmom. *;)* A ti co ju budu aj po Justice League vydavat za dno DC tvorby budu zatrateni a v pekle im budu neustale premietat Captaina Americu z roku 1990. *:))*
Chermy
2 0
dúfam ze toto komixové hovno v kinách prepadne :+
393515
dúfam ze toto komixové hovno v kinách prepadne *:+*
1 0

M.a.t.t.

To je jako říct "jsem zvědavý jestli někdo docení Affleckova Daredevila, po tom co viděl Elektru" :-D
393513
M.a.t.t.
2 0
Som zvedavy, ci niekto konecne spatne doceni aj tu WonderWoman :o:))
393512
Som zvedavy, ci niekto konecne spatne doceni aj tu WonderWoman *:o**:))*
2 0

2/10

ultimátní sračka kde nefunguje nic a jsou tam dvě dobrý scény nasranej superman a flash nabíjející motherbox  bohužel zabité totálně nudným OST, štěkenvulf totálně trapnej bubák, sesbírání ligy asi za pět minut, rozhovory supa s lois snad horší než kecy v Twilight "epické" finále kdesi v ukrajinské řiti a dojemný příběh 4 civilistů? Opravdu sračka roku zvyšuji hodnocení MoS na 10/10 a BvS na 9/10 ve stínu tohohle VELEHO*NA jsou to umělecká díla....
393511
ultimátní sračka kde nefunguje nic a jsou tam dvě dobrý scény [spoiler]nasranej superman a flash nabíjející motherbox[/spoiler]  bohužel zabité totálně nudným OST, štěkenvulf totálně trapnej bubák, sesbírání ligy asi za pět minut, rozhovory supa s lois snad horší než kecy v Twilight "epické" finále kdesi v ukrajinské řiti a dojemný příběh 4 civilistů? Opravdu sračka roku zvyšuji hodnocení MoS na 10/10 a BvS na 9/10 ve stínu tohohle VELEHO*NA jsou to umělecká díla....
2/10
1 0
Za mě 7/10.
Kdo píše/říká že je to Snyderuv film se šeredně plete. Kritiku chápu, mě to bavilo a Supermana fakt změnili k nepoznání a Cavill si ti moc nedával, jde ale vidět že Supermana hrát chce.
Jinak Flash super Aquaman ok i ten Cyborg nebyl špatnej. Ale bylo to uspechany. Stepenwolf promrhanejn
A kde je sakra Superman v černým obleku?
Chci ku*va Snyderovu verzi!!!
Btw, poslední po titulkova scena je slibným příslibem do budoucna. A kdybych nevěděl že tam bude, nejspíš by mě zní šílené zamrazilo, takhle jen trochu.
393510
Za mě 7/10. Kdo píše/říká že je to Snyderuv film se šeredně plete. Kritiku chápu, mě to bavilo a Supermana fakt změnili k nepoznání a Cavill si ti moc nedával, jde ale vidět že Supermana hrát chce. Jinak Flash super Aquaman ok i ten Cyborg nebyl špatnej. Ale bylo to uspechany. Stepenwolf promrhanejn [b]A kde je sakra Superman v černým obleku? Chci ku*va Snyderovu verzi!!! Btw, poslední po titulkova scena je slibným příslibem do budoucna. A kdybych nevěděl že tam bude, nejspíš by mě zní šílené zamrazilo, takhle jen trochu.[/b]
1 0
Pobavilo mě, že pokaždé, když už jsem si myslel, že znechucení a nenívist v článku dosáhli katarze, přišel nový odstavec. :-D

A ještě že během čtení mi neustále poblikávala reklama Komerční banky, abych si tuhle fajn partu vlepil na kreditku, což je vlastně nechtěný, přesto velmi sofistikovaný humor. :-D
393493
Pobavilo mě, že pokaždé, když už jsem si myslel, že znechucení a nenívist v článku dosáhli katarze, přišel nový odstavec. :-D A ještě že během čtení mi neustále poblikávala reklama Komerční banky, abych si tuhle fajn partu vlepil na kreditku, což je vlastně nechtěný, přesto velmi sofistikovaný humor. :-D
1 0

Chermy

No líp si to vystihnout nemohl snad8)
393492
No líp si to vystihnout nemohl snad*8)*
Chermy
1 0
Hezky napsané Imfe. Ani mě tolik věcí při sledování filmu nenapadlo. Přistihl jsem se v jakési letargii.... nedokázal jsem se ani škodolibě smát, ani bavit, ale ani se nasírat.... prostě ten film nějak profrčel.... Dotklo se mě to ve finále daleko méně než BvS. Tam jsem asi ještě nějaká očekávání měl, nebo mě iritoval naprosto se nehodící Luthor, nebo jak se to tváří strašně osudově a hlavní postavy jsou jedna retardovanější než druhá, nevím..... Ale tady toho bylo asi tolik, že mi to bylo fuk. Až teď když tu píšeš o těch promarněných bitvách Amazonek, či původní apokalypsu, došlo mi, jak velkolepé to vlastně opravdu mohlo být a o co jsme přišli. Došlo mi, že Snyderův vizuál tu byl stejně unavený jako Batman. Že tím zahlcením zeleného/modrého plátna Snyder vlastně nějakou dobu maskoval, že vůbec nemá cit pro bitevní/akční scénu... všechny ty zpomalovačky a digitální koně působí stejně blbě a dětsky, jako před lety arénovka s Jedi v epizodě II. Chci zase cítit to bláto a prach jako v Gladiátorovi, chci cejtit každý šíp v zádech.... a ne koukat na dementního digitálního Stepenwolfa. Proč byl sakra digitální.... vždyť by v masce vypadal o 100% lépe! Třeba by z něj šel i nějaký strach v podání dobrého herce. A jak jsem tušil, toho Aquamana se začínám bát... scény pod vodou byly úplně nejhorší...
393489
1 0
Neurazi, ale velmi lahko moze nasrat?)
393487
Neurazi, ale velmi lahko moze nasrat*?)*
1 0
zahraničné recky sú celkom zmierlivé. Roeper, napalil 3,5 zo 4. Travers 2,5 zo 4. Co mi pride pomerne slusne. Z toho co som cital to vyzera na uplne safe, neutralnu blbinu, ktora neurazi, nenadchne.
393486
1 0

Sweat55

Ta show byla ještě k tomu předtočená, takže to skóre je reálně ještě nižší.. ale oni to na stránkách nezveřejní do premiéry filmu.. to je
neskutenčá prasárna.
393479
Ta show byla ještě k tomu předtočená, takže to skóre je reálně ještě nižší.. ale oni to na stránkách nezveřejní do premiéry filmu.. to je neskutenčá prasárna.
Sweat55
1 0

Ex-SOLDIER

V té show na RT tomu dali 47%, když sjedeš dolů je tam video kde to můžeš přeskočit. Ale jinak formát téhle show je fakt debilní a zbytečnej, podle mě to za pár dílů zruší.
393477
Ex-SOLDIER
1 0
ja im strašne prajem fail, rovnako ako som ho prial Bayovi od dvojky transiek
393466
1 0
Posledni predikce o otviraku....110 mega, ze to neporazi trojku thora uz smrdelo nejaky ten den, ale ted je i relativne mozne, ze to bude mit otvirak nizsi nez erkovy IT a to je teda hodne na povazenou.
393463
1 0

"Marvelizace"

Já věděl že ta snaha to "zmarvelizovat" je cesta do pekel  :(:(:(:(
393462
Já věděl že ta snaha to "zmarvelizovat" je cesta do pekel  *:(**:(**:(**:(*
"Marvelizace"
1 0
Trošku odbočím, ale zajímalo by mě, pokud se DC universe chytne a pojede (což asi bude muset/bude donucen), jak bude vypadat filmovej rok. Už takhle 2x ročně Marvel je víc než dost, k tomu 2x DC, nějakej ten Deadpool/X-Men. Rámcově jsou to vysokorozpočtový filmy, který cílí na mladý (=hodně reklamy), tudíž budou potřebovat vydělat milion miliard. Jak dlouho bude trvat, než bude diváctvo saturováno a bude jim s comicsů blbě? A to ani nemluvím o SW, který imho cílí na částečně stejný publikum.
393450
1 0