Diskuze k článku Liga spravedlnosti: Recenze

příspěvky 161 - 180 Napsat příspěvek
To má být co na těch rottenech? Tam mě to pošle na facebook, kde se musím dívat na 10 minut videa, abych se dozvěděl skóre? :(:-
393449
To má být co na těch rottenech? Tam mě to pošle na facebook, kde se musím dívat na 10 minut videa, abych se dozvěděl skóre? *:(**:-*
1 0
Tak jo. Není to tam. Vše, co se mi líbilo na MoS a BvS zde chybí, nebo je to takové slabé meh. Celé to na mě dělá dojem, jako kdyby to dělali strašně rychle a na nic nebyl čas. Těch 300 míčů tam prostě vidět není, je to nevýrazné a nedotažené (i po trikové stránce!). Pocitově je to někde kolem Avengers 2. Naštěstí funguje humor a díky Flashovi je to celé snesitelnější. Několik pěkných momentů a dobrých nápadů to bohužel do nejvyšší ligy nevytáhne. Na restart to ale nutně nevidím, jednotlivé postavy mi přijdou ok, v nich problém určitě nebyl. Spravedlivých 5/10.
393448
1 0

Justice League

včera jsem navštívil kino na předpremiéře. Jako po tom co jsem se tu dočetl, tak se mi ani do kina moc nechtělo. Nakonec jsem si řekl zkusím to a uvidíme. Nakonec to nebylo až tak strašné, jak tu bylo řečeno, ale pravdou je, že je to dosti osekané ( dost věcí z trailerů tam prostě není) a tím pádem to skáče z místa na místo. Dosti mi to připomínalo Avengers 2....Chvíli jsem si myslel, že sedím na alternativní verzi Age Of Ultron, jen ty postavy tu prostě díky zkracování nedostali moc prostoru (což je největší chyba pro ty, co netuší kdo sakra je Aquaman, nebo Cyborg). Záporák byl nemastný, neslaný...prostě dement jako Ultron. Pokud vyjde prodloužená verze, věřím že bude dojem z filmu o něco lepší (stejně jako u BVS).
393446
Justice League
1 0
Vsetko dohromady
393445
Vsetko dohromady
2 0
mna by len zaujimalo ci to vyzeralo odpudivejsie ako Thor Ragnarok, bolo nudnejsie nez Dr Strange ci tuctovejsie ako novy Spiderman...
393444
1 0

Spoiler

Tu je celé video Supermanovho návratu. Pozerať len na vlastné riziko - ak plánujete ísť do kina, tak  vydržte a počkajte na veľké plátno. :D link
393443
Tu je celé video Supermanovho návratu. Pozerať len na vlastné riziko - ak plánujete ísť do kina, tak  vydržte a počkajte na veľké plátno. *:D* https://streamable.com/2qkut
Spoiler
1 0

6/10

Bohužel musím říct, že mi to přišlo ještě horší než Suicide Squad :- Nic mě tam vyloženě neštvalo. Vizuálně se mi to spis libi, připomíná to trochu fakt ty animaky. Ale hrozne to podraži to, jak to nedrží ze začátku vůbec pohromadě, skáče se z místa na místo a jenom se mechanicky posouváme v tom zcela generickým videohernim ději. Neni tam vůbec žádný zvrat. Steppenwolf  je fakt snad horší zaporak než enchantress. Ty hlavní postavy nedostanou vůbec prostor a to jejich sjednocení, který mělo bejt pro fanouška samo o sobě katarzi, je tady fakt ve stylu “chceš se k nám přidat? tak pojd”. Přišlo mi to fakt strašně odbyty, jak naky paty transformeri od Baye a to si proste JL nezaslouzila:- Porad si to ještě dokážu užit, některý scény si klidně budu pouštět dokola (třeba návrat Supermana a ty jeho závěrečný scény jsou skvělý), ale už se fakt těším na nadcházející dobu posnyderovskou, snad už to teď bude jenom lepší. Aquaman od Wana, Squad od O’connora, Batman od Reevese a WW2 od Jenkins snad tak špatně už nedopadnou. Please
393441
Bohužel musím říct, že mi to přišlo ještě horší než Suicide Squad *:-* Nic mě tam vyloženě neštvalo. Vizuálně se mi to spis libi, připomíná to trochu fakt ty animaky. Ale hrozne to podraži to, jak to nedrží ze začátku vůbec pohromadě, skáče se z místa na místo a jenom se mechanicky posouváme v tom zcela generickým videohernim ději. Neni tam vůbec žádný zvrat. Steppenwolf  je fakt snad horší zaporak než enchantress. Ty hlavní postavy nedostanou vůbec prostor a to jejich sjednocení, který mělo bejt pro fanouška samo o sobě katarzi, je tady fakt ve stylu “chceš se k nám přidat? tak pojd”. Přišlo mi to fakt strašně odbyty, jak naky paty transformeri od Baye a to si proste JL nezaslouzila*:-* Porad si to ještě dokážu užit, některý scény si klidně budu pouštět dokola (třeba návrat Supermana a ty jeho závěrečný scény jsou skvělý), ale už se fakt těším na nadcházející dobu posnyderovskou, snad už to teď bude jenom lepší. Aquaman od Wana, Squad od O’connora, Batman od Reevese a WW2 od Jenkins snad tak špatně už nedopadnou. Please
6/10
1 0

8/10

Je to úplne iné ako MoS a BvS. Nie je to také epic ani dark, čo je síce škoda, ale to sme vedeli už od rozhovorov pred premiérou BvS, keď sa JL spomínala s prvými náznakmi, čo od toho čakať. Je to tentokrát viac family-friendly, podobne ako WW, takže o tržby či snáď predčasný koniec DC films sa báť naozaj nemusíme.

Film samotný je v pohode. Dokonca aj tá hudba, ktorá je samostatne nepočúvateľná, tak vo filme celkom slušne sedí. Je tu množstvo cool momentov a detailov pre komiksových fanúšikov (napr. Green Lantern, Zeus) a tentokrát aj vtipov (ktoré očividne fungujú, celá sála sa niekoľkokrát počas filmu nahlas smiala), ale dokopy tam nie je nič vyslovene epic ako v prvých dvoch DC filmoch. A to krátenie stopáže si mohli odpustiť. Bavil som sa celú dobu, ale je cítiť, že to je strašne krátke a príbeh možno až príliš jednoduchý. Aj s tým Supermanom to nakoniec vyriešili dosť skratkovito, čo mi na filme vadilo asi najviac. Na konci som mal pocit akoby som dopozeral len nejakú prvú epizódu seriálu. Director's cut je v tomto prípade fakt povinnosť, a ak náhodou nevyjde, tak ma poriadne naserú.

Videné v IMAX 3D.

BTW: Druhá potitulková scéna je absolútny nerdgasm.
393440
Je to úplne iné ako MoS a BvS. Nie je to také epic ani dark, čo je síce škoda, ale to sme vedeli už od rozhovorov pred premiérou BvS, keď sa JL spomínala s prvými náznakmi, čo od toho čakať. Je to tentokrát viac family-friendly, podobne ako WW, takže o tržby či snáď predčasný koniec DC films sa báť naozaj nemusíme. Film samotný je v pohode. Dokonca aj tá hudba, ktorá je samostatne nepočúvateľná, tak vo filme celkom slušne sedí. Je tu množstvo cool momentov a detailov pre komiksových fanúšikov (napr. [spoiler]Green Lantern, Zeus[/spoiler]) a tentokrát aj vtipov (ktoré očividne fungujú, celá sála sa niekoľkokrát počas filmu nahlas smiala), ale dokopy tam nie je nič vyslovene epic ako v prvých dvoch DC filmoch. A to krátenie stopáže si mohli odpustiť. Bavil som sa celú dobu, ale je cítiť, že to je strašne krátke a príbeh možno až príliš jednoduchý. Aj s tým Supermanom to nakoniec vyriešili dosť skratkovito, čo mi na filme vadilo asi najviac. Na konci som mal pocit akoby som dopozeral len nejakú prvú epizódu seriálu. Director's cut je v tomto prípade fakt povinnosť, a ak náhodou nevyjde, tak ma poriadne naserú.   Videné v IMAX 3D. BTW: Druhá potitulková scéna je absolútny nerdgasm.
8/10
1 0

7/10

Tak už to mam taky za sebou. A rozhodne to neni taková tragedie jako píše redakce . Neni to bohuzel jako MoS a BvS ,v některých chvílích to sice trochu připomíná ale jinak je to o dost "veselejší " a "barevnější". Což je třeba u mě jedna z věci co me vadila . Osobně je me bližší styl MoS a BvS . Další věc na kterou sem si za celej film nezvykl byla hudba , za mě k tomu filmu absolutně neseděla. Zimmerova hudba by to o dost vic pozvedla . A ta stopaž mohla být delší . Osobně doufám v Directors Cut ( aspoň o půl hoďky) . Jinak to bylo dobrý 8)
393438
7/10
1 0

Glouwer

Achjo, oni jsou na ten film zlí :(
Očividně je to opět zklamání na všech frontách, to že máš postavy rád přece nic neznamená..
Promiň, ale nic hloupějšího, než co jsi tady teď vypustil, jsem snad ještě v žádné diskuzi tady neviděl. :D
393432
Achjo, oni jsou na ten film zlí :( Očividně je to opět zklamání na všech frontách, to že máš postavy rád přece nic neznamená.. Promiň, ale nic hloupějšího, než co jsi tady teď vypustil, jsem snad ještě v žádné diskuzi tady neviděl. *:D*
Glouwer
1 0

okkac

Bohuzel to asi nechapes
393431
Bohuzel to asi nechapes
okkac
1 0
Vie mi niekto ozrejmit co stym Supermanom ? Sko to snim je ako ho vratili a co ma byt nstom zle ake sa yo riesilo v predchadzajucej diskusii.
393430
1 0
Nejlepší první dojmy v historii MovieZone, mimochodem.:+
393428
Nejlepší první dojmy v historii MovieZone, mimochodem.*:+*
1 0
Ten moment, ked sa v diskusii najnovsieho DC filmu chvali Marvel...
393427
1 0

Glouwer

Zajdi si na Thora 3, ten je super ;)
393425
Zajdi si na Thora 3, ten je super *;)*
Glouwer
1 0

Redakce

Jsem poměrně zklamán a v podstatě mě to jen utvrdilo, že na moviezone už nebudu chodit. Není to vaším hodnocením, ale spíše stylem vyjadřování a vašim postojem. Ligu a Supermana mám rád od doby, kdy jsem jako malý kluk chodil na karneval v kostýmu Supermana a snažil se přemluvit ostatní kluky, aby byli ostatní členové. Ale váš negativní přístup a vaše ohavné kecy mi dnešek tak strašně znechutily, že jsem o sobě pochyboval, jestli na film vůbec půjdu. Na konec jsem dal pouze na sebe a na film vyrážím za 2 hodiny. Příjde mi, že se spíš vyžíváte v tom, že ten film je (podle vás) špatný a to mi dost vadí už.... (haha my jsme to říkali, byla to taková sra*ka ) - asi takhle mi to připadalo. Takže adios přátelé
393423
Redakce
1 0
Spekuluje snad Imf o tom, že ke zpoždění zveřejnění recenzí na Rottenech došlo na pokyn Warnerů?

Já vím, že Rotteny patří Fandangu, ve kterým mají menšinovej podíl právě Warner Bros. Ale IMHO bylo tohle rozhodnutí šéfů samotných Rottentomatoes, po tom, co se na ten jejich systém hodnocení nedávno snesla vlna kritiky.

Mimochodem, Metacritic skóre je momentálně na 51.
393422
Spekuluje snad Imf o tom, že ke zpoždění zveřejnění recenzí na Rottenech došlo na pokyn Warnerů? Já vím, že Rotteny patří Fandangu, ve kterým mají menšinovej podíl právě Warner Bros. Ale IMHO bylo tohle rozhodnutí šéfů samotných Rottentomatoes, po tom, co se na ten jejich systém hodnocení nedávno snesla vlna kritiky. Mimochodem, Metacritic skóre je momentálně na 51.
1 0

Disketa1

Nejsi jediný. Hodnocení ve světě není vůbec tak zlé.... na Metacritic je sice průměrné hodnocení (51 bodů) ale poměrně hodně lidí dalo velice slušné hodnocení řekl bych.... Rotteni před par hodinama ukazovali 54 % ale pak to rychle stáhli, protože mají nějaký offico čas, kdy se mají rotteni odkrýt.
393421
Disketa1
1 0
No jo no, Snyder si vykopal hrob, a vůbec mě to netěší, jelikož jeho filmy 300 a především Watchmen mám velmi rád. Zřejmě se do tohoto DC bordelu neměl vůbec pouštět, ono je to poslední dobou docela o h...ě i na papíru.... Nicméně je mi záhadou že obdobná kravina z druhé strany ( Thor) sbírá vavříny a dolary z celého světa. Ještě teď si rvu zbytek vlasů, že i já vůl přispěl do pokladničky Marvelu. Z velkých filmů jsem vyléčený na dost dlouhou dobu, to si radši budu doma donekonečna pouštět Timova Batmana, a skládat chvalozpěvy za Nolana.
393420
1 0

2/5

Totální shitstorm nějak divně poskládaný do sebe co nedává absolutně žádný smysl jako celek. Nefunguje tam absolutně nic. Chemie v týmu na hovno, logika odcestovala na jinou planetu asi achjo! O Snyderovi CGI už radši ani nemluvě po třetí zpomalovačce jsem to radši už nevnímal. Finále hnus. Fakt jsem doufal aspoň v nějaký úspěch, protože dle mého má DC ve stáji daleko zajímavější charaktery než Marvel, ale prostě to musí začít dělat jinak. Snad někdy možná. Jediný 2 scény které mě nějak bavili tak když Superman chytl Batfflacka pod krkem a ptal se jestli krvácí a když Aquaman odcházel s flaškou whiskey do moře. Zbytek smazat, zahodit, zapomenout:(:-
393419
Totální shitstorm nějak divně poskládaný do sebe co nedává absolutně žádný smysl jako celek. Nefunguje tam absolutně nic. Chemie v týmu na hovno, logika odcestovala na jinou planetu asi achjo! O Snyderovi CGI už radši ani nemluvě po třetí zpomalovačce jsem to radši už nevnímal. Finále hnus. Fakt jsem doufal aspoň v nějaký úspěch, protože dle mého má DC ve stáji daleko zajímavější charaktery než Marvel, ale prostě to musí začít dělat jinak. Snad někdy možná. Jediný 2 scény které mě nějak bavili tak když [spoiler]Superman chytl Batfflacka pod krkem a ptal se jestli krvácí a když Aquaman odcházel s flaškou whiskey do moře[/spoiler]. Zbytek smazat, zahodit, zapomenout*:(**:-*
2/5
1 0