Diskuze k článku Spider-Man: Homecoming: Recenze

příspěvky 41 - 57 Napsat příspěvek

7/10

Bavil jsem se, jako akcni komixovka je to nic moc, protoze akce je slaba a hudba slaba. Zbytek super, nejvic nejlepsi je to teen prostredi. Iron mana tam bylo malo, bal jsem se, ze tam bude vice podle toho, jak ho propagovali pred filmem. Par scen tam bylo fakt na silu a je to pro decka, ale aspon jako komedie to dost bavilo.
384714
7/10
1 0

8/10

Holland parádní, Keatonův záporák taky, bavil jsem se a víc jsem od toho nečekal. Iron Man je tam tak akorát, přecijen to není film o něm...
384712
8/10
1 0

9/10

u mna top 5 marvel s capitanmi 1 2 a strazcami 1 a strangeom , nemam co vytknut 9/10 pretoze to nie je dark knight :) a mozno najzabavnejsi, zaroven najlepsi zaporak v marveli, motivacia a vyvoj postav, humor, herci paradicka pozrel by som znova ... skvela zabava do kina, vycitky na akciu nechapem podla mna umysel ako to prebiehalo proste to nie je 30 rocny superman, specialne sa mi pacilo ze neporazil zaporaka ale sa vlastne porazil sam pomrkavanie na dc parada :) u mna najlepsi (najblizsi komixovemu) spiderman ever, perfektny krok od marvelu a sony spojit sily
384711
u mna top 5 marvel s capitanmi 1 2 a strazcami 1 a strangeom , nemam co vytknut 9/10 pretoze to nie je dark knight :) a mozno najzabavnejsi, zaroven najlepsi zaporak v marveli, motivacia a vyvoj postav, humor, herci paradicka pozrel by som znova ... skvela zabava do kina, vycitky na akciu nechapem podla mna umysel ako to prebiehalo proste to nie je 30 rocny superman, specialne sa mi pacilo ze [spoiler]neporazil zaporaka ale sa vlastne porazil sam [/spoiler]pomrkavanie na dc parada :) u mna najlepsi (najblizsi komixovemu) spiderman ever, perfektny krok od marvelu a sony spojit sily
9/10
1 0
Spiderman je doma a je to aj vidiet :) :+ ta zaverecna akcna scena je ozaj slaba a neuspokojiva, ale inak cele dobre. Konecne je to maly zasran co nevie co so sebou a hra ho aj zasran, ktory sa nemusi tvarit, ze ma pod 20 a pritom mu taha 30. A co je totalne super, konecne si meni naplne s pavucinou! :D :+ a musim este aj ja zdoraznit dolezitost druhej potitulkovej sceny!!! Aj keby sa vam chcelo ist akokolvek na wc, musite vydrzat.
384707
Spiderman je doma a je to aj vidiet *:)* *:+* ta zaverecna akcna scena je ozaj slaba a neuspokojiva, ale inak cele dobre. Konecne je to maly zasran co nevie co so sebou a hra ho aj zasran, ktory sa nemusi tvarit, ze ma pod 20 a pritom mu taha 30. A co je totalne super, konecne si meni naplne s pavucinou! *:D* *:+* a musim este aj ja zdoraznit dolezitost druhej potitulkovej sceny!!! Aj keby sa vam chcelo ist akokolvek na wc, musite vydrzat.
1 0

BlackAdder

Co takto sa vyjadrovat ku kvalite zaporaka, az ked film uvidis? ;)
384705
Co takto sa vyjadrovat ku kvalite zaporaka, az ked film uvidis? *;)*
BlackAdder
1 0
Na Spider-manovi jsem vyrostl, a je to moje srdcovka. A proto jsem se dost bál, že už se nebudu tolik chytat(za těch patnáct let od prvního Spider-mana se dost věcí změnila). A byl jsem velmi příjemně překvapen. Je to hodně povedený blockbuster, který šlape jak v civilní rovině, tak i v té superhrdinské. Nechybí vtipy a ani fajn akce. Občas se tlačí zbytečně na pilu, tím jak moc to chce být hlavně pro děti a puberťáky, ale naštěstí je tam i nějaký přesah. Herecky je to super a Holland s Keatonem si to tam neskutečně dávají(hlavně scéna v domě a v autě). Vedlejší herci jsou také dobří, ať už jde o Downeyho, Favreau nebo neskutečně sexy milfku Marisu Tomei(kterou ze záhadných důvodu oblékly do oblečení, jenž tyto přednosti zakrývá). Navíc má Spidey po dlouhé době kvalitního záporáka, díky kterému je souboj o dost zajímavější a osobnější. Fungují motivace, camea z ostatních marvelovek, hudba, pojetí a celkově to dost dobře šlape. Za mě velká spokojenost. 8/10
384700
1 0

7/10

wow, velký překvapení a velká spokojenost. Bavilo mě to hodně. Tom Holland opravdu překvapil. Utáhnul celej film. Iron Man a další Avengers potěšili :-)
A opravdu vydržte až do konce titulků. Tahle potitulková scéna byla snad ze všech nejvíc nejlepší a opravdu pobavila hodně:D:D:D
384697
wow, velký překvapení a velká spokojenost. Bavilo mě to hodně. Tom Holland opravdu překvapil. Utáhnul celej film. Iron Man a další Avengers potěšili :-) A opravdu vydržte až do konce titulků. Tahle potitulková scéna byla snad ze všech nejvíc nejlepší a opravdu pobavila hodně*:D**:D**:D*
7/10
1 0

KeyserSoze

Už jeho samotný nástup na scénu, využití při "boji" a hláškování. Za těch pár minut jasně ovládl půlku filmu.
384694
KeyserSoze
1 0
Film som nevidel. Nového Spideyho som videl iba v Civil War, kde ho drvivá väčšina chváli a ja dodnes neviem začo? Skúste mi vypichnúť aspoň jeden detail z Civil War, za ktorý si vyslúžil dosť veľký hype.
384685
1 0
Záporák byl super a celý film je hodně fajn. Kudos za ústup od "chci zničit svět hůůůááá" záporáků k tomuhle.
384684
1 0
Recenzi jsem ještě nečetl a Keatona mam moc rád, ale nebylo by lepší, kdyby se vysrali na dalšího generickýho záporáka a prostě zůstali se spidermanem na střední? Nebylo by to zábavnější?
384681
1 0

8/10

Čekám na protirecenzi od Civala. :) i když je mi jasné, že se jí nedočkám :D
384679
Čekám na protirecenzi od Civala. *:)* i když je mi jasné, že se jí nedočkám :D
8/10
1 0

8/10

Já jsem teda od toho nic moc nečekal protože jsem měl celkem strach z té kolaborace Sony/Marvel, ale nakonec jsem byl velice příjemně překvapený. Jak psal Mr.Hlad "Je zábavný, vtipný, akční a s vynikajícím castingem." a popisovaná scéna Keaton vs Holland bez kostýmu je naprosto luxusní. jsem docela rád že tam Iron Mana není tolik a jeho role "koučování" mu fakt sedla.

Sony
Jo to je pravda:(
384676
Já jsem teda od toho nic moc nečekal protože jsem měl celkem strach z té kolaborace Sony/Marvel, ale nakonec jsem byl velice příjemně překvapený. Jak psal Mr.Hlad "Je zábavný, vtipný, akční a s vynikajícím castingem." a popisovaná scéna Keaton vs Holland bez kostýmu je naprosto luxusní. jsem docela rád že tam Iron Mana není tolik a jeho role "koučování" mu fakt sedla. [b]Sony [/b]Jo to je pravda*:(*
8/10
1 0

6/10

Hrozně na sílu se snaží ukázat, že je to skutečně součástí MCU na úkor příběhu, hlavního hrdiny a vedlejších ženských postav. Nechápu, proč tam cpou ten hi-tec oblek, chtěl jsem spider-mana, ne Iron Mana a taky mi přišlo, že si Spidey prošel od Civil War extrémním downgradem. Občas jsem se nudil a akce fakt nic moc. Holland s Keatonem si to ale dávají neskutečně. Jako hodně velký fanoušek Spideyho jsem z kina odcházel dost zklamaný.:-
384675
Hrozně na sílu se snaží ukázat, že je to skutečně součástí MCU na úkor příběhu, hlavního hrdiny a vedlejších ženských postav. Nechápu, proč tam cpou ten hi-tec oblek, chtěl jsem spider-mana, ne Iron Mana a taky mi přišlo, že si Spidey prošel od Civil War extrémním downgradem. Občas jsem se nudil a akce fakt nic moc. Holland s Keatonem si to ale dávají neskutečně. Jako hodně velký fanoušek Spideyho jsem z kina odcházel dost zklamaný.*:-*
6/10
1 0
Je tam ve čtyřech scénách, ale neměl jsem pocit, že ho tam je málo. Prostě vedlejší role.
384674
1 0

5 minut Iron mana

Je pravda, ze je tam jen 5 minut?
384672
Je pravda, ze je tam jen 5 minut?
5 minut Iron mana
1 0

6,5/10

...misty jsem se nudil...Keaton je skvely a scena, kterou popisuje Mr.Hlad je perfektni :)
...akce na letadle je neprehledna, zbytek je prumerny a nic extra necekejte :)

Vydrzte az do konce zaverecnych titulku!!! Dockate se nejvetsiho zklamani!!!  :o ;)
384671
...misty jsem se nudil...Keaton je skvely a scena, kterou popisuje Mr.Hlad je perfektni :) ...akce na letadle je neprehledna, zbytek je prumerny a nic extra necekejte :) Vydrzte az do konce zaverecnych titulku!!! Dockate se nejvetsiho zklamani!!!  *:o* *;)*
6,5/10
1 0