Je to těžká nostalgie, ale nikomu z dnešních teens bychom to asi ani nedokázali vysvětlit
|
reagovat
|
|
reagovat
|
Díky imfe opět za skvělý článek a návrat do dětství. |
reagovat
|
|
reagovat
|
Za velmi kratky cas (typicke pre celu Cannon produkciu) tak vznikol protidokument, ktory prave skrz osobne vypovede sefov spolocnosti poskytuje ceneny protipohlad k torcha vysmesne ponatemu Electric Boogaloo. Hlavne ale priblizuje aj to, ako sefovia Cannon zmenili resp. uviedli nove prvky do vody zvanej "filmovy market" - festival v Cannes, resp. jeho pararelna odnoz Marche du film uz po nich nikdy nebol ako predtym
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|

|
reagovat
|
).
Ale schválně kdo ho zná? Kdyžtak dohledejte, finále v apokalyptickém Londýně je skutečně maso.|
reagovat
|
|
reagovat
|
Akorát je škoda, že imf nezmínil, že se v Cannon Films točily i dobré filmy a že Golan poskytoval bezprecedentní tvůrčí svobodu lidem jako Andrej Končalovskij, Jean-Luc Godard nebo Franco Zeffirelli. V produkci Cannon Films tak vznikly kvalitní snímky jako Splašený vlak nebo Othello právě od Franca Zeffirelliho a to nikoli jako adaptace Shakespearovy hry, ale Zeffirelli zfilmoval stejnojmennou Verdiho operu. Od nikoho jiného než Menahina Golana by shakespearovský režisér na podobný projekt těžko sehnal peníze. Právě Golan si strašně moc přál, aby vznikaly kvalitní artové snímky, takže právě kvůli tomu neváhal produkovat hromadu oněch béček a céček. |
reagovat
|

|
reagovat
|