Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Avatar: V nové trilogii budou i děti

příspěvky 1 - 20 Napsat příspěvek
Tady jsem našel článek, který píše něco ze zákulisí vzniku Piraňa II, takže koho to zajíma tak zde je odkaz link
283444
Tady jsem našel článek, který píše něco ze zákulisí vzniku Piraňa II, takže koho to zajíma tak zde je odkaz [link="http://url_odkazu"]http://www.jamescamerononline.com/Piranha2.htm[/link]
0 0
reagovat
Super informace ze zákulisí filmu. Ten nedostatek peněz perfektně vysvětluje, proč tam Cameronovo jméno zůstalo. Kdyby někdy v budoucnu točili životopisný film o Jamesovi, tak tohle zákulisí by vydalo na hutný začátek. Shakersi díky za nové informace.:+
283404
Super informace ze zákulisí filmu. Ten nedostatek peněz perfektně vysvětluje, proč tam Cameronovo jméno zůstalo. Kdyby někdy v budoucnu točili životopisný film o Jamesovi, tak tohle zákulisí by vydalo na hutný začátek. Shakersi díky za nové informace.*:+*
0 0
reagovat

K pirani II

Camerona zavolali ako pomocného režiséra, ale Ovidio G. Assonitis to chcel točiť sám a vyhodil ho. Povedal Cameronovi, ktorý natočil asi 4 scény, že je neschopný. Neskôr sa Cameron vlúpal do štúdia aby si film zostrihal podla seba. Nevyšlo to a ta verzie ktorá je dostupná je zostrihaná podla G. Assonitisa. Cameron si chcel najať právnika, aby jeho meno zmizlo s titulok, lenže v tej dobe nemal ešte prachy.
283332
Camerona zavolali ako pomocného režiséra, ale Ovidio G. Assonitis to chcel točiť sám a vyhodil ho. Povedal Cameronovi, ktorý natočil asi 4 scény, že je neschopný. Neskôr sa Cameron vlúpal do štúdia aby si film zostrihal podla seba. Nevyšlo to a ta verzie ktorá je dostupná je zostrihaná podla G. Assonitisa. Cameron si chcel najať právnika, aby jeho meno zmizlo s titulok, lenže v tej dobe nemal ešte prachy.
K pirani II
0 0
reagovat
Píšu si "Dataminer - nikdy nečíst"
283284
Píšu si "Dataminer - nikdy nečíst"
0 0
reagovat

KARLOS

Máš naprostou pravdu, že by film vypadal naprosto jinak, kdyby ho dělal celý Cameron. Přiznám se, že o tom kolik toho scénáristicky a režijně od Camerona ve filmu zůstalo nevím a vyznělo to, že mu podobu filmu vyčítám. Producenti bohužel dělávají tyto špinavé triky, kdy film zaštiťují jménem, které s tím má jen málo společné. Jelikož nejsem ecyklopedie filmu a neznám vše, tak jsem se při oné otázce podíval na režijní filmografii Camerona a tam uviděl tento film, proto jsem jej uvedl jako příklad nepovedeného pokračování.

Musím tedy sebekriticky přiznat, že to vyznělo, jako by to pokračování posral on, což zjevně ne. Pokud by byl uveden pouze jako jeden z režisérů tak bych film ani nezmínil. K tomu mě přimělo až uvedení jeho jména i jako spoluautora scénáře a tak jsem film nakonec zmínil (s pocitem, že část viny na tom nese).
Jelikož tedy jeho scénář přepsali (a režijně použili jen část), tak uznávám svoji chybu a uvedení tohoto filmu jako možnou odpověď na to, kdy naposledy posral nějaké pokračování není zmínění Piraně 2 správné. Díky za upřesnění a nové informace.:+
Cameronovu tvorbu mám rád a ikdyž tedy žádné pokračování nepokazil, tak pokračování formou trilogii ještě nedělal a věřím že bude úspěšný i teď, jen jsem opatrný v očekávání. Každopádně bych podobně jako uživatl Svaťoš raději viděl Camerona u jiných, nových projektů než u pokračování Avatara.
283276
Máš naprostou pravdu, že by film vypadal naprosto jinak, kdyby ho dělal celý Cameron. Přiznám se, že o tom kolik toho scénáristicky a režijně od Camerona ve filmu zůstalo nevím a vyznělo to, že mu podobu filmu vyčítám. Producenti bohužel dělávají tyto špinavé triky, kdy film zaštiťují jménem, které s tím má jen málo společné. Jelikož nejsem ecyklopedie filmu a neznám vše, tak jsem se při oné otázce podíval na režijní filmografii Camerona a tam uviděl tento film, proto jsem jej uvedl jako příklad nepovedeného pokračování. Musím tedy sebekriticky přiznat, že to vyznělo, jako by to pokračování posral on, což zjevně ne. Pokud by byl uveden pouze jako jeden z režisérů tak bych film ani nezmínil. K tomu mě přimělo až uvedení jeho jména i jako spoluautora scénáře a tak jsem film nakonec zmínil (s pocitem, že část viny na tom nese). [b]Jelikož tedy jeho scénář přepsali (a režijně použili jen část), tak uznávám svoji chybu a uvedení tohoto filmu jako možnou odpověď na to, kdy naposledy posral nějaké pokračování není zmínění Piraně 2 správné. Díky za upřesnění a nové informace.[/b]*:+* Cameronovu tvorbu mám rád a ikdyž tedy žádné pokračování nepokazil, tak pokračování formou trilogii ještě nedělal a věřím že bude úspěšný i teď, jen jsem opatrný v očekávání. Každopádně bych podobně jako uživatl Svaťoš raději viděl Camerona u jiných, nových projektů než u pokračování Avatara.
KARLOS
0 0
reagovat
Dataminer: Jako ne, že by to něco měnilo, ale Cameron u Piraně sice dělal na scénáři, ale ten se po jeho odchodu prakticky do poslední čárky přepsal. A co se režie týče, natočil prý jen podvodní materiál ke dvoum scénám - kde za ně uvalil polovinu předpokládaného rozpočtu. Pak mu dali sbohem a šáteček ;)?)...
Jestli je to moc nebo málo na to, aby to bylo možno považovat byť jen za to zprasení filmu, nebo nedej bože za samotný vlastní film samozřejmě nechávám na každém jednotlivci, ale víc jak to, že Cameron dělal druhou Piraňu platí, že druhá Piraňa by si dnes a vlastně už při druhých Alienech strašně přála, aby ji ve skutečnosti točil onen Cameron.
Sečteno a podrtženo, druhá Piraňa s hlavičkou Jamese Camerona na obalu DVD je spíš věčný "špinavý trik" producentů tohohle fláku, než tvrdá realita...
283271
Dataminer: Jako ne, že by to něco měnilo, ale Cameron u Piraně sice dělal na scénáři, ale ten se po jeho odchodu prakticky do poslední čárky přepsal. A co se režie týče, natočil prý jen podvodní materiál ke dvoum scénám - kde za ně uvalil polovinu předpokládaného rozpočtu. Pak mu dali sbohem a šáteček *;)**?)*... Jestli je to moc nebo málo na to, aby to bylo možno považovat byť jen za to zprasení filmu, nebo nedej bože za samotný vlastní film samozřejmě nechávám na každém jednotlivci, ale víc jak to, že Cameron dělal druhou Piraňu platí, že druhá Piraňa by si dnes a vlastně už při druhých Alienech strašně přála, aby ji ve skutečnosti točil onen Cameron. Sečteno a podrtženo, druhá Piraňa s hlavičkou Jamese Camerona na obalu DVD je spíš věčný "špinavý trik" producentů tohohle fláku, než tvrdá realita...
0 0
reagovat

TonyClifton (15.01.2014 22:34:23)

"Dlouho předlouho už jsem se tak nenasmál"

No pokud patříš ke skupině co se směje bezdůvodně, po drogách nebo jen tak sám sobě, tak hlavně že jsi se pobavil. Budu teď trochu spekulovat, ale domnívám se, že tě uvedená odpověď pobavila proto, že jsi asi nepochopil svoji vlastní otázku, tj. "Kdy naposledy posral nějaký pokračování, sci-fi nebo vůbec velkofilm?"

Nejdříve se zeptám - je film Piraňa 2: Létající zabijáci pokračování? (Kdyby jsi to nevěděl, odpověď je ANO, je to pokračování přímé či volné, ale pokračování to prostě je). Ale zpět k mé doměnce, že jsi nepochopil vlastní dotaz. Jediné co mě napadá tak směšného, že si ty myslíš, že já Piraňu 2 považuji za sci-fi a dokonce za velkofilm. To by totiž bylo opravdu k popukání a sám bych propadl v hysterický smých.

Jenže ve tvé otázce byla čárka a slovíčko ´nebo´, tedy smysl tvého dotazu dekomponovaného na části vyzní: kdy naposledy pokazil Cameron pokračování nebo sci-fi nebo velkofilm. Tak jak tě to asi strašně moc pobavilo by tvůj dotaz musel znít "Kdy naposledy posral nějaké pokračování sci-fi velkofilmu." Tedy bez čárky a hlavně použití slova nebo. Pokud by po této a ne tvé otázce zněla opověď Piraňa 2, tak by bylo opravdu zdravou reakcí se začít neskutečně smát. V druhém případě doporučuji méně hulit při psaní či čtení diskuze.:+

Pokud má doměnka ale nebyla správná, tak mi prosím napiš co jiného tě na tom tak moc pobavilo ať se také zasměji. Díky ;)

283269
"Dlouho předlouho už jsem se tak nenasmál" No pokud patříš ke skupině co se směje bezdůvodně, po drogách nebo jen tak sám sobě, tak hlavně že jsi se pobavil. Budu teď trochu spekulovat, ale domnívám se, že tě uvedená odpověď pobavila proto, že jsi asi nepochopil svoji vlastní otázku, tj. "Kdy naposledy posral nějaký pokračování, sci-fi nebo vůbec velkofilm?" Nejdříve se zeptám - je film Piraňa 2: Létající zabijáci pokračování? (Kdyby jsi to nevěděl, odpověď je ANO, je to pokračování přímé či volné, ale pokračování to prostě je). Ale zpět k mé doměnce, že jsi nepochopil vlastní dotaz. Jediné co mě napadá tak směšného, že si ty myslíš, že já Piraňu 2 považuji za sci-fi a dokonce za velkofilm. To by totiž bylo opravdu k popukání a sám bych propadl v hysterický smých. Jenže ve tvé otázce byla čárka a slovíčko ´nebo´, tedy smysl tvého dotazu dekomponovaného na části vyzní: kdy naposledy pokazil Cameron pokračování nebo sci-fi nebo velkofilm. Tak jak tě to asi strašně moc pobavilo by tvůj dotaz musel znít "Kdy naposledy posral nějaké pokračování sci-fi velkofilmu." Tedy bez čárky a hlavně použití slova nebo. Pokud by po této a ne tvé otázce zněla opověď Piraňa 2, tak by bylo opravdu zdravou reakcí se začít neskutečně smát. V druhém případě doporučuji méně hulit při psaní či čtení diskuze.*:+* Pokud má doměnka ale nebyla správná, tak mi prosím napiš co jiného tě na tom tak moc pobavilo ať se také zasměji. Díky *;)*
TonyClifton (15.01.2014 22:34:23)
0 0
reagovat
Jestli je Cameron jenom filmový přicmrndáváč? Stačí se podívat jak na to filmy byli před a po Propasti a TF2. Navíc na těchto filmech není zub času až tak poznat a jsou to pro mě technické skvosty na tehdejší dobu.

Ad Avatar - vzhledem k Propasti se dost těším na vodní Pandorské dobrodružství. Ale celkově bych radši Camerovna viděl u jiných projektů. Avatar je perfektní řemeslo, ale příběhově to šlo absolutně mimo mě a film ze mě vyprchal hned jak skončil, což se mi u Camerovna stalo poprvé. Proto bych byl pro film s větším "poselstvím". (viz opomíjená SE Propasti)
283263
Jestli je Cameron jenom filmový přicmrndáváč? Stačí se podívat jak na to filmy byli před a po Propasti a TF2. Navíc na těchto filmech není zub času až tak poznat a jsou to pro mě technické skvosty na tehdejší dobu. Ad Avatar - vzhledem k Propasti se dost těším na vodní Pandorské dobrodružství. Ale celkově bych radši Camerovna viděl u jiných projektů. Avatar je perfektní řemeslo, ale příběhově to šlo absolutně mimo mě a film ze mě vyprchal hned jak skončil, což se mi u Camerovna stalo poprvé. Proto bych byl pro film s větším "poselstvím". (viz opomíjená SE Propasti)
0 0
reagovat

SAURON666

Cameron mal cosi docinenia s projektom "brother termite" kde bol pomocou MoCap vyrenderovany mimozemstan, nechcem zavadzat ale mam pocit ze to bolo este pred Lotrom.
Podarilo by sa mu to tak ci tak, Jackson mu pomohol tym, ze sa rozhodol pre Wetu ktora s tym mala velku skusenost
283264
Cameron mal cosi docinenia s projektom "brother termite" kde bol pomocou MoCap vyrenderovany mimozemstan, nechcem zavadzat ale mam pocit ze to bolo este pred Lotrom. Podarilo by sa mu to tak ci tak, Jackson mu pomohol tym, ze sa rozhodol pre Wetu ktora s tym mala velku skusenost
SAURON666
0 0
reagovat

Dataminer

Asi ti zabralo trochu času ale tolik nic neříkající textu jsem dlouho nečetl.
283260
Asi ti zabralo trochu času ale tolik nic neříkající textu jsem dlouho nečetl.
Dataminer
0 0
reagovat

KARLOS

:+
To chce rovno samostatny clanok
283081
*:+* To chce rovno samostatny clanok
KARLOS
0 0
reagovat
SAURON666: ad snímkování u Hobbita – by vyšší nebylo, kdyby o něm Cameron pět let před jeho natáčením nemluvil v každém profi filmově-technickém debatním kroužku, netestoval ho už u Titanicu (kde mimochodem on sám využil s Digital Domain poprvé motion capture, ehm) a neloboval u Jacksona, aby když už bude točit ve stereu, tak ať ho alespoň preventivně točí ve vyšším snímkování s tím, že případná využitelnost bude na snadě...
ad Motion Capture – myslíš tu technologii, která se objevila v polovině devadesátých let a využil ji už i Michael Jackson ve svých některých klipech? Ale no tak... Nehledě na to, že právě Cameron se svým týmem poskládali jeho nástupce – Performace capture, kterého teď hojně využívá právě Jackson...
Jako nikdo nebude upírat, že Weta u LOTRa s Glumem posunula laťku zase o kus dál. Ale on Glum nebyl založen jen na motion capture, byla to velmi pevná spolupráce snímkové animace i toho MoCapu. A MNOHEM větší zásluhy za kvality Gluma byly na způsobu práce – že se začalo poprvé vycházet z předem natočeného hercova výkonu jako převážně směrodatného a pak i texturováním a dalším tramilionem věcí, které už byly dřív známé, ale nikdo se do nich nepouštěl s takovou důsledností...
Ano, Glum Camerona přesvědčil, že už uzrál čas a finanční nenáročnost Avatara zvládnout. A logicky si vybral i nejpovolanější z oboru – Wetu – aby mu na modráscích zamakalo, protože i ona neusnula na vavřínech a technologicky fičela dál.
Nehledě na to, že Cameron, Jackson, Spielberg a ve své době i ten Lucas jsou především dohromady pionýři, kteří se nebojí půjčovat své vizionářské nápady kamarádům, kteří můžou kamarádsky nakopnout technologii kupředu.
Lucas založil ILM pro SW, ta začala pracovat na CGI, to pak poprvé Spielberg využil pro digi postavu s Mladém Sherlockovi (myslím), pak přišel Cameron, celou technologii nakopnul (a značně vylepšil) u Propasti a T2 a pak opět přišel Spielberg a celé to stonásobně zužitkoval u Parku.
Je to štafeta? Jistě, ale zároveň je to i víc – přímá spolupráce, kde i když ty projekty vnikaly postupně, filmy se navzájem technologicky doplňovaly a podpírali – stejně, jako jejich tvůrci...
Proto říct, že že bez Jacksona a Lucase by Cameron Modrákyy neurobil a nebo že slíznul veškerou smetanu, je scestné a v pravdě fanfan zaslepené.
283079
SAURON666: ad snímkování u Hobbita – by vyšší nebylo, kdyby o něm Cameron pět let před jeho natáčením nemluvil v každém profi filmově-technickém debatním kroužku, netestoval ho už u Titanicu (kde mimochodem on sám využil s Digital Domain poprvé motion capture, ehm) a neloboval u Jacksona, aby když už bude točit ve stereu, tak ať ho alespoň preventivně točí ve vyšším snímkování s tím, že případná využitelnost bude na snadě... ad Motion Capture – myslíš tu technologii, která se objevila v polovině devadesátých let a využil ji už i Michael Jackson ve svých některých klipech? Ale no tak... Nehledě na to, že právě Cameron se svým týmem poskládali jeho nástupce – Performace capture, kterého teď hojně využívá právě Jackson... Jako nikdo nebude upírat, že Weta u LOTRa s Glumem posunula laťku zase o kus dál. Ale on Glum nebyl založen jen na motion capture, byla to velmi pevná spolupráce snímkové animace i toho MoCapu. A MNOHEM větší zásluhy za kvality Gluma byly na způsobu práce – že se začalo poprvé vycházet z předem natočeného hercova výkonu jako převážně směrodatného a pak i texturováním a dalším tramilionem věcí, které už byly dřív známé, ale nikdo se do nich nepouštěl s takovou důsledností... Ano, Glum Camerona přesvědčil, že už uzrál čas a finanční nenáročnost Avatara zvládnout. A logicky si vybral i nejpovolanější z oboru – Wetu – aby mu na modráscích zamakalo, protože i ona neusnula na vavřínech a technologicky fičela dál. Nehledě na to, že Cameron, Jackson, Spielberg a ve své době i ten Lucas jsou především dohromady pionýři, kteří se nebojí půjčovat své vizionářské nápady kamarádům, kteří můžou kamarádsky nakopnout technologii kupředu. Lucas založil ILM pro SW, ta začala pracovat na CGI, to pak poprvé Spielberg využil pro digi postavu s Mladém Sherlockovi (myslím), pak přišel Cameron, celou technologii nakopnul (a značně vylepšil) u Propasti a T2 a pak opět přišel Spielberg a celé to stonásobně zužitkoval u Parku. Je to štafeta? Jistě, ale zároveň je to i víc – přímá spolupráce, kde i když ty projekty vnikaly postupně, filmy se navzájem technologicky doplňovaly a podpírali – stejně, jako jejich tvůrci... Proto říct, že že bez Jacksona a Lucase by Cameron Modrákyy neurobil a nebo že slíznul veškerou smetanu, je scestné a v pravdě fanfan zaslepené.
0 0
reagovat
A je potvrzené, že Lang bude hrát přímo Quaritche? Nemohl by hrát jen někoho z Na'vi?
283073
A je potvrzené, že Lang bude hrát přímo Quaritche? Nemohl by hrát jen někoho z Na'vi?
0 0
reagovat
ripley, lang = prequel?
283055
ripley, lang = prequel?
0 0
reagovat
Děti: Nejspíš to muselo přijít, ale kdyby se tam neobjevily, tak by mi to nevadilo. Ale snad to dopadne dobře.
Příběh jedničky: Právě díky jednoduchému příběhu si myslím, že měl úspěch. Titanic taky není o složitém příběhu, ale o emocích.
Tržby: Epizoda 7 určitě nedá víc jak 3 miliardy.
A už od skončení filmu vím, že na další určitě půjdu. Žádné jiné tak skvělé 3D jsem od té doby neviděl.
283048
Děti: Nejspíš to muselo přijít, ale kdyby se tam neobjevily, tak by mi to nevadilo. Ale snad to dopadne dobře. Příběh jedničky: Právě díky jednoduchému příběhu si myslím, že měl úspěch. Titanic taky není o složitém příběhu, ale o emocích. Tržby: Epizoda 7 určitě nedá víc jak 3 miliardy. A už od skončení filmu vím, že na další určitě půjdu. Žádné jiné tak skvělé 3D jsem od té doby neviděl.
0 0
reagovat
„Kdy naposledy posral nějaký pokračování, sci-fi nebo vůbec velkofilm?"

Tady by mohla být odpověď třeba rok 1981 a film Piraňa 2: Létající zabijáci.


:D:D:D:D:D
Dlouho předlouho už jsem se tak nenasmál. :+
283047
„Kdy naposledy posral nějaký pokračování, sci-fi nebo vůbec velkofilm?" Tady by mohla být odpověď třeba rok 1981 a film Piraňa 2: Létající zabijáci. *:D**:D**:D**:D**:D* Dlouho předlouho už jsem se tak nenasmál. *:+*
0 0
reagovat

naigoto

Hlavní věc, kterou jsem chtěl říci, je to, že v Avataru není nic nového, jen je to dovedené na daleko lepší úroveň.
283042
Hlavní věc, kterou jsem chtěl říci, je to, že v Avataru není nic nového, jen je to dovedené na daleko lepší úroveň.
naigoto
0 0
reagovat
Arbiter (15.01.2014 15:34:58)
"Myslíte, že si ti, co pořád ještě na avatara držkujou, někdy uvědomí, že jsou v menšině?"

Otázkou je, zda jsou v menšině. Řadě lidí totiž nestojí za to, aby kdekoliv publikovali svoji nespokojenost s filmem, který se jim nelíbil. To přenechávají haterům, kteří třeba ten daný film ani neviděli, ale baví je, jak provokují fanoušky a jak ti se pak vztekají a obhajují. Dále je tu také celá řada lidí, a ta je v případě Avatara hodně početná, která by nic takového ani nepřiznala. Avatar byl prostě IN, kdo jej neviděl byl mimoň, kdo nevynášel 3D do nebes byl zpátečník atd. atd. Kdo by se pak sám dobrovolně shazoval a tím i sebe ve společnosti – to moc lidí dnes neriskne. A samozřejmě je tu spousta lidí co ani film nevidělo či ani nechtělo vidět. Ať je to jak chce, pro studio jsou rozhodující čísla zisků a zde z jejich pohledu není co řešit - prostě pokračování.

TonyClifton (15.01.2014 16:11:20)
„Kdy naposledy posral nějaký pokračování, sci-fi nebo vůbec velkofilm?"

Tady by mohla být odpověď třeba rok 1981 a film Piraňa 2: Létající zabijáci. To není zrovna perla kinematografie a nic na tom nemění ani to, že nebyl jediný režisér filmu, ale na druhou stranu v tom měl prsty i jako scénárista. To jen tak na okraj.
Ale podstatné je, že stejně tak se ale můžeme ptát, kdy Cameron naposledy natočil nějakou trilogii a to ještě navíc sci-fi a velkofilmu? Cameronovu práci mám moc rád a minimálně za Terminátora a Pravdivé lži to pro mě ani jinak nejde, a tak doufám/věřím, že bude mít úspěch. Opatrnosti ale není nikdy dost. Stačí se podívat na Jacksona a jeho novou trilogii Hobita, kdy mi zrovna nepřijde, že by z toho „uchcávalo“ tolik lidí jako u Pána prstenů. Stát se tedy může cokoliv, i když naprosto souhlasím s názory, že se Jackson a Cameron nedají srovnávat.

K článku:
„Prvním přírůstkem do obsazení byl totiž pár měsíců zpátky Stephen Lang, který si nějakým zázrakem opět zahraje plukovníka Quaritche.“
On to takový zázrak být nemusí a ani nijak složitý. Jen namátkou takové klonování to snadno vyřeší. Jelikož pro ně není žádný problém vytvářet fungující fyzické schránky mimozemského druhu, tak proč by pro mě měl být problém naklonovat si badass plukovníka, který se jim určitě svými schopnosti a mentalitou bude hodit na více místech vesmíru a Zemi samotnou nevyjímaje. Terminátor také nebyl jeden a dle toho kolik avatarů v Avatarovi běhalo, tak i to klonování (či jiný způsob kterým ta těla vytváří) nedělalo nejmenší potíže.
A co se dětí v ději týče si myslím, že je zbytečné se nad tím teď zamýšlet, protože Cameron pravděpodobně opět pobere z X předloh a jen tomu dá podobu která mu bude vyhovovat. S odkazem na Avatara osobně tedy nečekám něco nečekaného, neviděného z pohledu zápletky, ale spíše z pohledu vizuální. Komu se to líbit nebude, tak na to nemusí koukat a komu ano, tak pro toho jen dobře ;-)
283038
[b]Arbiter (15.01.2014 15:34:58)[/b] "Myslíte, že si ti, co pořád ještě na avatara držkujou, někdy uvědomí, že jsou v menšině?" Otázkou je, zda jsou v menšině. Řadě lidí totiž nestojí za to, aby kdekoliv publikovali svoji nespokojenost s filmem, který se jim nelíbil. To přenechávají haterům, kteří třeba ten daný film ani neviděli, ale baví je, jak provokují fanoušky a jak ti se pak vztekají a obhajují. Dále je tu také celá řada lidí, a ta je v případě Avatara hodně početná, která by nic takového ani nepřiznala. Avatar byl prostě IN, kdo jej neviděl byl mimoň, kdo nevynášel 3D do nebes byl zpátečník atd. atd. Kdo by se pak sám dobrovolně shazoval a tím i sebe ve společnosti – to moc lidí dnes neriskne. A samozřejmě je tu spousta lidí co ani film nevidělo či ani nechtělo vidět. Ať je to jak chce, pro studio jsou rozhodující čísla zisků a zde z jejich pohledu není co řešit - prostě pokračování. [b]TonyClifton (15.01.2014 16:11:20)[/b] „Kdy naposledy posral nějaký pokračování, sci-fi nebo vůbec velkofilm?" Tady by mohla být odpověď třeba rok 1981 a film Piraňa 2: Létající zabijáci. To není zrovna perla kinematografie a nic na tom nemění ani to, že nebyl jediný režisér filmu, ale na druhou stranu v tom měl prsty i jako scénárista. To jen tak na okraj. Ale podstatné je, že stejně tak se ale můžeme ptát, kdy Cameron naposledy natočil nějakou trilogii a to ještě navíc sci-fi a velkofilmu? Cameronovu práci mám moc rád a minimálně za Terminátora a Pravdivé lži to pro mě ani jinak nejde, a tak doufám/věřím, že bude mít úspěch. Opatrnosti ale není nikdy dost. Stačí se podívat na Jacksona a jeho novou trilogii Hobita, kdy mi zrovna nepřijde, že by z toho „uchcávalo“ tolik lidí jako u Pána prstenů. Stát se tedy může cokoliv, i když naprosto souhlasím s názory, že se Jackson a Cameron nedají srovnávat. K článku: „Prvním přírůstkem do obsazení byl totiž pár měsíců zpátky Stephen Lang, který si nějakým zázrakem opět zahraje plukovníka Quaritche.“ On to takový zázrak být nemusí a ani nijak složitý. Jen namátkou takové klonování to snadno vyřeší. Jelikož pro ně není žádný problém vytvářet fungující fyzické schránky mimozemského druhu, tak proč by pro mě měl být problém naklonovat si badass plukovníka, který se jim určitě svými schopnosti a mentalitou bude hodit na více místech vesmíru a Zemi samotnou nevyjímaje. Terminátor také nebyl jeden a dle toho kolik avatarů v Avatarovi běhalo, tak i to klonování (či jiný způsob kterým ta těla vytváří) nedělalo nejmenší potíže. A co se dětí v ději týče si myslím, že je zbytečné se nad tím teď zamýšlet, protože Cameron pravděpodobně opět pobere z X předloh a jen tomu dá podobu která mu bude vyhovovat. S odkazem na Avatara osobně tedy nečekám něco nečekaného, neviděného z pohledu zápletky, ale spíše z pohledu vizuální. Komu se to líbit nebude, tak na to nemusí koukat a komu ano, tak pro toho jen dobře ;-)
0 0
reagovat

naigoto

Nikdy jsem neřekl, že by bez LOTRa a SW nevznikl Avatar. Říkám, že když vznikla Weta, filmové triky se posunuly o ohromný kus dopředu,hlavně Motion capture. To umožnilo Cameronovi natočit Avatara v roce 2009 a ne o několik let později. Prostě chci říct, že Lucas a Jackson přispěli do rozvoje filmových triků daleko víc, než Cameron.
283035
Nikdy jsem neřekl, že by bez LOTRa a SW nevznikl Avatar. Říkám, že když vznikla Weta, filmové triky se posunuly o ohromný kus dopředu,hlavně Motion capture. To umožnilo Cameronovi natočit Avatara v roce 2009 a ne o několik let později. Prostě chci říct, že Lucas a Jackson přispěli do rozvoje filmových triků daleko víc, než Cameron.
naigoto
0 0
reagovat

SAURON666

Cameron až tak bez zásluh nie je. V prvom rade zdokonalil virtuálnu kameru a hlavne prišiel s nápadom umiestniť pred hercov xicht malú kameru, ktorá sníma mimiku. To umožnilo, aby bol hercov výkon priamo preložený na počítačovú postavu bez toho, aby to museli animátori ručne animovať. Nejaký ich zásah tam stále je, ale je minimálny.
283032
Cameron až tak bez zásluh nie je. V prvom rade zdokonalil virtuálnu kameru a hlavne prišiel s nápadom umiestniť pred hercov xicht malú kameru, ktorá sníma mimiku. To umožnilo, aby bol hercov výkon priamo preložený na počítačovú postavu bez toho, aby to museli animátori ručne animovať. Nejaký ich zásah tam stále je, ale je minimálny.
SAURON666
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se