Diskuze k článku Rychle a zběsile: Tokijská jízda: Recenze

27007
omg
0 0
Takze sa vsetci vrhnime na Cars, toto nestoji ani ako priloha k Big Macu
27004
0 0
Tak myslim, že videopůjčovna to jistí. Na tohle bych nešel i kdybych měl lístek zadara. To bych obětoval nějakýho nepřítele. Btw: Jedničku zrovna nemusim, kvůli nafťákovi, ale uznávám že před dvojkou je daleko vepředu. Škoda, že to timhle kouskem pošlou do kytek, ale co NFS už taky došel dech:-
27002
Tak myslim, že videopůjčovna to jistí. Na tohle bych nešel i kdybych měl lístek zadara. To bych obětoval nějakýho nepřítele. Btw: Jedničku zrovna nemusim, kvůli nafťákovi, ale uznávám že před dvojkou je daleko vepředu. Škoda, že to timhle kouskem pošlou do kytek, ale co NFS už taky došel dech*:-*
0 0
hej na to jdu i kdyby nevim co......chci to taky poradne pomluvit a taky se poradne pobavit jako u komedie:))
26998
hej na to jdu i kdyby nevim co......chci to taky poradne pomluvit a taky se poradne pobavit jako u komedie*:))*
0 0
Fakt super recenze takhle dobre jsem se dlouho nepobavil:+:+
26996
Fakt super recenze takhle dobre jsem se dlouho nepobavil*:+**:+*
0 0
Yuri scores.. pěknej dvojsmysl ;)
26995
Yuri scores.. pěknej dvojsmysl ;)
0 0
"Jednou lama, pořád lama":D
26994
"Jednou lama, pořád lama"*:D*
0 0
;) natocil bych to lip nez Lin a to bych ani nepotreboval tu jejich spesl techniku :D
26993
*;)* natocil bych to lip nez Lin a to bych ani nepotreboval tu jejich spesl techniku :D
0 0
myslel teba :)
26991
myslel teba :)
0 0
jeden nejmenovany uzivatel? :)
26989
jeden nejmenovany uzivatel? *:)*
0 0
Král je mrtvej, ať žije král! .. ehm opravdu tim nemyslim film .. ale imf konečně dokázal překonat svojí recenzi na Fantastic Four, a to zrovna u tohoto filmu .. damn! Byl bych naivní, kdybych to nečekal.. ;) Nicméně mu musim dát ve většině věcí za pravdu. Jednoznačně nejhorší díl celé trilogie a opět jeden z těch filmů, na které se rádi podíváte max. na nějaké party kde ho budete rozebírat do posledních detailů s ostatními přihlížejícími a s trochou promile v krvi se hned budou všechny ty naleštěný káry, buchty a neony v Tokyu zdát hezčí a troufnu si i říct, že se dobře nasmějete, protože naivita a debilita tvůrců v některých scénách nezná mezí. Jaký mám vztah k autům mnozí uživatelé na MovieZone ví, tudíž se můžu při každý scéně s autama smát (nebo spíš brečet) dvojnásob, protože co předvádí hl. péro za volantem všech aut (a že jich vystřídá na takovýho losera celkem dost) je opravdu zarážející a velmi velmi smutné. Nemluvě o deaktivování pohonu předních kol u většiny AWD (all wheel drive - poho na všechny 4 kola), kdy se pak auta chovají jako právoplatné mašiny s pohonem na zadní kola a udělat to takovým autům jako Lancer Evo 9 je zločin který se neodpouští. Tvůrci to sice udělali už ve 2. díle s Nissanem Skyline, který vyhraje závod na začátku filmu, ale tam to ještě bylo pochopitelné a trošku víc uvěřitelné - kdo zná systém náhonu kol ve Skylinech, mohl by vyprávět. ;) Závody jsou zvládnuty asi jako kdyby jeden nejmenovaný uživatel MovieZone vzal svojí fungl novou kameru a šel natáčet Jížní spojku nebo dědovo "embéčko" eh.. Vykrádání geniálního seriálu Initial D je víc než zřejmé a o to víc nechutné, když v "rychlém a zběsilém" provedení vypadá všechno směšně až se chce člověku spíš brečet. Vrchní obercool hrdina našeho filmu bourá od jedné překážky k druhé (normálně vždycky skončil v hodinách, ale střih a dejchá Viperovi na kufr), již v první zmiňované honičce nás asi měl dostat fekální humor, když hrdina narazí do Toi Toi budky a do kamery stříkne nejmenovaná substance ehm :) Takhle bych tady mohl rozpitvat film kousek po kousku a stejně bych nebyl tak zákeřnej a hustej jako imf, protože i přes to všechno jsou na světě horší filmy a několik světlých momentů a občas pohled na pěkná auta (většinou stojící) a nějaké ty slečny (bohužel také většinou stojící) potěší. Bojím se, že v červenci po premiéře vyrazí archivní škodověnky a nově "vytuněné" feldy a začnou ohrožovat chodce na přechodech (jako hl. ?hrdina? ve filmu), ničit auta o všechno co jim bude stát v cestě a budou si ještě u toho myslet jak jsou cool a in.. Vlastně se ale nemám čeho bát, bodový systém a dopraváci v každém křoví to vyřeší ehm ;) - alespoň mají rychlejší auta než jejich japonští kolegové - sorry Tokyjský policejní sbore. :) Suma sumárům, osobně si hodnotim Tokyo Drift na hodně velmi průměrných 4/10.. přičemž Rychle a zběsile u mě má svých 8/10 jistých a Rychle a zběsile 2 se mi jako autofreakovi vě většině zamlouvalo na pěkných 7/10.
26997
0 0
Taky musím napsat že něco podobného jsem čekal a to ne jenom proto že se mi z těch japonců v traileru dělalo ouha. Jinak asi ten čas obětuju a mrknu na to(filmy o závodění se zase tak moc často netočí). Jinak s IMFovími recenzemi souhlasím ale mohl by přesta urážet MTV show - Laguna Beach je super a na My Sweet 16 jsem už starej(20).
26885
0 0

Tiger

Tady se musím IMFa zastat - to není pravda,film pomluví jen pokud si to zaslouží :-) pročti si všechny jeho recenze a uvidíš, že to tak je! Sice mi občas přijde tak trochu ješitnej.. ;-) ale recenze psát umí!
26980
Tiger
0 0
Já se musim přiznat, že dvojka se mi dost líbila, ale tohle musí být už vážně paskvil. I když je pravda, že IMF pomluví skoro každej film, kterej dostane k recenzi, tak tohle tohle hodnocení mu věřim:+
26976
Já se musim přiznat, že dvojka se mi dost líbila, ale tohle musí být už vážně paskvil. I když je pravda, že IMF pomluví skoro každej film, kterej dostane k recenzi, tak tohle tohle hodnocení mu věřim*:+*
0 0
Tak tahle recenze me pobavila:D.Film musi byt hrozna kravina,uz dvojka nestala za nic-zadny pribeh,jen zcela nerealisticke jezdeni v autech (uz si to nastesti moc nepamatuji,ale jak tam ladovali to nitro,tak to podle rozmazanych svetel na ulici vypadalo,ze jedou tak 1000km/h?)).Na tenhle film se nepodivam ani na PC,pac by to byla ztracena hodina zivota8).
26974
Tak tahle recenze me pobavila*:D*.Film musi byt hrozna kravina,uz dvojka nestala za nic-zadny pribeh,jen zcela nerealisticke jezdeni v autech (uz si to nastesti moc nepamatuji,ale jak tam ladovali to nitro,tak to podle rozmazanych svetel na ulici vypadalo,ze jedou tak 1000km/h*?)*).Na tenhle film se nepodivam ani na PC,pac by to byla ztracena hodina zivota*8)*.
0 0
Tak tomu rikam zasek :-)
26973