Diskuze k článku Rychle a zběsile 6: Recenze

9/10

Perfektní, bavil jsem se výborně a letos jsou to zatím nejrychlejší 2 hodiny mého života. Navíc tento díl obsahuje nejvíc můstků na ostatní díly, za mě velká spokojenost a potitulková scéna se Stathamem hodně navnadila na 7čku, Statham jako záporák tu ještě nebyl. Dobrá práce a úvodní titulky ve mě vyvolaly málem až slzy. Přiznávám, že nebýt fanoušek staré party, sorry týmu a aut, tak by to asi bylo 8/10 ale takhle z mýho pohledu je to za 9, stejně jako 5tka... jednička je u mě 10/10, hned bych se do té doby vrátil.

PS: přepálená akce? Jasně, ostatní filmy jsou pure real :)
273038
Perfektní, bavil jsem se výborně a letos jsou to zatím nejrychlejší 2 hodiny mého života. Navíc tento díl obsahuje nejvíc můstků na ostatní díly, za mě velká spokojenost a potitulková scéna se Stathamem hodně navnadila na 7čku, Statham jako záporák tu ještě nebyl. Dobrá práce a úvodní titulky ve mě vyvolaly málem až slzy. Přiznávám, že nebýt fanoušek staré party, sorry týmu a aut, tak by to asi bylo 8/10 ale takhle z mýho pohledu je to za 9, stejně jako 5tka... jednička je u mě 10/10, hned bych se do té doby vrátil. PS: přepálená akce? Jasně, ostatní filmy jsou pure real :)
9/10
0 0

Over The Top

Navážu na pepa, ano, být mi 12 tak z toho filmu skáču nadšením do vzduchu, ale takhle ne. Ano, ten film je přepálený, ale to jsme po trailerech všichni čekali, ne. Snaha o špičkování mezi postavami byla, ale chtělo by to přece jen dotaženější scénář. Bez koho by ovšem byl ten film poloviční je Vin Diesel. Nejsem jeho ani celé série kdovíjaký fanda, ale kdykoli byl on na plátně, tak jsem vrněl blahem. Jeho skrze zuby cezené hlášky a charizma mě okouzlili. No nic, jdu se poohlédnout po Riddickovi.:+
273008
Navážu na pepa, ano, být mi 12 tak z toho filmu skáču nadšením do vzduchu, ale takhle ne. Ano, ten film je přepálený, ale to jsme po trailerech všichni čekali, ne. Snaha o špičkování mezi postavami byla, ale chtělo by to přece jen dotaženější scénář. Bez koho by ovšem byl ten film poloviční je Vin Diesel. Nejsem jeho ani celé série kdovíjaký fanda, ale kdykoli byl on na plátně, tak jsem vrněl blahem. Jeho skrze zuby cezené hlášky a charizma mě okouzlili. No nic, jdu se poohlédnout po Riddickovi.*:+*
Over The Top
0 0
9/10 totálne debilné, absolútne prepálené, maximálne zábavné.milujem filmy, ktoré vo mne prebudia 12 ročného chlapca
267568
0 0

4/10

Superman Diesel! Čo je moc, to je moc. TedGeorge to už všetko dokonale zhrnul, takže si prečítajte jeho hate koment a presne tak som sa cítil počas filmu aj ja. No, ešte stále žije nádej, že aspoň 7. diel bude dobrý (Wan, Statham).
266230
Superman Diesel! Čo je moc, to je moc. [b]TedGeorge[/b] to už všetko dokonale zhrnul, takže si prečítajte jeho hate koment a presne tak som sa cítil počas filmu aj ja. No, ešte stále žije nádej, že aspoň 7. diel bude dobrý (Wan, Statham).
4/10
0 0
Vítej do klubu. I když ještě tak 10 let... a bude parádní milfka.
264448
0 0

popik

Něco mi teďka došlo!
Michelle Rodriguez je v roce 2013 mnohem hezčí než byla v roce 2001, kdy jsem ji v jedničce F&F skoro až ignoroval. Je to normální? :o
264446
Něco mi teďka došlo! Michelle Rodriguez je v roce 2013 mnohem hezčí než byla v roce 2001, kdy jsem ji v jedničce F&F skoro až ignoroval. Je to normální? *:o*
popik
0 0

silna a podstiva sedmicka

Som prijemne prekvapeny. Vyborne som sa bavil a uzival si to. Dokonca som sa pridal ku spontannemu potlesku po vyvrholeni tankovej sceny na moste :D A mam zo seba radost, ze si este viem takyto film uzit. Pekne a relativne prehladne natocena akcia. Musim pohvalit baby za super fight v metre. Gina Carano fakt dobra skoda, ze uz ju neuvidime v dalsom diely a Michelle vobec nezaostavala. Neviem ci to bolo tak dobre zostrihane ale nemal som pocit, ze by pouzila dablerku. :+
No co dodat? Rock je korba jak hovado a tesim sa ako si to rozda s hlavnym zaporakom sedmicky :D
263303
Som prijemne prekvapeny. Vyborne som sa bavil a uzival si to. Dokonca som sa pridal ku spontannemu potlesku po vyvrholeni tankovej sceny na moste *:D* A mam zo seba radost, ze si este viem takyto film uzit. Pekne a relativne prehladne natocena akcia. Musim pohvalit baby za super fight v metre. Gina Carano fakt dobra [spoiler]skoda, ze uz ju neuvidime v dalsom diely[/spoiler] a Michelle vobec nezaostavala. Neviem ci to bolo tak dobre zostrihane ale nemal som pocit, ze by pouzila dablerku. *:+* No co dodat? Rock je korba jak hovado a tesim sa ako si to rozda s hlavnym zaporakom sedmicky *:D*
silna a podstiva sedmicka
0 0

7/10

Imf to v recenzi vystihl. Za mě je to lehké zklamání. Strašně mi tam chyběla ta lehkost FF5, ten svěží vítr, odlehčený tón filmu, kde perfektně fungoval tým v rámci heistu. Tady s "vážnějším" pojetím o rodině je lehkost ta tam, humor nefunguje, radost z další týmové sešlosti jakbysmet. To co Šestku tahá do horní půlky hvězdičkového spektra je akce. Na rozdíl od jiných mně přišla nápaditá, přehledná, hrozně zajímavě natočená (honička po Londýně). Je velké štěstí, že se v šestém Rychle a zběsile pořád něco děje, protože když se nic neděje a mluví se, bolí to. Když se Tyrese Gibson pokouší o humor bolí to. Linovi by měli Diesel a scénáristi ruce líbat za to, že dokázal šestý díl vytáhnout až na 7/10, pro mně je to čistě jeho zásluha.
Palec nahoru za to, že se nebáli tvůrci pohřbít dvě postavy z týmu. Tohle jsem nečekal!
Škoda twistu s Ginou Carano, její postava mě bavila, skvěle sedla k Rockovi a přál jsem si aby pokračovala dál.
Potitulková scéna potěšila. Na sedmí díl určitě půjdu, ale doufám, že už se to vše skutečně uzavře. Je načase.
263015
Imf to v recenzi vystihl. Za mě je to lehké zklamání. Strašně mi tam chyběla ta lehkost FF5, ten svěží vítr, odlehčený tón filmu, kde perfektně fungoval tým v rámci heistu. Tady s "vážnějším" pojetím o rodině je lehkost ta tam, humor nefunguje, radost z další týmové sešlosti jakbysmet. To co Šestku tahá do horní půlky hvězdičkového spektra je akce. Na rozdíl od jiných mně přišla nápaditá, přehledná, hrozně zajímavě natočená (honička po Londýně). Je velké štěstí, že se v šestém Rychle a zběsile pořád něco děje, protože když se nic neděje a mluví se, bolí to. Když se Tyrese Gibson pokouší o humor bolí to. Linovi by měli Diesel a scénáristi ruce líbat za to, že dokázal šestý díl vytáhnout až na 7/10, pro mně je to čistě jeho zásluha. [spoiler]Palec nahoru za to, že se nebáli tvůrci pohřbít dvě postavy z týmu. Tohle jsem nečekal![/spoiler] [spoiler]Škoda twistu s Ginou Carano, její postava mě bavila, skvěle sedla k Rockovi a přál jsem si aby pokračovala dál.[/spoiler] Potitulková scéna potěšila. Na sedmí díl určitě půjdu, ale doufám, že už se to vše skutečně uzavře. Je načase.
7/10
0 0
je to strasne dementni, ale bavilo me to velmi. A dokonce chcipla i ta postava, u ktery jsem si rikal, ze by mohla chcipnout, protoze me strasne irituje. Takze dalsi palec nahoru. A ten konec? Zaverecna scena? Nekde se stala chyba, protoze ji nemuzu najit ve slovniku vedle pojmu Cheeeeeeeesy !
262735
0 0
Série mě pořád baví. Solidní 8/10.

Roman mě tam hodně baví, navíc mi tam příjde hlavně Brian. Bohužel, protože Walker je sympaťák, ale to "polda, co vyměnil dres" už nemá, co nabídnout a jinou polohu pro něj nenašli. To neustálé fňukání, jak je to všechno jeho vina bylo otravné.

Sedmička by se mi líbila menší a víc syrovější. Statham by jim měl po jednom šlápnout do úsměvu. Též by se mi libilo, aby ty postavy šli zpátky do té morální šedi. Už v pětce, ale hlavně teď v šestce jsou až příliš hrdinští. Torettova parta jsou přeci všechno zloději a grázlové a mělo by to na tom filmu víc vidět.
262627
Série mě pořád baví. Solidní 8/10. Roman mě tam hodně baví, navíc mi tam příjde hlavně Brian. Bohužel, protože Walker je sympaťák, ale to "polda, co vyměnil dres" už nemá, co nabídnout a jinou polohu pro něj nenašli. To neustálé fňukání, jak je to všechno jeho vina bylo otravné. Sedmička by se mi líbila menší a víc syrovější. Statham by jim měl po jednom šlápnout do úsměvu. Též by se mi libilo, aby ty postavy šli zpátky do té morální šedi. Už v pětce, ale hlavně teď v šestce jsou až příliš hrdinští. Torettova parta jsou přeci všechno zloději a grázlové a mělo by to na tom filmu víc vidět.
0 0

Roman - ne ten z ČEZu :-)

Jinak ten Roman mne proste irituje odjakziva. Černoch se jmenem Roman a proste funny black guy postava no... Nejak mi vadil v tom filmu, ale obcas vtipne samozrejme, jen nevim co tam vlastne dela krome toho zaverecneho barbeque :D.
262311
Jinak ten Roman mne proste irituje odjakziva. Černoch se jmenem Roman a proste funny black guy postava no... Nejak mi vadil v tom filmu, ale obcas vtipne samozrejme, jen nevim co tam vlastne dela krome toho zaverecneho barbeque *:D*.
Roman - ne ten z ČEZu :-)
0 0

FF6

Celkem se m i to libilo. Bezmozkovka samo. Někdy az moc na mne, ale FF serie proste je takova. OK. Jako letec jsem pomerne trpel pri finale na runwayi, ale což zase je to FF serie proste a lide jsou over the top :). Jinak na dalnici asi 50 mrtvych lidi v tech autech :o prece jen tank pri nehode ma o dost vice nez 5* hvezdicek NCAP... Na 7ku pujdu a vecer jdu projet moji RXku ;).
Skoda jen, ze me nejoblibenejsi postavy v serii HAN a GISELE bohuzel uz nebudou. Ale zase to napojeni na ten driftovy zavod s RX-7 je zajimavy dejovy prvek v serii a doplnuje relativne nelogicke objeveni Doma primo v Tokyu...
Han a Gisele v podle mne jedne z nejlepsich scen cele serie s mym oblibenym LFA, ten zvuk bože - Han nadn Gisele Autobahn
262310
Celkem se m i to libilo. Bezmozkovka samo. Někdy az moc na mne, ale FF serie proste je takova. OK. Jako letec jsem pomerne trpel pri finale na runwayi, ale což zase je to FF serie proste a lide jsou over the top *:)*. Jinak na dalnici asi 50 mrtvych lidi v tech autech *:o* prece jen tank pri nehode ma o dost vice nez 5* hvezdicek NCAP... Na 7ku pujdu a vecer jdu projet moji RXku *;)*. [spoiler]Skoda jen, ze me nejoblibenejsi postavy v serii HAN a GISELE bohuzel uz nebudou. Ale zase to napojeni na ten driftovy zavod s RX-7 je zajimavy dejovy prvek v serii a doplnuje relativne nelogicke objeveni Doma primo v Tokyu... Han a Gisele v podle mne jedne z nejlepsich scen cele serie s mym oblibenym LFA, ten zvuk bože - [link="https://www.youtube.com/watch?v=ykqo0nqobkQ"]Han nadn Gisele Autobahn[/link][/spoiler]
FF6
0 0
Mate v tom chlapci bordel :D
262245
Mate v tom chlapci bordel *:D*
0 0
Mám túto sériu veľmi rád, ale čo je moc to je moc. FF6 je séria efektne postrihaných videoklipov, ktorá hádže do jedného vreca všetko o čom by mohli chlapci snívať (bitka medzi Michelle a Ginou, Rock a Diesel, ktorí nakopú prdel zlému vazounovi, lietajúci ľudia s adamantiovým skeletonom a hojacou schopnosťou a la Wolverine atď). Tieto videoklipy sú akurát tak prepojené skvelými hláškami Romana Pearca.

Som na tom ako Ted, vedel som, že mozog mám nechať doma a iba si užiť tu jazdu, ale keď sa vaše obľúbené postavy chovajú ako dementi, ťažko im môžete fandiť a iba sa sami pýtate, či im tá dovolenka a peniaze neudreli na mozog.

Pri scéne, ktorú opisuje Gonzi som sa obzeral dookola, či nie je niekde schovaná skyrytá kamera a niekto sa ma snaží nachytať a nebyť toho, že som bol na filme so skupinkou priateľov a potreboval som odvoz, tak asi z kina odídem. Už pri Brianovom návrate do US som iba neveriacky krútil hlavou a pýtal sa "Bože prečo ma takto trestáš"

Fakt veľké sklamanie, ktoré o to bolí viac, že túto sériu (mimo trojky) som vážne žral a miloval.

Ale aby som iba nehejtoval, tak bonusové body si Lin u mňa získal za:
1) Luke Evans je konečne prvým záporákom, ktorý je výzvou pre celú partiu a je to jediná postava, ktorá sa chová logicky a racionálne.
2) Soundtrack opäť luxusný
3) Hlášky Pearca a Ludacrisa
4) Rozhovor medzi Letty, Domom a Shawom na parkovisku
5) Potitulkovaná scéna
6) Úvodná titulková sekvencia

Dúfam, že 7čkou sa to celé nejako uzavrie pretože pochybujem, že ďalší diel by mohol byť tak debilný ako tento a ak si z toho chce spraviť Diesel iba fundrisingový projekt pre svojho Hanibala, tak bezomňa a táto partia pre mňa zomrie ako John McClane vo 4 časti.

Sečteno a potrženo 6 (dal by som 5 ale z nostalgie k tejto partie zvyšujem o 1 bod)

Idem si pustiť 5tku nech si spravím chuť 8)

262242
Mám túto sériu veľmi rád, ale čo je moc to je moc. FF6 je séria efektne postrihaných videoklipov, ktorá hádže do jedného vreca všetko o čom by mohli chlapci snívať (bitka medzi Michelle a Ginou, Rock a Diesel, ktorí nakopú prdel zlému vazounovi, lietajúci ľudia s adamantiovým skeletonom a hojacou schopnosťou a la Wolverine atď). Tieto videoklipy sú akurát tak prepojené skvelými hláškami Romana Pearca. Som na tom ako Ted, vedel som, že mozog mám nechať doma a iba si užiť tu jazdu, ale keď sa vaše obľúbené postavy chovajú ako dementi, ťažko im môžete fandiť a iba sa sami pýtate, či im tá dovolenka a peniaze neudreli na mozog. Pri scéne, ktorú opisuje Gonzi som sa obzeral dookola, či nie je niekde schovaná skyrytá kamera a niekto sa ma snaží nachytať a nebyť toho, že som bol na filme so skupinkou priateľov a potreboval som odvoz, tak asi z kina odídem. Už pri Brianovom návrate do US som iba neveriacky krútil hlavou a pýtal sa "Bože prečo ma takto trestáš" Fakt veľké sklamanie, ktoré o to bolí viac, že túto sériu (mimo trojky) som vážne žral a miloval. Ale aby som iba nehejtoval, tak bonusové body si Lin u mňa získal za: 1) Luke Evans je konečne prvým záporákom, ktorý je výzvou pre celú partiu a je to jediná postava, ktorá sa chová logicky a racionálne. 2) Soundtrack opäť luxusný 3) Hlášky Pearca a Ludacrisa 4) Rozhovor medzi Letty, Domom a Shawom na parkovisku 5) Potitulkovaná scéna 6) Úvodná titulková sekvencia Dúfam, že 7čkou sa to celé nejako uzavrie pretože pochybujem, že ďalší diel by mohol byť tak debilný ako tento a ak si z toho chce spraviť Diesel iba fundrisingový projekt pre svojho Hanibala, tak bezomňa a táto partia pre mňa zomrie ako John McClane vo 4 časti. Sečteno a potrženo 6 (dal by som 5 ale z nostalgie k tejto partie zvyšujem o 1 bod) Idem si pustiť 5tku nech si spravím chuť *8)*
0 0

Ted

Jako tohle? link
262237
Ted
0 0

Rainmaker

To ovšem vysvětluje hned několik věcí najednou.
262236
Rainmaker
0 0

Ted a Memphis

ne psal to za mě Vin Diesel
262235
ne psal to za mě Vin Diesel
Ted a Memphis
0 0

RainMakeR

Ten spoiler, to si psal sám?
262232
Ten spoiler, to si psal sám?
RainMakeR
0 0

Rainmaker

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
262231
*:D**:D**:D**:D**:D**:D**:D**:D**:D**:D*
Rainmaker
0 0
a jéjéé teorietická debata jakej bude děj v 7 dílu začala

podle mě si Toreto akorat zajel na Hanův pohřeb a jen tak si zazávodil viz konec Tokyo drift a získal ještě nějaký info o Hanově smrti , no a pak zpátky do států popř. bude pátrat po bráchovi Owena Shawa tzn 7 díl bude dějově po Tokyo drift IMO :-) che tvůrci aniž by tušili při natáčení 3 dílu jak se celá serie vyvine neplánovaně udělali velkolepou akční ságu jaká tu snad ještě nebyla
262229
a jéjéé teorietická debata jakej bude děj v 7 dílu začala [spoiler]podle mě si Toreto akorat zajel na Hanův pohřeb a jen tak si zazávodil viz konec Tokyo drift a získal ještě nějaký info o Hanově smrti , no a pak zpátky do států popř. bude pátrat po bráchovi Owena Shawa tzn 7 díl bude dějově po Tokyo drift IMO :-) che tvůrci aniž by tušili při natáčení 3 dílu jak se celá serie vyvine neplánovaně udělali velkolepou akční ságu jaká tu snad ještě nebyla [/spoiler]
0 0