Diskuze k článku Iron Man 3: Recenze

příspěvky 21 - 40 Napsat příspěvek
To čo spravili v Traileri je fakt hnusné:( Mandarin mal byť naj. súperom Ironmana ktorým vždy aj bol. Pre mňa ako zaritého komiksového fandu je to neakceptovateľné :-.

G.Pearce bol postava zaujímavá ale extramis bolo hrozné. Z ľudí sa stávali nadprirodzený draci ktorý chrlili oheň, WTF??? Warmachine bol taktiež mimo, už len to že to bol Iron-Patriot mi strašne vadilo.

Nikto tu ani nespomenul základné chyby ktorých sa Black dopúšťaľ. Tony mal oblúkový reaktor v hrudy aby mu pomáhal prežiť a vymýšlal nové nápady atď a nakoniec mu to vyberú v 1min celého filmu pochybný doktory ako keby to bolo obyčajné vyberanie znamienka:-. ďalšie čo mi vadilo, bolo ako zaobchádzal z oblekmi. To že Tony dobíjal oblec z AUTOBATERIE????? WTF doprdele suit fungoval ždy z obl.reaktoru čo mal v sebe a z neho čerpal energiu ako to bolo povedané v jednotke. Vadilo mi tam strašne vecí a to že si ZNOVU všetci prehadzovali oblek (predizent, Savina) mi strašne vadilo. ZASE ZASE ZASE to nevedia vymyslieť nič lepšie??

To čo sa stalo z Pepper na konci ani nekomentujem. Stal sa z nej "extremis soldier" dúfam že v ďalšom diele bude bojovať po boku Tonyho....
262645
To čo spravili v Traileri je fakt hnusné*:(* Mandarin mal byť naj. súperom Ironmana ktorým vždy aj bol. Pre mňa ako zaritého komiksového fandu je to neakceptovateľné *:-*. G.Pearce bol postava zaujímavá ale extramis bolo hrozné. Z ľudí sa stávali nadprirodzený draci ktorý chrlili oheň, WTF??? Warmachine bol taktiež mimo, už len to že to bol Iron-Patriot mi strašne vadilo. Nikto tu ani nespomenul základné chyby ktorých sa Black dopúšťaľ. Tony mal oblúkový reaktor v hrudy aby mu pomáhal prežiť a vymýšlal nové nápady atď a nakoniec mu to vyberú v 1min celého filmu pochybný doktory ako keby to bolo obyčajné vyberanie znamienka*:-*. ďalšie čo mi vadilo, bolo ako zaobchádzal z oblekmi. To že Tony dobíjal oblec z AUTOBATERIE????? WTF doprdele suit fungoval ždy z obl.reaktoru čo mal v sebe a z neho čerpal energiu ako to bolo povedané v jednotke. Vadilo mi tam strašne vecí a to že si ZNOVU všetci prehadzovali oblek (predizent, Savina) mi strašne vadilo. ZASE ZASE ZASE to nevedia vymyslieť nič lepšie?? To čo sa stalo z Pepper na konci ani nekomentujem. Stal sa z nej "extremis soldier" dúfam že v ďalšom diele bude bojovať po boku Tonyho....
0 0
Interesting... link
Trochu jinak to napsat, a úplně sem to viděl jako téma na moviezone ;)
262597
Interesting... http://zpravy.idnes.cz/iron-man-3-se-pta-nebyl-usama-bin-labin-televizni-komik-pda-/kavarna.aspx?c=A130531_130545_kavarna_chu Trochu jinak to napsat, a úplně sem to viděl jako téma na moviezone *;)*
0 0
Střízlivých 7/10.. nebyla tam ani jedna "wow" scéna, fórky občas povedené (chlápek, co s něma najednou nechce mít nic společného).. a jelikož komix absolutně neřeším

komický Mandarin pobavil snad nejvíc.. :D

Ale pořád tomu něco chybělo. Od zakončení trilogie bych očekával alespoň minimální závan osudovosti.. did not happen.. :)
262220
Střízlivých 7/10.. nebyla tam ani jedna "wow" scéna, fórky občas povedené (chlápek, co s něma najednou nechce mít nic společného).. a jelikož komix absolutně neřeším [spoiler]komický Mandarin pobavil snad nejvíc.. *:D*[/spoiler] Ale pořád tomu něco chybělo. Od zakončení trilogie bych očekával alespoň minimální závan osudovosti.. did not happen.. *:)*
0 0
Co to bylo? Upřímně opravdu závidím všem, kterým se to líbilo. 5/10

Jo a Mandarin to podle mě pěkně nahrál. Guy Pearce byl jeho drak.
261985
Co to bylo? Upřímně opravdu závidím všem, kterým se to líbilo. 5/10 Jo a Mandarin [spoiler]to podle mě pěkně nahrál. Guy Pearce byl jeho drak. [/spoiler]
0 0
K penězům: Neříkám, že miliarda dělá z filmu umělecké dílo.
K znásilňování komiksové předlohy: :D:D nezájem
261732
K penězům: Neříkám, že miliarda dělá z filmu umělecké dílo. K znásilňování komiksové předlohy: *:D**:D* nezájem
0 0

vZeč

Obávam sa, že na kvalite týmto filmom nepridá už ani 10 miliárd. Zápletky tých filmov sú až hanbou, keď si človek zistí aké veci sa núkajú v komiksových predlohách. Keď som bol mladší, tak som prečítal tisícky komiksov (od Marvelu) a sníval som o filmovej podobe mojich kedysi obľúbených hrdinov, ale takto som si to rozhodne nepredstavoval.
261722
vZeč
0 0
Tie scény s deckom sú najlepšie na celom filme, Tony tam kruto hláškuje.
261715
0 0
A Iron Man 7 dá 4 miliardy. Btw chápu dobře, že je tam dítě, takže je to pro děti? Meh. Neni to žádný maso, ale jsou tam děravý lidi a to je cool + Stark tam používá samopal a bouchačku a pár padouchů odpráskne, což je příjemná změna po klasickym "dostaneš ránu bílym světlem, který tě odhodí na deset metrů, takže jsi jakoby mrtvej", popř. "máme dvoumetrovej rotačák, takže vyměňte zlý lidi za zlý drony, nebo se dětem vrátí tik"
261713
0 0
Za desať rokov dá miliardu kdejaká somarina.
261707
0 0
Jasné, tieto miliardové jednohubky sa už trasú, ako im to natrú Green Lantern, Flash a podobné srandovné postavičky. :D
261706
Jasné, tieto miliardové jednohubky sa už trasú, ako im to natrú Green Lantern, Flash a podobné srandovné postavičky. *:D*
0 0

5/10

Nuda? Sklamanie? Asi oboje. Skvelé trailery, ALE!!! "We've been fucked in the ass." Nebavilo ma to a je dosť možné, že pri koncoročnej rekapitulácii toho najlepšieho, čo som videl, si na toto ani len nespomeniem. Teda nie asi, ale určite. Prekvapilo ma, že tam je snáď menej zaujímavá zápletka než v predošlých dvoch filmoch. To som fakt nečakal. A okrem toho (tá linka s deckom to len potvrdzuje) je to ešte viac kids-friendly ako ostatné marvelovky. Aneb hlavná cieľovka marvelu, ktorá predpovedá že nikdy sa asi ničoho poriadne nekompromisného od nich nedočkáme. Ide však o produkt filmovej masovej výroby a o ten bude vždy záujem, takže asi by sa patrilo pogratulovať(?)... ehm. Mandarin ako záporák je zatiaľ asi najsmiešnejší záporák v rámci komiksoviek. Keď začne hovoriť, to je hotová komédia na míle vzdialená komiksovej predlohe a ten twist... no, na jednu stranu zábavné, na druhú veľké wtf. Celý film bol navyše plný nezmyslov, až mi z toho zle bolo. Jedine finále ma potešilo. To bolo asi to najlepšie z trilógie, čo sa týka akcie. Takže ako to zhrnúť na záver? No, Marvelu sa podarilo znechutiť mi aj ich posledného filmového hrdinu, ktorého som mal ešte ako tak rád. Ak sa DC konečne spamätá a nájde správnu cestu ako previesť svoje komiksy na filmové plátno, tak tieto marvelovské jednohubky veľmi rýchlo zapadnú prachom.

PS: Keď je na filme najlepšia after-credits scéna, tak je tu očividne niečo zle.
261705
Nuda? Sklamanie? Asi oboje. Skvelé trailery, ALE!!! "We've been fucked in the ass." Nebavilo ma to a je dosť možné, že pri koncoročnej rekapitulácii toho najlepšieho, čo som videl, si na toto ani len nespomeniem. Teda nie asi, ale určite. Prekvapilo ma, že tam je snáď menej zaujímavá zápletka než v predošlých dvoch filmoch. To som fakt nečakal. A okrem toho (tá linka s deckom to len potvrdzuje) je to ešte viac kids-friendly ako ostatné marvelovky. Aneb hlavná cieľovka marvelu, ktorá predpovedá že nikdy sa asi ničoho poriadne nekompromisného od nich nedočkáme. Ide však o produkt filmovej masovej výroby a o ten bude vždy záujem, takže asi by sa patrilo pogratulovať(?)... ehm. Mandarin ako záporák je zatiaľ asi najsmiešnejší záporák v rámci komiksoviek. Keď začne hovoriť, to je hotová komédia na míle vzdialená komiksovej predlohe a ten twist... no, na jednu stranu zábavné, na druhú veľké wtf. Celý film bol navyše plný nezmyslov, až mi z toho zle bolo. Jedine finále ma potešilo. To bolo asi to najlepšie z trilógie, čo sa týka akcie. Takže ako to zhrnúť na záver? No, Marvelu sa podarilo znechutiť mi aj ich posledného filmového hrdinu, ktorého som mal ešte ako tak rád. Ak sa DC konečne spamätá a nájde správnu cestu ako previesť svoje komiksy na filmové plátno, tak tieto marvelovské jednohubky veľmi rýchlo zapadnú prachom. PS: Keď je na filme najlepšia after-credits scéna, tak je tu očividne niečo zle.
5/10
0 0
Akce je ve filmu dobrá, ale v soubojích tomu imo chybí to pořádné WOW, které by to nakoplo jinam. Je vidět, že Black nemá zkušenosti.

Nejlepší audiovizuální moment je pro mě zřícení jeho domu v Malibu. Hlavně ten konec, kdy je Tony tažen ke dnu je plný napětí.
261432
Akce je ve filmu dobrá, ale v soubojích tomu imo chybí to pořádné WOW, které by to nakoplo jinam. Je vidět, že Black nemá zkušenosti. Nejlepší audiovizuální moment je pro mě zřícení jeho domu v Malibu. Hlavně ten konec, kdy je Tony tažen ke dnu je plný napětí.
0 0

The Joker

To je jeden detail, já mluvil kompletně o scénáři, ve kterém musel být Mandarin nastrčený.
260688
To je jeden detail, já mluvil kompletně o scénáři, ve kterém [spoiler]musel být Mandarin nastrčený.[/spoiler]
The Joker
0 0
Presne. Celá teroristická organizáci Ten Rings (blbý preklad ceskeho distributora "Deset kruhú"), ktorá v jedotke mala pod palcom pol Azie, tam vôbec nehrala rolu...
260684
0 0
Ono tam i tak víc věcí nedávalo smysl... Najednou si jdou všichni pro tajnou složku, která zůstala u matky někde v zapadákově, a sejdou se tam během tří minut nebo co? A zkratkovitosti tam bylo víc a víc. A na ty "Prsteny" z jedničky se taky rychle zapomnělo...
260681
0 0

Mr.FREAKE

Na tom je postavený celý leitmotiv "vytváření vlastních démonů". Bez toho by film nedával moc smysl.
260677
Mr.FREAKE
0 0
som jediný ktorého až mrzelo to že postavu Mandarina doslova zneužili?
Film dobrý, jednotka je ale podla mna (až na finále najlepšia) najlepšia. Ale Mandarin je proste úplne neviužitou postavou s dosť zaujímavím príbehom, ale tu ju uplne odondinli. Ano bolo to v prospech filmu a pri to akoTonimu hovorí Kingsley že je iba herec a to ako to hovoril bola sranda ale mal som zaroveň chuť plaKAť AKO TO DOMRVILI. Podla mna by nebol problém zapasovať prvého Mandarina do thto vesmíru kde je niekto ako Thor.
260676
som jediný ktorého až mrzelo to že postavu Mandarina doslova zneužili? Film dobrý, jednotka je ale podla mna (až na finále najlepšia) najlepšia. Ale Mandarin je proste úplne neviužitou postavou s dosť zaujímavím príbehom, ale tu ju uplne odondinli. Ano bolo to v prospech filmu a pri to ako[spoiler]Tonimu hovorí Kingsley že je iba herec a to ako to hovoril bola sranda[/spoiler] ale mal som zaroveň chuť plaKAť AKO TO DOMRVILI. Podla mna by nebol problém zapasovať prvého Mandarina do thto vesmíru kde je niekto ako Thor.
0 0

6.5/10

Jednička je pořád jasně nejlepší, ale jinak to celkem slušně napravuje tu podělanou dvojku. Záporáci jsou pořád zoufalí, Howard se na Rhodeyho hodí víc než Cheadle, scénář je zkratkovitej, hloupej, děravej, ale... Downey je zas cool (žádnej otravnej Sparrow, překvapivě), Gwyneth hrozně sexy a celkově mám z toho filmu dost příjemnej pocit (díky zasazení do Vánoc?).
260672
6.5/10
0 0
za me je to nejlepsi IM a jasnejch 8/10. Potitulkova scena byla epic :D
260671
0 0
Viděl jsem to podruhý a musim se fakt podivovat nad výtkama vůči akci, i nad těma nejmenšíma jakože je znát, že Black neni režisér velkofilmů. Sice mu hrálo do karet spousta věcí od efektů po hudbu, ale pro mě je dobrá akce nápaditá akce, hezky gradující a pokud možno ždímající ze mě pot a adrenalin. A to tady u "velký trojky" bylo po každý. S předchozíma Iron Manama se to nedá srovnat. Ještě teď mě děsí vzpomínka na honičku se stíhačkama, trvající 30 vteřin, která byla adrenalinová asi jako letící labutě poslouchající metal.
260655
0 0