Diskuze k článku Avatar: Recenze

příspěvky 41 - 60 Napsat příspěvek
Sorry duro, ale to je hodně z prstu vycucaný. Prakticky všichni z mýho okolí - z práce, kámoši, rodina - z toho byli úplně unešený a i lidi, co do kina prakticky nechodí šli klidně třikrát.

Osobně nechápu logiku a smysl řečí o tom kolik by to vydělalo kdyby... a kolik lidí by (doplň si sám) kdyby... ale já toho u Avataru nechápu docela dost, jak tak na tu diskuzi koukám. Neuvěřitelně mě fascinuje, jak se ti, co je Avatar neuchvátil, neustále snaží dehonestovat tábor s opačným názorem a ustavičně je přesvědčujou o tom, že se jim to vlastně nelíbilo; případně jim vysvětlujou že jsou z toho nadšený z úplně jinýho důvodu, než si tito doposavad mysleli :D
158758
Sorry duro, ale to je hodně z prstu vycucaný. Prakticky všichni z mýho okolí - z práce, kámoši, rodina - z toho byli úplně unešený a i lidi, co do kina prakticky nechodí šli klidně třikrát. Osobně nechápu logiku a smysl řečí o tom kolik by to vydělalo kdyby... a kolik lidí by (doplň si sám) kdyby... ale já toho u Avataru nechápu docela dost, jak tak na tu diskuzi koukám. Neuvěřitelně mě fascinuje, jak se ti, co je Avatar neuchvátil, neustále snaží dehonestovat tábor s opačným názorem a ustavičně je přesvědčujou o tom, že se jim to vlastně nelíbilo; případně jim vysvětlujou že jsou z toho nadšený z úplně jinýho důvodu, než si tito doposavad mysleli *:D*
0 0
duro: S tím dalším dílem to může taky dopadnout jako u Stmívání, kdy dvojka vydělala skoro dvojnásobek peněz než jednička.
158760
0 0
Nie, nepozrú, pretože ich to žánrovo míňa. V mojom okolí na to chodia ľudia, ktorí by v živote nešli na nejakú vesmírnu sci-fi (a už vôbec nie za 7€), nech už je akokoľvek otvorená bežnému divákovi (čo Avatar vlastne veľmi nie je). Už zhruba od tej miliardy 8) sa na to chodí len z dôvodu "fenoménu" a "spoločenskej udalosti". Samozrejme, táto "davová psychóza" platí pre všetky miliardové megahity a vlastne aj to je kumšt, dostať film cez tú hranicu, keď už ho "musia vidieť všetci". Ale neoperujme tu tým, že sa naň stále chodí, pretože sú diváci filmom nadšení. Tie dve veci spolu nesúvisia.
158759
Nie, nepozrú, pretože ich to žánrovo míňa. V mojom okolí na to chodia ľudia, ktorí by v živote nešli na nejakú vesmírnu sci-fi (a už vôbec nie za 7€), nech už je akokoľvek otvorená bežnému divákovi (čo Avatar vlastne veľmi nie je). Už zhruba od tej miliardy *8)* sa na to chodí len z dôvodu "fenoménu" a "spoločenskej udalosti". Samozrejme, táto "davová psychóza" platí pre všetky miliardové megahity a vlastne aj to je kumšt, dostať film cez tú hranicu, keď už ho "musia vidieť všetci". Ale neoperujme tu tým, že sa naň stále chodí, pretože sú diváci filmom nadšení. Tie dve veci spolu nesúvisia.
1 0

duro

No já myslím, že spousta lidí by na to nešla znovu, protože to stojí 2 stovky. Jenomže dej jim do ruky DVD nebo BD a klidně se na to podívají ještě několikrát.
158755
duro
0 0
fandango: Nie, nesvedčí to o tom, že sa ten film ľuďom páči. Istému diváckemu segmentu áno, ten chodí opakovane, ale značné percento diváctva (a podľa mňa to pôjde cez 50%) by na to v živote nešlo znovu. Zárobky svedčia len o tom, že sa z toho stal komerčný fenomén. Skutočnú obľubu u diváctva by ukázala dvojka. Podľa mňa by to dopadlo ako Narnia. Prvý diel "hurá, to bude ako Pán prsteňov", druhý diel "zbohom, to ma nezaujíma".
158753
0 0
Hellblazer
obecne nie je,ale o čom ten zarobok svedčí? že sa ludom film páči a mnohí chodia znova..tak o čom?;-)

r0st4 :
nadsene reakcie tu su, ale že by niekto operoval s vyrazmi ako "vsemocny Cameron" ???...a "novy nabozenství" je tiež mimo..trošku prehánaš ty..;-)
a kdyby nebyl v 3D, tak by nevydelal bla,bla...ale on JE v 3D a na rozdiel od niektorych avizovanych snimkov (harry,titáni )aj vzdy bol tak planovany..
..a o tom do akej miery posunul hranice sa určite budeme baviť tak za 5 - 10rokov;-)
158751
Hellblazer obecne nie je,ale o čom ten zarobok svedčí? že sa ludom film páči a mnohí chodia znova..tak o čom?;-) r0st4 : nadsene reakcie tu su, ale že by niekto operoval s vyrazmi ako "vsemocny Cameron" ???...a "novy nabozenství" je tiež mimo..trošku prehánaš ty..;-) a kdyby nebyl v 3D, tak by nevydelal bla,bla...ale on JE v 3D a na rozdiel od niektorych avizovanych snimkov (harry,titáni )aj vzdy bol tak planovany.. ..a o tom do akej miery posunul hranice sa určite budeme baviť tak za 5 - 10rokov;-)
0 0
Asi tak. Ale seriózne som uvažoval, koľko by zarobila nejaká "mimozemská military sci-fi krížená s ekologickou fantasy", keby to nebolo 3D a celkovo technická revolúcia. Tretinu? Štvrtinu? Samozrejme je zbytočné sa nad tým zamýšľať, ale ten žáner filmu a podľa mňa ani príbeh nie sú také "všeobjímajúce", ako sa môže zdať. Bežní smrteľníci okolo mňa prichádzajú z kina s takým tým "vlastne ma to vôbec nebavilo a žánrovo nezaujímalo, ale pozeralo sa na to pekne". Manželkina spoludiváčka záverečnú polhodinu prespala, tam už ju to vôbec nezaujímalo, pretože "sa začali biť všelijakí roboti, koho to vôbec baví?" 8)
158752
Asi tak. Ale seriózne som uvažoval, koľko by zarobila nejaká "mimozemská military sci-fi krížená s ekologickou fantasy", keby to nebolo 3D a celkovo technická revolúcia. Tretinu? Štvrtinu? Samozrejme je zbytočné sa nad tým zamýšľať, ale ten žáner filmu a podľa mňa ani príbeh nie sú také "všeobjímajúce", ako sa môže zdať. Bežní smrteľníci okolo mňa prichádzajú z kina s takým tým "vlastne ma to vôbec nebavilo a žánrovo nezaujímalo, ale pozeralo sa na to pekne". Manželkina spoludiváčka záverečnú polhodinu prespala, tam už ju to vôbec nezaujímalo, pretože "sa začali biť všelijakí roboti, koho to vôbec baví?" *8)*
1 0

r0st4

Neboj, je nás víc, ale už jsem to tu dávno vzdali ;)
158746
r0st4
0 0

:)

'takovej narez to teda ani omylem nebyl' :D to by mě zajímalo co je teda podle tebe nářez když už ne tohle... omg Na scénáři Avatara mě nepřišlo nic tak hrozného, k čemu byl beowulfovy ůžasnej scénář když to vypadalo jak film o zhypnotizovaných nemrtvých ? Je mě jedno kolik Avatar vydělal i kdyby prodělal tak je to alespoň pro mě film roku dostal sem víc než sem čekal a v kině sem se cítil zas jak malej parchant naprosto uchvácenej z něčeho novýho :+
158744
'takovej narez to teda ani omylem nebyl' *:D* to by mě zajímalo co je teda podle tebe nářez když už ne tohle... omg Na scénáři Avatara mě nepřišlo nic tak hrozného, k čemu byl beowulfovy ůžasnej scénář když to vypadalo jak film o zhypnotizovaných nemrtvých ? Je mě jedno kolik Avatar vydělal i kdyby prodělal tak je to alespoň pro mě film roku dostal sem víc než sem čekal a v kině sem se cítil zas jak malej parchant naprosto uchvácenej z něčeho novýho *:+*
:)
0 0

r0st4

No ono to nabude smyslu v dalších letech, protože postupem času budou všechny filmy ve 3D, ale silně pochybuju, že některý z nich dosáhne na 2 miliardy. Spíš nedosáhnou ani na Titanic.
158743
r0st4
0 0
krajec
No, treba proto, ze ohaneni se cislama tim padem ztraci smysl, ale ok, vzdavam to

Jinak, co se toho Beowulfa tyce, ano po technologicke strance by dostal na prdel, nikdy jsem netvrdil, ze ne, ale scenar mel podstatne lepsi. A to je proste fakt.

P.S.: Nez zase zacnete jecet jak na Edwarda nadrzeny pubertacky, nikdy jsem nikde nenapsal, ze je Avatar spatny film; uzil jsem si ty tri hodiny. Opravdu. Jen si podle me nezaslouzi aby se na nej vsude pely ody a do kamene se vytesaval rok 2010 jako ten, kdy vsemocny Cameron prisel s [ironie]tím nejlepším a nejúžasnějším filmem všech dob[/ironie].
158741
[b]krajec[/b] No, treba proto, ze ohaneni se cislama tim padem ztraci smysl, ale ok, vzdavam to Jinak, co se toho Beowulfa tyce, ano po technologicke strance by dostal na prdel, nikdy jsem netvrdil, ze ne, ale scenar mel podstatne lepsi. A to je proste fakt. P.S.: Nez zase zacnete jecet jak na Edwarda nadrzeny pubertacky, nikdy jsem nikde nenapsal, ze je Avatar spatny film; uzil jsem si ty tri hodiny. Opravdu. Jen si podle me nezaslouzi aby se na nej vsude pely ody a do kamene se vytesaval rok 2010 jako ten, kdy vsemocny Cameron prisel s [ironie]tím nejlepším a nejúžasnějším filmem všech dob[/ironie].
0 0

bodion

To je pravda, pretoze zarobok filmu je objektivne posudenie jeho kvality :+
158740
To je pravda, pretoze zarobok filmu je objektivne posudenie jeho kvality *:+*
bodion
0 0

r0st4

Ale proč by to dělali? :D
158738
Ale proč by to dělali? *:D*
r0st4
0 0
Porsim, budte alespon natolik soudni a uznejte, ze nebyt 3D pozlatka, tak ten film vydela tak polovinu.
158737
0 0
neviem ako vy ale ja uz necitim ziadnu potrebu obhajovat pred niekym film, ktory zarobi 2 mld. dolarov
158735
0 0
Dá, ale Beowulf dostane na prdel. 8)
158734
Dá, ale Beowulf dostane na prdel. *8)*
0 0
Ktory film bol za poslednu dobu tak dobre technologicky spracovani ako Avatar?Podla mna este ziadny.S Beowulfom sa to neda ani porovnat.
158732
0 0
Tak minimálně ta technologická revoluce, nebo aspoň výrazný pokrok tam je, to je bez debat.
158730
0 0
krajec
Ale ja prece netvrdim, ze se mi film nelibil. Jak jsem psal, byla to kvalitne odvedena prace a ty tri hodky ubehly relativne rychle. A Cameronovu praci rozhodne neshazuju. Jen mi prijde smesny jak ho za Avatara vsichni velebijou a zakladaj kvuli nemu novy nabozenstvi. Zas takovej narez to teda ani omylem nebyl.
158727
[b]krajec[/b] Ale ja prece netvrdim, ze se mi film nelibil. Jak jsem psal, byla to kvalitne odvedena prace a ty tri hodky ubehly relativne rychle. A Cameronovu praci rozhodne neshazuju. Jen mi prijde smesny jak ho za Avatara vsichni velebijou a zakladaj kvuli nemu novy nabozenstvi. Zas takovej narez to teda ani omylem nebyl.
0 0

r0st4

Film se ti líbit nemusí, ale shazovat práci Camerona, který vytvořil v podstatě celý film sám, tak to je k smíchu.