Diskuze k článku Avatar: Recenze

příspěvky 61 - 80 Napsat příspěvek
a hlavne...ak hovorime o revolucii, tak tá spočíva najma v novych sposoboch natacania,vid perfektny 22 min featurette...Beowulf..? ehm:)
158724
a hlavne...ak hovorime o revolucii, tak tá spočíva najma v novych sposoboch natacania,vid perfektny 22 min featurette...Beowulf..? ehm*:)*
0 0
Vyjadrovat se ke srovnavani vizualu s Beowulfem nema cenu, ale ten PP?.... predpokladam, ze ted striktne mluvis jenom o filmu, takze jakkoliv banalne to ted bude znit, evidentne se hodi pripomenout, ze Pan prstenu je adaptace knizni serie, kde se jenom zobrazilo neco, co bylo do detailu popsano Tolkienem... a to je trosku rozdil oproti tomu, kolik prace Cameron venoval oziveni Pandory...
158721
0 0

Tak vám nevím

Mno, tak jsem konečně absolvoval 3D projekci Avatara a ... nevím, no. Blockbuster? Ano. Epická sci-fi? Ano. Nádherná hudba? Ano. Kvalitně odvedená řemeslná práce? Ano! Ale revoluce? Ani omylem. Kult? To si ze mě děláte srandu??

Jako epická sci-fi je to opravdu parádní film, ačkoliv s neuvěřitelně směšným, až pitomým příběhem. Ale dělat z Camerona boha a velebit ho za to? Jsou ty lidi dneska normální?? Před uvedením do kin měl plnou hubu keců jaká nás čeká revoluce, jak si z toho všichni sedneme na p*del a místo toho naservíroval sice megalomanský, ale jinak úplně "obyčejný" film, který "hranice nijak zvlášť neposunul".

Po technologické stránce je to jen o něco hezčí Beowulf, který ale Avatara na celé čáře poráží co se scénáře týče. A můžete si mě klidně kamenovat, ale ty 2 miliardy, a to zdaleka není konečný číslo, si ani ten snímek, ani Cameron nezaslouží. Je mi líto. Nebýt hypu a skutečnosti, že je to ve 3D (mimochodem, ty 3D záběry jsou úplně obyčejný, jaký najdete v každým filmu, jež se pro tenhle formát připravuje; tzv. nic "mindblowing"), tak Avatar vydělá tak polovinu.

A proto se ptám, proč ty oslavný kecy na každé internetové stránce a v každým časopise? Ano, úžasně zpracované univerzum, ale to měl svého času i Pán prstenů, a troufám si tvrdit, že ještě propracovanější. Není pochyb o tom, že Cameron stvořil kvalitní snímek, ale o žádné revoluci tady nemůže být ani řeč.

P.S.: Plusové body mu ale samozřejmě musím přičíst za závěrečnou bitvu, kde sice, podle mně, zbytečně pochcípala polovina hrdinů, ale byla vážně extatická. Když se do boje zapojila i země a život na ní a všechno se to tam začalo řezat v ještě větších číslech, tak jsem si málem pochcal spodky :D Ale to bylo sotva 20 minut z 180!!!
158717
Mno, tak jsem konečně absolvoval 3D projekci Avatara a ... nevím, no. Blockbuster? Ano. Epická sci-fi? Ano. Nádherná hudba? Ano. Kvalitně odvedená řemeslná práce? Ano! Ale revoluce? Ani omylem. Kult? To si ze mě děláte srandu?? Jako epická sci-fi je to opravdu parádní film, ačkoliv s neuvěřitelně směšným, až pitomým příběhem. Ale dělat z Camerona boha a velebit ho za to? Jsou ty lidi dneska normální?? Před uvedením do kin měl plnou hubu keců jaká nás čeká revoluce, jak si z toho všichni sedneme na p*del a místo toho naservíroval sice megalomanský, ale jinak úplně "obyčejný" film, který "hranice nijak zvlášť neposunul". Po technologické stránce je to jen o něco hezčí Beowulf, který ale Avatara na celé čáře poráží co se scénáře týče. A můžete si mě klidně kamenovat, ale ty 2 miliardy, a to zdaleka není konečný číslo, si ani ten snímek, ani Cameron nezaslouží. Je mi líto. Nebýt hypu a skutečnosti, že je to ve 3D (mimochodem, ty 3D záběry jsou úplně obyčejný, jaký najdete v každým filmu, jež se pro tenhle formát připravuje; tzv. nic "mindblowing"), tak Avatar vydělá tak polovinu. A proto se ptám, proč ty oslavný kecy na každé internetové stránce a v každým časopise? Ano, úžasně zpracované univerzum, ale to měl svého času i Pán prstenů, a troufám si tvrdit, že ještě propracovanější. Není pochyb o tom, že Cameron stvořil kvalitní snímek, ale o žádné revoluci tady nemůže být ani řeč. P.S.: Plusové body mu ale samozřejmě musím přičíst za závěrečnou bitvu, kde sice, podle mně, zbytečně pochcípala polovina hrdinů, ale byla vážně extatická. Když se do boje zapojila i země a život na ní a všechno se to tam začalo řezat v ještě větších číslech, tak jsem si málem pochcal spodky :D Ale to bylo sotva 20 minut z 180!!!
Tak vám nevím
0 0

Trochu OT

Pljuščenko je evidentně hlavně fanouškem World of Warcraft. Aneb najdi deset rozdílů: link a link :D
158641
Pljuščenko je evidentně hlavně fanouškem World of Warcraft. Aneb najdi deset rozdílů: [link="http://www.youtube.com/watch?v=PcRg_O9TNjU"]link[/link] a [link="http://www.youtube.com/watch?v=n6B8nhytnvU"]link[/link] *:D*
Trochu OT
0 0
Tak si při poslechu soundtracku přemýšlím o tom scénáři a pravdou je, že příběh působí strašně okoukaně a místy se vzpírá intelektuálně založeným hnípalům, ale scénář byl prošpikován tolika nápady a jednotlivé scény provázal tak přirozeně, že zpětně nejen, že si pamatuju celý film, ale žasnu nad geniálními detaily, které posunovaly děj a Cameronovu obrazotvornost kupředu jako rozjetý bagr. Nakonec fakt prostě výborně, měl to zmáknuté, místy to působí až moc ploše, ale měl jasno, to se musí nechat....:+
158551
Tak si při poslechu soundtracku přemýšlím o tom scénáři a pravdou je, že příběh působí strašně okoukaně a místy se vzpírá intelektuálně založeným hnípalům, ale scénář byl prošpikován tolika nápady a jednotlivé scény provázal tak přirozeně, že zpětně nejen, že si pamatuju celý film, ale žasnu nad geniálními detaily, které posunovaly děj a Cameronovu obrazotvornost kupředu jako rozjetý bagr. Nakonec fakt prostě výborně, měl to zmáknuté, místy to působí až moc ploše, ale měl jasno, to se musí nechat....*:+*
0 0
sidda:Thanks :+

A gratulácia pre Camerona a kompletní tým :D Takže pri tých 15-16 miliónoch za den z OS preletí v nedeľu cez 2 miliardy :+
158465
sidda:Thanks *:+* A gratulácia pre Camerona a kompletní tým *:D* Takže pri tých 15-16 miliónoch za den z OS preletí v nedeľu cez 2 miliardy *:+*
0 0
Asdas: Byl teď v Praze, a při rozhovoru se zmínil, že Avatar je skvělý (nebo tak něco). ;) The Godfather
158464
Asdas: Byl teď v Praze, a při rozhovoru se zmínil, že Avatar je skvělý (nebo tak něco). ;) [link="http://www.youtube.com/watch?v=RupZUDcsRIk"]The Godfather[/link]
0 0
Skôr som myslel v akej súvislosti je fanúšikom Avatara :)) Ale zaujímalo by ma ako sa dá tancovať na hudbu z Krstného otca8)
158463
Skôr som myslel v akej súvislosti je fanúšikom Avatara *:))* Ale zaujímalo by ma ako sa dá tancovať na hudbu z Krstného otca*8)*
0 0
takže grats, zbývá už jen US trh
158462
takže grats, zbývá už jen US trh
0 0
New worldwide total for Avatar: $1,858,866,889
158460
0 0
Asdas: Pokud se nepletu, tak pár let zpátky měl volné na Kmotra, ale exhibice... pff asi taky. :)
158458
0 0
Mal na nejakej exibicii použitú hudbu s filmu?
158455
0 0
Taky jsem koukal;).
158454
Taky jsem koukal*;)*.
0 0
Pljuščenko taky fanouškem. :D:+
158453
Pljuščenko taky fanouškem. *:D**:+*
0 0

gonzo

Mno já bych Quaritche zase tak nehanil. Když se na to podívám čistě fakticky, dostanu tohle. Přijdou lidi těžit a pokoušejí se (30 let) dohodnout s modráskama. Ti jsou proti (nedivím se). Tudíž se rozhodou přitlačit - jediná možnost je modrásky vyhnat. POZOR! Tady (prozatím) ambice lidí končí - mají svoje naleziště. Ale přichází Jake, který se kvůli pomstě rozhodne svolat modrásky a zničit (vyhnat, eliminovat) lidi. O tom se domákne Quaritch, jehož prací je "pomáhat a chránit" lidskou základnu. A jak řekl, pokud by vyčkával, bude modrásků tolik, že by to projel určitě. Nejlepší obrana je útok. No a dál to všichni známe.
158448
gonzo
0 0

pokračování

Co se týče pokračování, tak pokud Jim říkal, že by děj rád přesunul na jinou planetu, tak bych to viděl na klasickou Stargate zápletku - nepřemožitelného protivníka porazí jen nějaký starodávný Artefakt.
Lidé se vrátí na Pandoru, začnou těžit a Navi mají útrum. Na nové lidské (biologické?) zbraně nemá ani Aywa. Je uzavřené jakési příměří, stačí, když se Navi budou lidem klidit z cesty. Jenže se ukáže, že unobtanium je pro Pandoru nezbytné. Je to energie (duše, pohon) celé té jejich neuro sítě.
Jake ví, že lidi už teď nevypráskají. Naštěstí (zde začíná Stargate :) se dozvídá o starém proroctví o tajemném portálu, který dokáže přenést bytost na vzdálenou planetu obsahující prostředky k vymýcení všech vetřelců. Jen Vyvolený dokáže portál aktivovat...

No už mi hrabe. Tolik k synopsi. Neříkám, že bych to zrovna takhle chtěl, ale prostě mně to napadlo a samozřejmě jsem se musel svěřit :)
158411
Co se týče pokračování, tak pokud Jim říkal, že by děj rád přesunul na jinou planetu, tak bych to viděl na klasickou Stargate zápletku - nepřemožitelného protivníka porazí jen nějaký starodávný Artefakt. Lidé se vrátí na Pandoru, začnou těžit a Navi mají útrum. Na nové lidské (biologické?) zbraně nemá ani Aywa. Je uzavřené jakési příměří, stačí, když se Navi budou lidem klidit z cesty. Jenže se ukáže, že unobtanium je pro Pandoru nezbytné. Je to energie (duše, pohon) celé té jejich neuro sítě. Jake ví, že lidi už teď nevypráskají. Naštěstí (zde začíná Stargate :) se dozvídá o starém proroctví o tajemném portálu, který dokáže přenést bytost na vzdálenou planetu obsahující prostředky k vymýcení všech vetřelců. Jen Vyvolený dokáže portál aktivovat... No už mi hrabe. Tolik k synopsi. Neříkám, že bych to zrovna takhle chtěl, ale prostě mně to napadlo a samozřejmě jsem se musel svěřit :)
pokračování
0 0
Vy furt zmýšlíte příliš militaristicky. Proč by tam stříleli atomovky? Oni je nepotřebují vyhladit, oni chcou jen unobtanium. Radši při jeho těžbě řešit problémy s otravnými indiány, než s radiací. A kdo ví, jak unobtanium reaguje s neuklarním výbuchem. Třeba se znehodnotí, nebo vytvoří černou díru :)
Lidem z RDA bohatě stačí přijet s nějakým monstr bagrem a těžit. Modrásci mají svůj posvátný Strom zničený, takže jím může být putná nějaká těžba.
Lidský útok byl stejně převážně selháním Quaritchových nervů než válčichtivostí těžařů. Selfridge byl sice taky hajzl, ale hnala ho těžba a zisk a ne nějaká krvežíznivost a pomsta.
158407
Vy furt zmýšlíte příliš militaristicky. Proč by tam stříleli atomovky? Oni je nepotřebují vyhladit, oni chcou jen unobtanium. Radši při jeho těžbě řešit problémy s otravnými indiány, než s radiací. A kdo ví, jak unobtanium reaguje s neuklarním výbuchem. Třeba se znehodnotí, nebo vytvoří černou díru :) Lidem z RDA bohatě stačí přijet s nějakým monstr bagrem a těžit. Modrásci mají svůj posvátný Strom zničený, takže jím může být putná nějaká těžba. Lidský útok byl stejně převážně selháním Quaritchových nervů než válčichtivostí těžařů. Selfridge byl sice taky hajzl, ale hnala ho těžba a zisk a ne nějaká krvežíznivost a pomsta.
0 0
A já to završím: Nedokážu si představit, že se dožijem 22. století :)
158406