Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku imf vs. Hollywood #129: Paramount cuknul, M3GAN vyhořela a Čína má příliš prázdných kin

příspěvky 1 - 5 Napsat příspěvek
Po Nezvratnem osudu byl hlavně hlad. Vždyť ta série 14 let "spala".
Marketing ale zvládli na jedničku.
U M3GAN si mysleli, že lidi přijdou, protože je ta "mrcha" populární a s nějakým marketingem se moc nesnažili. 
Není, nikoho tento "Chucky" z Wishe nezajímá. 
Už jednička byla cringe blbost pro děcka z Tiktoku.
947804
Po Nezvratnem osudu byl hlavně hlad. Vždyť ta série 14 let "spala". Marketing ale zvládli na jedničku. U M3GAN si mysleli, že lidi přijdou, protože je ta "mrcha" populární a s nějakým marketingem se moc nesnažili.  Není, nikoho tento "Chucky" z Wishe nezajímá.  Už jednička byla cringe blbost pro děcka z Tiktoku.
4 0
reagovat
reaguje na: connor
JJ ta byla. Ale to nebyl tenhle sci-fi cringe shit ale normální hororová žánrovka,c o věděla co chce.
947800
JJ ta byla. Ale to nebyl tenhle sci-fi cringe shit ale normální hororová žánrovka,c o věděla co chce.
947792
0 0
reagovat
reaguje na: Novy
Jednička ale byla úspěšná dost. 
947792
Jednička ale byla úspěšná dost. 
947791
0 0
reagují: Novy
reagovat
Podle mě teda ukázka neúspěchu M3GAN dokazuje něco jiného. A to že nestačí jen rádoby virální, výraznej cringe cool film (s obdobně na sílu rádoby virálním cool marketingem) "pro mladý", aby diváci do kina došli (navíc který se odklání úplně od původního první filmu). Final destiantion je oproti druhé M3GAN právě dobrý hororový film s kvalitním virálním doprovodným marketingem. Nedávná Opice třeba to samé. To že nedojdou do kina už diváci jenom tak na něco, když to není událost nebo to nevyužívá možnosti kina obecně (což zrovna lekačky u některých hororů jsou podle mě furt dobrej tahák, ty v kinech fungují, což Megan třeba úplně ztratila) víme už od covidu a v zásadě to, že se ted studia budou možná snažit o zajímavý a i třeba Guerillový marketing není vlastně nic špatného. 
947791
Podle mě teda ukázka neúspěchu M3GAN dokazuje něco jiného. A to že nestačí jen rádoby virální, výraznej cringe cool film (s obdobně na sílu rádoby virálním cool marketingem) "pro mladý", aby diváci do kina došli (navíc který se odklání úplně od původního první filmu). Final destiantion je oproti druhé M3GAN právě dobrý hororový film s kvalitním virálním doprovodným marketingem. Nedávná Opice třeba to samé. To že nedojdou do kina už diváci jenom tak na něco, když to není událost nebo to nevyužívá možnosti kina obecně (což zrovna lekačky u některých hororů jsou podle mě furt dobrej tahák, ty v kinech fungují, což Megan třeba úplně ztratila) víme už od covidu a v zásadě to, že se ted studia budou možná snažit o zajímavý a i třeba Guerillový marketing není vlastně nic špatného. 
0 0
reagují: connor
reagovat
Mně to stavění tisícovek kin v Číně vždy připadalo jako propaganda. Postavíme nespočet kin, ale už do nich nebude mít kdo chodit a budeme promítat většinou jen tuzemské filmy, protože Hollywood je zlý bubák. Jako skoro vše v Číně je to bublina, která rychle splaskne.
947781
Mně to stavění tisícovek kin v Číně vždy připadalo jako propaganda. Postavíme nespočet kin, ale už do nich nebude mít kdo chodit a budeme promítat většinou jen tuzemské filmy, protože Hollywood je zlý bubák. Jako skoro vše v Číně je to bublina, která rychle splaskne.
1 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se