Diskuze k článku Mission: Impossible Odplata: Recenze

Podruhy to teda tech 160 minut moc neutahne :(
895650
3 -1
reaguje na: P.Kratky
souhlas. Já se k tomu dostal teprve včera a taky jsem moc nečekal, ale nakonec jsem byl fakt mile překvapenej. Hlavně ta akce, která byla točená víc na tělo se mi líbila a to čeho jsem se bál nejvíc - debilní IT zápletka s AI - mi nakonec vůbec nepřipadalo tak stupidní jak v jinejch filmech. Spíš ještě takový v rámci uvěřitelnosti jako třeba poslední sezóny ve Westworld :)
877642
877224
0 -1
Dnes jsme to konečně viděli. Za nás prvotřídní kousek. Tom Cruise i režisér vše drží pevně v rukou. Dvě a půl hodiny utekli jako nic a my chtěli ihned druhou půlku. Redakce nebyla moc spokojená tak jsme se moc netěšili o to víc jsme byli mile překvapeni.Za nás poctivých 9/10 a doporučení pro ostatní. Jediné co nás trápí jsou tržby. Příště ať dají premiéru na vánoce. Hodně štěstí Tome.
877224
2 -1
reagují: MILFhunter69
reaguje na: ovmartin23
ja vlastne doted nevim, jestli me ty uvodni titulky, co jsou vlastne teasery na film, serou nebo mi to imponuje :D
876972
ja vlastne doted nevim, jestli me ty uvodni titulky, co jsou vlastne teasery na film, serou nebo mi to imponuje *:D*
876969
3 0
úvodní znělka
876969
3 0
reagují: speta.jr

Spokojenost

Za mě 8,5/10, já si to hodně užil. Přirovnal bych to ke čtvrtému dílu, kde je záporák taky slabší, ale akce je výborná a všechno tak dobře šlape, že jsem se vůbec nenudil. Umělá inteligenci mi přišla v pohodě, prostě další zbraň kterou chce někdo ovládnout, v této sérii nic nového. Minulost IMF a Hunta je taky zajímavá, ale mohli by to ještě více rozvinout v dalším díle.
Podle mě nás v osmém díle čekají pořádné mindfucky, už aby to bylo :+
874632
Za mě 8,5/10, já si to hodně užil. Přirovnal bych to ke čtvrtému dílu, kde je záporák taky slabší, ale akce je výborná a všechno tak dobře šlape, že jsem se vůbec nenudil. [spoiler]Umělá inteligenci mi přišla v pohodě, prostě další zbraň kterou chce někdo ovládnout, v této sérii nic nového. Minulost IMF a Hunta je taky zajímavá, ale mohli by to ještě více rozvinout v dalším díle.[/spoiler] Podle mě nás v osmém díle čekají pořádné mindfucky, už aby to bylo *:+*
Spokojenost
7 0
reaguje na: maddy1111
Přesně si vystihl moje pocity. Aspoň se tady nemusím rozepisovat ;)
U mě výsledný dojem rozhodně nevylepšilo ani to, že jsem si před tím pustil luxusní pátý díl. Sedmička tady hodně ztrácí a je ve všech myslitelných ohledech horší. Zklamání a smutných 6/10.
874184
Přesně si vystihl moje pocity. Aspoň se tady nemusím rozepisovat *;)* U mě výsledný dojem rozhodně nevylepšilo ani to, že jsem si před tím pustil luxusní pátý díl. Sedmička tady hodně ztrácí a je ve všech myslitelných ohledech horší. Zklamání a smutných [b]6/10. [/b]
874160
4 -2

6/10 a Team Hlad

Séria Mission Impossible vždy, resp. minimálne v posledných 4 častiach, počnúc Ghost Protocol, kombinovala vážnosť Bondoviek a miernu uletenosť, ktorou disponovala práve nemožná misia. Tie dva prístupy dokázala séria kombinovať s úplnou hravosťou bez toho, aby stratila na uveriteľnosti a upadla do banálnosti. Až doteraz. Dead Reckoning Part 1 je totiž zabalený do zápletky, ktorá akoby zaspala dobu o dvadsať rokov. No nezobudila sa v tých rokoch, keď ľudia ospevovali Matrix, ale keď vyšlo na DVDčku nové Béčko s Nicolasom Cageom. Celá zápletka s hrôzostrašnou vševidiacou a vševediacou AI mi totiž v najhorším momentoch pripomenula chabý Transcendence s Johnny Deppom a to nie je práve film, ku ktorému by sa séria M:I mala radiť. No nemôžem si pomôcť, ale story s hrozivou umelou inteligenciou pôsobí akoby ju písal niekto kto naposledy použil disketu a odvtedy je všetko moderné pre neho jedno veľké bububu. To by možno išlo prehliadnuť keby Dead Reckoning naservíroval aspoň ten kulervúci akčný film. Part 1 však akosi chýba správny ťah na bránku a poriadna dynamika Fallout, Rogue Nation, aj Ghost Protocol. Dokonca aj ten všade propagovaný skok motorkou z útesu sa stane skôr nevzrušilo, než by u neho divák zatínal päty od napätia do sedačky (ako napríklad pri scéne s lietadlom alebo ponorom z predošlých misií). A namiesto toho, aby film vymyslel akokoľvek uveriteľné (v rámci možností) situácie, tak tentoraz si pomáha úplnými náhodam, kde postavy dostáva na miesta na hrane s groteskou. Za všetko hovoriaci je práve ten známy skok motorkou, ktorý Toma Cruisa potrebuje dostať do vlaku. Tom skočí, medzitým zahlási so všetkou vážnosťou, že to nemá pod kontrolou a možno sa na ten vlak nedostane, aby nakoniec mohol skočiť motorkou v Rakúsku z útesu, roztvoriť padák, a skočiť bez prípravy do rozbehnutého vlaku, do asi dvanásteho vozňa v poradí iba náhodou oknom, práve v sekunde, keď tam je jedna z vedľajších postáv, na ktorú sa v tom momente chystá vystreliť nepriateľ, a úplnou náhodou ho zneškodniť a vyhodiť oknom, bez toho, aby si Tom vlastne uvedomil čo sa stalo. Toto je niečo čo chcem možno vidieť v Marvelovkách a pousmiať sa nad tou naivitou, ale nie v Mission Impossible. A takýto film následne po divákovi chce, aby sa pozastavil nad smrťou jednej z postáv, čo mal byť pravdepodobne dramatický vrchol filmu, no nad ktorým sa samotné postavy vo filme pozastavia asi jednu minútu a upaľuje sa ďalej a viac to nijako nerieši. Sorry, Christopher McQuarrie, ale toto je jednoducho lazy writing. Aj predošlé M:I filmy stvárali nemožné kúsky, ale v rámci akej takej uveriteľnosti. Pri Dead Reckoning som si už však hovoril, že príliš často skĺzal do pomerne banálneho hollywoodskeho blockbusteru plného hlúpej zápletky a nijako uveriteľných akčných scén. Napriek všetkým týmto výhradám to však nie je zlý film a rozhodne je o dve úrovne filmárky ďalej ako všetka tohtoročná blockbusterová tvorba, no po výbornej päťke a šestke, a dokonca aj štvorke som mal očakávania rozhodne vyššie a v porovnaní s predošlými tromi M:I filmami mi práveže sedmička prišla, že jej akosi dochádza para, zapamätania hodné scény (prakticky tu je iba jedna vynikajúca a skutočne napínavá s padajúcim vlakom v závere) a scenáristický um, než by mala gradovať do veľkolepého dvojdielneho finále. Na Part 2 som rozhodne zvedavý, ale žeby som ju po Part 1 očakával s akoukoľvek veľkou nedočkavosťou tiež nemôžem povedať.
874160
Séria Mission Impossible vždy, resp. minimálne v posledných 4 častiach, počnúc Ghost Protocol, kombinovala vážnosť [url=[[Film:|id=234460]Bondoviek[/url] a miernu uletenosť, ktorou disponovala práve [i]nemožná misia[/i]. Tie dva prístupy dokázala séria kombinovať s úplnou hravosťou bez toho, aby stratila na uveriteľnosti a upadla do banálnosti. Až doteraz. Dead Reckoning Part 1 je totiž zabalený do zápletky, ktorá akoby zaspala dobu o dvadsať rokov. No nezobudila sa v tých rokoch, keď ľudia ospevovali [url=[[Film:|id=9497]Matrix[/url], ale keď vyšlo na DVDčku nové Béčko s Nicolasom Cageom. Celá zápletka s hrôzostrašnou vševidiacou a vševediacou AI mi totiž v najhorším momentoch pripomenula chabý [url=[[Film:|id=329244]Transcendence[/url] s Johnny Deppom a to nie je práve film, ku ktorému by sa séria M:I mala radiť. No nemôžem si pomôcť, ale story s hrozivou umelou inteligenciou pôsobí akoby ju písal niekto kto naposledy použil disketu a odvtedy je všetko moderné pre neho jedno veľké [i]bububu[/i]. To by možno išlo prehliadnuť keby Dead Reckoning naservíroval aspoň ten kulervúci akčný film. Part 1 však akosi chýba správny ťah na bránku a poriadna dynamika [url=[[Film:|id=58782]Fallout[/url], [url=[[Film:|id=319631]Rogue Nation[/url], aj [url=[[Film:|id=245639]Ghost Protocol[/url]. Dokonca aj ten všade propagovaný skok motorkou z útesu sa stane skôr nevzrušilo, než by u neho divák zatínal päty od napätia do sedačky (ako napríklad pri scéne s lietadlom alebo ponorom z predošlých misií). A namiesto toho, aby film vymyslel akokoľvek uveriteľné (v rámci možností) situácie, tak tentoraz si pomáha úplnými náhodam, kde postavy dostáva na miesta na hrane s groteskou. Za všetko hovoriaci je práve ten známy skok motorkou, ktorý Toma Cruisa potrebuje dostať do vlaku. Tom skočí, medzitým zahlási so všetkou vážnosťou, že to nemá pod kontrolou a možno sa na ten vlak nedostane, aby nakoniec mohol skočiť motorkou v Rakúsku z útesu, roztvoriť padák, a skočiť bez prípravy do rozbehnutého vlaku, do asi dvanásteho vozňa v poradí iba náhodou oknom, práve v sekunde, keď tam je jedna z vedľajších postáv, na ktorú sa v tom momente chystá vystreliť nepriateľ, a úplnou náhodou ho zneškodniť a vyhodiť oknom, bez toho, aby si Tom vlastne uvedomil čo sa stalo. Toto je niečo čo chcem možno vidieť v Marvelovkách a pousmiať sa nad tou naivitou, ale nie v Mission Impossible. A takýto film následne po divákovi chce, aby sa pozastavil nad smrťou jednej z postáv, čo mal byť pravdepodobne dramatický vrchol filmu, no nad ktorým sa samotné postavy vo filme pozastavia asi jednu minútu a upaľuje sa ďalej a viac to nijako nerieši. Sorry, Christopher McQuarrie, ale toto je jednoducho [i]lazy writing[/i]. Aj predošlé M:I filmy stvárali nemožné kúsky, ale v rámci akej takej uveriteľnosti. Pri Dead Reckoning som si už však hovoril, že príliš často skĺzal do pomerne banálneho hollywoodskeho blockbusteru plného hlúpej zápletky a nijako uveriteľných akčných scén. Napriek všetkým týmto výhradám to však nie je zlý film a rozhodne je o dve úrovne filmárky ďalej ako všetka tohtoročná blockbusterová tvorba, no po výbornej päťke a šestke, a dokonca aj štvorke som mal očakávania rozhodne vyššie a v porovnaní s predošlými tromi M:I filmami mi práveže sedmička prišla, že jej akosi dochádza para, zapamätania hodné scény (prakticky tu je iba jedna vynikajúca a skutočne napínavá s padajúcim vlakom v závere) a scenáristický um, než by mala gradovať do veľkolepého dvojdielneho finále. Na Part 2 som rozhodne zvedavý, ale žeby som ju po Part 1 očakával s akoukoľvek veľkou nedočkavosťou tiež nemôžem povedať.
6/10 a Team Hlad
9 -4
reagují: Sigi
reaguje na: speta.jr
Na to nosi vo filme zly odev. Celu druhu polovicu ma iritovalo ako moc ju stylizuju do Ilsy. Ako keby s tym Rebecca Ferguson slahla koli inym projektom a oni boli zufali, lebo Ilsa je fan favorite.
874134
Na to nosi vo filme zly odev. Celu druhu polovicu [spoiler]ma iritovalo ako moc ju stylizuju do Ilsy. Ako keby s tym Rebecca Ferguson slahla koli inym projektom a oni boli zufali, lebo Ilsa je fan favorite.[/spoiler]
874121
2 -1
reaguje na: Will
ja vim, ja vim:

link

BEEEEEEWBS
874121
ja vim, ja vim: [spoiler]https://media.super.cz/images/gallery/0000000008311249/SwKLwUo-GDQ0SY1iQ0qnoQ/59e4b1763b4092079b6c0200-226402?size=539 [/spoiler][spoiler]BEEEEEEWBS[/spoiler]
874120
1 -1
reagují: Will
Problém Grace pre mňa nieje v tom, že nemá chémiu s Ethanom. Ale v tom že tá postava je taká nijaká. Na to že je master zlodej ktorý ovláda praktickú mágiu, má zásadný problém s čímkoľvek iným než vybrakovať niekomu vrecká. Rozpadá sa jej improvizovaná konverzácia o viac než dvoch vetách. He?
Nechápem čím si zaslúžila tú vytrvalú snahu spraviť z nej niečo viac.
874120
Problém Grace pre mňa nieje v tom, že nemá chémiu s Ethanom. Ale v tom že tá postava je taká nijaká. Na to že je master zlodej ktorý ovláda praktickú mágiu, má zásadný problém s čímkoľvek iným než vybrakovať niekomu vrecká. Rozpadá sa jej improvizovaná konverzácia o viac než dvoch vetách. He?  Nechápem čím si zaslúžila tú vytrvalú snahu spraviť z nej niečo viac.
3 -5
reagují: speta.jr
reaguje na: ovmartin23
To je svinstvo. Přeji brzké uzdravení.
874091
To je svinstvo. Přeji brzké uzdravení.
874086
10 0
Kamarádi i nekamarádi. Jestli se někdo diví, proč nic nepíšu u mého nejočekávanějšího filmu, tak vysvětlím. Jel jsem na premiéru do Imaxu. Sobotu jsem kino dal, ale úplně neužil. V neděli už jsem na Flóru nedošel a celý den jsem prohaldil v horečkách na hotelu. Po návratu do OV jsem od pondělí v nemocnici, silná klíšťová encefalitida - 40 horečky, ochrnutá pravá ruka atd. Snažím se číst, ale nejsem schopen psát. Tohle je výjimka. Chtěl bych jen 2 věci:
1) chemie mezi Ethanem a Grace funguje. Není tam pouze žádné sexuální napětí, neboť E. miluje Ilsu
2) očekával jsem, že Ilsa dopadne tak, jak dopadla, ale vsadím se, že přežila a objeví se v 8. Zní to divně, ale počítám s jejím návratem.
874086
Kamarádi i nekamarádi. Jestli se někdo diví, proč nic nepíšu u mého nejočekávanějšího filmu, tak vysvětlím. Jel jsem na premiéru do Imaxu. Sobotu jsem kino dal, ale úplně neužil. V neděli už jsem na Flóru nedošel a celý den jsem prohaldil v horečkách na hotelu. Po návratu do OV jsem od pondělí v nemocnici, silná klíšťová encefalitida - 40 horečky, ochrnutá pravá ruka atd. Snažím se číst, ale nejsem schopen psát. Tohle je výjimka. Chtěl bych jen 2 věci:  1) chemie mezi Ethanem a Grace funguje. Není tam pouze žádné sexuální napětí, neboť E. miluje Ilsu 2) očekával jsem, [spoiler]že Ilsa dopadne tak, jak dopadla, ale vsadím se, že přežila a objeví se v 8. Zní to divně, ale počítám s jejím návratem. [/spoiler]
13 -2
reagují: Milosh

7/10

Po zhlédnutí nejnovější mise neohrožených terénních pracovníků mezinárodního měnového fondu musím smutně konstatovat, že McQuarrieho vítězná série asi musela dříve nebo později skončit a bohužel se tak stalo právě teď. Protože po obou předchozích McQuarrieho dechberoucích dílech a našlapaných trailerech jsem v případě sedmičky tak nějak automaticky zase předpokládal absolutní pecku .... a nedostal ji. Nadstandardní řemeslo to je bezesporu, ale McQuarrie a Cruise v minulosti ukázali, že mají na (mnohem) víc. Těžko soudit, co a kde se přesně pokazilo, ale jak jsem se na sedmičku těšil, tak se nově obávám toho, jak asi za rok dopadne osmička.

Na první pohled jsou všechny "povinné" náležitosti série na svém místě. Titulková sekvence shrnující děj celého filmu? Splněno. Šílené kaskadérské kousky hlavní herecké hvězdy, které nutí diváky žasnout a pojišťovny krachovat? Samozřejmě. Hlavní postava v režimu profesionálního sprintera? Jak jinak. Masky a hi-tech hračky ve standardní výbavě? Ovšem. Na druhý pohled se to ale neobešlo bez jistých zaváhání. Tradiční příběhový prvek každého dílu v podobě "nemožného" heistu? Tentokrát nikoliv. Neuvěřitelné akční scény posouvající laťku v žánru stále nahoru? Ano i ne. Zajímavý příběh, zábavné nové postavy a strhující tempo? No, ne tak docela.

V úvodu písečná sekvence jako ve třetím herním Uncharted, uprostřed automobilová sekvence jako v desátém F&F (ne, to fakt není pochvala), na konci vlaková sekvence jako ve druhém herním Uncharted (klimax jak má být:+) a mezi tím nepříjemné spousty zdlouhavých a občas dokonce nudných (to je v sérii novinka:() konverzaček/vysvětlovaček. Tempo není nikterak zázračné (prakticky až do vlakového finále se jede na volnoběh), bitky nestojí za řeč (jaký to kontrast s předchozím dílem), samotná příběhová linka je zredukována jen na obyčejný hon na jakéhosi MacGuffina (dějovou strukturou sedmička nápadně připomíná dvojku PotC) a k tomu jeden z nejmatnějších záporáků v celé sérii (původně obsazený Hoult by s ohledem na rozsah role ve filmu asi nedopadl o mnoho lépe než Morales).

Použít ve filmu Ferguson (nejlepší postava v pětce i šestce!) jen jako pouhý motivátor hlavní postavy k poražení záporáka po jejím odklízení je přímo na facku. O to více, když je nahrazena nedomrlou Atwell, která není zábavná, není vtipná, nemá šarm a s Cruisem spolu nemají prakticky žádnou chemii (něco z toho sice jde na vrub už scénáře, ale samotná Atwell tomu svým výkonem nijak nepomáhá). Klementieff je ve filmu úplně k ničemu, respektive slouží jen ke dvěma věcem (aby se nechala zachránit hlavní postavou a následně ji záchranu oplatila). Ještěže Kirby dostala prostor si o trochu více vyhrát s charakterem své postavy a využila jej a totéž platí i pro navrátilce Czernyho.

Sekvence s automobilovou honičkou je velkým zklamáním - postrádá nápaditost, rytmus i styl. Na podobné silničně-eskamotérské kousky v šestce nebo pětce se nechytá ani omylem a má co dělat, aby překonala zmíněnou desítku F&F. Masivně propagovaný skok na motorce je ve filmu paradoxně méně působivý než v promo materiálech, protože tam, kde měl být kontinuální záběr, který by situaci dodal na dramatičnosti, je na místo toho série střihů z různých úhlů, která celý zamýšlený highlight filmu úplně zbytečně rozředí a téměř nechá vyšumět do ztracena. Alespoň to velkorysé finále s bitkou na střeše a následnou havárii vlaku opravdu stojí za to a dějová linka sedmičky se v závěru uspokojivě uzavře bez potřeby laciného cliffhangeru k nalákání na přímo navazující osmičku.

Kromě vlakové tečky tak potěšila asi jen osobní dějová linka hlavní postavy a záporáka, spojená s odhalením, jak dochází k rekrutování agentů, což je zajímavý nápad, jak do série znovu přinést něco nového. Škoda, že se ve filmu omezuje jen na pár dialogů a několik neurčitých scén (snad se tvůrci k tématu ještě vrátí v dalším díle). Na současné (relativně nuzné) blockbusterové poměry jde o zdařilý titul, ale v rámci série je konkurence obzvláště tuhá a sedmička tak finišuje někde uprostřed pelotonu. Nezbývá než doufat, že se osmička napřesrok pořádně opře do pedálů a skončí na bedně.

P.S. Nejvíce pobavil vtip o významu zkratky IMF, který se ze vskutku vynalézavého českého dabingu dvojky o dvacet let později propracoval až do samotné série (aneb kruh se pomyslně uzavřel:D).

P.P.S. Masky jsou fajn, syntezátor hlasu taky, ale příště by to chtělo pohlídat si i barvu očí osoby, za kterou se vydává někdo jiný.
874084
Po zhlédnutí nejnovější mise neohrožených terénních pracovníků mezinárodního měnového fondu musím smutně konstatovat, že McQuarrieho vítězná série asi musela dříve nebo později skončit a bohužel se tak stalo právě teď. Protože po obou předchozích McQuarrieho dechberoucích dílech a našlapaných trailerech jsem v případě sedmičky tak nějak automaticky zase předpokládal absolutní pecku .... a nedostal ji. Nadstandardní řemeslo to je bezesporu, ale McQuarrie a Cruise v minulosti ukázali, že mají na (mnohem) víc. Těžko soudit, co a kde se přesně pokazilo, ale jak jsem se na sedmičku těšil, tak se nově obávám toho, jak asi za rok dopadne osmička.   Na první pohled jsou všechny "povinné" náležitosti série na svém místě. Titulková sekvence shrnující děj celého filmu? Splněno. Šílené kaskadérské kousky hlavní herecké hvězdy, které nutí diváky žasnout a pojišťovny krachovat? Samozřejmě. Hlavní postava v režimu profesionálního sprintera? Jak jinak. Masky a hi-tech hračky ve standardní výbavě? Ovšem. Na druhý pohled se to ale neobešlo bez jistých zaváhání. Tradiční příběhový prvek každého dílu v podobě [spoiler]"nemožného" heistu[/spoiler]? Tentokrát nikoliv. Neuvěřitelné akční scény posouvající laťku v žánru stále nahoru? Ano i ne. Zajímavý příběh, zábavné nové postavy a strhující tempo? No, ne tak docela.   V úvodu [spoiler]písečná[/spoiler] sekvence jako ve třetím [spoiler]herním Uncharted[/spoiler], uprostřed automobilová sekvence jako v desátém F&F (ne, to fakt není pochvala), na konci vlaková sekvence jako ve druhém [spoiler]herním Uncharted[/spoiler] (klimax jak má být*:+*) a mezi tím nepříjemné spousty zdlouhavých a občas dokonce nudných (to je v sérii novinka*:(*) konverzaček/vysvětlovaček. Tempo není nikterak zázračné (prakticky až do vlakového finále se jede na volnoběh), bitky nestojí za řeč (jaký to kontrast s předchozím dílem), samotná příběhová linka je zredukována jen na obyčejný [spoiler]hon na jakéhosi MacGuffina[/spoiler] (dějovou strukturou sedmička nápadně připomíná dvojku [spoiler]PotC[/spoiler]) a k tomu jeden z nejmatnějších záporáků v celé sérii (původně obsazený Hoult by s ohledem na rozsah role ve filmu asi nedopadl o mnoho lépe než Morales).   Použít ve filmu Ferguson (nejlepší postava v pětce i šestce!) jen jako [spoiler]pouhý motivátor hlavní postavy k poražení záporáka po jejím odklízení[/spoiler] je přímo na facku. O to více, když je nahrazena nedomrlou Atwell, která není zábavná, není vtipná, nemá šarm a s Cruisem spolu nemají prakticky žádnou chemii (něco z toho sice jde na vrub už scénáře, ale samotná Atwell tomu svým výkonem nijak nepomáhá). Klementieff je ve filmu úplně k ničemu, respektive slouží jen ke dvěma věcem [spoiler](aby se nechala zachránit hlavní postavou a následně ji záchranu oplatila)[/spoiler]. Ještěže Kirby dostala prostor si o trochu více vyhrát s charakterem své postavy a využila jej a totéž platí i pro navrátilce Czernyho.    Sekvence s automobilovou honičkou je velkým zklamáním - postrádá nápaditost, rytmus i styl. Na podobné silničně-eskamotérské kousky v šestce nebo pětce se nechytá ani omylem a má co dělat, aby překonala zmíněnou desítku F&F. Masivně propagovaný skok na motorce je ve filmu paradoxně méně působivý než v promo materiálech, protože tam, kde měl být [spoiler]kontinuální záběr[/spoiler], který by situaci dodal na dramatičnosti, je na místo toho [spoiler]série střihů z různých úhlů[/spoiler], která celý zamýšlený highlight filmu úplně zbytečně rozředí a téměř nechá vyšumět do ztracena. Alespoň to velkorysé finále s bitkou na střeše a následnou havárii vlaku opravdu stojí za to a dějová linka sedmičky se v závěru uspokojivě uzavře bez potřeby laciného cliffhangeru k nalákání na přímo navazující osmičku.   Kromě vlakové tečky tak potěšila asi jen osobní dějová linka hlavní postavy a záporáka, spojená s odhalením, jak [spoiler]dochází k rekrutování agentů[/spoiler], což je zajímavý nápad, jak do série znovu přinést něco nového. Škoda, že se ve filmu omezuje jen na pár dialogů a několik neurčitých scén (snad se tvůrci k tématu ještě vrátí v dalším díle). Na současné (relativně nuzné) blockbusterové poměry jde o zdařilý titul, ale v rámci série je konkurence obzvláště tuhá a sedmička tak finišuje někde uprostřed pelotonu. Nezbývá než doufat, že se osmička napřesrok pořádně opře do pedálů a skončí na bedně.   P.S. Nejvíce pobavil vtip o významu zkratky IMF, který se ze vskutku vynalézavého českého dabingu dvojky o dvacet let později propracoval až do samotné série (aneb kruh se pomyslně uzavřel*:D*).   P.P.S. Masky jsou fajn, syntezátor hlasu taky, ale příště by to chtělo pohlídat si i [spoiler]barvu očí[/spoiler] osoby, za kterou se vydává někdo jiný.
7/10
6 -6
reaguje na: kyller
Ty seš blbost :) Koukni se na promitani v ceskym IMAXu pristi tyden a zamysli se :)
874083
874069
3 -1
No otvírák docela bída a přitom oproti předchozímu dílů cena lístků do kina stoupla minimálně o 20 procent! Návštěvnost v ČR asi taky moc velká nebude, když kina jsou  poloprazdne....
874081
1 -1
reaguje na: r0st4
Protoze MI ma hodne stare publikum, vic jak petina je dokonce 55+, s cimz se muze srovnavat jen Indy a ted patrne Oppenheimer. Navic je argument, ze MI skodi i Sound of Freedom. A hlavne se chodi do kina proste mene, takze ti pravidelni divaci tolik filmu nevykryji imo. Pak takove ty "vedlejsi" argumenty jako sedmy dil serie, Part 1 v nazvu, "nove je vzdycky lepsi" atd atd. Propad o druhem vikendu nebude zdrcujici, uz kvuli premiere behem tydne, ale i tak bych cekal lehce pres 50%.

PLUS: 2-2.5M z minule nedele a pondeli navic Paramount zapocital do vikendu, takze to ten propad tez o neco zvysi.
874078
Protoze MI ma hodne stare publikum, vic jak petina je dokonce 55+, s cimz se muze srovnavat jen Indy a ted patrne Oppenheimer. Navic je argument, ze MI skodi i Sound of Freedom. A hlavne se chodi do kina proste mene, takze ti pravidelni divaci tolik filmu nevykryji imo. Pak takove ty "vedlejsi" argumenty jako sedmy dil serie, Part 1 v nazvu, "nove je vzdycky lepsi" atd atd. Propad o druhem vikendu nebude zdrcujici, uz kvuli premiere behem tydne, ale i tak bych cekal lehce pres 50%. PLUS: 2-2.5M z minule nedele a pondeli navic Paramount zapocital do vikendu, takze to ten propad tez o neco zvysi.
874077
1 -2
Nejsem expert, takže se moc rád nechám poučit :+
Chybějící Imax hlavně kvůli cenám vstupenek chápu, že M:I štípne, ale úplně nerozumím, proč by měl Barbenheimer trvale odsát veškeré diváctvo? Vždyť všechny tři filmy jsou naprosto rozdílný žánry (jediná obtíž by mohla být u Oppenheimera, který asi částečně cílí na podobnou cílovku v podobě mužů), ne?
874077
Nejsem expert, takže se moc rád nechám poučit *:+* Chybějící Imax hlavně kvůli cenám vstupenek chápu, že M:I štípne, ale úplně nerozumím, proč by měl Barbenheimer trvale odsát veškeré diváctvo? Vždyť všechny tři filmy jsou naprosto rozdílný žánry (jediná obtíž by mohla být u Oppenheimera, který asi částečně cílí na podobnou cílovku v podobě mužů), ne?
2 0
reagují: The Joker
reaguje na: TedGeorge
:+
874076
*:+*
874067
1 0
Tak jen v US to ma pres 40% listku delat v lpf a imax. To je takovych min 10 mega z tech 80. Realne spis 12-13. Takze i kdyby to druhy vikend v poctu prodanych vstupenek kleslo jen o 40-44%, tak atp u 4 z 10 se snizi aspon o tretinu.
874075
1 -1