Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Avatar zdolal Mavericka a stal se nejúspěšnějším filmem roku 2022! Horor M3GAN boduje

příspěvky 1 - 20 Napsat příspěvek
Warneři se zbavují opravdu čeho můžou. Část evropské tvroby HBO prodali SkyShowtime link
853907
Warneři se zbavují opravdu čeho můžou. Část evropské tvroby HBO prodali SkyShowtime [url=https://corporate.skyshowtime.com/221834-skyshowtime-and-warner-bros-discovery-announce-major-programming-acquisition-deal-duplicate]link[/url]
1 0
reagovat
Tak WBD po osekani House Party z wide na 500-800 kin a seskrtani kampane ted zrusili premieru v Kanade, kde to pak pujde rovnou na stream. Deje se to presne tak, jak kazdej musel cekat: pocit Zaslava a spol ze oni tomu nejak vic rozumi a prisli na figl, jak se to ma delat... Byl opravdu jen pocit. Pod nim to studio fakt nema sanci.
853899
Tak WBD po osekani House Party z wide na 500-800 kin a seskrtani kampane ted zrusili premieru v Kanade, kde to pak pujde rovnou na stream. Deje se to presne tak, jak kazdej musel cekat: pocit Zaslava a spol ze oni tomu nejak vic rozumi a prisli na figl, jak se to ma delat... Byl opravdu jen pocit. Pod nim to studio fakt nema sanci.
4 0
reagovat
Dal sem to Halovi pro jistotu do spoileru
853891
Dal sem to Halovi pro jistotu do spoileru
3 0
reagovat
reaguje na: HAL
Za ten spoiler bez fakt do p*****....
853890
Za ten spoiler bez fakt do p*****....
853871
5 -1
reagovat
reaguje na: HAL
Díky za spoiler... ?)
853877
Díky za spoiler... *?)*
853871
2 0
reagovat
A tiež záleží ako postavia marketing. Apel na veľký návrat, peknú prírodu a faunu už pochopiteľne natoľko nezaberie, ale ľudia sú určite zvedaví, ako pôjde ďalej príbeh a postavy. Na tom by som postavil trailery. Nech vzbudia v ľuďoch zvedavosť, čo sa s tými postavami bude diať ďalej.

bodion: Ten endgame efekt môže byť, ale očakával by som ho až pri 5. 
853872
A tiež záleží ako postavia marketing. Apel na veľký návrat, peknú prírodu a faunu už pochopiteľne natoľko nezaberie, ale ľudia sú určite zvedaví, ako pôjde ďalej príbeh a postavy. Na tom by som postavil trailery. Nech vzbudia v ľuďoch zvedavosť, čo sa s tými postavami bude diať ďalej. [b]bodion: [/b]Ten endgame efekt môže byť, ale očakával by som ho až pri 5. 
1 -1
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Dva roky nejsou tak málo, imho se projeví spíš pozitivně v tom že dvojku budou mít diváci ještě v relativně živé paměti. Že je v ní cliffhanger s přeživším záporákem taky pomůže. Zato teď pauza od jedničky byla brutální, tehdy nejsilnější cílovka je teď už ve věku kdy do kina vlastně už moc nechodí.
853871
Dva roky nejsou tak málo, imho se projeví spíš pozitivně v tom že dvojku budou mít diváci ještě v relativně živé paměti. Že je v ní [spoiler]cliffhanger s přeživším záporákem[/spoiler] taky pomůže. Zato teď pauza od jedničky byla brutální, tehdy nejsilnější cílovka je teď už ve věku kdy do kina vlastně už moc nechodí.
853869
8 -4
reagují: Cross, Slamak1
reagovat
Alebo to moze nadobudnut efekt Endgame a da to len za vikend vyse miliardu. Tych 13 rokov tomu pomohlo rovnako ako pomohlo jednotke 12 rokov po Titanicu. (Cize nateseni fanusikovia a hate a vysmech z internetu) Po dvoch rokoch to moze byt len lepsie - otvarak ako Marvel s Cameronovym dojazdom. Ak sa okolo toho vytvori sepkanda ze dvojka bola oproti trojke len slaby predkrm tak sa toho nebojim a pojdu aj ti co dovtedy neverili
853870
Alebo to moze nadobudnut efekt Endgame a da to len za vikend vyse miliardu. Tych 13 rokov tomu pomohlo rovnako ako pomohlo jednotke 12 rokov po Titanicu. (Cize nateseni fanusikovia a hate a vysmech z internetu) Po dvoch rokoch to moze byt len lepsie - otvarak ako Marvel s Cameronovym dojazdom. Ak sa okolo toho vytvori sepkanda ze dvojka bola oproti trojke len slaby predkrm tak sa toho nebojim a pojdu aj ti co dovtedy neverili
6 0
reagovat
reaguje na: Falwic
Právě to kratší časové okno se podle mě projeví, no 
853869
Právě to kratší časové okno se podle mě projeví, no 
853868
4 0
reagují: HAL
reagovat
Avatar 3 může mít menší tržby než dvojka z jednoho prostého důvodu. Diváci si řeknou, že dvojka až moc kopírovala jedničku a na trojku již nepůjdou.

Dalším důvodem by mohlo být kratší časové okno uvádění dalších dílů série na trh a tudíž menší pocit mimořádnosti této události.
853868
Avatar 3 může mít menší tržby než dvojka z jednoho prostého důvodu. Diváci si řeknou, že dvojka až moc kopírovala jedničku a na trojku již nepůjdou. Dalším důvodem by mohlo být kratší časové okno uvádění dalších dílů série na trh a tudíž menší pocit mimořádnosti této události.
1 -7
reagují: TedGeorge
reagovat
reaguje na: Douglas
Nějak se zvrhlo moje relativně nevinné (?) předjímání o nižších tržbách Avatara 3 k něčemu, čemu přestávám rozumět.

A ano, myslím, že hype/humbuk/šeptanda před uvedením byl větší u pokračování nejvýdělečnějšího filmu historie po třinácti letech než bude u dalšího pokračování za dva roky.

Dále už nevidím potřebu, abych to více obhajoval. Snad nepotřebuju relevantní studie a precizní logickou argumentaci, abych tady mohl vůbec vyslovit, že jakýkoliv Avatar nebyl nebo nebude obří úspěch.
853858
Nějak se zvrhlo moje relativně nevinné (?) předjímání o nižších tržbách Avatara 3 k něčemu, čemu přestávám rozumět. A ano, myslím, že hype/humbuk/šeptanda před uvedením byl větší u pokračování nejvýdělečnějšího filmu historie po třinácti letech než bude u dalšího pokračování za dva roky. Dále už nevidím potřebu, abych to více obhajoval. Snad nepotřebuju relevantní studie a precizní logickou argumentaci, abych tady mohl vůbec vyslovit, že jakýkoliv Avatar nebyl nebo nebude obří úspěch.
853838
2 -7
reagovat
reaguje na: djcharlie
Ze by ho primo meli zanedlouho stáhnout z kin sem nezaznamenal, ale počínaje 22. lednem tam budou mit premiéru domácí blockbustery ala pokračování 700 milionové Wandering Earth a soudruzi se samozrejme postarají, aby to Avatara zastínilo a sebralo mu to nejlepší sály. Konečně odhady kazdopadne každý tyden rostou. Ted to vypada na 230 mega.
853856
Ze by ho primo meli zanedlouho stáhnout z kin sem nezaznamenal, ale počínaje 22. lednem tam budou mit premiéru domácí blockbustery ala pokračování 700 milionové Wandering Earth a soudruzi se samozrejme postarají, aby to Avatara zastínilo a sebralo mu to nejlepší sály. Konečně odhady kazdopadne každý tyden rostou. Ted to vypada na 230 mega.
853853
4 0
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Nikde jsem nenašel, jestli má Avatar v Číně klasické krátké okýnko, nebo jestli tam pojede třeba 2 měsíce... nevíš?
853853
Nikde jsem nenašel, jestli má Avatar v Číně klasické krátké okýnko, nebo jestli tam pojede třeba 2 měsíce... nevíš?
853827
1 0
reagují: TedGeorge
reagovat
reaguje na: ProcNe
lidi, kterým se líbila jednička

Co je takmer kazdy, pokial odpocitame zopar frflosov z internetu. Podobne ako pri Titanicu 
853845
lidi, kterým se líbila jednička Co je takmer kazdy, pokial odpocitame zopar frflosov z internetu. Podobne ako pri Titanicu 
853835
15 -2
reagovat
Tipuji, že to globálně skončí to na čtvrtém místě, za Titanicem. Titanic to nedá.
853844
Tipuji, že to globálně skončí to na čtvrtém místě, za Titanicem. Titanic to nedá.
1 -1
reagovat
reaguje na: ProcNe
1. Mediální humbuk je překlad pojmu hype; nemám rád anglismy. Míněna jsou v tomto ohledu i média ve smyslu nových médií, tj. zdaleka nejen konkrétní soukromá, veřejnoprávní či státní (masová) média, ale i internet jako takový.

Vem to čert, hlavně jste utekl z primárního problému: Váš vývod je metodologicky naprostá kravina. Nemůžete z chování publika u následujícího filmu odvozovat nic významného o chování publika u předchozího filmu. Korelace neznamená kauzalitu. Lidé mohou další film odmítnout prostě proto, že bude slabší. A nebo proto, že budou vládnout jiné trendy. Proč by proboha chování publika u následujícího filmu mělo a priori cokoli relevantního sdělovat o chování předchozího filmu? Absurdní.

2. "Lidi, co se jim líbila jednička a jejich známí". Hm, tomu tedy říkám komunita, na kterou lze cílit. Existuje nějaké pokračování, kde se s tím nepočítá? ;) (Nemluvě o tom, že kategorie "známí" je navýsost pochybná.) Nervozitu pociťovala filmová média, novináři, influenceři, komunita tvořících právě onen tzv. humbuk. A z jakého zdroje prosím čerpáte informace, že "většina lidí" nepociťovala nervozitu? "Většina" z jakého vzorku? A lze opravdu oddělit tuto "většinu lidí" od "filmových fanoušků"? Ztrácím se v tom.

3. Snížím-li se k anekdotické argumentaci, pak se ke mně několika cestami se ke mně od lidí, co do kina běžně nechodí, že slyšeli, že na AVATARA 2 má smysl jít, že je to krásně vypadající film, co si zaslouží být viděn v kině. Pointa ale není v tom, že a nakolik mohu empiricky prokázat existenci šeptandy (jistě na to existují nástroje, ale ty já nemám a neovládám, studia jistě ano). Pointa je v tom, že z toho, co víme o souvztažnosti mezi humbukem a filmovými tržbami, se chování AVATARA 2 podobně jako AVATARA a TITANICU zásadně vymyká, a tudíž se to induktivně nejeví jako odpovídající vysvětlení.
853838
1. Mediální humbuk je překlad pojmu hype; nemám rád anglismy. Míněna jsou v tomto ohledu i média ve smyslu nových médií, tj. zdaleka nejen konkrétní soukromá, veřejnoprávní či státní (masová) média, ale i internet jako takový. Vem to čert, hlavně jste utekl z primárního problému: Váš vývod je metodologicky naprostá kravina. Nemůžete z chování publika u následujícího filmu odvozovat nic významného o chování publika u předchozího filmu. Korelace neznamená kauzalitu. Lidé mohou další film odmítnout prostě proto, že bude slabší. A nebo proto, že budou vládnout jiné trendy. Proč by proboha chování publika u následujícího filmu mělo a priori cokoli relevantního sdělovat o chování předchozího filmu? Absurdní. 2. "Lidi, co se jim líbila jednička a jejich známí". Hm, tomu tedy říkám komunita, na kterou lze cílit. Existuje nějaké pokračování, kde se s tím nepočítá? ;) (Nemluvě o tom, že kategorie "známí" je navýsost pochybná.) Nervozitu pociťovala filmová média, novináři, influenceři, komunita tvořících právě onen tzv. humbuk. A z jakého zdroje prosím čerpáte informace, že "většina lidí" nepociťovala nervozitu? "Většina" z jakého vzorku? A lze opravdu oddělit tuto "většinu lidí" od "filmových fanoušků"? Ztrácím se v tom. 3. Snížím-li se k anekdotické argumentaci, pak se ke mně několika cestami se ke mně od lidí, co do kina běžně nechodí, že slyšeli, že na AVATARA 2 má smysl jít, že je to krásně vypadající film, co si zaslouží být viděn v kině. Pointa ale není v tom, že a nakolik mohu empiricky prokázat existenci šeptandy (jistě na to existují nástroje, ale ty já nemám a neovládám, studia jistě ano). Pointa je v tom, že z toho, co víme o souvztažnosti mezi humbukem a filmovými tržbami, se chování AVATARA 2 podobně jako AVATARA a TITANICU zásadně vymyká, a tudíž se to induktivně nejeví jako odpovídající vysvětlení.
853835
11 0
reagují: ProcNe
reagovat
reaguje na: Cival
Tak 15%, abych byl odvážnější.
853836
Tak 15%, abych byl odvážnější.
853823
1 -4
reagovat
reaguje na: Douglas
Ne, média do toho nijak nezapojuju, protože v tomhle případě měli minimální vliv. A nechcete tu Vaši myšlenku s médii nějak dál rozvést, když už mě takhle osočíte?

A nesouhlasím s Vaším výkladem ohledně komunity Avatara. Tam naopak ta skupina lidí na kterou to míří je celkem jasná - lidi, kterým se líbila jednička a na jejich známé. Většina lidí, která na Avatara šla, žádnou nervozitu "jestli to někoho zajímá" nepociťovala. Ta probíhala spíše tady "mezi filmovými fanoušky".

Ohledně vlivu šeptandy spekulovat můžeme dál, ale asi se k ničemu nedopracujeme. Možná mi ale můžete sdělit, jak podle Vás šeptanda kolem dvojky vypadá. Já jsem si k ní zatím nikde ani nečuchnul.
853835
Ne, média do toho nijak nezapojuju, protože v tomhle případě měli minimální vliv. A nechcete tu Vaši myšlenku s médii nějak dál rozvést, když už mě takhle osočíte? A nesouhlasím s Vaším výkladem ohledně komunity Avatara. Tam naopak ta skupina lidí na kterou to míří je celkem jasná - lidi, kterým se líbila jednička a na jejich známé. Většina lidí, která na Avatara šla, žádnou nervozitu "jestli to někoho zajímá" nepociťovala. Ta probíhala spíše tady "mezi filmovými fanoušky". Ohledně vlivu šeptandy spekulovat můžeme dál, ale asi se k ničemu nedopracujeme. Možná mi ale můžete sdělit, jak podle Vás šeptanda kolem dvojky vypadá. Já jsem si k ní zatím nikde ani nečuchnul.
853825
2 -3
reagují: pepo, Douglas
reagovat
reaguje na: choze.zdimera
Avatar 1 navic v Cine udelal tech 260 i diky dalsimu releasu. Pokud budeme brat v uvahu jenom prvni uvedeni v kinech, dal neco malo pres 200.
853827
Avatar 1 navic v Cine udelal tech 260 i diky dalsimu releasu. Pokud budeme brat v uvahu jenom prvni uvedeni v kinech, dal neco malo pres 200.
853824
1 0
reagují: djcharlie
reagovat
reaguje na: ProcNe
Chcete říct, že potenciálně nižší tržby AVATARA 3 budou dokazovat, že tržby AVATARA 2 byly způsobené mediálním humbukem? Pokud ano, pak upřímně doufám, že se živíte něčím, kde ostatní nemusejí spoléhat na vaše podobně logické závěry. ;)

Jinak ta analogie nesedí. Zatímco v případě SW7 či HOBITA se oslovovala prokazatelná fanouškovská komunita spojená s těmi franšízami, apelovalo se na nostalgii a vládla obrovská očekávání (podobně jako loni v případě seriálového PÁNA PRSTENŮ), v případě AVATARU se žádný podobný typ napojení na konkrétní komunitu nekonal a panovala spíše nervozita, kolik lidí ten film vlastně bude ještě zajímat. My jako filmoví fanoušci či cinefilové máme často pocit, že zafunguje jméno režiséra, ale množství výzkumů prokázalo, že drtivá většina diváků si podle režiséra vůbec nevybírá a i nejslavnější jména si spojují s několika málo tituly. Jak píše Cival, humbuk se na tržbách většinou projevuje v prvním týdnu až prvních dvou týdnech. Oproti tomu u Cameronových modelů trvanlivých tržeb je nejpravděpodobnějším vysvětlením právě šeptanda, kdy se společenská událost tvoří takříkajíc odspoda, tj. od chování publika.
853825
Chcete říct, že potenciálně nižší tržby AVATARA 3 budou dokazovat, že tržby AVATARA 2 byly způsobené mediálním humbukem? Pokud ano, pak upřímně doufám, že se živíte něčím, kde ostatní nemusejí spoléhat na vaše podobně logické závěry. ;) Jinak ta analogie nesedí. Zatímco v případě SW7 či HOBITA se oslovovala prokazatelná fanouškovská komunita spojená s těmi franšízami, apelovalo se na nostalgii a vládla obrovská očekávání (podobně jako loni v případě seriálového PÁNA PRSTENŮ), v případě AVATARU se žádný podobný typ napojení na konkrétní komunitu nekonal a panovala spíše nervozita, kolik lidí ten film vlastně bude ještě zajímat. My jako filmoví fanoušci či cinefilové máme často pocit, že zafunguje jméno režiséra, ale množství výzkumů prokázalo, že drtivá většina diváků si podle režiséra vůbec nevybírá a i nejslavnější jména si spojují s několika málo tituly. Jak píše Cival, humbuk se na tržbách většinou projevuje v prvním týdnu až prvních dvou týdnech. Oproti tomu u Cameronových modelů trvanlivých tržeb je nejpravděpodobnějším vysvětlením právě šeptanda, kdy se společenská událost tvoří takříkajíc odspoda, tj. od chování publika.
853822
13 -1
reagují: ProcNe
reagovat
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se