Diskuze k článku Thor: Láska jako hrom: Recenze

Mně to teda přišlo super a vůbec ne tak přehrocený a parodický, jak se všude tvrdí. Naopak třeba s řešeními, se kterými Waititi přichází při rozuzlení, jsou dost odvážná, každá postava si tu projde nějakou cestou a někam se posune. Úplný opak oproti Strangeovi, kde se všechno jen míhá před nosem a ty postavy divákovi nic neřeknou. A ta vizuální kreativita a hudební podmaz taky mají šmrnc. 8/10 úplně na pohodu.
834479
7 0
reaguje na: Codename.Onyx
já ne, já čekám, až marvel udělaj dobrý film.
834352
834342
2 -1
Tak jsem právě viděl Taikovu reakci na fandu, co mu vyčital, že jeho Thor nemá s tím vážným z komiksů pranic společného. Jeho reakcí byl obrázek z komiksu, kde Thor tančí s Lukem Cagem balet. Problém je, že ta stránka byla z komiksu Deadpoola, navíc v momentě, kdy si s jeho myslí pohrával Madcap se kterým krátce předtím splynul. Pokud Taika pro budování postav používá jako vzor komiksy Deadpoola místo jejich vlastních sérií, tak tím se leccos vysvětluje.
834350
1 0
reaguje na: Child
Taikova epizoda mandaloriana je najvacsie zlo pod slnkom a znicila Star wars tisicnasobne viac nez Ep8

P.S. som jeden z mala spokojnych divakov love and thunder
834348
Taikova epizoda mandaloriana je najvacsie zlo pod slnkom a znicila Star wars tisicnasobne viac nez Ep8 P.S. som jeden z mala spokojnych divakov love and thunder
834254
3 -6
reaguje na: Codename.Onyx
Já ne, já čekám na trojku Strážců galaxie. ;)
834345
Já ne, já čekám na trojku Strážců galaxie. *;)*
834342
1 0
Tak hlavne, ze jste vsichni na te sracce byli a tomu novozelandskymu komediantovi pomohli koupit nove auto a zvysili mu paku na to, aby zprasil dalsi film.
834342
3 -9
reagují: BlackAdder, Disketa1
reaguje na: Child
Hlavne neodbočme príliš od témy k SW, zvlášť k TLJ, lebo prebudíme hnev Svedkov Rianových
834334
834254
2 -3
Guns jsou moje kapela, proto ve mě trailer vzbudil naprosté nadšení. .......no a potom přišel ten film.... ještě teď je mi z toho normálně smutno. Něco tak trapnýho jsem neviděl hodně dlouho. Úplně mi bylo stydno,jak mohl někdo tohle natočit?!
834331
4 -3
reaguje na: Gorecki
No jo, ale je rozdíl mezi dobrým autorským přístupem a debilním autorským přístupem, což ukazuje vlastně celá nová trilogie Star Wars a zejména epizoda 8. Ta byla tak moc autorská a proti veškerému kánonu Star Wars, až to bylo do očí bijící (ale nutno dodat, že to navazovalo už na špatně koncipovanou předchozí epizodu). Jeden extrém vedle druhého.

Taika je ale dost svůj a vlastně si zároveň na nic nehraje. Všichni moc dobře věděli, jaký bude čtvrtý Thor, že to bude barevně infantilní zábava, někdy až moc ulítlá. Trojka ale bude kultovní marvelovkou. Mimochodem byl to právě Taika, kdo natočil jeden z nejlepších a nejvtipnějších dílů Mandaloriana. A nechci se ho nějak extra zastávat, jeho tvorba mi taky občas nesedne, ale všechno dělá s humornou satirou.

Čtvrtého Thora opravdu beru jako určitou satiru na komiksové filmy. Což nakonec řekl i sám Zeus v potitulkové scéně a navíc to bylo vidět v hlavním tématu záporáka, který se snaží zabít veškeré bohy a zbavit se barev, doslova. Jasnější satira už to být nemůže.
834254
No jo, ale je rozdíl mezi dobrým autorským přístupem a debilním autorským přístupem, což ukazuje vlastně celá nová trilogie Star Wars a zejména epizoda 8. Ta byla tak moc autorská a proti veškerému kánonu Star Wars, až to bylo do očí bijící (ale nutno dodat, že to navazovalo už na špatně koncipovanou předchozí epizodu). Jeden extrém vedle druhého. Taika je ale dost svůj a vlastně si zároveň na nic nehraje. Všichni moc dobře věděli, jaký bude čtvrtý Thor, že to bude barevně infantilní zábava, někdy až moc ulítlá. Trojka ale bude kultovní marvelovkou. Mimochodem byl to právě Taika, kdo natočil jeden z nejlepších a nejvtipnějších dílů Mandaloriana. A nechci se ho nějak extra zastávat, jeho tvorba mi taky občas nesedne, ale všechno dělá s humornou satirou. Čtvrtého Thora opravdu beru jako určitou satiru na komiksové filmy. Což nakonec řekl i sám Zeus v potitulkové scéně a navíc to bylo vidět v hlavním tématu záporáka, který se snaží zabít veškeré bohy a zbavit se barev, doslova. Jasnější satira už to být nemůže.
833873
1 -4
reagují: pepo, Attikus
Po Ragnaroku a vsetkych ohlasoch tu som cakal nejaku strasnu divocinu. Miesto toho som dostal premerny gulas, ktory najviac trpel na to ze decentny pribeh bol zahrabany v potrebe robit skecovy humor nevalnej kvality a ale fakt ze kretensky napasovanej hudbe. Kedze GnR su kapela mojho detstva tak som obzvlast trpel. A pritom to chcelo iba trochu citu v strizni.

Inac to prebijanie dramatickych scen bolo ovela horsie v dvojke a trojke. Tu som mal hlavne pocit ze niekto napisal ok scenar a potom k tomu z nejakeho dovodu pustili Taiku aby urobil humory. Vo vysledku to bolo tak jeden a pol filmu v jednom. Aspon sa to netahalo jak sopel po rukave.

Motivacia hlavneho zleho jakoze ok ale zase raz taka blbost co ide vyriesit lusknutim prsta, ale dolezitejsia je cesta nie ciel ... asi.

3,6.
834219
Po Ragnaroku a vsetkych ohlasoch tu som cakal nejaku strasnu divocinu. Miesto toho som dostal premerny gulas, ktory najviac trpel na to ze decentny pribeh bol zahrabany v potrebe robit skecovy humor nevalnej kvality a ale fakt ze kretensky napasovanej hudbe. Kedze GnR su kapela mojho detstva tak som obzvlast trpel. A pritom to chcelo iba trochu citu v strizni. Inac to prebijanie dramatickych scen bolo ovela horsie v dvojke a trojke. Tu som mal hlavne pocit ze niekto napisal ok scenar a potom k tomu z nejakeho dovodu pustili Taiku aby urobil humory. Vo vysledku to bolo tak jeden a pol filmu v jednom. Aspon sa to netahalo jak sopel po rukave. Motivacia hlavneho zleho jakoze ok ale zase raz taka blbost co ide vyriesit lusknutim prsta, ale dolezitejsia je cesta nie ciel ... asi. 3,6.
1 -1
reaguje na: verbst
co jsou to snowflakes? a propos, na YT má to video 15min
833974
833941
1 -1
reaguje na: verbst
Tak ono se to sešlo s tímhle :D link
833944
Tak ono se to sešlo s tímhle *:D* https://comicbookmovie.com/marvel_studios/marvel-studios-called-out-by-vfx-artists-for-stress-caused-by-unrealistic-deadlines-a194716#gs.61jzw5
833941
1 -1
BTW, tím Waititim a hatem na VFX myslíte toto?
link

To už jsou fakt všude jen snowflakes? :D:D
833941
BTW, tím Waititim a hatem na VFX myslíte toto?  https://twitter.com/morebuttertv/status/1546193820387246081?s=20&t=zFu-kr_vVTRJy7RnczE0fg To už jsou fakt všude jen snowflakes? *:D**:D*
2 -2
reagují: ovmartin23, KarelR
reaguje na: Gorecki
Mudro pises:+
833875
Mudro pises*:+*
833873
5 0
reaguje na: kfk
Pretoze potom vznikne nieco ako The Last Jedi so silnou auterskou viziou a odvaznym pristupom k lore a ti “fanousci” ta zozeru zaziva. A v panike nasledne vypustis nieco ako Rise of Skywalker, za co ta presne ti isti fanousci (zasluzene) zozeru nakvadrat.8)

Ludia su skratka debili, ktori nevedia co chcu a tocit filmy podla “algoritmov” je cesta do pekla. Tie skvele filmy, ktore mame z minulosti vzite vznikli preto, lebo niekto veril a dufal, ze sa niekomu bude pacit to iste co reziserovi/producentovi/scenaristovi. Sme na tzv. “race to the bottom” tvorit co najviac obsahu s co najmensim rizikom a primeranou marzou. Kazdy umelec vsak vie, ze kvalitne veci mozu vzniknut len vtedy ak RISKUJES.
833873
Pretoze potom vznikne nieco ako The Last Jedi so silnou auterskou viziou a odvaznym pristupom k lore a ti “fanousci” ta zozeru zaziva. A v panike nasledne vypustis nieco ako Rise of Skywalker, za co ta presne ti isti fanousci (zasluzene) zozeru nakvadrat.*8)* Ludia su skratka debili, ktori nevedia co chcu a tocit filmy podla “algoritmov” je cesta do pekla. Tie skvele filmy, ktore mame z minulosti vzite vznikli preto, lebo niekto veril a dufal, ze sa niekomu bude pacit to iste co reziserovi/producentovi/scenaristovi. Sme na tzv. “race to the bottom” tvorit co najviac obsahu s co najmensim rizikom a primeranou marzou. Kazdy umelec vsak vie, ze kvalitne veci mozu vzniknut len vtedy ak RISKUJES.
833400
17 -2
reagují: Child, pepo
Pětiminutový Pitch Meeting o T:LT je mnohem lepší dílo, než T:LT.
833863
Pětiminutový [url=https://www.youtube.com/watch?v=FGgaYSk28IM]Pitch Meeting o T:LT[/url] je mnohem lepší dílo, než T:LT.
2 -4
reaguje na: jackb
Fuu, normálne mi zostalo ťažko len pri čítaní toho čo si všetko spomenul :D Chaos...
833603
Fuu, normálne mi zostalo ťažko len pri čítaní toho čo si všetko spomenul *:D* Chaos...
833552
4 0
reaguje na: FallenMaia
Osobně mě docela zajímalo co lidem teda momentálně vadí a asi nejvíc jsem po různu četl, že se jim zdá Fáze 4 málo propojená a chaotická (asi fakt potřebují jednoticí prvek jako byly kameny) a taky jim vadí, že je Marvel nutí koukat na ty seriály (opravdu někdo pochopil motivace Wandy, když jí viděl naposledy v Endgame a pak ve Strangeovi 2?), že dřív člověk mohl něco vynechat a bylo to v pohodě (to jak naloží s přítomností Ms. Marvel a že má ta malá holka z Captain Marvel najednou schopnosti v The Marvels bude zajímavý). A taky jak jsem psal níže, že jsou lidi přesycený informacema a vůbec netuší jak MCU díky tomu funguje - dřív opravdu postupovali pomalu od chlápka v brnění, pak vikinga s vesmíru, útok z vesmíru a v 10. filmu už lidi prostě už vzali v pohodě mluvící strom a mývala. Teďka vlastně během roku a asi 2 měsíců máš najednou hromadu jiných dimenzí (vesnička s Shang-Chiho, ta odkud pochází babička Ms. Marvel, ta kde operuje TVA). Vedle severských bohů už existují i ty z Řecka a Egypta + ten zástup co byl vidět v Thorovi, máš pořádně představený Celestiály (ale už nevíš jak k nim zapadá Ego) a v Thorovi dojde až na Eternity, ale vůbec nemáš představu o nějaké hierarchii v řádu síly. Máš taky kromě posmrtné sféry z Black Panthera, tu z Moon Knighta a Valhallu. A pak samozřejmě Incurse, která nejspíš bude předcházet Secret Wars nebo k nim přímo povede, ale vždycky jí způsobil Strange (ne jen tu co se hrne na realitu 616, ale i ty další o kterých se ve Strangeovi mluví způsobil Illuminaty a Sinister Strange), ale nijak to nesouvisí z Kangem, který taky klepe na dveře.
833552
833501
6 -2
reagují: FallenMaia
Víte vůbec že ta potitulkovka s Thanosem v prvních Avengers byla spíš náhoda a žadný velký tease na budouci věci ? :D V tu dobu Feige žádný velký plán neměl. Ta potitulkovka byla práce Whedona kterého napadlo tam tohle s Thanosem šoupnout s tím že by se to do budoucna mohlo nějak využít. ?)
833516
Víte vůbec že ta potitulkovka s Thanosem v prvních Avengers byla spíš náhoda a žadný velký tease na budouci věci ? *:D* V tu dobu Feige žádný velký plán neměl. Ta potitulkovka byla práce Whedona kterého napadlo tam tohle s Thanosem šoupnout s tím že by se to do budoucna mohlo nějak využít. *?)*
4 0
reaguje na: FallenMaia
Tak velkýho padoucha představili na konci Lokiho (14. července 2021, takže před rokem) a velkou hrozbu na konci Strange, ale maj smůlu, že si toho většina lidí nevšimla, protože to nebylo tak in your face jako Thanos v potitulkovce Avengers :D Takže holt až ten Ant-Man 3, pokud to nějak výrazně neurychlej na Comic-Conu.
833514
Tak velkýho padoucha představili na konci Lokiho (14. července 2021, takže před rokem) a velkou hrozbu na konci Strange, ale maj smůlu, že si toho většina lidí nevšimla, protože to nebylo tak in your face jako Thanos v potitulkovce Avengers *:D* Takže holt až ten Ant-Man 3, pokud to nějak výrazně neurychlej na Comic-Conu.
833501
3 -3
© copyright 2000 - 2022.