
Mám na Vás jednu otázku, většina lidí se tady rozplývá nad vizuální stránkou, výpravou, architektonickým minimalismem, zároveň jsem zaznamenal přirovnání, co se týče významnosti pro kinematografii samotnou, ke snímkům jako jsou Matrix, Pan prstenů, první Star Wars, dokonce 2001: Vesmírná odysea, a má otázečka zní, je Duna jako film i tak významná i co se týče příběhu nebo myšlenkového sdělení (kniha předpokládám, že ano)? Protože snímky, jako jsou Pan prstenů, nebo Matrix, Vesmírná odysea, byly významné, kromě svou velkolepostí samotnou, také svým emocionálně podmanivým příběhem o přátelství, odvaze, domovu (Pán Prstenů - sdělení bylo jasné už od prvního dílu), Matrix je v podstatě filmový filosofický traktát zamýšlející se nad tím, co je realita, Kubrickova Vesmírná odysea je dá se říct epopej o lidstvu samotném a jeho evoluci apod. A teď konečně k meritu věci, je Duna i obsahově tak podnětná jako filmy, které s ní srovnáváte, nebo je to jen vizuálně sugestivní spektákl? Děkuji všem. 

|
reagovat
|



A pokud jde o Sydney, tak konečně snad někdo pochopil, v jakejch rolích ji lidi vidět chtěj a v jakejch ne - obsazovat ji do různejch nerdek, jeptišek nebo podivínek ve svetru a kamaších fakt nedává smysl. Jasně, možná si ty rádoby "vážnější" role vybírala cíleně ona sama, ale vzhledem k tomu, jakým způsobem jede svý vlastní selfpromo co do výběru outfitů a stylu reelsek na sockách, bych pochyboval o tom, že si chce ona sama hrát na charakterní herečku. Sama pro sebe totiž svůj sex appeal dojí (sic!) poměrně dost zodpovědně,