Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Téma: Začíná Hollywood šetřit na rozpočtech?

příspěvky 21 - 33 Napsat příspěvek
reaguje na: Godlike
Diky 3000
724849
Diky 3000
724848
3 0
reagovat
Kvůli tomuhle jsem to tu začal pravidelně číst, kvůli tomuhle to tu čtu stále. Díky. 
724848
Kvůli tomuhle jsem to tu začal pravidelně číst, kvůli tomuhle to tu čtu stále. Díky. 
8 0
reagují: TedGeorge
reagovat

MrHlad

Cauko Hlad. Pocuj mal som skvely napad, nedali by sme niekedy moviezone projekciu nejakeho starsieho paradneho filmu, napriklad Nekonecny pribeh? Klasika klasik, kazdy by to podporil. Dakujem za tvoju odpoved. 

Neverending stoooooory. Aha ahaa ahaaa
724847
Cauko Hlad. Pocuj mal som skvely napad, nedali by sme niekedy moviezone projekciu nejakeho starsieho paradneho filmu, napriklad Nekonecny pribeh? Klasika klasik, kazdy by to podporil. Dakujem za tvoju odpoved.  Neverending stoooooory. Aha ahaa ahaaa
MrHlad
3 -1
reagovat
reaguje na: imf
V Tedově článku, kde Ted naznačuje, že když má sequel nižší rozpočet, tak je automaticky horší.
724846
V Tedově článku, kde Ted naznačuje, že když má sequel nižší rozpočet, tak je automaticky horší.
724843
0 -5
reagovat
reaguje na: Disketa1
"Vyčítat filmům menší rozpočty (a tím pádem údajně nižší kvalitu) je s prominutím totálně mimo." A to sis přečetl kde?
724843
"Vyčítat filmům menší rozpočty (a tím pádem údajně nižší kvalitu) je s prominutím totálně mimo." A to sis přečetl kde?
724841
9 0
reagují: Disketa1
reagovat
No... mě jakožto diváka zase tolik nebere, jaký má ten který film rozpočet. Pro mě je mnohem důležitější, zda je ten film opravdu dobrý a odnesu si z jeho sledování skvělý divácký zážitek. Dokážu si užít vysokorozpočťáky i nízkorozpočťáky. Rozpočet je určitě důležitý pro filmaře a producenty, ale pro diváka to IMHO zase tak důležité není.

Vím, že to sem nepatří, ale vždycky si vzpomenu na dva příklady z československé produkce, kde se z jednoho rozpočtu točily hned dva filmy. Mám na mysli snímky Marketa Lazarová a Údolí včel od Františka Vláčila a Panna a netvor a Deváté srdce od Juraje Herze. Natáčelo se z jednoho rozpočtu a kvalita tím nijak neutrpěla, naopak.

Vyčítat filmům menší rozpočty (a tím pádem údajně nižší kvalitu) je s prominutím totálně mimo. Pokud tvůrci nemají žádný dobrý nápad a nedokážou ho adekvátně zrealizovat bez finančního plýtvání, tak je ani vysoký rozpočet nezachrání.
724841
No... mě jakožto diváka zase tolik nebere, jaký má ten který film rozpočet. Pro mě je mnohem důležitější, zda je ten film opravdu dobrý a odnesu si z jeho sledování skvělý divácký zážitek. Dokážu si užít vysokorozpočťáky i nízkorozpočťáky. Rozpočet je určitě důležitý pro filmaře a producenty, ale pro diváka to IMHO zase tak důležité není. Vím, že to sem nepatří, ale vždycky si vzpomenu na dva příklady z československé produkce, kde se z jednoho rozpočtu točily hned dva filmy. Mám na mysli snímky Marketa Lazarová a Údolí včel od Františka Vláčila a Panna a netvor a Deváté srdce od Juraje Herze. Natáčelo se z jednoho rozpočtu a kvalita tím nijak neutrpěla, naopak. Vyčítat filmům menší rozpočty (a tím pádem údajně nižší kvalitu) je s prominutím totálně mimo. Pokud tvůrci nemají žádný dobrý nápad a nedokážou ho adekvátně zrealizovat bez finančního plýtvání, tak je ani vysoký rozpočet nezachrání.
1 -5
reagují: imf
reagovat

Výborný článek

  1. Pokud jde o Willa Smithe a jeho případ v MiB3, zajímá mě jestli mu studio musí doplatit ty procenta z tržeb (nikoli zisku) i přestože je zisk filmu titěrný? Vydělali 800+ a stáli 250+, to není nic moc. BvS může vyprávět.
  2. K CGI studiím - V titulkách sice čtu co chvíli ILM, Double Negativ, Lola, Weta atd., ale otázkou zůstává, kde se to renderuje. A myslím, že právě v Asii. Profíci to navrhnou a pošlou Číňanům na rutinní zpracování. Něco jako režisér a sekundární štáb. Takhle by mi ta "kvalita" dávala smysl.
  3. K poslednímu odstavci - Zní to jakoby v budoucnu filmy typu Spolujízda končili na streamech a vyjímečně se objevili v kinech jen v případě velkého zájmu. Lidi se opravdu na tyto filmy neženou do kina. Vzhledem k drahé reklamě se v kině zaplatí ta 1x z 10 případů.
724840
[list=1][*]Pokud jde o [b]Willa Smithe[/b] a jeho případ v [b]MiB3[/b], zajímá mě jestli mu studio musí doplatit ty procenta z tržeb (nikoli zisku) i přestože je zisk filmu titěrný? Vydělali 800+ a stáli 250+, to není nic moc. [b]BvS[/b] může vyprávět.[/*][*]K CGI studiím - V titulkách sice čtu co chvíli ILM, Double Negativ, Lola, Weta atd., ale otázkou zůstává, kde se to renderuje. A myslím, že právě v Asii. Profíci to navrhnou a pošlou Číňanům na rutinní zpracování. Něco jako režisér a sekundární štáb. Takhle by mi ta "kvalita" dávala smysl.[/*][*]K poslednímu odstavci - Zní to jakoby v budoucnu filmy typu [b]Spolujízda[/b] končili na streamech a vyjímečně se objevili v kinech jen v případě velkého zájmu. Lidi se opravdu na tyto filmy neženou do kina. Vzhledem k drahé reklamě se v kině zaplatí ta 1x z 10 případů.[/*][/list]
Výborný článek
0 0
reagovat
reaguje na: Sam.Vimes
No ani nie, taky Mark Ruffalo v Hulbusterovi v infinity game ma kvalitou strasi doteraz
724838
No ani nie, taky Mark Ruffalo v Hulbusterovi v infinity game ma kvalitou strasi doteraz
724834
2 0
reagovat
reaguje na: imf
Protože je to platícímu divákovi jedno a tím pádem to neovlivní tržby? Ale počkám si na článek ;)
724834
Protože je to platícímu divákovi jedno a tím pádem to neovlivní tržby? Ale počkám si na článek *;)*
724830
3 0
reagují: BlackAngel
reagovat
 Vyborny clanok Ted. Ale uz radsej chlastaj :D
724833
 Vyborny clanok Ted. Ale uz radsej chlastaj *:D*
2 0
reagovat
reaguje na: imf
Dik
724831
Dik
724830
2 0
reagovat
Super článek jako obvykle. Možná na něj navážu článkem/podcastem, který s tou v úvodu položenou otázkou přímo souvisí. Totiž proč mají hollywoodské filmy poslední dekádu (čest výjimkám jako motion capture opičáci a omlazovací technologie od Marvelu, ale to jsou obojí konkrétní věci, nikoliv úroveň triků jako taková) čím dál tím horší triky. Odpověď je jednoduchá (i když obsáhlá, protože nic není černobílé) a docela smutná...
724830
Super článek jako obvykle. Možná na něj navážu článkem/podcastem, který s tou v úvodu položenou otázkou přímo souvisí. Totiž proč mají hollywoodské filmy poslední dekádu (čest výjimkám jako motion capture opičáci a omlazovací technologie od Marvelu, ale to jsou obojí konkrétní věci, nikoliv úroveň triků jako taková) čím dál tím horší triky. Odpověď je jednoduchá (i když obsáhlá, protože nic není černobílé) a docela smutná...
7 0
reagují: Spiker, Sam.Vimes, TedGeorge
reagovat
Skvělej článek :+ Jinak jsem tady asi jedinej, koho Spolujízda vytáhla po několika měsících do kina (naposled John Wick 3 a vlastně když nepočítám promítání retro klasik, tak jsme letos zavítali pak už jen na Us a Endgame). Dohadovali jsme se kvůli tomu s přítelkyní, která radši chtěla na Srážku s láskou nebo Yesterday a ve finále se jí Stuber líbilo víc než mně.  :)
724829
Skvělej článek *:+* Jinak jsem tady asi jedinej, koho Spolujízda vytáhla po několika měsících do kina (naposled John Wick 3 a vlastně když nepočítám promítání retro klasik, tak jsme letos zavítali pak už jen na Us a Endgame). Dohadovali jsme se kvůli tomu s přítelkyní, která radši chtěla na Srážku s láskou nebo Yesterday a ve finále se jí Stuber líbilo víc než mně.  *:)*
3 0
reagovat
© copyright 2000 - 2019.
Všechna práva vyhrazena.
Hosting zajišťuje: Stable.cz
Kontakty: Technická podpora | Redakce

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se na MovieZone zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se