Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Star Trek: Od zítřka po 24. století

příspěvky 21 - 30 Napsat příspěvek

HAL

A je nějak vysvětlený FTL v BSG?
btw. je otázka jestli je ten lineární pohyb nadsvětelnou rychlostí možný, kromě červí díry. Pokud měl Einstein pravdu, tak v normálním prostoru by cestovat lineárně nadsvětelnou rychlostí nešlo, takže nejjednodušší by bylo zbortit aktuální prostor a cestovat podprostorem jehož vlastnosti absolutně neznáme:)
Je otázka jestli by v něm byl lineární pohyb možný nebo by správné souřadnice stačili k okamžitému přesunu.
Tím chcí říct, že loď letící Warpem je čistě výsledek potřeby mít čas na dialogy a situace v seriálu, podle mě by "warpování" vypadalo jako skákání v BSG:)
130864
A je nějak vysvětlený FTL v BSG? btw. je otázka jestli je ten lineární pohyb nadsvětelnou rychlostí možný, kromě červí díry. Pokud měl Einstein pravdu, tak v normálním prostoru by cestovat lineárně nadsvětelnou rychlostí nešlo, takže nejjednodušší by bylo zbortit aktuální prostor a cestovat podprostorem jehož vlastnosti absolutně neznáme:) Je otázka jestli by v něm byl lineární pohyb možný nebo by správné souřadnice stačili k okamžitému přesunu. Tím chcí říct, že loď letící Warpem je čistě výsledek potřeby mít čas na dialogy a situace v seriálu, podle mě by "warpování" vypadalo jako skákání v BSG:)
HAL
0 0
reagovat

Fluke

Hmm, já nečerpal ani tak ze svých znalostí Star Treku, jao spíš ze znalostí teoretické fyziky a jiných (převžně knižních) sf které s těmito vcelku zažitými termíny operují :)
Jde mi hlavně o rozdíl mezi skokovým pohybem (FTL, červí díry, snad i brány ve StarGate) a lineárním pohybem (SW, ST) který v závislosti na rychlosti (popisované v článku) trvá nějaký čas a je možné ho přerušit třeba v půlce cesty... (SPOILER) Ostatně jak jinak by se ve filmu mohli transportovat z nehybné planety na loď letící WARPem ;-)
To že přitom cestují podprostorem je možné, asi máš pravdu, ale každopádně s BSG verzí pohybu to nemá nic společného.
130860
Hmm, já nečerpal ani tak ze svých znalostí Star Treku, jao spíš ze znalostí teoretické fyziky a jiných (převžně knižních) sf které s těmito vcelku zažitými termíny operují :) Jde mi hlavně o rozdíl mezi skokovým pohybem (FTL, červí díry, snad i brány ve StarGate) a lineárním pohybem (SW, ST) který v závislosti na rychlosti (popisované v článku) trvá nějaký čas a je možné ho přerušit třeba v půlce cesty... (SPOILER) Ostatně jak jinak by se ve filmu mohli transportovat z nehybné planety na loď letící WARPem ;-) To že přitom cestují podprostorem je možné, asi máš pravdu, ale každopádně s BSG verzí pohybu to nemá nic společného.
Fluke
0 0
reagovat
pěknej článek, konhečně jste mi v tom udělali trochu pořádek :+ jinak mi to připomíná kroniku star wars timeline gold, která má opravdu úctyhodný rozsah...:)
130856
pěknej článek, konhečně jste mi v tom udělali trochu pořádek *:+* jinak mi to připomíná kroniku star wars [link="http://www.starwarsfanworks.com/timeline/"]timeline gold[/link], která má opravdu úctyhodný rozsah...*:)*
1 0
reagovat

HAL

Je vidět, že jsem Event horizon už dlouho neviděl;)
Jinak BSG nemá FTL za pomocí vytváření červích děr, alespoň to podle zpracování tak rozhodně nevypadá.
Co se týče Star treku, tak by to chtělo trochu nastudovat, WARP je opravdu o zborcení prostoru, je to i význam slova WARP. Mj. lodě ve Star treku cestují podprostorem, řešilo se to několikrát v ST:TNG. ;) (otázka jestli lze doopravdy zbortit prostor v reálu, a dostat se do podprostoru, nám zatím není souzena vědět. Možná až budem v důchodu:))
To, že to působí jako velká rychlost je prostě daň seriálovýho zpracování, tehdy by asi bylo značně "uncool", kdyby lodě skákali jako v BSG:)
130853
Je vidět, že jsem Event horizon už dlouho neviděl;) Jinak BSG nemá FTL za pomocí vytváření červích děr, alespoň to podle zpracování tak rozhodně nevypadá. Co se týče Star treku, tak by to chtělo trochu nastudovat, WARP je opravdu o zborcení prostoru, je to i význam slova WARP. Mj. lodě ve Star treku cestují podprostorem, řešilo se to několikrát v ST:TNG. *;)* (otázka jestli lze doopravdy zbortit prostor v reálu, a dostat se do podprostoru, nám zatím není souzena vědět. Možná až budem v důchodu:)) To, že to působí jako velká rychlost je prostě daň seriálovýho zpracování, tehdy by asi bylo značně "uncool", kdyby lodě skákali jako v BSG*:)*
HAL
0 0
reagovat

imf

Díky za parádní přehled, rád jsem si zavzpomínal a ujasnil spoustu věcí. :+

A jinak: NX-01 je stejně nejvíc cool Enterprise :) wallpaper
130845
Díky za parádní přehled, rád jsem si zavzpomínal a ujasnil spoustu věcí. *:+* A jinak: NX-01 je stejně nejvíc cool Enterprise :) [link="http://www.trekunited.com/community/gallerypics/1198280899/gallery_62_28429.jpg"]wallpaper[/link]
imf
0 0
reagovat

Fluke

Star Trekovskou fyziku už si od časů kdy jsem to pořáně sledoval moc nepamatuju, ale ne, mícháš dvě různé věci dohromady - to co popisuješ, co bylo v BSG i v Event Horizon jsou klasické červí díry a ty jsou v ST taky, na několika místech - prostě vlezeš na jedné straně vesmíru a vylezeš na druhé.
Warp na lodích není zborcení prostoru ale prostě jen hodně velká rychlost.
130836
Star Trekovskou fyziku už si od časů kdy jsem to pořáně sledoval moc nepamatuju, ale ne, mícháš dvě různé věci dohromady - to co popisuješ, co bylo v BSG i v Event Horizon jsou klasické červí díry a ty jsou v ST taky, na několika místech - prostě vlezeš na jedné straně vesmíru a vylezeš na druhé. Warp na lodích není zborcení prostoru ale prostě jen hodně velká rychlost.
Fluke
0 0
reagovat
Tak to sem asi prošvih.... můžete na to někdo hodit link nebo konkrétní info ?

Díky
130832
Tak to sem asi prošvih.... můžete na to někdo hodit link nebo konkrétní info ? Díky
0 0
reagovat

Karbous

Jo, vypadali jako hodne hnusny priserky :D
130829
Jo, vypadali jako hodne hnusny priserky *:D*
Karbous
0 0
reagovat
Hm, zborceni prostoru zni mnohem lepe nez nadsvetelna rychlost. Jinak ten dil kde leteli warpem 10 si pamatuju. :)
130826
Hm, zborceni prostoru zni mnohem lepe nez nadsvetelna rychlost. Jinak ten dil kde leteli warpem 10 si pamatuju. *:)*
0 0
reagovat
Warp má vcelku smysl, jde čistě o zborcení prostoru, ve kterém se nacházíme a dostání se do podprostoru. Tudíž přestanou platit aktuální fyzikální zákony. Vcelku hezky to ukázali na elipse v Horizontu události:)

Teoreticky by k tomu všemu měli stačit opravdu neuvěřitelně silné magnety (ke zborcení prostoru) a souřadnice v prostoru, tedy místa kam se chceme dostat:)

Jako když máme dlouhou vzdálenost (prostor) mezi bodem A a bodem B, tak zborcením prostoru okolo, tedy i té vzdálenosti, bysme se se správnými souřadnicemi mohli objevit teoreticky kdekoli. Podobně jako v Battlestar Galactice, která má podle mě reálnější FTL, než ve Star Treku, kde se roztáhnou hvězdy, aby to vypadalo, že letíme fakt rychle:)
130821
Warp má vcelku smysl, jde čistě o zborcení prostoru, ve kterém se nacházíme a dostání se do podprostoru. Tudíž přestanou platit aktuální fyzikální zákony. Vcelku hezky to ukázali na elipse v Horizontu události:) Teoreticky by k tomu všemu měli stačit opravdu neuvěřitelně silné magnety (ke zborcení prostoru) a souřadnice v prostoru, tedy místa kam se chceme dostat:) Jako když máme dlouhou vzdálenost (prostor) mezi bodem A a bodem B, tak zborcením prostoru okolo, tedy i té vzdálenosti, bysme se se správnými souřadnicemi mohli objevit teoreticky kdekoli. Podobně jako v Battlestar Galactice, která má podle mě reálnější FTL, než ve Star Treku, kde se roztáhnou hvězdy, aby to vypadalo, že letíme fakt rychle*:)*
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se