Diskuze k článku 13 největších otázek po osmé epizodě Star Wars

příspěvky 1 - 20 Napsat příspěvek
04.01.2018 22:19:49
reaguje na: Lukassek
Budeš se muset holt smířit s tím, že je to jen nějakej dědek v županu, kterej čirou náhodou ovládá Sílu. Což, zase na druhou stranu, není až tak nemožný, není přeci nikde psáno, že Sílu můžou ovládat jen Jediové (což byla pouze jedna nábožensko-politická organizace s omezeným počtem členů) nebo Sithové (kteří byli toho času jen dva a jako takoví vlastně vyhynuli). Tohle mohl být prostě někdo, kdo se naučil ovládat Sílu jinými cestami, u jiných učitelů a používal ji ke svým účelům.
2 0
reagovat
04.01.2018 04:26:29

Snoke

Bod se Snokem je úplně vedle a vysvětlení Bobbyho, že se prostě načrtly nové kulisy pro postavy a tak je tam i mocnější sith než byl Palpatine, mě přijde strašně laciné. Snoke je/byl hlavní postava, které bylo podle zjevu klidně pár set let a podle všeho i "zažil" pád Impéria a  snad i Republiky... Takže, kde byl, když jediný Sith byl Palpatine a Maul/Vader a Sithové by měli být vždy jen dva. Nikdo se o něm nikdy nezmínil, ale najednou je to pán Galaxie? To je přece hrozně laciný... A pro děj to je docela zásadní, vědět odkud se vzal, když to přímo navazuje na starší filmy. 
1 -1
reagují: Jerec
reagovat
04.01.2018 00:53:39
reaguje na: mecano

Rodiče Rey

To mi uniklo. Tak pokud to oficiálně potvrdil, tak je tato otázka asi uzavřena. Já nemám problém to přijmout i Anakin neměl slavné rodiče. I když jeho otce neznáme.
0 0
reagovat
03.01.2018 19:27:51
Snesitelné nebo vynikající? Myslel jsi určitě stračka nebo snesitelné.
1 0
reagovat
03.01.2018 14:45:39
Každopádně, abysme se tu pořád nehádali, dovolím si číct, co bych chtěl v epizodě IX.

Jednoznačně Rey se světelnou tyčí. Teasuje se na to už od ep. VII, a pokud by to neklaplo, byl bych zklamaný. Pokud by tyč vytáhla až v závěrečné řežbě a do toho by začla hrát nějaká variace na Duel of the fates, tak bych umřel blahem.

Nějak smysluplně naložit s Leiou. Tohle bude mít Abrams těžké a kdo ví, co se bude dít. Proslýchalo se, že nějaký nepoužitý materiál z ep. VII a VIII na skladě je, tak by bylo fajn, kdyby z toho nějakou krátkou scénku vytřískali a Leia nebyla odbyta jen v úvodních titulcích.

Lando - tenhle tady ze staré party chybí a pokud se o něm uvažovalo už do VIII, tak by se v IX objevit mohl.

Luke v astrální formě je asi tutovka, ale dal bych ledvinu za to, aby se objevil McGregorův Obi-wan. Štěk měl už ve vizi v ep. VII, tak proč mu nedat nějaký prostor?

Galaktické politikaření - ne, že bych ho chtěl tolik jako v Ep. I - III, ale rád bych viděl, jak to aktuálně v galaxii vypadá. Přece jen ep. VIII působila jako lokální potyčka mezi "pár" postavami, než aby šlo o osud galaxie.
3 0
reagovat
03.01.2018 13:45:58
Ja bych snad sel i na toho Sola do kina, kdyby se Bale dohodl, ale z nejakeho duvodu to nedopadlo. Pry ale o roli ve Star Wars moc stoji, treba proste jen na Sola nemel cas...
0 0
reagovat
03.01.2018 13:43:38
Karel to trefil a pravdu mate vsichni. Je uplne jedno, co kdo rekl nebo udelal na platne nebo mimo platno. Tady se na zadne mantinely nehraje a devitka nasere a potesi svoje dve skupiny
0 0
reagovat
03.01.2018 13:29:37
reaguje na: mecano
No on taky řekl, že "všechno je otevřené", protože další díl nepíše on. Přijde mi to jako takové klasické mlžení. A myslím, že tohle je právě na Abramsovi, jak se k tomu postaví. Buď se může držet toho, že co řekl Kylo, tak je pravda a devítka bude směřovat k tomu, že v Síle nejde o nějaký původ (což konekonců naznačuje kluk se smetákem) a nebo pojmout tak, že Kylo lhal/byl manipulovaný Snokem a ten původ tam někde je. Obhájit si to lze,  ale naštval by lidi, který ten no one původ vyhovuje.
0 0
reagovat
03.01.2018 13:07:40
reaguje na: mecano
Neřekl spíš něco v tom smyslu, že Kylo věřil tomu, co říká?
0 0
reagovat
03.01.2018 13:07:09
reaguje na: mecano
Já úplně vidím tu armádu lidí, co vyjdou z Epizody IX se slovy: "Tvl, další dva roky čekám, až se dozvím pravý rodiče Rey, a oni jako v osmičce mluvili pravdu a tady už se to neřešilo? Chci zpátky svoje peníze a dvě hodiny života!"

:D?)
4 0
reagovat
03.01.2018 13:02:16
reaguje na: Nazgul
Musim te opravit. Je tu nekdo, kdo rekl, ze Kylo Rey ohledne jejich rodicu nelhal. Jisty Rian Johnson...
0 -1
reagovat
03.01.2018 09:08:27
reaguje na: PipoPD

WTF?

Kde jste na tomhle byli všichni?
Midichloriany jsou v každým. Síla je všude. Jen je někdo "náchylnější" na používání.
Vždycky mohli Sílu používat v podstatě všichni.
3 0
reagovat
03.01.2018 01:27:02
reaguje na: jonnas
Souhlas.

Mě fakt přijde, že když se nad tím člověk pořádně zamyslí, tak Johnson posunul všechny postavy tím jediným směrem, kterej po sedmičce dával logicky smysl. Takže pokud se někomu nelíbí, co se jim v osmičce děje, tak by měl vinit hlavně Abramse s Kasdanem. A možná trochu Arndta, protože některý důležitý motivy (hledání Lukea) pocházely už z jeho scénáře.
3 0
reagovat
02.01.2018 23:50:32
A s dovolením si tu udělám i menší reklamu. Spoilery tu již publikovat nebudu, ale komu nevadí nebo je i vyhledává, může navštívit můj blog věnující se epizodě 9.
5 0
reagovat
02.01.2018 23:47:09
Delší dobu jsem tu nebyl, ale překvapuje mě, co se tu kolem TLJ řeší za sračky... Objektivně to prostě je kvalitní film a posunuje SW univerzum dopředu ve všech aspektech. Že se směr někomu nemusí líbit je věc druhá.

Vyjádřím se tu jen k jedné věci. Často se tu opakuje názor (a to i z řad redakce), že Johnson pošlapává práci Abramse, ukazuje mu prostředníček a podobné nesmysly... Uvědomujete si, že JJ je jedním z výkonných producentů ST a tím pádem i tohoto filmu? Myslíte si, že s Rianem (a ostatními) nekonzultoval vývoj? Nebo snad, že o něčem dokonce nevěděl? To je prazvláštní představa o vzniku filmu...
8 -2
reagují: Memphis
reagovat
02.01.2018 22:40:47

Původ Rey a Rytíři z Renu

Původ Rey je stále otevřený, nikdo neřekl, že to, co říkal Kylo Ren je pravda. Koneckonců on to taky nemůže vědět, kdo byli její rodiče, pouze
viděl její pochyby v ní a pokusil se jich využít jako každý záporák z
temné strany. Jsi nikdo, ale se mnou budeš NĚKDO, nejmocnější žena
galaxie po mém boku, defacto tohle jí nabízel. Moc na kterou každej, kdo
má sklony k temné straně slyší, ale ona odolala, to je celé. Stačí malá
berlička v devátém dílu, kdy Rey bude při zdokonalování svých
schopností o sobě pochybovat, že nedokáže sílu ovládnout, protože je
nikdo, kdy v tom se jí zjeví třeba Yoda a řekne: Rey, ty nebýt nikdo,
hlouběji do svého nitra ty podívat se musíš :D A naráz ten flashback
bude celej a bude vidět, že jí na planetě vysadil třeba Luke, kterej se
utíkal schovat před Snokem a nechal jí tam, jako kdysi nechali jeho.
Ty náznaky tam byly skutečně úmyslně, že její původ bude
důležitý, tak by bylo hloupé to takhle zahodit, spíš je to jen mlžení. I předchozí trilogie byly souboje mistr a žák (Anakin vs.
Obi-Wan), poté otec a syn (Anakin, již jako Darth Vader a Luke), tak by
tomu chyběl náboj, kdyby to teď byl jen Ben Solo (Kylo Ren) a nikdo, prostě bych pak neviděl smysl v tom, že i ten Kylo, tedy hlavní záporák musel mít původ v Hanu Solovi a Leie. jen pokud se mu postaví někdo podobný (sestřenice), bude to správně osudové. Luke jako za celej život nesplodil potomka, vážně?

Rytíři z Renu jsou podle mě jen berličkou, stejně jako řád. Prostě z
nějakého důvodu nechtěli pokračovat s tím, že celé Imperium a Sithové nezanikli, asi jim to bylo blbý, když v předchozích epizodách pořád říkali, že
Darth Sidious je poslední Sith a Darth Maul a později Darth Vader jeho
učedníci, tak se ze zbytků imperia zformoval První řád a z Sithů se
stali Rytíři Renu, jinak je to to defacto to samé, jen přejmenované.
Dříve byli Sithové přejmenovaní na Darth něco, teď jsou rytíři
přejmenovaní na něco s koncovkou Ren, ale žádné další nejspíš neuvidíme,
protože pro to není moc prostor. A jestli nějací v devítce budou, tak
budou na úrovni současného Kyla, dost nezkušení a bude jich jen pár nebo
třeba i jen jeden, aby tam byla nová vedlejší postava, co pomáhá
Kylovi, když je Snoke mrtev.

Rey sama musí dokončit svůj výcvik, což si určitě v devítce i kdyby to
mělo časovej posun třeba 5 let, určitě nenechají ujít. Zatímco z Kyla by
se již mohl stát pořádný mistr temné strany a mohl by mít již třeba i učedníka, aby tedy někdo z těch dalších děcek, co s ním utekli vzešel a vypadalo to, že Rytíři z Renu existují, tak Rey se sama za tu dobu
dostane tak na jeho současnou úroveň a bude v devítce určitě svůj
výcvik dokončovat, právě třeba s pomocí toho, že zjistí, kým skutečně
je, protože to provází také celou trilogii a její pochyby o sobě.

Určitě považuji za nesmysl, že by sama již byla mistr a obnovila řád Jedi, jak
tu někdo psal. Tím by dejme tomu mohla celá trilogie končit po vítězství dobra.  Udělala by se cestička pro novou trilogii, která by již mohla být o někom, kdo by z na konci této trilogie obnoveného řádu vzešel.
3 0
reagují: mecano
reagovat
02.01.2018 20:09:24
reaguje na: Hairy_Ass
Kdyby pretoriani byli rytiri z Renu, probehla by patricna merchandisingova masaz, coz se nestalo. Rozhodne tedy nejsou nikym nez masem pro Rey a Kyla. Osobne se domnivam, ze zadna takova parta neexistuje a ze si ji vymyslel Snouk, aby se Ben cejtil jako vetsi frajer. Premyslej - vyklada mu, ze je Pan rytiru z Renu a ve dvou ze trech filmu po nich neni ani vidu ani slechu. Protoze Reyina vize neznamenala vubec nic, pravdepodobne ta parta za Kylem v desti byli nahodni zoldaci. Tomu nasvedcuje i Lukuv nastrel, ze i dalsi jeho ucednici byli hajzlici, co se sli ucit karaco jen aby kolemjdoucim rozbijeli drzky, a plachli s Kylem (ten Luke je fakt traged ucitel) - a to by pripadne mohli byt ti neexistujici rytiri, ovsem vesmes se svetelnymi meci, bud modrymi jako Ben, nebo cervenymi jako si udelal Kylo, a rozhodne se schopnostmi Sily.
0 0
reagovat
01.01.2018 04:01:20

KarelR

Rysuje se nam tu nejctenejsi tematko roku 2017? Super cteni, dik :+
0 0
reagovat
31.12.2017 16:20:06
reaguje na: sassan
V zásadě s tebou souhlasím, ale takhle jsem o tom nepsal.

Tohle všechno probíhalo delší dobu (nepsal jsem, že nikoliv - časově to zmapované ale do detailu nemám;), ale jak se od toho začal trochu až moc distancovat, tak mi to prostě připomnělo některé jiné podobné případy, kdy k tomu něco studio řeklo a bylo. Hamill se taky netají, že například jakýkoliv náznak spoileru by ho stál miliony, tzn. že na něj studio má své páky. Navíc je to zjevně rozumný člověk, který nechce komukoliv působit zbytečně obtíže. Na druhou stranu se vyjadřoval proti této verzi Luka opakovaně a explicitně, tak bych tu nehrál na vytržení z kontextu. Dokonce mluvil, že si říkal, že je to spíš jiný Skywalker, například Jake. Takže o tom, že by s vizí Johnsona souhlasil nemůže být řeč. To neznamená, že je film dobrý či špatný, na to si musí udělat názor každý sám.

Jinak moje poznámka narážela na toto: “I regret voicing my doubts & insecurities in public. Creative differences are a common element of any project but usually remain private. All I wanted was to make good movie. I got more than that – [Rian Johnson] made an all-time GREAT one!”

Tohle na mě prostě nepůsobí uvěřitelně, ale jde jen o moje subjektivní vyhodnocení.

Fakticky to bylo jen vyjádření mého pocitu z celé situace, netrvám na tom, že to tak u Disneyho proběhlo, proto jsem také použil ono "asi".

Takže díky za tvůj příspěvek, ale asi by bylo vhodné ho napsat v kontextu jiného komentáře než mého, protože sis mě dle mého pohledu narouboval na názory a postoje, které jsem nikdy netvrdil ani je nezastával ;)

P.S.
Tady se nebavíme o nové trilogii, protože Force Awakens Hamill chválil, dokonce chválil i Trevorrowa a jeho vizi. S Johnsonem si prostě názorově úplně nesedli, to je zřejmé a to nelze popřít. Konec konců v jednom rozhovoru ze srandy říkal, že ve Force Awakens byl spokojený s tím, jak byla napsaná každá jednotlivá postava, kromě Luka, a že má podobný pocit i z Last Jedi.
3 -1
reagovat
31.12.2017 14:57:31
Co nám vlastně dalo Impérium ?
Teda ne tak úplně Impérium...
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2018.
Všechna práva vyhrazena.
Hosting zajišťuje: Stable.cz
Kontakty: Technická podpora | Redakce

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se na MovieZone zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se