Diskuze k článku Další trilogie Star Wars se blíží!

příspěvky 1 - 20 Napsat příspěvek

váš komentář



zrušit
13.11.2017 18:02:59

Chermy

Potenciál obrovský je, ostatně, podle mě už spousta těch silných příběhů bylo napsáno nebo představeno ve hrách. Ale většinou to byly spíš temnější věci a já si neumím představit, že by Disney vyrukoval i v trilogii s něčím podobně ostrým, jako EpIII nebo i Rogue One, kde všichni, včetně hlavních postav, umírali jako mouchy. Trilogie podle mě zůstanou rájem sluníčkářů a pískajících robůtků.

0 0
13.11.2017 15:52:34

Jerec

A taky beru, že má Ep. III silné momenty a působí to, že tam jde o víc, než při válce Ewoků...ale pořád tam ty cinkrlátka jsou a mnohdy ještě víc, než první trilogii.... to je to o čem mluvím, nikdy to není 100% zážitek. Nejlepší Star Wars film byl prostě Abramsův první Star Trek :D

0 0
13.11.2017 15:34:17

Jerec

No, asi ne z těmihle novými postavami :) Proto se opatrně těším spíš dál, na tu novou trilogii. Protože když k tomu někdo napíše inteligentní a osudový scénář, ten potenciál tam je... v tom světě se může odehrávat velká spousta silných příběhů.... když to dobře rozehrají, nemusí to být pořád Vader a Hvězda smrti, aby se nová trilogie dostala do pozice "velkolepé završení jedné ságy" ;) Ale co já vím, třeba mě příjemně překvapí už letos Johnson...

0 0
13.11.2017 15:25:53

Jerec

Presne tak, správny dotaz :+

0 0
13.11.2017 15:22:30

Chermy

Nová trilogie je už mnohem dospělejší, než ta původní, bohužel to občas není přes ta tradiční a nesnesitelně infantilní cingrlátka vidět.
A taky si myslím, že nic silnějšího, než EpIII už nikdo neudělá, tam nejde jen o samotný film, ale bylo to vlastně završení celé ságy, něco, na co všichni čekali... do téhle pozice už se žádný nový film SW film podle mě nedostane.

0 0
13.11.2017 14:55:22

Chermy

Ja som toho názoru že tú pecku jakou SW mají být už natočil Lucas. Na epizodu III sa zatiaľ nič nechytá, ani nové diely, ani stará trilógia ;) A nech si vraví kto chce čo chce!

0 0
13.11.2017 14:34:03

Sedmá epizoda byla uchcaná nostalgická nuda se strašně špatnými hlavními postavami +1 

0 0
13.11.2017 14:23:54

Taky bych brzdil a snažil se udržet exkluzivitu. Já mám totiž celej život pocit, že Hvězdný války mají neskutečný potenciál, který ještě nikdo nenaplnil. Jasně, Lucas původní trilogií způsobil jakousi revoluci. Za to všechna čest. Ale já jako divák vnímám ty filmy na stejné úrovni jako Planetu Krull, nebo Pána šelem... prostě takové kultovní guilty pleasure. Nic víc. Nová trilogie je infantilní pohádka pro děti.... a až teď nastala doba, kdy snad konečně natočí dobrý film ze světa SW. Sedmá epizoda byla uchcaná nostalgická nuda se strašně špatnými hlavními postavami. Nejvíc ve mě rezonovala asi ta Rogue one, což je dost smutný, protože tam byly přetáčky značně cítit..... Tak bude to letos? Nebo až s novou trilogií? Kdy už konečně natočí tu pecku, jakou SW mají být? :)

0 0
13.11.2017 13:25:35

Bobby

No ale já bych se nedivil kdyby jim ten Solo bouchl do ksichtu protože konkurenci bude mít neuvěřitelnou teda.

0 0
13.11.2017 12:54:39

mecano

Ještě by se mohly ob rok střídat dvě trilogie :D

0 0
13.11.2017 11:48:56

Uvidime. uz nejakou dobu se o dalsich spin offech nemluvi, misto toho se nahlasila nova trilogie....a ja se urcite tesim vic na trilogii

0 0
13.11.2017 10:33:52

mecano

Tomu se mi zase věřit moc nechce, Rogue One utržil přes miliardu a to mluvím jenom o samotném filmu. Když si vzpomenu kolik románů, encyklopedií, figurek, lega atd. společně s filmem vyšlo, tak to muselo vydělat snad ještě jednou tolik. A představa, že si zase tohle Disney nechá dobrovolně vždy obrok ujít mi přijde nerealná. To by jim opravdu Solo musel ve výsledku nějak bouchnout do ksichtu, protože po výsledcích RO k tomu nemají jediný důvod.

0 0
13.11.2017 10:04:23

Rogue One byl podle mě obrovským krokem dopředu, který ukázal svět SW z jiné perspektivy, a kdybych neměl tak rád EpIII, tak klidně napíšu, že jsou to nejlepší SW na plátně vůbec. Je to první film, který trochu "umazal" Rebelii, nebyla tam ta pro mě už nesnesitelná vlezdoprdelkovitost vůči původním hrdinům a hlavně se vystříhal veškeré infantilnosti, robůtků, velkejch chlupatech opic a podobně. Obávám se ale, že na to, aby podobně "ostře" udělali celou trilogii, nemají v Disney koule. Nejlepší by bylo, kdyby ji kompletně (na období nezáleží) udělal jeden člověk jako svoji nekompromisní autorskou vizi, ale to se žel nikdy nestane...

0 0
11.11.2017 18:23:18

mecano

Jo asi máš pravdu a upřímně bych byl radši kdyby se soustředili na tu trilogii a dělali to pořádně klidně i s tou mezerou 2 roky.

0 0
11.11.2017 18:07:27

olmikee

nejdriv - souhlasim s tebou, ze jednou rocne je skoro az az, tim spise víckrát. 
a pak - udelali dva filmy. U obou obrovsky problémy. Ten první dostal dobra cisla, ale ze by to byl klenot...u toho druhyho cicham cicham pruser. Ted jsou naklady na vyrobu na 400 mega, protože to Howard az na par zaberu natocil cely znova. Do toho 250 na reklamu...ja si myslim, ze jim doslo, ze to moc tlacej a ze když pribrzdi, vic se soustredi na všechny, kterých se to tyka, tak to bude pohodovejsi jizda. Ja tipuju, ze spin offy bud odpískají, nebo hodne omezi. O Obi-Wanovi ani slovo, o zadnem jinem spin offu, odkdy? Od Rogue One. Zato trilogie jede. Kdybych si mel tipnout, tak bude kazde dva roky trilogiovy film, a dira se zaplni hranym serialem, i tak budou mit co delat. A spin offy skonci. 

0 0
11.11.2017 10:35:51

Karlos, mecano
A neříkala náhodou Kathleen na Star Wars celebration něco ve smyslu že Rogue One byl pro ně velký risk a fanoušci jim ukázali velkou podporu a že to je cesta kterou by se chtěli vydat?

Osobně mám Johnsona hodně rád a i na těch Star Wars celebration bylo vidět že si s Kathleen padli nejspíš do noty takže u mě převládá velké nadšení že bude mít na starosti celou trilogii. Jinak rozhodně bych byl radši kdyby Star Wars zůstali záležitostí tak 1x za rok či 1x za dva roky v tom mě přišlo že měli Star Wars jistou exkluzivitu že to není jak Marvel který zde je 2x - 3x do roka.

0 0
10.11.2017 21:05:44

Tohle nedopadne dobře. Star Wars jsou součástí popkultury a pokud se budou onjevovat na plátně takhle brzy po sobě, stratí na síle. Už to nebude taková událost a já osobně už teď mám dilema, jestli jít do kina na další díl. Disney taky nemá monopol na vánoční termín, v budoucnu se dočkáme dalšího Avatara (který bude zase lamat rekordy), a nemyslím že budou htít házet Star Wars na léto.

0 0
10.11.2017 18:36:59

Bojim sa ze silu, mece a mytologiu upracu do uzadia na ukor akychsi inych pribehov. Uprimne mna ba SW vzdy lakaki svetelne nece a mytologia. Trend sa mi ake zda ubera inym smerom w je mozne ze to uplne vynechaju......

0 0
10.11.2017 17:20:39

Karlos, Bobby

ja počujem čo hovoríte.

ale to obmedzenie v zmysle že "všetko je tovlastne na jedno kopyto" si Disney vyrobil sám.
Zatiaľ to vyzerá ako múdre rozhodnutie, pretože 2fimly a 3 miliardy.
Ten pocit, že to je "to samé" u RO bolpodľa mňa veľmi úmyselný.
Tak isto, ako aj E8 bude "nápadnepripomínať" E5. Možno nie v takej miere, ako E7 variovala E4, ale bude to
tam.

Ak sa to začne objedať, môžu veľmi rýchlo zmeniť.Jak tu už niekoľko krát padlo, tie možnosti sú prakticky nevyčerpateľné. 
To že sa sami úmyselne obmedzujú na Skywalkerovcova spin-offi postáv predstavených v originalnej trilogii, je asi daň za to, že
sme prakticky ešte len na začiatku.

Ale popravde, všetky naše úvahy sú úplne liché, apravda sa ukáže pri opening weekende Sola. 
Povedal by som, že tomu volaniu miliard nebudúvedieť odolávať príliž dlho, iba čo si nabudúce už konečne postrážia
development.

0 0
10.11.2017 15:25:41

dashiva; Bobby6killer: Já netvrdím, že je to fundovaný odhad a to druhé je jen osobní pohled na věc...
Ovšem musí se nechat, že Marvel našel výborný a v pravdě dost těžko napodobitelný recept. Přesně jak říkáte, ty filmy nejsou nijak odlišné, naopak. Ony jsou velmi silně podobné a to je výhoda ve chvíli, kdy lidi chodí hlavně na zajeté a ověřené věci. Jenže když by dostávali pořád jedno a to samé, těžko by byli spokojení.
A o to jde - že obsahově je to pokaždé něco trošku jiného. OK, Strážci a třetí Thor jsou asi dost podobní (alespoň z ukázek), ale oproti Spideymu? Space soap opera říznutá silně vlivem osmdesátek, vs hi-tech přízemní sci-fi kombinované s highschool komedií. Tahle diverzita žánrů se jim náramně promítá i do obsahové stránky. A je jedno, že ze všech třech můžete vytípat spoustu screenů a nebudete vědět, který patří jakému filmu. Jako diváci se "nemáte šanci" nudit pořád jedním a tím samým, naopak jednou se podíváte do vesmíru, podruhé mezi bandu superhrdinů v městské "přízemní" akci na letišti a potřetí do desátých dimenzí a kouzel.
To bohužel u SW nejde. Jak Bobby řekl, tam jde velmi silně o samotný svět jako takový. Takže i když obmnění postavy, pořád dostáváte "jedno a to samé", momentálně ještě umocněno nostalgií po starých známých značkách a pojetí. U RO to jde ostatně nádherně vidět - byť tam jsou z většiny úplně nové postavy, prakticky se tam nevyskytují světelné meče a mělo to tendence se tvářit jako válečný, pro SW úplně jiný žánr. Výsledek? Že to možná kvalitativně vůbec neodpovídá sérii, ale že je to pořád jedno a to samé dokola, bez jakéhokoli posunu, nebo náznaku něčeho odlišného...

0 0
Komentáře
© copyright 2000 - 2017.
Všechna práva vyhrazena.
Hosting zajišťuje: Stable.cz
Kontakty: Technická podpora | Redakce

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se na MovieZone zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se