Diskuze k článku Válka o planetu opic: Recenze

příspěvky 21 - 40 Napsat příspěvek

váš komentář



zrušit
16.07.2017 01:11:08

za mňa max 8 z 10

viem, že tu budem v názorovej menšine, ale za mňa Opičia trilógia kvalitatívne presne kopíruje Nolanovu Batmaniu trilógiu.
Prvý diel je svieži origin, ktorý sa nebojí poňať starú látku zaujímavým novým spôsobom. 9/10.
Dvojka je esencia dokonalého blockbastru. 10/10. 
Trojka nemá vyššiu pridanú hodnotu, než že ukončuje načrtnutý príbeh. 8/10.

Obe trilógie majú jednu nosnú myšlienku ("cena za hrdinstvo" v Batmanovi, vs. "ak sa stretnú dve kultúry, násilie je za určitej konštelácie nevyhnutné" v Opiciach), ktorú v prvom diely naťuknú, v druhom výborne rozvinú, a v treťom diely už len tak nejak... je.

Vojna je technicky dokonalá, ale vadili mi niektoré veci (zbytočná "komická" postavička, na niektorých miestach nepasujúci/rušivý hudobný podkres) a trochu nevyvážené tempo. 
Prvá pol hodina bola skvelá, potom to išlo trochu dole. Stále to je však nad úrovňou štandardného letného blockbastru, takže napriek miernemu sklamaniu - stále vďaka za tento film a celú trilógiu.

PS: Oscara pre Serkisa!

15.07.2017 21:17:29

U té nádrže s hořlavinou se mi to taky zprvu nezdálo, ale ono to její umístění nakonec smysl celkem dává. Uprostřed tábora je, protože to vlastně vůbec vojenský tábor nebyl, vznikl improvizovaně. Nikdo při stavbě asi nepočítal s tím, že se o tohle místo bude bojovat a že se tam bude střílet. No a přestěhovat to potom před bitvou, když potřebovali opičáky i na stavění obyčejné zdi, to šlo asi těžko. 

15.07.2017 20:18:43

Nedal výbušniny na základnu přímo Plukovník? Nechal zabíjet všechny, u koho se vir objevil (časem se nakazí všichni), nechtěl, aby lidstvo zdegenerovalo. Proto taky proti sobě poštval zbylé vojáky, výbuch pak všechny pohřbil pod lavinou. Ale moc jsem nepochopil, jak vir funguje.

15.07.2017 17:52:27

Box Office

Tak otvírák za 22,1 mega není špatný, ale nějak si nejsem jistý, ikdyž to má kladné recenze jestli to dá přes 800 mega.
Mno nevím ... 22,1 mega je strašně málo... Když uvážím, že Spidey měl 50,8 a WW 38,2 ...

15.07.2017 12:02:00

7/10

Čakal som o niečo viac. Zatiaľ čo jednotka a dvojka boli hlavne chytré nazvime to  polo-blockbustery, Trojka mi už po dejovej stránke šušťala papierom, a mal som pocit že scénaristi miestami nevedeli čo ďalej. Spôsob úteku z väzenia je jedno veľké WTF.    Taktiež scénka s holkou a kvetinou mi prišla ako úplne nepodložená a vytrhnutá z kontextu. 

Celkovo to je ale stále dobrý film, ktorý v rámci trilogie obstojne funguje, Je tu jedno z najlepších CGI aké som za poslednú dobu videl. 

15.07.2017 01:17:39

6/10

Cakal som viac. Pribeh je roztahany, koniec s babikou a dievcatom, predvidatelny od kedy sa objavi na scene, par logickych lapsusov avsak efekty vynikajuce. Horsie ako prvy a druhy diel.

14.07.2017 22:35:53

May: 3D výborné... ve výborném kině. Jinak klasika - tmavý obraz, neviditelné všechno.

14.07.2017 21:12:57

Trilogie

Ted: :(

Jinak za me je to nej trilogie (pocitam od Batmana - Nolan) :+

14.07.2017 20:53:11

jinak sem to zabalil po jednicce, ktera mi prisla strasna.

14.07.2017 20:52:27

tehle znacce sem nikdy moc neprisel na chut. Vinim Burtona, kterej mi opice znechutil takovym stylem, ze sem jednu dobu nechtel chodit ani do zoo.

14.07.2017 20:18:50

Velmi pomaly, velmi neakcny, velmi posobivy a fakt velmi dobry blockbuster. Trikovo neuveritelne, herecky uzasne a najma v prvej polovici takmer dokonale. Skoda prepalenej dlzky a obcas nie uplne idealneho scenara. Kvalitativne niekde medzi jednotkou a dvojkou. Slabsich 9/10

14.07.2017 16:45:07

WalkingDude

Je to výhoda, ale ne podmínka. V úvodu filmu je krátká rekapitulace...

14.07.2017 15:35:21

Včera 20:15 Atmos poloprázdnej.

14.07.2017 13:37:04

Docela by mě zajímaly tržby..... dnes jsem se jen tak ze zvědavosti mrknul do Cinestaru, jestli ještě seženu na premiéru zajímavý flek.... a seženu.... všechny sály s opicema jsou prázdný.... v pátek.... na Spidermana je stále narváno :)

14.07.2017 13:16:51

Jak moc musim znat predchozi dily abych se vubec chytal? Pamatuju si jednicku a skoro vubec dvojku. Rad bych zasel, ale poustet si to znova nechci :-)

14.07.2017 12:44:52

nechápem ten relatívny nezáujem v US

(a možno aj vo zvyšku sveta, neviem, netrackujem).
Po dvoch výborných filmoch, a veľmi pozitívnych referenciách odvšadial, by som očakával väčší opening ako odhadovaných 50 - 70 mega.
Dúfam, že tu sa predikcie mília podobne ako pri Jurskom Svete, blahé paměti.
Ďalšia podivuhodna vec je, že to má nižší oficiálny budget ako dvojka (len 150 mega). 
Vcelku nezvyk pri tých 250+ rozpočtoch, čo v posledných rokoch padajú jak huby po daždi.

14.07.2017 07:52:46

Pav.Pet

rozhodně

14.07.2017 07:33:03

Z náznaků jsem pochytil že by možná bylo fajn si před projekcí pustit původní Planetu opic (1968), co si o tom myslíte? Viděl jsem ji kdysi v dětsví.

14.07.2017 07:12:05

Godlike

Výkřiky o staré škole jsou imho úplně na místě... Několikrát jsem si při sledování říkal "takhle se to dá sakra v 21. stol. natočit?".

Za mě film jako celek 8/10 (ale hlavně kvůli závěru, několika hloupým věcem a to jak se dostanou ven z klece bylo fakt na pěst). Budování napětí, skvélý (často minimalistický) soundtrack, propracované charaktery postav. Třetí třetina se tak trošku bortila jako domeček z karet, ale chápu, že to je americký film a museli tam dát nějakou větší akci a trošku si tam výmýšlet, aby na to přišly davy. 
Jinak první 2/3 filmu nemám co vytknout a 10/10.

14.07.2017 02:41:46

Dojemné rozloučení s novou trilogií, při které se odkrývá další vrstva tragédie lidstva a ukazuje se, jak složité je potlačit zlost a řešit spory bez použití násilí. Skvélá alegorie na problémy této doby,byť nijak prvoplánová. Apes strong together! Opičích 8/10!