Diskuze k článku Prometheus: Recenze

Darklord
0 0
hafooooooooooooo film vy lami
247500
hafooooooooooooo film vy lami
0 0
Videl jsem to predevcirem a mam podobne pocity jak Balder. Vizuelne vydarena, ale obrovsky prazdna bublina. S nikym se tam neda szit. Kdyz uz se k nekomu dostanete, aby se vytvorila nejaka sympatie tak scena zkonci a jde se jinam. Scenar je jedna velka zmatenost. Kdyby to tocil Lynch tak bych treba i primhouril oko, ale tohle nee:-.
Tohle muze lehce poupravit az DC tedy pokud tam bude alepson tech 40 minut o kterych se lze docist na internetu. I kdyz tezce pochybuju, ze by to stacilo. Myslim, ze nekde v tech jeskynich jak si sundali skafandry je ze vzduchu nakazila zakerna forma mimozemske demence. Mel bych spoustu otazek na film, ale nechci to vedet protoze bych byl spis vic nasranej, nez spokojenej. Cili shlednu Blade Runner a Vetrelce a budu se snazit delat jako, ze ten film neexistuje.:D Zkopcim vam sem alepson svou ultimatni recenzi-nerecenzi na Prometheus pro ty co to jeste necetli.

Moje dojmy: (omluvte prosim pravopisne chyby). Jedna se o fiktivni preneseni reality.

Byl jednou jeden napad udelat dort. Prisel s tim Pejsek, protoze mel slavit narozeniny. Aby usetril tak zavolal Kocicce, ktera je levna kucharka. Rika ji, ze necha na stole popis dortu, ktery by chtel a prijede z hospody i kamarady, kde predcasne slavi az to pry bude hotove. Kocicka nerada zahali a tak zajela na motorce do Kauflandu a prijela s plnym pytlem veci. Vysypala to na stul a dala se hned do prace. Prohlidla si na stole vzkaz. Ahoj Kocko! Udelej mi prosim vanilkovoko kakaovy dvojpatrovy dort s kokosem a ananasem. Na vrch chchi napsat slehackou Prometheus. Kocicka ten vzkaz hodila do rozpaleneho krbu, protoze si to prece bude pamatovat ne. Zapnula si predtim TV a podivala se
na posledni dily LOST. A rekla si sakra to je, ale vynikajici prace. A ted hura do prace!
Vzala velkou misu a do ji vysypala balik mouky. Rozklepla pet vajec a chrstla k tomu bilky. Pridala kvasnice a zacla valet testo. Pridala sul a skorici a kousky nakrajene papriky. Odbehla do skleniku pro pazitku a nakrajela ji tam. Pak si vsimla zbytku u kose. A co pak to tu mame? Jee rybi file ze vcera. A neni to skoda vyhodit? Mam rada file, ale uz jsem se ho prejedla. Myslim, ze si ho pejsek da tak mu ho dam do dortu. Pak to jemne pocukrovala, ale ne moc! Dobre to promichava, coz je dulezite a pridava hrst pepre, aby to melo spravne grady! O chvili pozdeji si zapali cigaretu a bezi ke kuchynske lince, aby udelala polevu ze spenatu a majonezy podle receptu sve babicky. Hned to ochutnava, ale rika si ze tomu neco chybi.. No jasne! Rekne si a jdi do spize pro ocet a vylije do toho celou flasku a rika ze z toho budou vsichni uplne ocarovani a budou chtit recept. Predtim nez to soupne do trouby si vytrhne par chlupu mezi nohama a prida to do jiz temer pripravene lahudky. Duvod je prosty. Chce to mit jako original, aby nikdo nemohl pouzit stejne prisady. Tajemstvi profesialni pripravy musi byt za kazdou cenu utajeno. Prece se nesmi hoste u pejska na party dozvedet jak jsem ten dort udelala smala se pod fousy Kocicka alias Lindelof. Odbehla k TV a nechala dort jeste neupeceny na stole. Snad se mu nic nestane povida si pro sebe. Prepina programy. Vidi tam Vetrelce. Nee to je nic moc.
Prepne jinam a tam je Blade Runner. A to uz sem videla to me nudilo. Pak tam prepne na Bojiste zeme: Saga roku 3000 a spokojene si pomlaskava. Mezitim si na dortu pochutnavaji mouchy. Po chvili se vrati protoze si tak nejak vzpomene, ze by mela dodelat dort. Uvidi par much, ale je ji lito jim kazit radost. Vzdyt muzou mit taky narozeniny. Necha je vklidu jist, i kdyz nektere odleti a jine se schovaji dovnitr chystaneho dortu. Na posledni chvili dostala vyborny napad a tak zacala rucne tlapickou formovat cely dort, aby vypadal jako vetrelec. Protoze ji ho bylo lito, kdyz se na nej nechtela podivat v TV. Pak ji doslo, ze Pejsek chtel vlastne napsat nahoru Prometheus. A tak dosla pro slehacku a napsala to vetrelcovi primo na palici. Soupla ho do trouby na dvacet minut, aby to nahodou nepripekla. Nez se dort upekl tak zavolala pejskovi at prijede z hospody. Haloo? Tady Kocicka. Dort bude za dvacet minut. Muzes vyrazit domu. Jee ty si vyborna kucharka. Vis co ja ti verim a nebudu to ani ochutnavat. Protoze sem mel uz patnact piv. To cumis co? (kocicka mlci) Cili dame se rovnou do jidla. Me muzes verit! Povida mu kocicka a zavesi. Do baraku se behem chvile sjede kupa znamych tvari. Kocicka hrde zamnouka a zacne vrestet. Damy a panove Prometheus dort pro pana Pejska je hotov. Dobrou chut vsem!
241412
Videl jsem to predevcirem a mam podobne pocity jak Balder. Vizuelne vydarena, ale obrovsky prazdna bublina. S nikym se tam neda szit. Kdyz uz se k nekomu dostanete, aby se vytvorila nejaka sympatie tak scena zkonci a jde se jinam. Scenar je jedna velka zmatenost. Kdyby to tocil Lynch tak bych treba i primhouril oko, ale tohle nee*:-*. Tohle muze lehce poupravit az DC tedy pokud tam bude alepson tech 40 minut o kterych se lze docist na internetu. I kdyz tezce pochybuju, ze by to stacilo. Myslim, ze nekde v tech jeskynich jak si sundali skafandry je ze vzduchu nakazila zakerna forma mimozemske demence. Mel bych spoustu otazek na film, ale nechci to vedet protoze bych byl spis vic nasranej, nez spokojenej. Cili shlednu Blade Runner a Vetrelce a budu se snazit delat jako, ze ten film neexistuje.*:D* Zkopcim vam sem alepson svou ultimatni recenzi-nerecenzi na Prometheus pro ty co to jeste necetli. Moje dojmy: (omluvte prosim pravopisne chyby). Jedna se o fiktivni preneseni reality. Byl jednou jeden napad udelat dort. Prisel s tim Pejsek, protoze mel slavit narozeniny. Aby usetril tak zavolal Kocicce, ktera je levna kucharka. Rika ji, ze necha na stole popis dortu, ktery by chtel a prijede z hospody i kamarady, kde predcasne slavi az to pry bude hotove. Kocicka nerada zahali a tak zajela na motorce do Kauflandu a prijela s plnym pytlem veci. Vysypala to na stul a dala se hned do prace. Prohlidla si na stole vzkaz. Ahoj Kocko! Udelej mi prosim vanilkovoko kakaovy dvojpatrovy dort s kokosem a ananasem. Na vrch chchi napsat slehackou Prometheus. Kocicka ten vzkaz hodila do rozpaleneho krbu, protoze si to prece bude pamatovat ne. Zapnula si predtim TV a podivala se na posledni dily LOST. A rekla si sakra to je, ale vynikajici prace. A ted hura do prace! Vzala velkou misu a do ji vysypala balik mouky. Rozklepla pet vajec a chrstla k tomu bilky. Pridala kvasnice a zacla valet testo. Pridala sul a skorici a kousky nakrajene papriky. Odbehla do skleniku pro pazitku a nakrajela ji tam. Pak si vsimla zbytku u kose. A co pak to tu mame? Jee rybi file ze vcera. A neni to skoda vyhodit? Mam rada file, ale uz jsem se ho prejedla. Myslim, ze si ho pejsek da tak mu ho dam do dortu. Pak to jemne pocukrovala, ale ne moc! Dobre to promichava, coz je dulezite a pridava hrst pepre, aby to melo spravne grady! O chvili pozdeji si zapali cigaretu a bezi ke kuchynske lince, aby udelala polevu ze spenatu a majonezy podle receptu sve babicky. Hned to ochutnava, ale rika si ze tomu neco chybi.. No jasne! Rekne si a jdi do spize pro ocet a vylije do toho celou flasku a rika ze z toho budou vsichni uplne ocarovani a budou chtit recept. Predtim nez to soupne do trouby si vytrhne par chlupu mezi nohama a prida to do jiz temer pripravene lahudky. Duvod je prosty. Chce to mit jako original, aby nikdo nemohl pouzit stejne prisady. Tajemstvi profesialni pripravy musi byt za kazdou cenu utajeno. Prece se nesmi hoste u pejska na party dozvedet jak jsem ten dort udelala smala se pod fousy Kocicka alias Lindelof. Odbehla k TV a nechala dort jeste neupeceny na stole. Snad se mu nic nestane povida si pro sebe. Prepina programy. Vidi tam Vetrelce. Nee to je nic moc. Prepne jinam a tam je Blade Runner. A to uz sem videla to me nudilo. Pak tam prepne na Bojiste zeme: Saga roku 3000 a spokojene si pomlaskava. Mezitim si na dortu pochutnavaji mouchy. Po chvili se vrati protoze si tak nejak vzpomene, ze by mela dodelat dort. Uvidi par much, ale je ji lito jim kazit radost. Vzdyt muzou mit taky narozeniny. Necha je vklidu jist, i kdyz nektere odleti a jine se schovaji dovnitr chystaneho dortu. Na posledni chvili dostala vyborny napad a tak zacala rucne tlapickou formovat cely dort, aby vypadal jako vetrelec. Protoze ji ho bylo lito, kdyz se na nej nechtela podivat v TV. Pak ji doslo, ze Pejsek chtel vlastne napsat nahoru Prometheus. A tak dosla pro slehacku a napsala to vetrelcovi primo na palici. Soupla ho do trouby na dvacet minut, aby to nahodou nepripekla. Nez se dort upekl tak zavolala pejskovi at prijede z hospody. Haloo? Tady Kocicka. Dort bude za dvacet minut. Muzes vyrazit domu. Jee ty si vyborna kucharka. Vis co ja ti verim a nebudu to ani ochutnavat. Protoze sem mel uz patnact piv. To cumis co? (kocicka mlci) Cili dame se rovnou do jidla. Me muzes verit! Povida mu kocicka a zavesi. Do baraku se behem chvile sjede kupa znamych tvari. Kocicka hrde zamnouka a zacne vrestet. Damy a panove Prometheus dort pro pana Pejska je hotov. Dobrou chut vsem!
1 0

TedGeorge

Ten začátek Lawrence z Arábie :D
241409
Ten začátek Lawrence z Arábie *:D*
TedGeorge
0 0

Balder

Co je ta dobrá scéna?
241406
Co je ta dobrá scéna?
Balder
0 0
Prometheus je nudný film s jedinou dobrou scénou, úbohými charaktermi, nulovou gradáciou, filozofickými výkrikmi do prázdna a solídnou výpravou, ktorá zaisto stála veľa peňazí. Je to nehorázne veľká, ničím vyplnená bublina, ktorej jediným poslaním je priživiť sa na známom univerzu a zarobiť peniaze. Človek, ktorý by mal tu odvahu začať pri filme rozmýšľať, bude trpieť. Ten film nemá ani absolútne žiadnu atmosféru - filozofickú, akčnú či hororovú; má iba dobré triky - tam to všetko začína a končí.
Ak sa na to nemám pozerať ako na film z Votrelčieho univerza a opominiem aj, že je pod tým podpísaný Ridley Scott, tak je to nanajvýš priemerný film. V opačnom prípade sa jedná o obrovské sklamanie s vedomím, že ten film nemusel vôbec vzniknúť, nakoľko nemá divákovi čo povedať.
241405
Prometheus je nudný film s jedinou dobrou scénou, úbohými charaktermi, nulovou gradáciou, filozofickými výkrikmi do prázdna a solídnou výpravou, ktorá zaisto stála veľa peňazí. Je to nehorázne veľká, ničím vyplnená bublina, ktorej jediným poslaním je priživiť sa na známom univerzu a zarobiť peniaze. Človek, ktorý by mal tu odvahu začať pri filme rozmýšľať, bude trpieť. Ten film nemá ani absolútne žiadnu atmosféru - filozofickú, akčnú či hororovú; má iba dobré triky - tam to všetko začína a končí. Ak sa na to nemám pozerať ako na film z Votrelčieho univerza a opominiem aj, že je pod tým podpísaný Ridley Scott, tak je to nanajvýš priemerný film. V opačnom prípade sa jedná o obrovské sklamanie s vedomím, že ten film nemusel vôbec vzniknúť, nakoľko nemá divákovi čo povedať.
0 0

se slušným odstupem :)

Díky velkému počtu negativních hodnocení se mi nabídla mnohem lepší výchozí situace, kdy jsem se mohl postavit k filmu s mnohem menším očekáváním. Vůbec jsem se nesnažil brát to jako předchůdce Vetřelce, i když se to samozřejmě nedalo opominout.... spíše jsem to vzal jako čistou žánrovku. A v tom mě to nezklamalo. Naopak, velice se mi to líbilo. Přečetl jsem spoustu názorů ohledně scénáře, jakože je hroznej a naprosto vynechává rozbor postav. To se mi zdá jako lichý názor. Když vzpomenu na Vetřelce (první díl, kterého považuju za geniální), tak nějaký detailní rozbor postav taky chybí. Jedna scéna (hádejte která) mě úplně odrovnala. Dlouho mi v kině tak ouzko nebylo! 8/10
239089
se slušným odstupem :)
0 0
Souhlasím s recenzí a za sebe říkám, že to byla blbost:).
238973
Souhlasím s recenzí a za sebe říkám, že to byla blbost*:)*.
0 0
Byl jsem na 3D a jako asi všichni tady jsem se na tohle těšil jako malej. 3D mě jednoznačně zklamalo, jelikož v době HD filmů, kdy si doma vychutnávám ty krásné detaily a dech beroucí obraz, mě docela mrzelo, že tady ty detaily byly prostě chabé. Takže jako jeden ze závěrů po filmu - těším se na 1080p v DTS a myslím si, že si to doma vychutnáme lépe. A jako druhý závěr k 3D.....počkám si až bude doba, kdy 3D bude opravdu něco extra, zatím je to jen pouťová atrakce.

Samotný děj, byl hodně zajímavý, hodně otázek, s jasným cílem udělat další pokračování. Chtělo by to více akcí s těma "nadlidima" a řekl bych, že v Alienech bylo vždycky mnohem více napětí, které trvalo časově déle než tady. Prometheus má neskutečný potenciál dál, jestli to byl Scotův záměr, udělat takto jedničku, nevím, ale pravděpodobně ano. Nicméně ihned po filmu jsem si připadl jako po skončení prvního Aliens vs Predator, jelikož i tady jsem jako fanda těchto dvou potvor čekal něco mnohem víc.

Asi na závěr bych souhlasil, že DC nám přinese určitě něco nového, co doplní strhující BR edici a jak už jsem řekl doma se špičkovým domácím kinem, to bude možná lepší zážitek než z tupého 3D v kině.
237097
Byl jsem na 3D a jako asi všichni tady jsem se na tohle těšil jako malej. 3D mě jednoznačně zklamalo, jelikož v době HD filmů, kdy si doma vychutnávám ty krásné detaily a dech beroucí obraz, mě docela mrzelo, že tady ty detaily byly prostě chabé. Takže jako jeden ze závěrů po filmu - těším se na 1080p v DTS a myslím si, že si to doma vychutnáme lépe. A jako druhý závěr k 3D.....počkám si až bude doba, kdy 3D bude opravdu něco extra, zatím je to jen pouťová atrakce. Samotný děj, byl hodně zajímavý, hodně otázek, s jasným cílem udělat další pokračování. Chtělo by to více akcí s těma "nadlidima" a řekl bych, že v Alienech bylo vždycky mnohem více napětí, které trvalo časově déle než tady. Prometheus má neskutečný potenciál dál, jestli to byl Scotův záměr, udělat takto jedničku, nevím, ale pravděpodobně ano. Nicméně ihned po filmu jsem si připadl jako po skončení prvního Aliens vs Predator, jelikož i tady jsem jako fanda těchto dvou potvor čekal něco mnohem víc. Asi na závěr bych souhlasil, že DC nám přinese určitě něco nového, co doplní strhující BR edici a jak už jsem řekl doma se špičkovým domácím kinem, to bude možná lepší zážitek než z tupého 3D v kině.
0 0
DC bude na vánoce, kdy jindy;)
236539
DC bude na vánoce, kdy jindy*;)*
0 0
Samozrejme, že najprv vydajú kino-verziu... a po pol roku director´s cut. Dajte na mňa.
236537
0 0
BLR - kino sestřih > papá R.S....
236529
BLR - kino sestřih > papá R.S....
0 0
No na disku bude 15 minut vystřiženejch nebo alternativních scén. Ale nikde se nepíše, že by měly bejt součástí filmu :)
236358
0 0
Tak dvd verze má přidaných 15minut :)
236356
Tak dvd verze má přidaných 15minut :)
0 0
mě prometheus zcela uspokojil, těším se na další cestu elizabeth, jedinou výtku bych měl k tomu že Ridley nepoužil užasné skafandry s komínkem, že dovolil posádce odložit přilby, málo záběrů z průzoru
astronauta, se zkreslenou komunikací přes interkom a plamenomet o jehož učinnosti lze s úspěchem pochybovat, jinak bezvadný start mimozemské lodi je kolosální i následná kamikadze, noomi je jedinečná stejně jako ve snímku muži kteří nenávidí ženy
235776
mě prometheus zcela uspokojil, těším se na další cestu elizabeth, jedinou výtku bych měl k tomu že Ridley nepoužil užasné skafandry s komínkem, že dovolil posádce odložit přilby, málo záběrů z průzoru astronauta, se zkreslenou komunikací přes interkom a plamenomet o jehož učinnosti lze s úspěchem pochybovat, jinak bezvadný start mimozemské lodi je kolosální i následná kamikadze, noomi je jedinečná stejně jako ve snímku muži kteří nenávidí ženy
0 0

Ve 3D

Moc efektu tam neni. Jen 4.5 za film mozna 6.