kompletni prepsani zaverecneho aktu povazuji za velmi nestastne zejmena kvuli faktu, ze vyrazne prekopal pointu, a radost ze hry (a z vyhry) se vytratila. zaverecna hlaska v originalu je totiz v kontextu cele hry genialni (Wikipedia je pro pripomenuti idealni) a zde citelne chybi.
prvni dva akty bych oznacil za prijemne nekonvencni.
|
reagovat
|
Ale tohle už bych radši neřešil, nechci otevírat starý rány :)
), a když se mu naskytne možnost (ať už náhodně, nebo cíleně) rozptýlení, tak toho využije. My nevíme, jestli to je poprvé, nebo to dělá pravidelně. My se o něm v podstatě nedozvíme nic kromě toho, že má rád kontrolu a manipulaci. Jako spisovatel si může s postavami dělat co chce (a vzhledem k žánru to často asi nebudou pěkné věci
Andrew Wyke má při vší své zlomyslnosti a bezcitnosti určité cíle, něčeho chce dosáhnout. A to ten prázdný dům vůbec nevyjadřuje. Když byla ve staré verzi ta barabizna plná všemožných rébusů a hádanek bylo nám jasné, jaký smysl pro radost ze hry Wyke má.

