.Jinak vpálit si tuhle pecku do sítnic alespoň jednou do roka patří v každé slušné společnosti k dobrému filmovému vychování. Pro letošek před pár dny splněno v DDC verzi (která sice po obsahové stránce, stejně jako DC verze, není oproti kinoverzi nijak zásadní, ale když už tady Mann naskočil na stejnou vlnu jako Coppola s Apocalypse Now nebo Stone s Alexandrem a vydal několik sestřihů ke stejnému filmu, proč si to pokaždé neprostřídat, že
?) a zážitek každým rokem stále lepší a lepší (protože podobné adrenalinové pecky jako TLotM nebo o dekádu mladší a neméně geniální M&C od Weira se už v dnešní době netočí).Plus jeden z filmů, který mi ve formativním věku prodal celoživotní zájem o filmovou hudbu, protože to, co tady Mann s Jonesem a Edelmanem předvádí, nemá dokonalou synergií mezi obrazem a hudbou (obzvláště ve struhujícím finále) daleko k filmové symfonii. Pokud u něčeho platí, že další adaptace není potřeba, protože už není co a jak vylepšit, tak rozhodně tady
.

A pokud jde o Sydney, tak konečně snad někdo pochopil, v jakejch rolích ji lidi vidět chtěj a v jakejch ne - obsazovat ji do různejch nerdek, jeptišek nebo podivínek ve svetru a kamaších fakt nedává smysl. Jasně, možná si ty rádoby "vážnější" role vybírala cíleně ona sama, ale vzhledem k tomu, jakým způsobem jede svý vlastní selfpromo co do výběru outfitů a stylu reelsek na sockách, bych pochyboval o tom, že si chce ona sama hrát na charakterní herečku. Sama pro sebe totiž svůj sex appeal dojí (sic!) poměrně dost zodpovědně,