Diskuze k článku Strážci Galaxie: Volume 3: Recenze

3/10

Tak jsem si třetí Strážce konečně pustil na Disney+ a po opětovném přečtení do_odovy recenze musím zkonstatovat, že mu vlastně do jisté
míry extrémně závidím. Vidět totiž v tak špatném filmu tolik dobrého, to
by snad nedokázal ani Mirek Dušín. Když se nad tím tak zamýšlím, vlastně mě nenapadá absolutně žádný důvod k tomu, abych to někomu doporučoval nebo se na to nedej bože podíval znovu.

Gunn opět, podobně jako v Sebevražedném oddíle, prostě není schopen vybudovat smysluplný příběh. Místo toho neustále skáče z jedné scény na druhou bez jakéhokoliv náznaku návaznosti. Emoce ani napětí tak absolutně nefungují, protože jak mám být dojatý v rádoby slzopudné scéně, když jsme ještě pár sekundami řešili to, že Drax se*e hovna ve tvaru ryby. Celý film je tak jen směsice náhodně poskládaných scén, které spolu vůbec nekorespondují a kdybyste je popřeházeli, vlastně se vůbec nic nezmění. Schéma – akční scéna, debilní dialog, otravná hudební montáž, akční scéna, debilní dialog, otravná hudební montáž – se tak opakuje pořád dokola bez jakéhokoliv ladu a skladu.

Vtipy jako hodný/zlý pes nebo Quillův dojemný monolog ke Gamoře, který přitom slyší všichni, jsou tak strašně předvídatelné a ohrané, že mi vážně hlava nebere, jak někomu může právě toto připadat vtipné. Scénu s tím, že jdeme někoho zachránit a on už se zachrání sám snad ani nemá cenu komentovat, to musí Gunn v poslední době vrazit snad do každého svého filmu.

Záporák je opět jen komicky vypadající ocas, který za celou dobu nic nepředvede, jen střídavě velkohubě kecá a pláče a nějaké dojemné týrání zvířat? Ehm, cože? To už mi bylo více líto toho chudáka paviána v Mouše než těch tří CGI zvířátek tady.

V konečném výsledku mě tak vlastně mnohem méně štval třetí Ant-Man, který si ve vodách průměrnosti alespoň nehraje na žádné extrémně chytré a stylové veledílo. DC je tak oficiálně ještě více v hajzlu, než jsem si původně myslel. Sorry za tak naštvaný komentář, ale ten film je prostě porod...
876697
Tak jsem si třetí Strážce konečně pustil na Disney+ a po opětovném přečtení do_odovy recenze musím zkonstatovat, že mu vlastně do jisté míry extrémně závidím. Vidět totiž v tak špatném filmu tolik dobrého, to by snad nedokázal ani Mirek Dušín. Když se nad tím tak zamýšlím, vlastně mě nenapadá absolutně žádný důvod k tomu, abych to někomu doporučoval nebo se na to nedej bože podíval znovu. Gunn opět, podobně jako v Sebevražedném oddíle, prostě není schopen vybudovat smysluplný příběh. Místo toho neustále skáče z jedné scény na druhou bez jakéhokoliv náznaku návaznosti. Emoce ani napětí tak absolutně nefungují, protože jak mám být dojatý v rádoby slzopudné scéně, když jsme ještě pár sekundami řešili to, že Drax se*e hovna ve tvaru ryby. Celý film je tak jen směsice náhodně poskládaných scén, které spolu vůbec nekorespondují a kdybyste je popřeházeli, vlastně se vůbec nic nezmění. Schéma – akční scéna, debilní dialog, otravná hudební montáž, akční scéna, debilní dialog, otravná hudební montáž – se tak opakuje pořád dokola bez jakéhokoliv ladu a skladu. Vtipy jako hodný/zlý pes nebo Quillův dojemný monolog ke Gamoře, který přitom slyší všichni, jsou tak strašně předvídatelné a ohrané, že mi vážně hlava nebere, jak někomu může právě toto připadat vtipné. Scénu s tím, že jdeme někoho zachránit a on už se zachrání sám snad ani nemá cenu komentovat, to musí Gunn v poslední době vrazit snad do každého svého filmu. Záporák je opět jen komicky vypadající ocas, který za celou dobu nic nepředvede, jen střídavě velkohubě kecá a pláče a nějaké dojemné týrání zvířat? Ehm, cože? To už mi bylo více líto toho chudáka paviána v Mouše než těch tří CGI zvířátek tady. V konečném výsledku mě tak vlastně mnohem méně štval třetí Ant-Man, který si ve vodách průměrnosti alespoň nehraje na žádné extrémně chytré a stylové veledílo. DC je tak oficiálně ještě více v hajzlu, než jsem si původně myslel. Sorry za tak naštvaný komentář, ale ten film je prostě porod...
3/10
2 0

8/10

No tak sláva, zase pro jednou marvelovka bez syndromu "rutinní pásová výroba". Gunn před přestupem k DC svou rozlučkovou párty jak s postavami téhle série, tak s MCU jako takovým zachraňuje Marvelu reputaci, protože trojka je zdaleka nejlepší "vlastní" marvelovkou od Endgame (když nepočítám No Way Home, který sice kvalitativně stojí ještě o něco výše, ale pavouka spoluprodukuje Marvel se Sony). Jistě, současná forma Marvelu nepatří k nejsilnějším, takže laťka není nastavena nijak zvlášť vysoko a Gunn ze svého stylu, který někomu sedne a někomu zase ne, neslevil ani o kousek, ale co by za to jiní ze stáje MCU (ostatně i DC:D) dali, kdyby kvalitativně (a finančně) dopadli alespoň takto.

Gunn nepřekvapivě zase předvádí svůj oblíbený mix šíleného humoru, přepáleného násilí a dojemných momentů, které v průběhu děje neustále a vytrvale střídá s kadencí velkorážního kulometu, aniž by měl problém z minuty na minutu zcela změnit tón filmu (což někdy funguje skvěle, někdy o něco hůře a někdy tak nějak napůl) a to vše v pestrobarevném audiovizuálu. Waititi se loni v Love And Thunder pokoušel o něco podobného (střídání nálad, existenciální otázky, motiv záchrany dětí) a neuspěl. Gunnovi se naproti tomu daří prakticky po celý děj šikovně balancovat na hraně zábavnosti a komična, přičemž vyloženě nudných nebo trapných okamžiků je ve filmu poskrovnu.

Trojka je v podstatě to samé co loňský vánoční speciál s několika pozitivy (plnohodnotný příběh, překvapivě vážná - a opravdu dojemná - linka s mývalem, konečně po dlouhé době je záporák svou motivací, minulostí a osobní linkou zase trochu zajímavý a nespadá do kategorie "vidět a zapomenout", absence otravných tanečních vystoupení:D, famózní "jednozáběrová" sekvence čistky v tunelu je jednou z nejlepších/nejstylovějších akčních scén v celém MCU) a několika negativy (přestřelená stopáž stojí v kontrastu s přímočarou až triviální dějovou linkou, přemíra postav odsuzuje některé z nich do role pouhých statistů, což se týká i Poultera, který je ve filmu vážně jen do počtu, nenašla se odvaha někoho z party nadobro odpravit a dodat tak poslednímu dobrodružství větší váhu).

Celkově po všech produkčních problémech, které tenhle projet postihly (vynucený Gunnův odchod a následný návrat, přepisování scénáře, atd.), jde o důstojné završení trilogie, další povedený přírůstek do Gunnovy filmografie a úspěšnou tečku za jeho působením u Marvelu. Trojka názorně ukazuje, že světlo na konci tunelu pro MCU produkci stále ještě existuje. Otázkou jen je, zda s odchodem Gunna ke konkurenci zase obratem nezhasne:D.
874926
No tak sláva, zase pro jednou marvelovka bez syndromu "rutinní pásová výroba". Gunn před přestupem k DC svou rozlučkovou párty jak s postavami téhle série, tak s MCU jako takovým zachraňuje Marvelu reputaci, protože trojka je zdaleka nejlepší "vlastní" marvelovkou od Endgame (když nepočítám No Way Home, který sice kvalitativně stojí ještě o něco výše, ale pavouka spoluprodukuje Marvel se Sony). Jistě, současná forma Marvelu nepatří k nejsilnějším, takže laťka není nastavena nijak zvlášť vysoko a Gunn ze svého stylu, který někomu sedne a někomu zase ne, neslevil ani o kousek, ale co by za to jiní ze stáje MCU (ostatně i DC*:D*) dali, kdyby kvalitativně (a finančně) dopadli alespoň takto.   Gunn nepřekvapivě zase předvádí svůj oblíbený mix šíleného humoru, přepáleného násilí a dojemných momentů, které v průběhu děje neustále a vytrvale střídá s kadencí velkorážního kulometu, aniž by měl problém z minuty na minutu zcela změnit tón filmu (což někdy funguje skvěle, někdy o něco hůře a někdy tak nějak napůl) a to vše v pestrobarevném audiovizuálu. Waititi se loni v Love And Thunder pokoušel o něco podobného (střídání nálad, existenciální otázky, motiv [spoiler]záchrany dětí[/spoiler]) a neuspěl. Gunnovi se naproti tomu daří prakticky po celý děj šikovně balancovat na hraně zábavnosti a komična, přičemž vyloženě nudných nebo trapných okamžiků je ve filmu poskrovnu.   Trojka je v podstatě to samé co loňský vánoční speciál s několika pozitivy (plnohodnotný příběh, překvapivě vážná - a opravdu dojemná - linka s mývalem, konečně po dlouhé době je záporák svou motivací, minulostí a osobní linkou zase trochu zajímavý a nespadá do kategorie "vidět a zapomenout", absence otravných tanečních vystoupení*:D*, famózní "jednozáběrová" sekvence [spoiler]čistky v tunelu[/spoiler] je jednou z nejlepších/nejstylovějších akčních scén v celém MCU) a několika negativy (přestřelená stopáž stojí v kontrastu s přímočarou až triviální dějovou linkou, přemíra postav odsuzuje některé z nich do role pouhých statistů, což se týká i Poultera, který je ve filmu vážně jen do počtu, nenašla se odvaha [spoiler]někoho z party nadobro odpravit[/spoiler] a dodat tak [spoiler]poslednímu dobrodružství větší váhu[/spoiler]).   Celkově po všech produkčních problémech, které tenhle projet postihly (vynucený Gunnův odchod a následný návrat, přepisování scénáře, atd.), jde o důstojné završení trilogie, další povedený přírůstek do Gunnovy filmografie a úspěšnou tečku za jeho působením u Marvelu. Trojka názorně ukazuje, že světlo na konci tunelu pro MCU produkci stále ještě existuje. Otázkou jen je, zda s odchodem Gunna ke konkurenci zase obratem nezhasne*:D*.
8/10
0 0
První GoG jsou pro mě jedna z nejlepších marvelovek. Tohle bylo ale utrpení. V první půlce odešla moje drahá ze sálu a po pár minutách jsem ji chtěl následovat a koupit si něco nezdravého v KFC abych uklidnil nervy. Neskutečně uřvané, nevtipné a málokdy se mi stane, že v kině musím zavřít oči studem. Gunne tvl!:(Pousmál jsem se asi třikrát. Nechci se moc rozepisovat, protože je to pro mě obří zklamání. Je možné, že se mi to netrefilo do nálady ale opáčko asi jen tak nebude.
5/10 Šel bych i níž ale úcta k předchozím dílům a stále i ke Gunnovi mi to nedovolí.
868958
První GoG jsou pro mě jedna z nejlepších marvelovek. Tohle bylo ale utrpení. V první půlce odešla moje drahá ze sálu a po pár minutách jsem ji chtěl následovat a koupit si něco nezdravého v KFC abych uklidnil nervy. Neskutečně uřvané, nevtipné a málokdy se mi stane, že v kině musím zavřít oči studem. Gunne tvl!*:(*Pousmál jsem se asi třikrát. Nechci se moc rozepisovat, protože je to pro mě obří zklamání. Je možné, že se mi to netrefilo do nálady ale opáčko asi jen tak nebude.  [b]5/10[/b] Šel bych i níž ale úcta k předchozím dílům a stále i ke Gunnovi mi to nedovolí.
2 -4
Těžko říct, jak to zestárne. Z kina jsem odcházel dojatý a nadšený. Ale... mám pocit že dostat to hned po jedničce v nějakém silném ročníku, tak nám to nestačí. Teď to v té komiksové bídě právem kraluje. I když to někomu nesedne, což naprosto chápu a respektuju, tak je Gunn jinde než tvůrci komiksovych filmu posledních minimálně 2 let. A já jsem docela rád, že to končí, některých postav už bylo moc. V DC se teď můžou placat po zádech i z úspěchu konkurence. Musím se zastavit u zaporaka, který byl po dlouhé době výborný, znepokojivý a excelentně zahraný. Musím zopakovat svůj nápad z něj udělat menším retconem Kanga a vyresit tak velmi elegantně odchod Majorse. Byl by to bezpochyby nejlepší Kangův výskyt v MCU. Budu tu opakovat ostatní, ale Rocketova linka jedna z nejlepších co u Marvelu vůbec byla. Bavila mne i Grootova katarze. 8/10 možná víc možná míň, uvidíme...
868756
3 0

8/10

Strážce miluju, jedničku mám v Marvel top3, mám rád i dvojku, byť jsem si vědomý jejích chyb. Na sérii jsem nejvíc cenil humor/chemii postav a hudbu a tyto atributy mi tu paradoxně přijdou nejslabší ze série.

Co se humoru týče, smál jsem se méně než u předchozích dílů, chyběly mi trademarky alá kradení končetin atd, ale oceňuju, že se to s humorem nepřehnalo a nepřebíjel tu temnější a emocionální linku (speciálně po tom běsném Vánočním speciálu :D )
Co se chemie týče, tak ten banter mezi postavama, řvaní atd jsem si úplně neužíval, preferuju ten feel-good z předchozích dílů, ale ok, beru že by to moc nesedlo k Rocketově lince..

Songy ok, ale opět, v předchozích filmech mi sedly trochu víc, tenhle soundtrack asi 100x+ neoposlouchám jako 1+2, ale ukáže čas a zase, v duchu filmu je to pochopitelné, že to nevykopne Mr. Blue Skye..

Dál, trošku bych stříhal - pár cringe scén, pár pro mě zbytečných a ne moc humorných scén (to přivítání na counter-earth, ochočování Abilisků, zbytečný running joke např.) a mohlo to jít klidně k desítce, ale tempo to celkem mělo, na tu stopáž..

Warlock ano, postava zbytečná, ale moc mě bavilo jak ho pojali, vlastně takového uber OP lojzu a parádně to sedne Poultrovi, takže nehejtuju.

Záporák za mě výborný, možná ke konci už to Chukwudi trošku přehrával, ale rozhodně jeden z těch nejlepších overall.

HLAVNĚ ALE ta Rocketova linka byla jedna z nejsilnějších věcí co jsem (nejen) v Marvelu viděl a díky jí tomu odpustím všechno ostatní.. stejně tak epická a mockrát zde zmiňovaná scéna na chodbě, taktéž jedna z nej věcí celého MCU.
A ještě musím zmínit to Grootovo " I love you guys ", které jsem bohužel pochopil až z internetu, ale o to víc jsem zpětně docenil, jak moc měl Gunn vše promyšlené.

Takže rozhodně důstojné zakončení ságy Strážců a silně se bojím, že i toho MCU, které jsem měl rád, takže díky alespoň za něj.
868311
Strážce miluju, jedničku mám v Marvel top3, mám rád i dvojku, byť jsem si vědomý jejích chyb. Na sérii jsem nejvíc cenil humor/chemii postav a hudbu a tyto atributy mi tu paradoxně přijdou nejslabší ze série. Co se humoru týče, smál jsem se méně než u předchozích dílů, chyběly mi trademarky alá kradení končetin atd, ale oceňuju, že se to s humorem nepřehnalo a nepřebíjel tu temnější a emocionální linku (speciálně po tom běsném Vánočním speciálu :D )  Co se chemie týče, tak ten banter mezi postavama, řvaní atd jsem si úplně neužíval, preferuju ten feel-good z předchozích dílů, ale ok, beru že by to moc nesedlo k Rocketově lince.. Songy ok, ale opět, v předchozích filmech mi sedly trochu víc, tenhle soundtrack asi 100x+ neoposlouchám jako 1+2, ale ukáže čas a zase, v duchu filmu je to pochopitelné, že to nevykopne Mr. Blue Skye.. Dál, trošku bych stříhal - pár cringe scén, pár pro mě zbytečných a ne moc humorných scén (to přivítání na counter-earth, ochočování Abilisků, zbytečný running joke např.) a mohlo to jít klidně k desítce, ale tempo to celkem mělo, na tu stopáž.. Warlock ano, postava zbytečná, ale moc mě bavilo jak ho pojali, vlastně takového uber OP lojzu a parádně to sedne Poultrovi, takže nehejtuju. Záporák za mě výborný, možná ke konci už to Chukwudi trošku přehrával, ale rozhodně jeden z těch nejlepších overall. HLAVNĚ ALE ta Rocketova linka byla jedna z nejsilnějších věcí co jsem (nejen) v Marvelu viděl a díky jí tomu odpustím všechno ostatní.. stejně tak epická a mockrát zde zmiňovaná scéna na chodbě, taktéž jedna z nej věcí celého MCU. A ještě musím zmínit to Grootovo " I love you guys ", které jsem bohužel pochopil až z internetu, ale o to víc jsem zpětně docenil, jak moc měl Gunn vše promyšlené. Takže rozhodně důstojné zakončení ságy Strážců a silně se bojím, že i toho MCU, které jsem měl rád, takže díky alespoň za něj.
8/10
5 0
Strašně jsem si to užil, ale zároveň chápu Civala. Warlockova linka mě vlastně i dost bavila, ale zasloužila by si víc prostoru (třeba ten klíčový zvrat, který film defacto jen přešel). Otvírák filmu jde dost do ztracena a přílet a odlet Warlocka je dost zvláštní.
Hlavní badatel je pak prostě egomaniak. Nic víc, nic zvláštního.

Každopádně jako celek to strašně hezky plynulo, hlavní motivace fungovaly, cool akční momenty byly cool akční momenty (Drax vs Warlock na začátku, Groot se zbraněmi, chodba...), emoce byly místy levné a prvoplánové, ale byly, cast je zábavný (taková rozhádaná rodinka).

Asi chápu, že ten film není objektivně nějaké veledílo, ale jako celek jsem si to užil velmi hodně a můj protiargument je v podstatě to, že je podobně "dobře zvládnutých výplachů" je dlouhodobě málo. Z posledních Marvelovek to vyloženě ční a kolik dalších blockbusterů se nepovedlo snad ani nemá cenu řešit. Z fleku řeknu, že si to s blížícími se Transformery nebo přicházejícím Rychle a Zběsile z fleku vytře prdel.
868248
Strašně jsem si to užil, ale zároveň chápu Civala. Warlockova linka mě vlastně i dost bavila, ale zasloužila by si víc prostoru (třeba ten klíčový zvrat, který film defacto jen přešel). Otvírák filmu jde dost do ztracena a přílet a odlet Warlocka je dost zvláštní. Hlavní badatel je pak prostě egomaniak. Nic víc, nic zvláštního. Každopádně jako celek to strašně hezky plynulo, hlavní motivace fungovaly, cool akční momenty byly cool akční momenty (Drax vs Warlock na začátku, Groot se zbraněmi, chodba...), emoce byly místy levné a prvoplánové, ale byly, cast je zábavný (taková rozhádaná rodinka). Asi chápu, že ten film není objektivně nějaké veledílo, ale jako celek jsem si to užil velmi hodně a můj protiargument je v podstatě to, že je podobně "dobře zvládnutých výplachů" je dlouhodobě málo. Z posledních Marvelovek to vyloženě ční a kolik dalších blockbusterů se nepovedlo snad ani nemá cenu řešit. Z fleku řeknu, že si to s blížícími se Transformery nebo přicházejícím Rychle a Zběsile z fleku vytře prdel.
3 0
reaguje na: ovmartin23
7/10. Ale strasne velmi to taha hore Rocketov origin. Bez neho za 5 a prvu polovicu som mimo retrospektiv trpel ako kon.
867967
867944
4 0
reaguje na: pepo
i am waiting...
867944
i am waiting...
867792
1 0
reagují: pepo
reaguje na: KuBot
Hodně souzním. Za mě nejslabší díl. I když některé linie byly silné.
867937
867845
1 0
K tomu Warlockovi - co jsem pochopil tak on je docela big deal v GotG komiksech, takže tady jeho omezené působení spoustě lidem nestačilo - ale díky tomu že jsem žádný kupodivu nečetl, tak mi tady jeho role připadala úplně v pohodě.
Prostě nepříliš důležitý sidekick záporáka který rozjede zápletku, posere to, a tak se do práce záporák pustí sám. Klasická role, která má tady neklasicky nadstandartní rozuzlení že na konci změní strany. Že nemá víc prostoru mi nijak nevadilo, nebyl pro tenhle příběh potřeba.
867934
K tomu Warlockovi - co jsem pochopil tak on je docela big deal v GotG komiksech, takže tady jeho omezené působení spoustě lidem nestačilo - ale díky tomu že jsem žádný kupodivu nečetl, tak mi tady jeho role připadala úplně v pohodě. Prostě nepříliš důležitý sidekick záporáka který rozjede zápletku, posere to, a tak se do práce záporák pustí sám. Klasická role, která má tady neklasicky nadstandartní rozuzlení že na konci změní strany. Že nemá víc prostoru mi nijak nevadilo, nebyl pro tenhle příběh potřeba.
4 0

7/10

Mierne sklamanie a rozhodne tím Cival a Mr.Hlad. Po projekcii som bol spokojný, lebo vo mne doznievala výborná druhá polovica a finále no keď tieto instantne vyvolávané emócie odznejú tak si čím viac uvedomujem koľko problémov ten film má (priveľa postáv a príšeriek, miestami fakt cringefest, pridlhá stopáž, neustále odbiehanie k blbostiam, nevyužitý záporák, Warlock úplne zbytočný, od začiatku dojenie emócií cez veľké oči a pesničkové koláže).  Celkovo, prúser to nieje ale potenciál bol vyššie.
867845
7/10
4 0
reagují: Stranger777
reaguje na: HAL
sorry, argumentovat tým, že ved to spravili v inom filme mi nepríde ako dobrý argument :D.

v každom prípade mi prišiel záporák veľmi super aj bez týchto divnoopulentných výbuchov. emócie a priamy kontakt mi povedal viac ako nezúčastnená deštrukcia.
867837
sorry, argumentovat tým, že ved to spravili v inom filme mi nepríde ako dobrý argument :D. v každom prípade mi prišiel záporák veľmi super aj bez týchto divnoopulentných výbuchov. emócie a priamy kontakt mi povedal viac ako nezúčastnená deštrukcia.
867745
4 0
reaguje na: pepo
Tipuju, že 6 .
867797
Tipuju, že 6 .
867792
2 0
Idem zajtra. Jednicku mam za 7, dvojku za 4.  Som zvedavy ako to budem vnimat.
867792
1 0
reagují: ovmartin23, speedy.mail
reaguje na: HAL
mně naopak přišlo, že na to, jak to byl drsný moment, tak to nenechali chvilku sedět, aby si to člověk uvědomil. ukázali pár sekund toho, že planeta je teda kompletně zničená... a jede se dál...žádné emoce, žádné zděšení nebo cokoliv podobného...
867759
867745
2 0
reaguje na: Horace
" prečo vyhodiť celú planétu do povetria?"

Tohle není poprvé co vidím tohle jako "výtku" a jsem z toho docela rozhozený já.
Já nevím, proč vyhodit do povětří Alderaan?

Tohle byl zatraceně drsný moment který kázal co je ten záporák opravdu zač, a instantně ho to v mých očích postavilo z filmového hlediska výš než Thanose - protože u Thanose bylo od začátku stoprocentně jasné že všechno co udělá se scénáristickou kličkou brzy vynuluje a tak to nemá absolutně vůbec žádný význam, tak tady bylo jasně cítit že tohle je definitivní. I když to byla jen pro srandu vymyšlená planeta divných antropomorfních zvířat.
867745
" prečo vyhodiť celú planétu do povetria?" Tohle není poprvé co vidím tohle jako "výtku" a jsem z toho docela rozhozený já. Já nevím, proč vyhodit do povětří Alderaan? Tohle byl zatraceně drsný moment který kázal co je ten záporák opravdu zač, a instantně ho to v mých očích postavilo z filmového hlediska výš než Thanose - protože u Thanose bylo od začátku stoprocentně jasné že všechno co udělá se scénáristickou kličkou brzy vynuluje a tak to nemá absolutně vůbec žádný význam, tak tady bylo jasně cítit že tohle je definitivní. I když to byla jen pro srandu vymyšlená planeta divných antropomorfních zvířat.
867686
5 0
reagují: Horace, Tadoch
Pitch meeting on point :)
Baví mě když dělá videa o obecně dobrých filmech a "producent guy" je v nich rozhozený z dobrých nápadů.

"Everybody gets happy endings."
"Oh?!"
"Storywise."
"Oh, ok."
:D
867744
[url=https://www.youtube.com/watch?v=7wXeRQtK6PM]Pitch meeting[/url] on point *:)* Baví mě když dělá videa o obecně dobrých filmech a "producent guy" je v nich rozhozený z dobrých nápadů. "Everybody gets happy endings." "Oh?!" "Storywise." "Oh, ok." *:D*
4 0
Že je jednička za 8 a dvojka za 7, s tím se mimochodem ztotožním i já. :D
867710