Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Shyamalanův thriller sestřelil Avatara, Kocour v botách neumírá

příspěvky 1 - 20 Napsat příspěvek
Dle ERC a The Numbers ma Magic Mike pod 1500 kin release (1200-1400) a minimalni kampan. Takze ten report z prosince nebo kdy nekecal. Ale opravdu nechapu, co tim WB sleduji... Z House Party udelali kino-release, aby to nakonec skoncilo celkove pod 10 mega. A klidne se vsadim, ze i Shazama ceka osekana propagace - jednicka mela v tomhle vyjit na $105m, tak tady to bude 60-70 max.
857624
Dle ERC a The Numbers ma Magic Mike pod 1500 kin release (1200-1400) a minimalni kampan. Takze ten report z prosince nebo kdy nekecal. Ale opravdu nechapu, co tim WB sleduji... Z House Party udelali kino-release, aby to nakonec skoncilo celkove pod 10 mega. A klidne se vsadim, ze i Shazama ceka osekana propagace - jednicka mela v tomhle vyjit na $105m, tak tady to bude 60-70 max.
0 0
reagovat
reaguje na: Cival
A to mám odpověď hledat v takové kupě videí?;) za mě 70%
857562
A to mám odpověď hledat v takové kupě videí?*;)* za mě 70%
857532
0 0
reagovat
reaguje na: P.Kratky
Videl. V nakym liveku to i bylo ;)
857532
Videl. V nakym liveku to i bylo ;)
857515
1 0
reagují: P.Kratky
reagovat
reaguje na: Cival
Ahoj už si vydělat toho Skleněného? Mě se to docela líbilo. Tak by mě zajímalo co na to říká obdivovatel Vyvoleného.
857515
Ahoj už si vydělat toho Skleněného? Mě se to docela líbilo. Tak by mě zajímalo co na to říká obdivovatel Vyvoleného.
857498
1 0
reagují: Cival
reagovat
reaguje na: pepo
To se stává? Já když byl v kině sám, tak se promítalo.
U nás promítají od 1 platícího diváka :)
857514
To se stává? Já když byl v kině sám, tak se promítalo. U nás promítají od 1 platícího diváka :)
857454
1 0
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Aha, to dava smysl - ja cetl "reaguju" :D
857498
Aha, to dava smysl - ja cetl "reaguju" *:D*
857496
1 0
reagují: P.Kratky
reagovat
reaguje na: Cival
Ja vím, proto jsem tě tam automaticky a pro jistotu zmiňoval, aby ses neozval :) To bylo mířeno především na Warlocka.
857496
Ja vím, proto jsem tě tam automaticky a pro jistotu zmiňoval, aby ses neozval :) To bylo mířeno především na Warlocka.
857494
1 0
reagují: Cival
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Ja jsem nerekl, ze to automaticky plati :) Rekl jsem, ze v pripade Old a petinasobku rozpoctu muzeme mluvit o hitu a studia takovy projekt a autora budou vnimat pozitivne.
857494
Ja jsem nerekl, ze to automaticky plati :) Rekl jsem, ze v pripade Old a petinasobku rozpoctu muzeme mluvit o hitu a studia takovy projekt a autora budou vnimat pozitivne.
857491
2 0
reagují: TedGeorge
reagovat
reaguje na: The Joker
The Visit je taky moc fajn. Ale jinak souhlas. Od Vesnice (ta se mi líbila) jsem viděl už právě jen Split a The Visit.
857493
The Visit je taky moc fajn. Ale jinak souhlas. Od Vesnice (ta se mi líbila) jsem viděl už právě jen Split a The Visit.
857466
3 0
reagovat
Jinak ještě jeden dodatek (teďka nereaguju přímo na Civala, ale myslim to všeobecne). Byť je samozřejmě pravda, že s těma nákladama na reklamu se hodně kouzlí, vážně automaticky neplatí, že když levný film vydělá x násobek svého rozpočtu, je cajk. Není.

Jako příklad můžu třeba uvést horor Happy Death Day 2. Film mel rozpočet 9 mega, v kinech vydělal sedminásobek a trojka podle všeho nebude. Blum okolo toho bruslil opatrně, no režisér to v nějakých rozhovorech řekl na plný pecky. Film studiu Universal nevydělal, trojka s největší pravděpodobností nebude.
857491
Jinak ještě jeden dodatek (teďka nereaguju přímo na Civala, ale myslim to všeobecne). Byť je samozřejmě pravda, že s těma nákladama na reklamu se hodně kouzlí, vážně automaticky neplatí, že když levný film vydělá x násobek svého rozpočtu, je cajk. Není. Jako příklad můžu třeba uvést horor Happy Death Day 2. Film mel rozpočet 9 mega, v kinech vydělal sedminásobek a trojka podle všeho nebude. Blum okolo toho bruslil opatrně, no režisér to v nějakých rozhovorech řekl na plný pecky. Film studiu Universal nevydělal, trojka s největší pravděpodobností nebude.
6 0
reagují: Cival
reagovat
Tak ono je zjevny, ze tyhle Shyamalonovic projekty s rozpoctem do 20M vznikaji predevsim s vidinou zisku pro nej. Tak ci onak studio patrne skonci vylej nalej, bude to podobnej model jako Blum ,kterymu to myslim tez distribuuje a promuje Universal. Proto maji kazdy rok tolik filmu. Coz jde diky toho ze za sebou maji Comcast.
857490
Tak ono je zjevny, ze tyhle Shyamalonovic projekty s rozpoctem do 20M vznikaji predevsim s vidinou zisku pro nej. Tak ci onak studio patrne skonci vylej nalej, bude to podobnej model jako Blum ,kterymu to myslim tez distribuuje a promuje Universal. Proto maji kazdy rok tolik filmu. Coz jde diky toho ze za sebou maji Comcast.
1 0
reagovat
Půl minuty superbowlu stojí cca 5-7 mega USD, což tak o 25 % zvedá celkově marketing...
857489
Půl minuty superbowlu stojí cca 5-7 mega USD, což tak o 25 % zvedá celkově marketing...
2 0
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Ambice byly určitě větší, ale hit to byl. A ten SuperBowl spot si pamatuju, ale tím to zhruba končilo...

Spíš je otázka, jestli tyhle polosračky to kino potřebujou a nevyzní stejně na obrazovce.
857488
Ambice byly určitě větší, ale hit to byl. A ten SuperBowl spot si pamatuju, ale tím to zhruba končilo... Spíš je otázka, jestli tyhle polosračky to kino potřebujou a nevyzní stejně na obrazovce.
857487
1 0
reagovat
reaguje na: Cival
Když ti film za dvacku udělá kilo, tak to sice "hit" možná je, ale už ten Super Bowl spot docela jasně ukazuje, že ambice byly o dost vyšší. Ty studia většinou dopřejí filmům, u kterejch fakt doufají, že vydělají víc jak 90 mega celosvětově.
857487
Když ti film za dvacku udělá kilo, tak to sice "hit" možná je, ale už ten Super Bowl spot docela jasně ukazuje, že ambice byly o dost vyšší. Ty studia většinou dopřejí filmům, u kterejch fakt doufají, že vydělají víc jak 90 mega celosvětově.
857485
2 -1
reagují: Cival
reagovat
Podle mě to hit je. Megahit ne.

A marketingový kampaně bych takhle slepě nezapočítával - hlavně proto, že většinu těch nákladů topíš ve svých kanálech a navyšuješ je tak, aby ti ve výsledku vyšla účetní nula 8)

Když ale film za dvacku udělá kilo, je to hit a dveře k dalšímu filmu ti to otvírá naprosto snadno...
857485
Podle mě to hit je. Megahit ne. A marketingový kampaně bych takhle slepě nezapočítával - hlavně proto, že většinu těch nákladů topíš ve svých kanálech a navyšuješ je tak, aby ti ve výsledku vyšla účetní nula *8)* Když ale film za dvacku udělá kilo, je to hit a dveře k dalšímu filmu ti to otvírá naprosto snadno...
7 0
reagují: TedGeorge
reagovat
reaguje na: warlock_
Motáš páté přes deváté, nezlob se : )
857481
Motáš páté přes deváté, nezlob se : )
857480
4 0
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Marketing platí studio a já to myslel spíš jako úspěch pro Shyamalana i když v dnešní době je úspěch jen to, že originální film pokryje svůj budget.
857480
Marketing platí studio a já to myslel spíš jako úspěch pro Shyamalana i když v dnešní době je úspěch jen to, že originální film pokryje svůj budget.
857479
1 -7
reagují: AndyKaufman
reagovat
reaguje na: warlock_
Mělo to budget 20 bez marketingu. 
857479
Mělo to budget 20 bez marketingu. 
857468
1 0
reagují: warlock_
reagovat
reaguje na: Mr.Nobody
Mě těší, že v dnešní době má talentovaný umělec možnost si točit originální filmy podle sebe a vydělává mu to. To samé přeju i Chazellovi a dalším :+
857478
Mě těší, že v dnešní době má talentovaný umělec možnost si točit originální filmy podle sebe a vydělává mu to. To samé přeju i Chazellovi a dalším *:+*
857469
4 -4
reagovat
reaguje na: HAL
Jenomže tady mluvíme o velké globální premiéře. Universal byl schopnej utratit 80 milionů dolarů za reklamní kampaň pro Split. Old tuším taky mělo mimo jiné Super Bowl spot. Z kin se to podle mě nemohlo zaplatit.

Holt je to rozdíl, když takový prachy udělá nezávislé Everything Everywhere All At Once a tohle. Byť to má totožnej rozpočet. Já samozřejmě nevidím do těch smluv, které má Shyamalan se studiem a on sám na tom určitě škodnej nebude. Ale to neznamená, že je ten film hit.
857475
Jenomže tady mluvíme o velké globální premiéře. Universal byl schopnej utratit 80 milionů dolarů za reklamní kampaň pro Split. Old tuším taky mělo mimo jiné Super Bowl spot. Z kin se to podle mě nemohlo zaplatit. Holt je to rozdíl, když takový prachy udělá nezávislé Everything Everywhere All At Once a tohle. Byť to má totožnej rozpočet. Já samozřejmě nevidím do těch smluv, které má Shyamalan se studiem a on sám na tom určitě škodnej nebude. Ale to neznamená, že je ten film hit.
857473
8 0
reagovat
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se