Diskuze k článku Interceptor: Recenze

příspěvky 1 - 5 Napsat příspěvek

Slabé 4/10

Včera jsem bohužel tento šok utrpěl, protože jsem do toho po traileru vkládal naději, že to bude alespoň zábavné béčko na takové té běžné Netflix úrovni (třeba 6/10) s pohlednou Pataky v hl. roli, ale ten film je tak dementní, ať už co se chování všech týče, dialogů a vlastně úplně všeho, kdy ani jako parodie to nefunguje a opravdu se to velmi blíží filmům od Asylum, jako bude teď asi ten TopGunner, že jsem na to opravdu dokoukal jen ze setrvačnosti.
830361
Slabé 4/10
1 0
Já jsem strávila celý víkend (pá-ne) jako rozhodčí na boccie (link), takže bych se stejně bavila u čehokoliv, co bych mohla sledovat v horizontální podobě, s talířem dobrých těstovin a vypnutým mozkem. Párkrát jsem se zasmála, i když v místech, kde to tvůrci nezamýšleli. Včera jsem byla podruhé na Top Gunu a svět je zase v pořádku.
830347
Já jsem strávila celý víkend (pá-ne) jako rozhodčí na boccie ([url=https://letmegooglethat.com/?q=boccia]link[/url]), takže bych se stejně bavila u čehokoliv, co bych mohla sledovat v horizontální podobě, s talířem dobrých těstovin a vypnutým mozkem. Párkrát jsem se zasmála, i když v místech, kde to tvůrci nezamýšleli. Včera jsem byla podruhé na Top Gunu a svět je zase v pořádku.
3 0
Já se takovým tím špatným způsobem bavil až do konce. Skoro až guilty pleasure. Jenom mne bavilo, že to mělo #metoo linku a pozadí, což +- ok, sedělo to tam. A pak tam dají scénu jak pěst na oko, kde se musí z uniformy vykozit do bílého nátělníku. :D
830340
Já se takovým tím špatným způsobem bavil až do konce. Skoro až guilty pleasure. Jenom mne bavilo, že to mělo #metoo linku a pozadí, což +- ok, sedělo to tam. A pak tam dají scénu jak pěst na oko, kde se musí z uniformy vykozit do bílého nátělníku. *:D*
1 0

Ufff

Viděno 20 prvních minut a celou dobu jsem se ptal sám sebe jestli koukám na Netflix, nebo jestli to je nějaká nezávislá tvorba fanoušků filmu na Youtube.
830323
Ufff
1 0

5/10

Objektivně (nic takového v umění neexistuje, ale chápeme se) je to trash. Subjektivně je to trash, ale ukamenujte mně, já se vcelku bavil:).

O smysluplnou zápletku tady vůbec nejde, akce je totálně béčková, většina budgetu skončila u Pataky a Hemswortha a trauma hlavní postavy je s ohledem na její (nekompromisní) charakter k smíchu, ale...

...Ale postava Pataky tady imho regulérně sahá na legendární Seagalovský level jak co do fyzické převahy a sebevědomí vůči svému oponentovi, tak co do hlášek (což je v bitkách o to vtipnější, protože nemá metr devadesát a devadesát kilo (ve svých nejlepších letech) jako pan "nikdy jsem se nikoho nebál, ale on mi nahání hrůzu"):D, Bracey přehrává a střídá polohy tak mocně, že víc už to snad ani nejde a korunu tomu všemu dává cameo "muže z lidu" Hemswortha, které definitivně potvrzuje, že film prostě nelze brát vážně a nedělat si z něj prdel - ať už to byl záměr tvůrců nebo jejich neschopnost. Jako akčňák je to trash, jako parodie na akčňáky docela guilty pleasure:)
830322
Objektivně (nic takového v umění neexistuje, ale chápeme se) je to trash. Subjektivně je to trash, ale ukamenujte mně, já se vcelku bavil*:)*. O smysluplnou zápletku tady vůbec nejde, akce je totálně béčková, většina budgetu skončila u Pataky a Hemswortha a [spoiler]trauma hlavní postavy[/spoiler] je s ohledem na [spoiler]její (nekompromisní) charakter[/spoiler] k smíchu, ale... ...Ale postava Pataky tady imho regulérně sahá na legendární Seagalovský level jak co do fyzické převahy a sebevědomí vůči svému oponentovi, tak co do hlášek (což je v bitkách o to vtipnější, protože nemá metr devadesát a devadesát kilo (ve svých nejlepších letech) jako pan "nikdy jsem se nikoho nebál, ale on mi nahání hrůzu")*:D*, Bracey přehrává a střídá polohy tak mocně, že víc už to snad ani nejde a korunu tomu všemu dává cameo [spoiler]"muže z lidu"[/spoiler] Hemswortha, které definitivně potvrzuje, že film prostě nelze brát vážně a nedělat si z něj prdel - ať už to byl záměr tvůrců nebo jejich neschopnost. Jako akčňák je to trash, jako parodie na akčňáky docela guilty pleasure*:)*.
5/10
4 -1