Hezky a stručně napsaná recenze.
Hezky a stručně napsaná recenze.
0 0

Tahle recenze je geniální :D, smekám :+
822795
Tahle recenze je geniální *:D*, smekám *:+*
1 -1
Mne prislo ze nekdo fakt starej a hlavne uplne mimo se pokousi o takove Americke psycho, ale ve vysledku mu z toho vyleze The Room. Minus jakakoliv energie, bizar a feeling "jedinecnosti" (ne nutne v dobrem). Tohle bylo proste utrpeni. Ta hlavni dvojice si aspon odnesla vztah na par mesicu a urcite i hezky vyplatni sek, ale co to Foxove na konci sve ery tocili... Tohle nebo Zena v okne. To se fakt nekdo snazil ohnout realitu vic nez je zdravo. Max 1/5*.
822789
Mne prislo ze nekdo fakt starej a hlavne uplne mimo se pokousi o takove Americke psycho, ale ve vysledku mu z toho vyleze The Room. Minus jakakoliv energie, bizar a feeling "jedinecnosti" (ne nutne v dobrem). Tohle bylo proste utrpeni. Ta hlavni dvojice si aspon odnesla vztah na par mesicu a urcite i hezky vyplatni sek, ale co to Foxove na konci sve ery tocili... Tohle nebo Zena v okne. To se fakt nekdo snazil ohnout realitu vic nez je zdravo. [b]Max 1/5*.[/b]
2 -1
reaguje na: Slamak1
Z Hollywoodu už se povedeného erotického thrilleru nedočkáme, bo samej sexismus, mýta a další chujoviny, takže nezbývá než čakat s čím se příští rok ke svým 85 vytasí Verhoven, btw. Benedetta coby středověký erotický thriller na mne celkem fungovala.
822788
822785
6 0
reaguje na: Lima
Nebude on ten tvůj soused?
822787
Nebude on ten tvůj soused?
822770
1 0
Tak nějak mám pocit, že poslední povedený erotický thriller byl Základní instinkt? Docela smutný. Osobě mě baví i Skandální odhalení, páč Crichton je můj oblíbený autor a Douglas oblíbený herec 8)
822785
Tak nějak mám pocit, že poslední povedený erotický thriller byl Základní instinkt? Docela smutný. Osobě mě baví i Skandální odhalení, páč Crichton je můj oblíbený autor a Douglas oblíbený herec *8)*
2 0
reagují: DredPitt

4/10

Krátká verze: Takový ten pocit, když Tvůj film staví svou premisu na postavě Armas a ta je víc hot/vtipná/chytrá jako vedlejší postava v pár minutové scéně v NTTD, než v celém Tvém filmu, ve kterém má být hlavním hybatelem děje:D.

Dlouhá verze: Trailery v tomto případě vůbec nelhaly a výsledný film je úplně stejný cringe fest jako ony. Knižní předlohu neznám, takže nemohu posoudit, zda je mizerná stejně jako její filmová adaptace, nebo se na výsledku podepsal až Lyne, ale tak nějak ani nemám chuť na tom cokoliv měnit.

Affleckova postava má být ambivalentní a filmu trvá přesně hodinu, než Lyne divákům prozradí, která z variant je ta správná (ne, žádné překvapení se nekoná), ovšem potíž je v tom, že Affleck ji hraje způsobem, který napovídá zcela jasně, která z nich to bude a tudíž se jen čeká, kdy to Lyne propálí naplno. Postava Armas má být pro změnu klasická femme fatale, bohužel její hot chick factor na mně tady vůbec nefungoval (zdálo se mi to, nebo ke každým šatům nosila jeden a ten samý typ jehel?) a není vůbec jasné, jakou má vlastně stran vztahu s Affleckem motivaci (dítě ji nezajímá, prachy podle všeho taky ne, opakovaně dává Affleckovi najevo svou nespokojenost, kterou si kompenzuje avantýrami, následně jej dokonce podezřívá z vraždy svého amanta a přesto s ním dál zůstává).

Erotické scény k smíchu (mizivá chemie mezi Affleckem a Armas), napětí nulové, akce téměř žádná (ale kudos neznáménu stuntmanovi za vcelku slušný bike trial:)), úmorné tempo, zápletka točící se v kruhu (objeví se frajer na scéně, záhy je odklizen z cesty, aby se obratem poté objevil další a tak stále dokola), často nesmyslné dialogy (nejen v rámci filmového děje, ale imho samy o sobě - takový ten level "Chceš dnes vyrazit do kina nebo zůstaneme doma? Ano, prosím."), idiotské postavy všechny do jedné (najmu si detektiva a po jeho prozrazení začnu cíl sledovat sám, namísto toho, abych jednoduše najal někoho jiného?) a finální scéna, která nedává smysl (hysterická Armas obviní před zástupci policie Afflecka z vraždy, aby u následující vraždy chladnokrevně zahladila stopy a stala se spolupachatelem, protože…těžko říct).

P.S. Top scéna: Jedu opětovně ukrýt mrtvolu, kterou může někdo zahlédnout, aby mě při tom viděl soused zrovna v okamžiku, kdy se část těla zase odhalí, načež jej pronásleduji a umlčím a následně se spokojeně vrátím domů s pocitem dobře vykonané práce bez toho, aniž bych odhalenou část těla opět ukryl, ergo hlavní důvod, proč jsem se k mrtvole vůbec vydal:D. Prostě geniální:D.
822780
Krátká verze: Takový ten pocit, když Tvůj film staví svou premisu na postavě Armas a ta je víc hot/vtipná/chytrá jako vedlejší postava v pár minutové scéně v NTTD, než v celém Tvém filmu, ve kterém má být hlavním hybatelem děje*:D*. Dlouhá verze: Trailery v tomto případě vůbec nelhaly a výsledný film je úplně stejný cringe fest jako ony. Knižní předlohu neznám, takže nemohu posoudit, zda je mizerná stejně jako její filmová adaptace, nebo se na výsledku podepsal až Lyne, ale tak nějak ani nemám chuť na tom cokoliv měnit. Affleckova postava má být ambivalentní a filmu trvá přesně hodinu, než Lyne divákům prozradí, která z variant je ta správná (ne, žádné překvapení se nekoná), ovšem potíž je v tom, že Affleck ji hraje způsobem, který napovídá zcela jasně, která z nich to bude a tudíž se jen čeká, kdy to Lyne propálí naplno. Postava Armas má být pro změnu klasická femme fatale, bohužel její hot chick factor na mně tady vůbec nefungoval (zdálo se mi to, nebo ke každým šatům nosila jeden a ten samý typ jehel?) a není vůbec jasné, jakou má vlastně stran vztahu s Affleckem motivaci [spoiler](dítě ji nezajímá, prachy podle všeho taky ne, opakovaně dává Affleckovi najevo svou nespokojenost, kterou si kompenzuje avantýrami, následně jej dokonce podezřívá z vraždy svého amanta a přesto s ním dál zůstává)[/spoiler]. Erotické scény k smíchu (mizivá chemie mezi Affleckem a Armas), napětí nulové, akce téměř žádná (ale kudos neznáménu stuntmanovi za vcelku slušný bike trial*:)*), úmorné tempo, zápletka točící se v kruhu [spoiler](objeví se frajer na scéně, záhy je odklizen z cesty, aby se obratem poté objevil další a tak stále dokola)[/spoiler], často nesmyslné dialogy (nejen v rámci filmového děje, ale imho samy o sobě - takový ten level "Chceš dnes vyrazit do kina nebo zůstaneme doma? Ano, prosím."), idiotské postavy všechny do jedné [spoiler](najmu si detektiva a po jeho prozrazení začnu cíl sledovat sám, namísto toho, abych jednoduše najal někoho jiného?)[/spoiler] a finální scéna, která nedává smysl [spoiler](hysterická Armas obviní před zástupci policie Afflecka z vraždy, aby u následující vraždy chladnokrevně zahladila stopy a stala se spolupachatelem, protože…těžko říct).[/spoiler] P.S. Top scéna: [spoiler]Jedu opětovně ukrýt mrtvolu, kterou může někdo zahlédnout, aby mě při tom viděl soused zrovna v okamžiku, kdy se část těla zase odhalí, načež jej pronásleduji a umlčím a následně se spokojeně vrátím domů s pocitem dobře vykonané práce bez toho, aniž bych odhalenou část těla opět ukryl, ergo hlavní důvod, proč jsem se k mrtvole vůbec vydal*:D*.[/spoiler] Prostě geniální*:D*.
4/10
6 0
Super recenze, Do_oDe :+
822777
Super recenze, Do_oDe *:+*
2 0
reaguje na: Axis
Nějakou dobu spolu chodili...
822775
Nějakou dobu spolu chodili...
822756
0 0
Pro mě totální zhovadilost a zklamání. Úplně o ničem, prazdnej bijak, kde cool Anička lemta a Beník je opět mdlej v příběhu o nepribehu. Pretacel sem.... 2/10
822772
3 -1
reaguje na: Disketa1
... už by ses na to měl vysrat...
822771
... už by ses na to měl vysrat...
822767
4 -3
reaguje na: Disketa1
Dobrý, beru. Už se k tomu nebudu vyjadřovat. Poslední poznámku jenom - projdi si všechny své minulé příspěvky v diskuzích a ve téměř VŠECH dáváš na odiv hodnocení filmu podle toho, jestli se ti ten herec v hlavní/vedlejší roli líbí, jestli tě přitahuje, nebo ne. Jakoby u filmu neexistovalo jiné kritérium hodnocení. Počínaje Uncharted, konče já nevím čím. Kdyby to samé psal jiný člověk v případě ženských postav (ta herečka se mi nelíbí, proto na film nepůjdu, jiné kritérium neberu), napíšu mu to samé. Prostě mi tvůj jednostranný přístup přijde úsměvný, stejně jako u toho mého souseda. Jinak tě samozřejmě neznám, přeju ti štěstí v životě, ale tohle jsem prostě musel okomentovat, až tak je to okaté.
822770
822767
19 0
reagují: Galactus
reaguje na: Disketa1
Hele ne. Ne zase.
822769
Hele ne. Ne zase.
822767
7 0
Not this shit again
822768
Not this shit again
6 0
reaguje na: Lima
Nezlob se prosím na mě, ale neznáš mě a nevíš o mně vůbec nic. Možná tě to překvapí, ale nikomu nic necpu. Pokud máš se mnou nějaký problém, je to se vší úctou pouze tvůj problém, ne můj. Kdybych se musel pokaždé rozčilovat nad tím, jak mi takový CAPS_LOCK tady na MZ cpe svoje putinovské vidění světa, které mě a spoustu dalších lidí vůbec nezajímá, tak nedělám nic jiného. Takže si to prosím neber nějak osobně. A můžeš mi věřit, že jsem schopný se bavit o mnoha dalších věcech. Každý z nás je tu nějaký, každý má své silné a slabé stránky. Díky tomu je tady na MZ veselo. ;)

A jen tak mezi námi: když jsem před mnoha lety tady udělal coming out (který se ode mě dřív nebo později stejně očekával :))), tak mě to povzbudilo vystupovat zde otevřeně a bez jakéhokoli zastírání. Mnozí z nás tu vystupují otevřeně heterosexuálně, takže nevidím důvod, proč bych nemohl vystupovat podobně, byť z pochopitelných důvodů s jinými preferencemi. Mimochodem: víš, jak absurdně by působilo, kdybych tady vykřikoval, že mi sem všichni cpou svou heterosexualitu? :D
822767
Nezlob se prosím na mě, ale neznáš mě a nevíš o mně vůbec nic. Možná tě to překvapí, ale nikomu nic necpu. Pokud máš se mnou nějaký problém, je to se vší úctou pouze tvůj problém, ne můj. Kdybych se musel pokaždé rozčilovat nad tím, jak mi takový CAPS_LOCK tady na MZ cpe svoje putinovské vidění světa, které mě a spoustu dalších lidí vůbec nezajímá, tak nedělám nic jiného. Takže si to prosím neber nějak osobně. A můžeš mi věřit, že jsem schopný se bavit o mnoha dalších věcech. Každý z nás je tu nějaký, každý má své silné a slabé stránky. Díky tomu je tady na MZ veselo. *;)* A jen tak mezi námi: když jsem před mnoha lety tady udělal coming out (který se ode mě dřív nebo později stejně očekával *:))*), tak mě to povzbudilo vystupovat zde otevřeně a bez jakéhokoli zastírání. Mnozí z nás tu vystupují otevřeně heterosexuálně, takže nevidím důvod, proč bych nemohl vystupovat podobně, byť z pochopitelných důvodů s jinými preferencemi. Mimochodem: víš, jak absurdně by působilo, kdybych tady vykřikoval, že mi sem všichni cpou svou heterosexualitu? *:D*
822763
9 -7
reagují: shluky, Lima, Mr. Hlad
Don't fucking talk about ass licking. DO IT !!!

I takhle by to šlo shrnout :D

Pokud vám to ani tak nestačí, výběr těch nejzajímavějších scén najdete na křečkovi. :))
822766
[i]Don't fucking talk about ass licking. DO IT !!! [/i] I takhle by to šlo shrnout *:D* Pokud vám to ani tak nestačí, výběr těch nejzajímavějších scén najdete na křečkovi. *:))*
3 -1
Musím se Diskety zastat, protože ani já po traileru neměl chuť Bena vojet a něco mi říká, že to nezmění ani celovečerák.
822764
Musím se Diskety zastat, protože ani já po traileru neměl chuť Bena [spoiler]vojet[/spoiler] a něco mi říká, že to nezmění ani celovečerák.
10 0
reaguje na: Disketa1
Proč vy gayové máte urputnou snahu vždy a za jakýchkoliv okolností a možností dávat veřejně najevo svoji sexuální odlišnost? Jako nic proti, ať to má každý orientovaný jak chce, ale ať mi to násilně furt necpe před čumák. Mám takovýho souseda, jako ty a to je peklo, s ním se nedá o ničem jiným bavit, než o tom, jak je to bezvadný, být homosexuál. Možnost bavit se s ním o nějakých jiných tématech rovná se nula :- A podle zdejších diskuzí jsi na tom ty stejně, jak tak pozoruju.
822763
Proč vy gayové máte urputnou snahu vždy a za jakýchkoliv okolností a možností dávat veřejně najevo svoji sexuální odlišnost? Jako nic proti, ať to má každý orientovaný jak chce, ale ať mi to násilně furt necpe před čumák. Mám takovýho souseda, jako ty a to je peklo, s ním se nedá o ničem jiným bavit, než o tom, jak je to bezvadný, být homosexuál. Možnost bavit se s ním o nějakých jiných tématech rovná se nula *:-* A podle zdejších diskuzí jsi na tom ty stejně, jak tak pozoruju.
822747
5 -3
reagují: Disketa1