Diskuze k článku Krotitelé duchů: Odkaz: Recenze

příspěvky 1 - 17 Napsat příspěvek

5/10

Tak majú konečne fanúšikovia originálu poriadny "chlapský" sequel. Čo na tom, že je to vlastne len taký spomienkový servis, nenapínavý, nevtipný a nie moc dojemný, ktorý Feigovej originálnej komédii nesiaha ani po členky.
Najlepšiu scénu si opäť raz ukradlaRipleyova, človek až nechápe prečo jej v týchto filmoch nedávajú viac priestoru

Mám po tomto obrovskú chuť pozrieť si ten nenávidený reboot z 2016. Smutné, že kvôli jeho negatívnemu prijatiu vpodstate prerušili kariéru Paula Feiga a pritom sa paradoxne jednalo o lepší film.

Link
817992
Tak majú konečne fanúšikovia originálu poriadny "chlapský" sequel. Čo na tom, že je to vlastne len taký spomienkový servis, nenapínavý, nevtipný a nie moc dojemný, ktorý Feigovej originálnej komédii nesiaha ani po členky. Najlepšiu scénu si opäť raz ukradla[spoiler]Ripleyova, človek až nechápe prečo jej v týchto filmoch nedávajú viac priestoru  [/spoiler] Mám po tomto obrovskú chuť pozrieť si ten nenávidený reboot z 2016. Smutné, že kvôli jeho negatívnemu prijatiu vpodstate prerušili kariéru Paula Feiga a pritom sa paradoxne jednalo o lepší film. [url=https://collider.com/ghostbusters-2016-better-than-afterlife/][/url] [url=https://collider.com/ghostbusters-2016-better-than-afterlife/]Link[/url]
5/10
1 -6

7/10

Včera jsem si dal repete jedničky, dnes ráno dvojky a dnes večer jsem byl v kině a za mě v pohodě, líbilo se mi to zhruba jako jednička, na kterou to ve velkém odkazovalo a navazovalo. Herci za mě v pohodě a i ten příběh i když trochu více zrecyklovanej, než by asi bylo nutný, tak v rámci serie v pohodě.

Ono, když jsem tu jedničku a dvojku viděl znovu asi po 20 letech, tak to taky žádnej zázrak z hlediska příběhu není. Všechny tři filmy jsou zábavná, jednoduchá oddychovka.
815702
Včera jsem si dal repete jedničky, dnes ráno dvojky a dnes večer jsem byl v kině a za mě v pohodě, líbilo se mi to zhruba jako jednička, na kterou to ve velkém odkazovalo a navazovalo. Herci za mě v pohodě a i ten příběh i když trochu více zrecyklovanej, než by asi bylo nutný, tak v rámci serie v pohodě. Ono, když jsem tu jedničku a dvojku viděl znovu asi po 20 letech, tak to taky žádnej zázrak z hlediska příběhu není. Všechny tři filmy jsou zábavná, jednoduchá oddychovka.
7/10
1 0
Příjemný návrat ke klasice, který by velmi dobře fungoval i sám o sobě, kdyby s tím odkazováním na první díl nepracovali nejvíc právě ve finálním zúčtování - takhle filmu ke konci trochu spadne řetěz pro všechny kdo nefrčí hlavně v nostalgii.
8/10
815126
Příjemný návrat ke klasice, který by velmi dobře fungoval i sám o sobě, kdyby s tím odkazováním na první díl nepracovali nejvíc právě ve finálním zúčtování - takhle filmu ke konci trochu spadne řetěz pro všechny kdo nefrčí hlavně v nostalgii. 8/10
2 0

4/10

TVL fakt nevim co je horsi jestli utlra-dementni 2016 nebo toto. Nejvíc jsem vykříkoval: "PROČ!" a "BOHA!" a to se místy promísilo s "COOL". Ten film má všechny správné a známé propriety soft-rebootu a pokračování po x letech a dělá je zároveň tím nejhorším a i tím nejlepším způsobem. Bohužel pro mne ta nejhorší stránka převládá. Můžu pochválit snad jen pěknou kameru, dobrou hlavní herečku a jejího neotravného sidekicka, CGI držící se fyzikálnosti originálu a místy ten dobrý druh fan service (první zapnutí proton packu a nasledny onanisticky detailní záběr, například + prvních pár sekund vy víte čeho). Všechno ostatní je přinejlepším o hovně (unuděný zbytek hereckého ansáblu) a přinejhorším odpad (Za tu hudbu fakt někdo dostal zaplaceno? Opravdu musí mít každá píčovina z jedničky význam - tyčinka, piškot WTF?! Celá remaková poslední třetina líná a na pěst.). V závěru bych si i řekl, ok, tak třeba příště to udělaj jinak a bude to dobrý a i bych se na to podíval, ale ty potitulkové scény to do značné míry negují??? :- P.S. Po tomhle už ten Matrix fakt nechci nikdy vidět.
815107
TVL fakt nevim co je horsi jestli utlra-dementni 2016 nebo toto. Nejvíc jsem vykříkoval: "PROČ!" a "BOHA!" a to se místy promísilo s "COOL". Ten film má všechny správné a známé propriety soft-rebootu a pokračování po x letech a dělá je zároveň tím nejhorším a i tím nejlepším způsobem. Bohužel pro mne ta nejhorší stránka převládá. Můžu pochválit snad jen pěknou kameru, dobrou hlavní herečku a jejího neotravného sidekicka, CGI držící se fyzikálnosti originálu a místy ten dobrý druh fan service (první zapnutí proton packu a nasledny onanisticky detailní záběr, například + prvních pár sekund vy víte čeho). Všechno ostatní je přinejlepším o hovně (unuděný zbytek hereckého ansáblu) a přinejhorším odpad (Za tu hudbu fakt někdo dostal zaplaceno? Opravdu musí mít každá píčovina z jedničky význam - tyčinka, piškot WTF?! Celá remaková poslední třetina líná a na pěst.). V závěru bych si i řekl, ok, tak třeba příště to udělaj jinak a bude to dobrý a i bych se na to podíval, ale ty potitulkové scény to do značné míry negují??? *:-* P.S. Po tomhle už ten Matrix fakt nechci nikdy vidět.
4/10
6 -10

7/10

Zbytečně dlouhá expozice (jmenuje se to celkem výmluvně; naprostá většina publika předpokládám ví, že je to pokračování filmu o krocení duchů a přesto dlouhé minuty trvá, než se hlavní zápletka o nahánění a chytání zmíněných duchů konečně rozjede), děcka jsou sice víceméně ok, ale o žádné tahouny filmu se, bohužel, nejedná a opisovat od jedničky by se nemuselo úplně, ale fakt úplně, ve všem (to nebylo na skladě nic jiného, než zase Gozer, zase psi-poskoci a zase maršmeloun?).

Naštěstí to vyvažuje Coon s Ruddem, kteří jsou fajn, slušná akce, díky dětským hercům náběh na atmosféru ala The Goonies nebo Stranger Things (přestože se film odehrává v současnosti), pochopitelně tuna nostalgie a v neposlední řadě finále s opravdu pěkně zapracovanými fan service prvky (v tomto ohledu měla Sony fakt silný konec 2021:)) a citlivě zakomponovanou a nadto i dojemnou poctou zesnulému Ramisovi, ve kterém jdou plusové body strmě nahoru až do obou velice povedených potitulkovek (přičemž druhá z nich mile reflektuje Hudsonův vztah k frančíze jako celku:+).

Celkově tedy povedené pokračování a (na druhý pokus:D) návrat ke značce, které těží zejména (zlý jazyk by možná řekl téměř výhradně) z napojení na původní film. Kdybych si ale mohl vybrat a další film mít s novými hrdiny nebo starou partou, pro postavy z Afterlife by to nedopadlo úplně dobře, což asi nebyl ze strany Sony úplně záměr. Pakliže tedy po katastrofickém "pokusu" z 2016 nedospěli k závěru, že bez původních herců to do budoucna nepůjde. V takovém případě to zafungovalo na jedničku:D
815098
Zbytečně dlouhá expozice (jmenuje se to celkem výmluvně; naprostá většina publika předpokládám ví, že je to pokračování filmu o krocení duchů a přesto dlouhé minuty trvá, než se hlavní zápletka o nahánění a chytání zmíněných duchů konečně rozjede), děcka jsou sice víceméně ok, ale o žádné tahouny filmu se, bohužel, nejedná a opisovat od jedničky by se nemuselo úplně, ale fakt úplně, ve všem [spoiler](to nebylo na skladě nic jiného, než zase Gozer, zase psi-poskoci a zase maršmeloun?)[/spoiler]. Naštěstí to vyvažuje Coon s Ruddem, kteří jsou fajn, slušná akce, díky dětským hercům náběh na atmosféru ala The Goonies nebo Stranger Things (přestože se film odehrává v současnosti), pochopitelně tuna nostalgie a v neposlední řadě finále [spoiler]s opravdu pěkně zapracovanými fan service prvky (v tomto ohledu měla Sony fakt silný konec 2021*:)*) a citlivě zakomponovanou a nadto i dojemnou poctou zesnulému Ramisovi[/spoiler], ve kterém jdou plusové body strmě nahoru až do obou velice povedených potitulkovek [spoiler](přičemž druhá z nich mile reflektuje Hudsonův vztah k frančíze jako celku*:+*)[/spoiler]. Celkově tedy povedené pokračování a (na druhý pokus*:D*) návrat ke značce, které těží zejména (zlý jazyk by možná řekl téměř výhradně) z napojení na původní film. Kdybych si ale mohl vybrat a další film [spoiler]mít s novými hrdiny nebo starou partou, pro postavy z Afterlife by to nedopadlo úplně dobře[/spoiler], což asi nebyl ze strany Sony úplně záměr. Pakliže tedy po katastrofickém "pokusu" z 2016 nedospěli k závěru, že [spoiler]bez původních herců[/spoiler] to do budoucna nepůjde. V takovém případě to zafungovalo na jedničku*:D*.
7/10
2 0
reaguje na: hroubek
Udělal jsem úplně to samé... Byl jsem nachystaný na dnešek a jen dabing.
814872
814858
2 0
Já na to chtěl jít do kina. Nicméně jsem zjistil, že to u nás dávají jen v dabingu. Tak teď uvažuji, jestli se na to radši nekouknu doma.

Viděl to někdo s dabingem??
814858
Já na to chtěl jít do kina. Nicméně jsem zjistil, že to u nás dávají jen v dabingu. Tak teď uvažuji, jestli se na to radši nekouknu doma. Viděl to někdo s dabingem??
1 0
reagují: (=LIFTY=)
Moc příjemný a nostalgicky fanservis, který má mnohem větší smysl ke vzniku, než jsou peníze a ždímání značky.
Ale tady bych skončil a dál nepokračoval.
Vadila mi recyklace zaporaka a vlastně nulova inovace duchu (Slimer je modrý a Marshallovy jsou malé) Plus jsem měl vždycky raději Viga ve dvojce.
Konec dojal a jsem rád, že ho trailery nepropalily. Murray zestárl nejvíc a Hudson snad vůbec. Byl bych rád, kdyby si zahrál v něčem větším, protože má charisma na rozdávání a mám ho rád nejenom tady, ale i v OZu a ve Vráně.
A počkejte si na dvě potitulkove scény, nebudete litovat.
814804
Moc příjemný a nostalgicky fanservis, který má mnohem větší smysl ke vzniku, než jsou peníze a ždímání značky.  Ale tady bych skončil a dál nepokračoval.  [spoiler]Vadila mi recyklace zaporaka a vlastně nulova inovace duchu (Slimer je modrý a Marshallovy jsou malé) Plus jsem měl vždycky raději Viga ve dvojce[/spoiler]. [spoiler]Konec dojal a jsem rád, že ho trailery nepropalily. Murray zestárl nejvíc a Hudson snad vůbec. Byl bych rád, kdyby si zahrál v něčem větším, protože má charisma na rozdávání a mám ho rád nejenom tady, ale i v OZu a ve Vráně.[/spoiler] A počkejte si na dvě potitulkove scény, nebudete litovat.
2 0
Občas se to trochu táhne, ale jinak paráda s milou dávkou nostalgie. Mladí herci super, zejména Phoebe a Podcast. Wolfhard začíná být lehce otravný.

Jason s Ivanem to mají pevně v rukou a i ten fanservice je celkem citlivě dávkovaný. Škoda jen, že finální konfrontace nebyla zajímavější. I když tedy musím říct, že Force Ghost Harold Ramis opravdu dojal. Spokojenost 7,5/10 :+
814750
Občas se to trochu táhne, ale jinak paráda s milou dávkou nostalgie. Mladí herci super, zejména Phoebe a Podcast. Wolfhard začíná být lehce otravný. Jason s Ivanem to mají pevně v rukou a i ten fanservice je celkem citlivě dávkovaný. Škoda jen, že finální konfrontace nebyla zajímavější. I když tedy musím říct, že [spoiler]Force Ghost Harold Ramis[/spoiler] opravdu dojal. Spokojenost 7,5/10 *:+*
3 0
reaguje na: puffy2
To si nemyslím, každý z nás určitě máme filmy, které jsme ještě neviděli nebo nám unikaly nebo prostě nejsou taková priorita.
Pro někoho, kdo třeba miluje starší Bčka, může být důležitější, že neviděl film Lovec stínů - umělý válečník, než třeba to, že ještě neviděl já nevím .. Forresta Gumpa.
814686
To si nemyslím, každý z nás určitě máme filmy, které jsme ještě neviděli nebo nám unikaly nebo prostě nejsou taková priorita. Pro někoho, kdo třeba miluje starší Bčka, může být důležitější, že neviděl film Lovec stínů - umělý válečník, než třeba to, že ještě neviděl já nevím .. Forresta Gumpa.
814682
1 -1
reaguje na: Codename.Onyx
Na to, že si taký veľký fanúšik 80/90s, tak je divné, že si tie najväčšie pecky už nepamätáš alebo si ich videl prvýkrát až minulý rok.
814682
814638
6 -1
reagují: Codename.Onyx
reaguje na: Codename.Onyx
Jedničku, pak dvojku, pak Krotitelky a pak budeš mít očekávání a nule, tak tomu dáš 9/10.
814681
814638
6 0
reaguje na: Codename.Onyx
Nejdříve jedničku, pak dvojku, pak tohle.
814679
814638
4 0
Zeptám se asi trochu blbě, ale jelikož pro mě nejsou původní žádná modla, minulo mě to, viděl jsem to jako dítě a od té doby nikdy, prakticky si to nepamatuju a zrovna jsem si nedávno říkal, že bych se na to měl podívat, tak:

(vzhledem k tomu, že obecně mám v drtivé většině případů raději 80/90s filmy, než novodobé cgi patlaniny)

1. mám si pustit chronologicky jedničku a pak se možná nasrat u tohoto pokračování?

2. mám si nejdřív dát tohle, a pak klasiku s tím, že to co jsem viděl před chvíli můžu směle ignorovat?
814638
Zeptám se asi trochu blbě, ale jelikož pro mě nejsou původní žádná modla, minulo mě to, viděl jsem to jako dítě a od té doby nikdy, prakticky si to nepamatuju a zrovna jsem si nedávno říkal, že bych se na to měl podívat, tak: (vzhledem k tomu, že obecně mám v drtivé většině případů raději 80/90s filmy, než novodobé cgi patlaniny) 1. mám si pustit chronologicky jedničku a pak se možná nasrat u tohoto pokračování? 2. mám si nejdřív dát tohle, a pak klasiku s tím, že to co jsem viděl před chvíli můžu směle ignorovat?
1 0
reagují: puffy2, (=LIFTY=), Bo X Be
reaguje na: Clavius
Aha, já jsem si to nějak špatně přečetl, že je to vztažené na Phoebe. V tom případě to není chyba samozřejmě. :) To je tak, když dělám dvě veci zaráz.
814630
814629
1 0
reaguje na: Fanous21
No, já teda z recenze pochopil, že Egon měl dceru, která se přestěhovala spolu se svými dětmi (Trevor a Phoebe), které jsou pochopitelně vnukem a vnučkou.
Takže, kde je ta chyba?
814629
No, já teda z recenze pochopil, že Egon měl dceru, která se přestěhovala spolu se svými dětmi (Trevor a Phoebe), které jsou pochopitelně vnukem a vnučkou. Takže, kde je ta chyba?
814622
4 0
reagují: Fanous21
Imfe, máš tam chybku. Pheobe je vnučka Egona, a jestli si to správně pamatuju, tak se to zjistí až o něco později (i když samozřejmě jsou indicie pro fanoušky originálu jasné), tak možná bych to nepropálil v recenzi. :)
Film se mi líbil, možná hlavně proto, že jsem fanoušek původního filmu. Mckenna je výborná, a zbytek taky. Ale je pravda, že ta kopírka z jedničky mi taky na konci už trochu vadila. Fan service výbornej, a ač je tam trochu upozaďuje, tak si myslím, že to skončilo fajn.
814622
Imfe, máš tam chybku. [spoiler]Pheobe je vnučka Egona, a jestli si to správně pamatuju, tak se to zjistí až o něco později (i když samozřejmě jsou indicie pro fanoušky originálu jasné), tak možná bych to nepropálil v recenzi. :)[/spoiler] Film se mi líbil, možná hlavně proto, že jsem fanoušek původního filmu. Mckenna je výborná, a zbytek taky. Ale je pravda, že ta kopírka z jedničky mi taky na konci už trochu vadila. Fan service výbornej, a ač je tam trochu upozaďuje, tak si myslím, že to skončilo fajn.
2 0
reagují: Clavius