Diskuze k článku Poslední noc v Soho: Recenze

příspěvky 1 - 14 Napsat příspěvek

7/10

Zbytečně dlouhá expozice (kdyby film začal rovnou ve městě na privátu, nic by se nestalo, naopak), šedesátkový Londýn, bohužel, není nic více než lehce nevyužitá pěkná kulisa a zvláště Taylor-Joy má pohříchu o dost méně prostoru, než jsem po traileru doufal. Plus samotná zápletka není pořádně ani detektivní, ani hororová, ani mysteriózní, ani retro thrillerová, ani snově pohádková, ale ode všeho trochu (a ve výsledku proto ode všeho jen tak napůl).

Na druhou stranu, McKenzie i Taylor-Joy hrají skvěle (a k tomu skvěle vypadají, což také není na škodu:D), vizuál zvládá Wright s přehledem, dobový OST, plný osvědčených oldies, funguje na jedničku a i ta atmosféra tepajících 60s v Soho a okolí je vlastně docela fajn. Plus kudos za malou (ovšem důležitou) roli pro Rigg (jedna z nejlepších bondgirl vůbec:)), taktéž za malou (byť nedůležitou) roli pro Stampa (mistr vedlejších rolí) a konečně za samotné finále, které dopadlo jinak, než jsem v průběhu filmu předpokládal (a obával se, že půjde o značně přímočarou historku).
810553
Zbytečně dlouhá expozice (kdyby film začal rovnou ve městě na privátu, nic by se nestalo, naopak), šedesátkový Londýn, bohužel, není nic více než lehce nevyužitá pěkná kulisa a zvláště Taylor-Joy má pohříchu o dost méně prostoru, než jsem po traileru doufal. Plus samotná zápletka není pořádně ani detektivní, ani hororová, ani mysteriózní, ani retro thrillerová, ani snově pohádková, ale ode všeho trochu (a ve výsledku proto ode všeho jen tak napůl). Na druhou stranu, McKenzie i Taylor-Joy hrají skvěle (a k tomu skvěle vypadají, což také není na škodu*:D*), vizuál zvládá Wright s přehledem, dobový OST, plný osvědčených oldies, funguje na jedničku a i ta atmosféra tepajících 60s v Soho a okolí je vlastně docela fajn. Plus kudos za malou [spoiler](ovšem důležitou)[/spoiler] roli pro Rigg (jedna z nejlepších bondgirl vůbec*:)*), taktéž za malou [spoiler](byť nedůležitou)[/spoiler] roli pro Stampa (mistr vedlejších rolí) a konečně za samotné finále, které dopadlo jinak, než jsem v průběhu filmu předpokládal (a obával se, že půjde o značně přímočarou historku).
7/10
2 -1

8/10

Po tom druhém traileru jsem si byl až skoro jistý neúspěchem filmu, ale naštěstí jsem se spletl :)
Konec byl už trochu vachrlatej, ale jinak opravdu moc dobrý :+
809543
Po tom druhém traileru jsem si byl až skoro jistý neúspěchem filmu, ale naštěstí jsem se spletl :) Konec byl už trochu vachrlatej, ale jinak opravdu moc dobrý *:+*
8/10
1 -1

8/10

Za mě naprostá spokojenost. Wright je bůh!
809280
8/10
3 -2

8/10

Je to šablonovyty, ale strašně mě to bavilo! Možná pomohlo jak ode všad slyším,  že vlastně budu nakonec zklamaný,  ale to se nedostavilo. Mám "jen" problém s koncem a klidně bych si to dal ta dva týdny znovu.
808872
8/10
2 -1

8/10

Je pravda, ze prvni pulka je mnohem lepsi jak druha a taky je pravda ze v prvni se skoro nic nedeje. Trailery klamaly telem. Za me naprosta spokojenost a po Baby driverovi Wrightuv navrat do postmodernich remixovych naprumernych filmu.
808576
8/10
3 -1
Ale tomuhle filmu prostě strašně věřit chci! Ukázky i obsazení je parádní :+
808488
Ale tomuhle filmu prostě strašně věřit chci! Ukázky i obsazení je parádní *:+*
1 -1
reaguje na: duro
Já se omlouvám, je to extrémně povrchní a objektivně asi neobhajitelné, ale Ansel Elgort je mi tak extrémně nesympatický, je mi z něj až fyzicky šoufl, že prostě nejsem schopný vidět ani minutu toho filmu.
808487
808434
3 -1
Nadhera a cista filmova radost. Wrighta moc nemusim ale toto sa mu mimoriadne podarilo. Krasna zanrova atmosfera vyuzivajuca postupy od 60. -90. rokov skrz vsetky kontinenty. Baby fantasticke a pribeh mozno nie tak namakany ako forma, no aj tak som vrnel blahom. Film, na ktory sa teraz bohuzial rychlo zabudne a za par dekad sa vytiahne ako strateny poklad. 9/10Viac coskoro v recenzii

P.S. Duna u mna asi prisla o titul.filmu roku
808459
Nadhera a cista filmova radost. Wrighta moc nemusim ale toto sa mu mimoriadne podarilo. Krasna zanrova atmosfera vyuzivajuca postupy od 60. -90. rokov skrz vsetky kontinenty. Baby fantasticke a pribeh mozno nie tak namakany ako forma, no aj tak som vrnel blahom. Film, na ktory sa teraz bohuzial rychlo zabudne a za par dekad sa vytiahne ako strateny poklad. 9/10Viac coskoro v recenzii P.S. Duna u mna asi prisla o titul.filmu roku
4 -1
reaguje na: TedGeorge
Nie:D
808458
Nie*:D*
808457
0 0
reaguje na: pepo
Bude se mi to libit? Ty to budes vedet :)
808457
808456
1 0
reagují: pepo

9/10

Prave som dosiel z kina a som absolutne nadseny. Uplne film.pre mna
808456
9/10
5 -1
reagují: TedGeorge
Právě jsem se vrátila z kina. Anya i Thomasin byly skvělé. První polovina se mi líbila hodně. Mladá holka ztracená ve velkoměstě. Už z trailerů jsem věděla, co přijde a dříve se na to těšila. Sešup zápletky linky z 60. let byl rychlý a jeho prolínaní do reality za mě až příliš hektické. Jako kdyby se hlučností a střihy snažil zakrýt prázdnotu. Hutnost a atmosféra tam prostě nebyla, jen horečnatost s přesně těmi lekačkami a prvky, o kterých jsem si už myslela, že jim odzvonilo.
Jsem ráda, že jsem film viděla, ale asi jsem od toho čekala větší atmosféru a nápaditost, která přijde i v něčem jiném než ve vizualitě. Možná bych raději viděla dva různé filmy. Protože linka s Anyou má docela dobrý náběh na moderní Psycho, a linka s Thomasin na psychologické drama/thriller :-D
808448
Právě jsem se vrátila z kina. Anya i Thomasin byly skvělé. První polovina se mi líbila hodně. Mladá holka ztracená ve velkoměstě. Už z trailerů jsem věděla, co přijde a dříve se na to těšila. Sešup zápletky linky z 60. let byl rychlý a jeho prolínaní do reality za mě až příliš hektické. Jako kdyby se hlučností a střihy snažil zakrýt prázdnotu. Hutnost a atmosféra tam prostě nebyla, jen horečnatost s přesně těmi lekačkami a prvky, o kterých jsem si už myslela, že jim odzvonilo.  Jsem ráda, že jsem film viděla, ale asi jsem od toho čekala větší atmosféru a nápaditost, která přijde i v něčem jiném než ve vizualitě. Možná bych raději viděla dva různé filmy. Protože linka s Anyou má docela dobrý náběh na moderní Psycho, a linka s Thomasin na psychologické drama/thriller :-D
2 -1

90%

Jeden z nejlepších filmů roku.