Diskuze k článku Finch: Recenze

reaguje na: puffy2
Alespoň jde vidět, že recenze je vždy subjektivní :).
808727
808564
1 0

6/10

Family friendly verze zapomenuté sci-fi z 70s A Boy And His Dog a do toho zapomenuté sci-fi z 10s Chappie:D. Hanks hraje hodně dobře, oba roboti (jak loutkáři, tak hlasově Jones v případě Jeffa) a pes také (pochvala Seamusovi, který to dle titulků odehrál celé sám, a nebylo tak potřeba na konkrétní scény konkrétně vycvičené zvíře), ovšem celý post-apo svět a interakce s ním jsou značně nevyužité (Hanks celý film mluví o tom, jak jsou ostatní lidé hrozba a musí od nich být co nejdál, aby se nakonec v celé filmu vůbec s nikým nepotkal), během děje se nestane vůbec nic, co by člověk nečekal (na můj vkus se toho stane ještě méně, než jsem předpokládal - s ohledem na to, že Sapochnik má na kontě jedny z nejrozmáchlejších a nejakčnějších epizod GoT), pointa, resp. konec je divákovi jasný nejpozději od půlky filmu, aby se mu jeho tip následně splnil (ale trochu naměkko jsem byl, to musím přiznat:D) a na to, jak jednoduchá a nekomplikovaná celá dějová linka (bohužel) je, by zkrácení filmu alespoň o 20 minut dost pomohlo.

Škoda, že i vedlejší zápletka, v podobě populárního tématu přerodu pouhého stroje do inteligentní umělé formy života, je jen lehce naťuknuta (scéna se zrcadlem má, bohužel, jen pár sekund a není nijak dále rozvinuta, přitom by se to vysloveně nabízelo). To ostatně platí pro film jako celek - zápletka zavdávala příslib spousty zajímavých (byť třeba již hodně propraných) témat - setkání s hodnými i zlými přeživšími, únos a záchrana robota/psa, "vzpoura" robota vinou chyby sw nebo dosažením sebeuvědomění, zatoulání a hledání robota/psa, opuštění Hankse se psem a následný robotův návrat z důvodu citové vazby, atd. - ovšem snímek se věnuje jen naprostému minimu z nich. V tomto ohledu imho promarněná příležitost, no.

Trochu se divím, že Apple investoval do něčeho podobného (tj. komorní záležitosti z okrajového pod/žánru), protože do masovky a populárnosti/obliby to imho má/bude mít značně daleko (přestože v hlavní roli je Hanks) a nějaká vztahová dramedy by mu asi na ATV+ přihrála větší body, ale jakožto fanoušek zmíněného pod/žánru musím konstatovat, že post-apo sci-fi není nikdy dost, takže každý pokus se počítá:).
808604
Family friendly verze zapomenuté sci-fi z 70s A Boy And His Dog a do toho zapomenuté sci-fi z 10s Chappie*:D*. Hanks hraje hodně dobře, oba roboti (jak loutkáři, tak hlasově Jones v případě Jeffa) a pes také (pochvala Seamusovi, který to dle titulků odehrál celé sám, a nebylo tak potřeba na konkrétní scény konkrétně vycvičené zvíře), ovšem celý post-apo svět a interakce s ním jsou značně nevyužité ([spoiler]Hanks celý film mluví o tom, jak jsou ostatní lidé hrozba a musí od nich být co nejdál, aby se nakonec v celé filmu vůbec s nikým nepotkal[/spoiler]), během děje se nestane vůbec nic, co by člověk nečekal (na můj vkus se toho stane ještě méně, než jsem předpokládal - s ohledem na to, že Sapochnik má na kontě jedny z nejrozmáchlejších a nejakčnějších epizod GoT), pointa, resp. konec je divákovi jasný nejpozději od půlky filmu, aby se mu jeho tip následně splnil ([spoiler]ale trochu naměkko jsem byl, to musím přiznat*:D*[/spoiler]) a na to, jak jednoduchá a nekomplikovaná celá dějová linka (bohužel) je, by zkrácení filmu alespoň o 20 minut dost pomohlo.   Škoda, že i vedlejší zápletka, v podobě populárního tématu přerodu pouhého stroje do inteligentní umělé formy života, je jen lehce naťuknuta ([spoiler]scéna se zrcadlem má, bohužel, jen pár sekund a není nijak dále rozvinuta, přitom by se to vysloveně nabízelo[/spoiler]). To ostatně platí pro film jako celek - zápletka zavdávala příslib spousty zajímavých (byť třeba již hodně propraných) témat - [spoiler]setkání s hodnými i zlými přeživšími, únos a záchrana robota/psa, "vzpoura" robota vinou chyby sw nebo dosažením sebeuvědomění, zatoulání a hledání robota/psa, opuštění Hankse se psem a následný robotův návrat z důvodu citové vazby, atd.[/spoiler] - ovšem snímek se věnuje jen naprostému minimu z nich. V tomto ohledu imho promarněná příležitost, no.   Trochu se divím, že Apple investoval do něčeho podobného (tj. komorní záležitosti z okrajového pod/žánru), protože do masovky a populárnosti/obliby to imho má/bude mít značně daleko (přestože v hlavní roli je Hanks) a nějaká vztahová dramedy by mu asi na ATV+ přihrála větší body, ale jakožto fanoušek zmíněného pod/žánru musím konstatovat, že post-apo sci-fi není nikdy dost, takže každý pokus se počítá*:)*.
6/10
3 -3
Za mě 6/10 příjemná jednohubka na páteční večer.Jen si tak všímám,že věci od Applu vypadají vizuálně vždycky super,ale nedokážou úplně naplnit očekávání(viz třeba invaze a nadace) Každopádně furt lepší než většina produkce od Netflixu.
808601
5 -4
Rímsy sa nudil, ale tarrovi odpustí 30min. záber z okna
808572
10 -2
proboha nechte Rimsyho recenzovat jen české filmy. Nebo jen Art.
808569
9 -1
reaguje na: Likan7
Vidíš, já naopak doufal že lidskou osadu nenajdou, protože v tom případě by to bylo trapné ohrané klišé, které už jsme viděli mnohokrát.
Jinak mne film kupodivu hodně překvapil, bavil jsem se celou dobu díky příjemně nastavenému humoru, který vyvážil absenci nějaké větší akčnosti. Za mne tak 7-8/10.
808566
Vidíš, já naopak doufal že lidskou osadu nenajdou, protože v tom případě by to bylo trapné ohrané klišé, které už jsme viděli mnohokrát. Jinak mne film kupodivu hodně překvapil, bavil jsem se celou dobu díky příjemně nastavenému humoru, který vyvážil absenci nějaké větší akčnosti. Za mne tak 7-8/10.
808558
3 -1
Príjemná pohodová jednohubka. Kto má rád psy, roboty a Hanksa (v tomto poradí;)), tak bude spokojný.
Ale vždycky ma pobaví Rimsyho recenzia, že sa u niečoho nudil, keď bežne onanuje u nekonečných nemých čiernobielych filmoch. :D
808564
Príjemná pohodová jednohubka. Kto má rád psy, roboty a Hanksa (v tomto poradí*;)*), tak bude spokojný. Ale vždycky ma pobaví Rimsyho recenzia, že sa u niečoho nudil, keď bežne onanuje u nekonečných nemých čiernobielych filmoch. *:D*
15 -3
reagují: HellFire
reaguje na: Likan7