Diskuze k článku Eternals: Recenze

809485
Není to odvážné ani progresivní. Je to jen součástí dnešního módního mainstremu. *;)*
809461
8 -1
reagují: Disketa1
reaguje na: (=LIFTY=)
V rámci marvelovek, které jsou určeny pro většinového diváka, to je skutečně progresivní změna. Ve velkých holllywoodských filmech tohoto typu to běžné vůbec není. Srovnání s Netflixem je s prominutím úplně mimo, protože tahle platforma cílí na různé divácké skupiny s převahou menšinového publika, jehož produkce oslovuje i většinové publikum. Klasický Hollywood je naopak stále konzervativní a Faistos je v podstatě prvním otevřeným homosexuálním superhrdinou, dokonce s partnerem a synem. I to je důvod, proč jsou Eternals zakázáni v Číně (tedy nejen kvůli režisérce) a v řadě zemí Středního východu.

Navíc pokud by takové postavy byly běžné a nikdo by proti tomu nic nenamítal, tak minimálně zde na MZ to vyvolalo jistou nevoli (RainMaikeR, shv).
809472
V rámci marvelovek, které jsou určeny pro většinového diváka, to je skutečně progresivní změna. Ve velkých holllywoodských filmech tohoto typu to běžné vůbec není. Srovnání s Netflixem je s prominutím úplně mimo, protože tahle platforma cílí na různé divácké skupiny s převahou menšinového publika, jehož produkce oslovuje i většinové publikum. Klasický Hollywood je naopak stále konzervativní a [spoiler]Faistos je v podstatě prvním otevřeným homosexuálním superhrdinou, dokonce s partnerem a synem.[/spoiler] I to je důvod, proč jsou Eternals zakázáni v Číně (tedy nejen kvůli režisérce) a v řadě zemí Středního východu. Navíc pokud by takové postavy byly běžné a nikdo by proti tomu nic nenamítal, tak minimálně zde na MZ to vyvolalo jistou nevoli (RainMaikeR, shv).
809465
3 -6
Mě překvapuje, že v dnešní době, kde je pomalu homosexuální postava i v Prasátku Pepa, to dokáže někoho překvapit a ještě napíše, že je to progresivní. V dnešní době je spíš progresivní přijít za vedením Netflixu se scénářem, kde jsou samé heterosexuální bílé postavy.
809465
Mě překvapuje, že v dnešní době, kde je pomalu [spoiler]homosexuální[/spoiler] postava i v Prasátku Pepa, to dokáže někoho překvapit a ještě napíše, že je to progresivní. V dnešní době je spíš progresivní přijít za vedením Netflixu se scénářem, kde jsou samé heterosexuální bílé postavy.
21 -1
reagují: Disketa1
Jsem dojatý. Nejprogresivnější marvelovka ever a navíc s otevřeně homosexuálním párem včetně polibku. Jestli to viděli nějací militantní fanboyové, tak moc veselí nejspíš nebudou.
809461
Jsem dojatý. Nejprogresivnější marvelovka ever a navíc [spoiler]s otevřeně homosexuálním párem včetně polibku.[/spoiler] Jestli to viděli nějací militantní fanboyové, tak moc veselí nejspíš nebudou.
1 -17
reagují: DarkSith
8):D:D
808072
*8)**:D**:D*
2 0
reaguje na: pepo
Ikonka zřejmě zkresluje v tak malem rozlišení:D
808071
Ikonka zřejmě zkresluje v tak malem rozlišení*:D*
808067
3 0
reaguje na: pepo
To je kvůli tvému neustálem hypeování Mijazakiho...
808070
808067
3 0
reaguje na: luk_as123
A napísal som na neho nieo zlé? Som jeden z troch, ktorý to má rád:D:D:D a prečo ázia, preboha? :D
808067
A napísal som na neho nieo zlé? Som jeden z troch, ktorý to má rád*:D**:D**:D* a prečo ázia, preboha? *:D*
808063
4 0
reagují: (=LIFTY=), TedGeorge
reaguje na: pepo
Tak hele!!! na Batmana vs Superman vůbec nešahej ty asijská špíno!! To je nejlepší komiksovej film od DC!!!
808063
807961
2 -7
reagují: pepo
reaguje na: shv
Zvuk ti přišel prázdnej, protože Duna byla zbytečně moc nahlas. To bylo fakt strašně přehnaný... Jsem si v sále připadal jak důchodce, protože bych to nejradši ztlumil.
808059
808038
3 0

ještě dvě zajímavosti

Po Duně mi přišel zvuk v Atmosu u tohoto filmu prázdný až tragický.. až jsem si říkal, jestli má cenu za to vůbec vyhazovat peníze, když se tam zjevně nikdo nenamáhá to pořádně vytunit.. a konečně jsem našel důvod proč stojí za to ten film vidět.. pokud chcete slyšet Robba Starka říkat "I love you Cersei (Sersi :P)".. ale to je opravdu jediný důvod, čím víc o tom přemýšlím, tím větší grc to byl :))
808038
Po Duně mi přišel zvuk v Atmosu u tohoto filmu prázdný až tragický.. až jsem si říkal, jestli má cenu za to vůbec vyhazovat peníze, když se tam zjevně nikdo nenamáhá to pořádně vytunit.. a konečně jsem našel důvod proč stojí za to ten film vidět.. pokud chcete slyšet Robba Starka říkat "I love you Cersei (Sersi :P)".. ale to je opravdu jediný důvod, čím víc o tom přemýšlím, tím větší grc to byl *:))*
ještě dvě zajímavosti
3 -7
reagují: MILFhunter69
reaguje na: The Joker
Je to tak. Marvel by měl podepsat Michaela Baye na min. 5 filmů. 8):D
Jsem zvědav jestli bráchove Russoove budou točit další Avengers...
808010
Je to tak. Marvel by měl podepsat Michaela Baye na min. 5 filmů. *8)**:D* Jsem zvědav jestli bráchove Russoove budou točit další Avengers...
808008
3 -2
Jsem uprimne zvedav, jak po tomhle, Black Widow, Mulan, Birds of Prey a Wonder Woman 1984 budou studia stale s nadsenim resit "diverzitu" reziseru svych blockbusteru. Jeste jako bonus lze pridat Old Guard nebo A Wrinkle of Time, kdyz vezmu filmy za posledni 2-3 roky. Pripada mi, ze tech failu je dost, i kdyz treba neni popularni to rict nahlas. :o
808008
Jsem uprimne zvedav, jak po tomhle, Black Widow, Mulan, Birds of Prey a Wonder Woman 1984 budou studia stale s nadsenim resit "diverzitu" reziseru svych blockbusteru. Jeste jako bonus lze pridat Old Guard nebo A Wrinkle of Time, kdyz vezmu filmy za posledni 2-3 roky. Pripada mi, ze tech failu je dost, i kdyz treba neni popularni to rict nahlas. *:o*
9 -3
reagují: RainMakeR
Inak neviem či to bol zámerný vtip alebo náhoda ale Toothless ako deviant pobavil :D
808003
Inak neviem či to bol zámerný vtip alebo náhoda ale [spoiler]Toothless ako deviant[/spoiler] pobavil *:D*
3 -2

Prekvapenie roku!

Ako začať... trailery ma vôbec nezaujali, prišli mi prázdne, nesľubovali výnimočnú akciu, kostýmy boli divné. No a potom som v kine dostal jeden z najlepších Marvel filmov :DMožno aj vďaka tomu že sa to na Marvel absolútne nepodobá. Prvá polhodina plná flashbackov do histórie famózna, az by som chcel samostatný film o vplyve Eternalov na evolúciu. Filozofické úvahy, mnoho tém, otvorených otázok a zásadné dilemy oproti ktorým sú motivácie jednoduchých zaporakov z ostatných filmov až smiešne. A to že tieto témy sú len načrtnuté mi nevadilo, možno je o nich lepšie premýšľať sám ako to mať povedané vo filme. Celkovo rozmer a rozsah filmu aký tu ešte nebol, tu sa rozhodnutia hodnotia z perspektívy galaxií a tisícok rokov. Prekvapila aj kvalita akcie ktorá vyvrcholila práve vo finále a nie v polke filmu ako tomu býva zvykom. Nič zásadné ale veľmi sympatické, takisto ako aj hudba. Zamrzí len (opäť) povinná "vtipná" postavička, ktorá tam bola asi preto aby mladý divák nezaspal.. Takže za mňa vyhodiť, osekať scény so zbytočným Bolywoodom a nemal by som výhrady. Suma sumarum - najväčšie prekvapenie od Marvelu ktorý suverénne, jedným filmom (tímovkou!) odštartoval ďalšiu fázu a hlavne vo mne opäť dokázal vzbudiť záujem o komiksy a googlenie čo znamenala potitulková scéna a kto to sakra bol. Neveril som že to Marvel zvládne nakopnúť po strate Iron mana a Captaina ale toto bolo rázne rozkopnutie dverí do ďalšej kapitoly. Rozum vraví 8, ale srdiečko 9/10 ;)
808001
Ako začať... trailery ma vôbec nezaujali, prišli mi prázdne, nesľubovali výnimočnú akciu, kostýmy boli divné. No a potom som v kine dostal jeden z najlepších Marvel filmov *:D*Možno aj vďaka tomu že sa to na Marvel absolútne nepodobá. Prvá polhodina plná flashbackov do histórie famózna, az by som chcel samostatný film o vplyve Eternalov na evolúciu. Filozofické úvahy, mnoho tém, otvorených otázok a zásadné dilemy oproti ktorým sú motivácie jednoduchých zaporakov z ostatných filmov až smiešne. A to že tieto témy sú len načrtnuté mi nevadilo, možno je o nich lepšie premýšľať sám ako to mať povedané vo filme. Celkovo rozmer a rozsah filmu aký tu ešte nebol, tu sa rozhodnutia hodnotia z perspektívy galaxií a tisícok rokov. Prekvapila aj kvalita akcie ktorá vyvrcholila práve vo finále a nie v polke filmu ako tomu býva zvykom. Nič zásadné ale veľmi sympatické, takisto ako aj hudba. Zamrzí len (opäť) povinná "vtipná" postavička, ktorá tam bola asi preto aby mladý divák nezaspal.. Takže za mňa vyhodiť, osekať scény so zbytočným Bolywoodom a nemal by som výhrady. Suma sumarum - najväčšie prekvapenie od Marvelu ktorý suverénne, jedným filmom (tímovkou!) odštartoval ďalšiu fázu a hlavne vo mne opäť dokázal vzbudiť záujem o komiksy a googlenie čo znamenala potitulková scéna a kto to sakra bol. Neveril som že to Marvel zvládne nakopnúť po strate Iron mana a Captaina ale toto bolo rázne rozkopnutie dverí do ďalšej kapitoly. Rozum vraví 8, ale srdiečko 9/10 *;)*
Prekvapenie roku!
4 -2
Tohle je dneska pokládáno za dobrej film? Lidstvo je fakt v prdeli :-
808000
Tohle je dneska pokládáno za dobrej film? Lidstvo je fakt v prdeli *:-*
8 -7

5/10

Uf. Asi první marvelovka, která mě vysloveně nudila. Největší problém jsou asi nevýrazné a nudné postavy. Na to, kolik času s mnohými z nich strávíme, tak jejich charaktery a motivace pro mě osobně zůstávají dost záhadou a vůbec jsem jim neviděl do hlav - nejvíce se to asi týká Sprite, Thény a Kumaila Nanjianiho (ne, fakt si nepamatuju, jak se jeho postava jmenovala). Když se v posledním aktu Sprite přidá na stranu Ikaruse, tak pro mě jako diváka to vůbec nic neznamenalo, protože její charakter pro mě navzdory nemalému screen time byl velká neznámá.

Nicméně i když odhlédneme od nevýrazných postav, je to nuda i čistě dějově. Sekvence á la "Eternals Assemle" je asi o půlhodiny delší, než potřeba. Podzápletka s vyvíjejícím se deviantem je úplně zbytečná a její vyřešení jen tak mimochodem během závěrečného fightu je velké wtf. Celá tahle podzápletka mohla být zcela vystřižena a nic by se nestalo. Takřka půlhodina filmu je věnována flashbackům, které mají rozvíjet postavy, ale moc se to nedaří, viz výše. Tady se opět mohlo stříhat. Ze 160 minut by mohlo rázem být tak 120 a už by ten film odsýpal líp. Do toho spousta momentů, jak by řekli Pitch Meeting, "aby se mohl odehrát zbytek filmu" (naprosto zbytečnej "exposition dump" od Arishema pro Sersi - proč se proboha obtěžuje jí vysvětlovat pravý smysl existence eternals?

A nemůžu si pomoct, ale celý MCU už na mě začíná být trochu "too much" :D. Už máme asi čtyři nebo pět tajných organizací, které tajně ovládají svět, teď zase znovu málem skončil svět, už asi popáté... Už začíná být MCU pomalu dost přeplněné tajnými organizacemi a svět ohrožujícími hrozbami :D
807980
Uf. Asi první marvelovka, která mě vysloveně nudila. Největší problém jsou asi nevýrazné a nudné postavy. Na to, kolik času s mnohými z nich strávíme, tak jejich charaktery a motivace pro mě osobně zůstávají dost záhadou a vůbec jsem jim neviděl do hlav - nejvíce se to asi týká Sprite, Thény a Kumaila Nanjianiho (ne, fakt si nepamatuju, jak se jeho postava jmenovala). Když se v posledním aktu [spoiler]Sprite přidá na stranu Ikaruse[/spoiler], tak pro mě jako diváka to vůbec nic neznamenalo, protože její charakter pro mě navzdory nemalému screen time byl velká neznámá. Nicméně i když odhlédneme od nevýrazných postav, je to nuda i čistě dějově. Sekvence á la "Eternals Assemle" je asi o půlhodiny delší, než potřeba. Podzápletka[spoiler] s vyvíjejícím se deviantem [/spoiler]je úplně zbytečná a její vyřešení jen tak mimochodem během závěrečného fightu je velké wtf. Celá tahle podzápletka mohla být zcela vystřižena a nic by se nestalo. Takřka půlhodina filmu je věnována flashbackům, které mají rozvíjet postavy, ale moc se to nedaří, viz výše. Tady se opět mohlo stříhat. Ze 160 minut by mohlo rázem být tak 120 a už by ten film odsýpal líp. Do toho spousta momentů, jak by řekli Pitch Meeting, "aby se mohl odehrát zbytek filmu" (naprosto zbytečnej [spoiler]"exposition dump" od Arishema pro Sersi - proč se proboha obtěžuje jí vysvětlovat pravý smysl existence eternals? [/spoiler] A nemůžu si pomoct, ale celý MCU už na mě začíná být trochu "too much" *:D*. Už máme asi čtyři nebo pět tajných organizací, které tajně ovládají svět, teď zase znovu málem skončil svět, už asi popáté... Už začíná být MCU pomalu dost přeplněné tajnými organizacemi a svět ohrožujícími hrozbami *:D*
5/10
8 -4

docela nuda ne ?

začátek mě nadchnul protože úvodní legendární song Time od Pink Floyd!!!

ale pak se to nějak divně táhlo, chápu že museli pokryt 5000 let ale i tak mě to přišlo zbytečně dlouhý. Postavy byly fajn. Až na teplý n***y .. černochy . :D
Devianti byly jak monstra z filmu Na hraně zítřka nebo Tomorrow war s Prattem. Kdo koho vykradl ? :D:D
humor i kulturní odkazy opět na výbornou. Akční sekvence byly už vpodstatě na jedno brdo. Okoukali se ...

potitulkový scény obě meh (myslel jsem že ve druhé zazněl Dr. Strange ale on tam je teda fakt Blade ?  :+
6+/10

letošek snad zachrání Spidey !! 8)
807962
začátek mě nadchnul protože úvodní legendární song [spoiler]Time od Pink Floyd!!! [/spoiler]ale pak se to nějak divně táhlo, chápu že museli pokryt 5000 let ale i tak mě to přišlo zbytečně dlouhý. Postavy byly fajn. Až na [spoiler]teplý n***y .. černochy . [/spoiler]*:D*[spoiler] [/spoiler]Devianti byly jak monstra z filmu Na hraně zítřka nebo Tomorrow war s Prattem. Kdo koho vykradl ? *:D**:D* humor i kulturní odkazy opět na výbornou. Akční sekvence byly už vpodstatě na jedno brdo. Okoukali se ... potitulkový scény obě meh (myslel jsem že ve druhé zazněl [spoiler]Dr. Strange[/spoiler] ale on tam je teda fakt [spoiler]Blade[/spoiler] ?  *:+* 6+/10 letošek snad zachrání Spidey !! *8)*
docela nuda ne ?
4 -17
Podobný úlet ako Leeho Hulk alebo BvS. Takmer totálne nekomiksové, tváriace sa ako artfilm. A fungovalo mi to viac než dobre. hrdinovia sú postavený pred asi najtvrdšie konflikty z celého MCU. V správnych momentoch je to epické, dojímavé aj podnetné. Jedno z TOP 5 MCU a veľmi zaujímavý film. Aj keď sa bojím, že bez jasnej cieľovky. 8/10
807961
12 -7
reagují: luk_as123