Diskuze k článku Reminiscence: Recenze

příspěvky 1 - 0 Napsat příspěvek
No tak ten needle drop vtip při přestřelce v baru je fakt dobrej. Hodně jsem se nasmál. A to je tak všechno. Páč vše ostatní je "jen" zajímavé, ale pořádně to nikam nevede:o
800698
No tak ten needle drop vtip při přestřelce v baru je fakt dobrej. Hodně jsem se nasmál. A to je tak všechno. Páč vše ostatní je "jen" zajímavé, ale pořádně to nikam nevede*:o*
1 0
reaguje na: Filmovekladelko
No (ne)kvalita filmu sa urcite neodvija od budgetu, mozes mat film za 5mega a sikovneho rezisera a dostanes film ako Upgrade, na druhej strane mozes mat neskuseneho filmového debutanta, dat mu 100mega a dostaneš Transcendence a je úplne jedno ake ma "možnosti", proste neskuseny alebo zly rejza to zvora

Ps: a hlavne kriteria si spomenul ty, ja som nikdy netvrdil, ze ich zrovnavam na zaklade "stopaze", iba ze maju prilis vela totoznych prvkov (vymenovane nizsie) a rovnaké divacke, aj kritické prijatie a tak necudo, ze sa Reminiscence a Transcendence hadzu do spoločného vreca
800274
No (ne)kvalita filmu sa urcite neodvija od budgetu, mozes mat film za 5mega a sikovneho rezisera a dostanes film ako Upgrade, na druhej strane mozes mat neskuseneho filmového debutanta, dat mu 100mega a dostaneš Transcendence a je úplne jedno ake ma "možnosti", proste neskuseny alebo zly rejza to zvora Ps: a hlavne kriteria si spomenul ty, ja som nikdy netvrdil, ze ich zrovnavam na zaklade "stopaze", iba ze maju prilis vela totoznych prvkov (vymenovane nizsie) a rovnaké divacke, aj kritické prijatie a tak necudo, ze sa Reminiscence a Transcendence hadzu do spoločného vreca
800272
1 -1
Dobre to bolo ziadne top ale dost solidne + Jackman, Ferguson 7/10. Kto caka vybuchujuce hlavy alebo action Jackman je hlupak.
800273
2 -3
reaguje na: maddy1111
Protože rozpočet je celkem důležitá součást filmu od které se jaksi odvíjí možnosti.  Proto je to relevantní pro "srovnání".

Stopáž? Debutanti? Jméno? Ale jdi, to jsou nepodstatné drobnosti, nemající žádnou vypovídající hodnotu o filmu  :)

Taky jsou oba natočeny na kameru... třeba :D
800272
Protože rozpočet je celkem důležitá součást filmu od které se jaksi odvíjí možnosti.  Proto je to relevantní pro "srovnání".  Stopáž? Debutanti? Jméno? Ale jdi, to jsou nepodstatné drobnosti, nemající žádnou vypovídající hodnotu o filmu  :) Taky jsou oba natočeny na kameru... třeba :D
800269
2 -3
reagují: maddy1111
Božeeee ľudia:D Ma to 6/10, proste nie je to odpad, ale nie je to ani wow film! Proste buď si to pozrieš a nič sa ti nestane, alebo si to nepozrieš a tak isto sa NIČ nestane8) Ja si to pozriem čisto len kvôli Jackmanovi a Ferguson a úúúplne mi bude fuk či tam ide elektrina alebo nie a či to funguje po každej stránke alebo nie. MIER:+
800271
Božeeee ľudia*:D* Ma to [b]6/10[/b], proste nie je to odpad, ale nie je to ani wow film! Proste buď si to pozrieš a nič sa ti nestane, alebo si to nepozrieš a tak isto sa NIČ nestane*8)* Ja si to pozriem čisto len kvôli Jackmanovi a Ferguson a úúúplne mi bude fuk či tam ide elektrina alebo nie a či to funguje po každej stránke alebo nie. MIER*:+*
5 -2
reaguje na: Filmovekladelko
Jj, urcite.. Ako si niekto dovoluje zrovnavat dva sci-fi filmy od dvoch debutujucih reziserov. Co za ruhanie..

Citas to vobec po sebe, najprv tvrdis, ze zrovnavat filmy podľa tychto "kriterii" je blbosť a hned za tym spomenies ako kriterium budget.

K Eternals.. Jasne, urcite, tak ako sa teraz nekriticky slintá pod trailerom, ze? Este spomeň, ze sme na Marvelzone a uz to bude kompletne
800269
Jj, urcite.. Ako si niekto dovoluje zrovnavat dva sci-fi filmy od dvoch debutujucih reziserov. Co za ruhanie..  Citas to vobec po sebe, najprv tvrdis, ze zrovnavat filmy podľa tychto "kriterii" je blbosť a hned za tym spomenies ako kriterium budget. K Eternals.. Jasne, urcite, tak ako sa teraz nekriticky slintá pod trailerom, ze? Este spomeň, ze sme na Marvelzone a uz to bude kompletne
800267
0 -4
reagují: Filmovekladelko
reaguje na: maddy1111
Dávat ty filmy do jednoho "vrecka" podle těchto kriterií, je teda ještě větší úlet 8)

Jen podotku, že každý je úplně o něčem jiném ( což by mělo být myslím hlavní kritérium pro (ne)srovnání a jsou tu "nepatrně, ale opravdu jen nepatrně :D" jiné budgety těch filmů.

Na Eternals nemusím mít gulu.  Vím, že se tu bude slintat blahem v každé větě, to je prostě jistota :D
800267
Dávat ty filmy do jednoho "vrecka" podle těchto kriterií, je teda ještě větší úlet *8)* Jen podotku, že každý je úplně o něčem jiném ( což by mělo být myslím hlavní kritérium pro (ne)srovnání a jsou tu "nepatrně, ale opravdu jen nepatrně *:D*" jiné budgety těch filmů. Na Eternals nemusím mít gulu.  Vím, že se tu bude slintat blahem v každé větě, to je prostě jistota *:D*
800264
2 -3
reagují: maddy1111
reaguje na: Filmovekladelko
Řešit mrakodrapy a elektřinu?  To jako fakt? - fakt click here

A vôbec nejde o tie mrakodrapy a elektrinu ako také .. skôr o nesúlad medzi tým ako dôležito, premyslene a smrteľne vážne sa film tvári (btw opäť náladovo rovnako ako Transcendence) a následne ti so všetkou vážnosťou ponúkne záber ako vyššie, čo je ultimátna blbosť.

A sme všetci radi, že už vieš ako nekriticky bude prijatý Eternals o 3 mesiace .. ešteže máš doma tu kryštáľovú guľu ;-)
800266
[i]Řešit mrakodrapy a elektřinu?  To jako fakt?[/i] - [url=https://www.postapocalypticmedia.com/wp-content/uploads/2021/08/Screen-Shot-2021-08-21-at-1.32.14-AM-1024x503.jpg]fakt click here[/url][url=https://www.postapocalypticmedia.com/wp-content/uploads/2021/08/Screen-Shot-2021-08-21-at-1.32.14-AM-1024x503.jpg] [/url]A vôbec nejde o tie mrakodrapy a elektrinu ako také .. skôr o nesúlad medzi tým ako dôležito, premyslene a smrteľne vážne sa film tvári (btw opäť náladovo rovnako ako Transcendence) a následne ti so všetkou vážnosťou ponúkne záber ako vyššie, čo je ultimátna blbosť. A sme všetci radi, že už vieš ako nekriticky bude prijatý Eternals o 3 mesiace .. ešteže máš doma tu kryštáľovú guľu ;-)
800262
2 -3
reaguje na: Filmovekladelko
jasne, pretože tie dva filmy nemajú absolútne nič spoločné. Iba sa obidva radia do žánru sci-fi / thriller, obidva natočili debutanti na režisérskej stoličke na poli celovečerných filmov, obidva majú totožnú stopáž, obidva veľké mužské meno v hlavnej úlohe (Depp / Jackman), rovnaké hodnotenia od divákov  (Trans vs Remi - CSFD: 62% / 63%; IMDB 6.2 / 5.9), ako aj kritikov (Trans vs Remi - Meta: 42% / 46%) a obidva sú obrovské box office prepadáky .. ale jo jasne, prečo si len toľko ľudí na nete dovoľuje tie filmy vôbec hádzať do jedného vreca :o
800264
jasne, pretože tie dva filmy nemajú absolútne nič spoločné. Iba sa obidva radia do žánru sci-fi / thriller, obidva natočili debutanti na režisérskej stoličke na poli celovečerných filmov, obidva majú totožnú stopáž, obidva veľké mužské meno v hlavnej úlohe (Depp / Jackman), rovnaké hodnotenia od divákov  (Trans vs Remi - CSFD: 62% / 63%; IMDB 6.2 / 5.9), ako aj kritikov (Trans vs Remi - Meta: 42% / 46%) a obidva sú obrovské box office prepadáky .. ale jo jasne, prečo si len toľko ľudí na nete dovoľuje tie filmy vôbec hádzať do jedného vreca *:o*
800262
2 -3
reagují: Filmovekladelko
Srovnávat to s Transc. je solidní úlet :)       Malej film na pohodu a právě nastínění toho světa mi přišlo v rámci možností fajn.  Řešit mrakodrapy a elektřinu?  To jako fakt?

Za chvilku tu máte Eternals a budete všichni vrnět blahem nad "originalitou" a "logikou"  8)
800262
Srovnávat to s Transc. je solidní úlet :)       Malej film na pohodu a právě nastínění toho světa mi přišlo v rámci možností fajn.  Řešit mrakodrapy a elektřinu?  To jako fakt? Za chvilku tu máte Eternals a budete všichni vrnět blahem nad "originalitou" a "logikou"  *8)*
3 -6
reagují: maddy1111, maddy1111
reaguje na: maddy1111
Ta srovnání s Transcendence jsem viděl na více místech, ale ať už jsou fér, nebo ne, tak Reminiscence není tak otravně nabubřelá.
800248
800237
7 -2
Dobře, takže si mám raději večer pustit Největšího Showmana:D
800243
Dobře, takže si mám raději večer pustit Největšího Showmana*:D*
2 -2
reaguje na: esmo
It's your choice :-)
800242
It's your choice :-)
800238
1 -2

6/10

Troška Split Second, troška Chinatown, troška Strange Days, troška Altered Carbon plus troška spousty dalších filmů, pořádně zamíchat, přidat Jackmana a Ferguson a Reminiscence je na světě:).

Není to prequel, sequel, reboot, ani remake, nemá to za sebou knižní nebo komiksovou předlohu a to se musí ocenit. Čím více původních látek ve filmech je a bude, tím lépe (byť v tomto případě jde o slepenec nepůvodních nápadů a "původnost" tkví jen v tom, jak je zde recept namíchán dohromady). Na velkolepou post apo sci-fi to má relativně skromný rozpočet, ale výprava a triky zavdávají dojem, že film stál minimálně 2x tolik, než ve skutečnosti. S čímž souvisí i vystavěný fikční svět, který je rozhodně zajímavý a o to je větší škoda, že je po hříchu nedostatečné využitý nad rámec pouhé kulisy.

Jackman i Ferguson (kteří se po letech opět potkávají na plátně a Ferguson si tentokrát i skutečně zazpívá:)) hrají fajn, ovšem jejich vzájemná chemie imho moc nefunguje, na rozdíl od toho, co předváděli v The Greatest Showman, kde měli ještě méně prostoru než zde. Potěší i mistr vedlejších rolí Curtis a Newton (až z titulků u tohoto filmu jsem si všiml, že si kdoví odkdy změnila jméno na Thandiwe), které to stále sluší. Bohužel je ve filmu pasována pouze do pozice opakované deus ex machina, zachraňující Jackmana od průseru/smrti (na to, že Jackman je armádní veterán dostává v průběhu filmu dost na budku:D) a společná linka s ním je jen načrtnuta a vyznívá trochu do ztracena.

V každém případě na filmový debut a navíc autorské dílo, je to slušná práce, ale nemohu se zbavit dojmu, že v seriálu se Joy přece jen cítí více doma (přestože není film nijak dlouhý, tak jeho tempo je na můj vkus až příliš pomalé, protože pocitově má přes 2.5h). Přesto jsem na její další počin na poli celovečerního formátu zvědav. Tedy pokud na něj, po docela nezaslouženém finančním průseru, vůbec dojde.
800239
Troška Split Second, troška Chinatown, troška Strange Days, troška Altered Carbon plus troška spousty dalších filmů, pořádně zamíchat, přidat Jackmana a Ferguson a Reminiscence je na světě*:)*.   Není to prequel, sequel, reboot, ani remake, nemá to za sebou knižní nebo komiksovou předlohu a to se musí ocenit. Čím více původních látek ve filmech je a bude, tím lépe (byť v tomto případě jde o slepenec nepůvodních nápadů a "původnost" tkví jen v tom, jak je zde recept namíchán dohromady). Na velkolepou post apo sci-fi to má relativně skromný rozpočet, ale výprava a triky zavdávají dojem, že film stál minimálně 2x tolik, než ve skutečnosti. S čímž souvisí i vystavěný fikční svět, který je rozhodně zajímavý a o to je větší škoda, že je po hříchu nedostatečné využitý nad rámec pouhé kulisy. Jackman i Ferguson (kteří se po letech opět potkávají na plátně a Ferguson si tentokrát i skutečně zazpívá*:)*) hrají fajn, ovšem jejich vzájemná chemie imho moc nefunguje, na rozdíl od toho, co předváděli v The Greatest Showman, kde měli ještě méně prostoru než zde. Potěší i mistr vedlejších rolí Curtis a Newton (až z titulků u tohoto filmu jsem si všiml, že si kdoví odkdy změnila jméno na Thandiwe), které to stále sluší. Bohužel je ve filmu pasována pouze do pozice opakované deus ex machina, zachraňující Jackmana od průseru/smrti (na to, že Jackman je armádní veterán dostává v průběhu filmu dost na budku*:D*) a společná linka s ním je jen načrtnuta a vyznívá trochu do ztracena. V každém případě na filmový debut a navíc autorské dílo, je to slušná práce, ale nemohu se zbavit dojmu, že v seriálu se Joy přece jen cítí více doma (přestože není film nijak dlouhý, tak jeho tempo je na můj vkus až příliš pomalé, protože pocitově má přes 2.5h). Přesto jsem na její další počin na poli celovečerního formátu zvědav. Tedy pokud na něj, po docela nezaslouženém finančním průseru, vůbec dojde.
6/10
2 -1
reaguje na: maddy1111
Transcendece pro rok 2021? Tak na to si zajdu, v roce 2014 mě totiž bavilo ;)
800238
Transcendece pro rok 2021? Tak na to si zajdu, v roce 2014 mě totiž bavilo *;)*
800237
4 -1
reagují: maddy1111
4/10 za mna teda nie (a to mam s Hladom väčšinou uplne rovnaký názor na filmy). No toto je fakt Transcendence pre rok 2021. Sci-fi ktoré by sa chcelo tváriť veľmi inteligentne, ale vo výsledku je tak akurát na smiech. Nefunguje tu totiž takmer nič. Už základné budovanie sveta, kde sú mestá zaplavené vodou je podané s takou vážnosťou a pritom sa jedná o tak hlúpy nápad, že i pri zapojení elementárnej logicky nedáva žiaden zmysel (mrakodrapy sú do polovice zaplavené vodou, ale na tých zvyšných poschodiach veselo funguje ďalej elektrina?!). V tomto nefunkčnom svete následne režisérka rozvíja skôr než akýkoľvek sci-fi príbeh romantickú drámu, čoby samé o sebe nebol najmenší problém keby ... keby to bolo funkčné v rozprávaní príbehu (ale ten nedokáže ani raz strhnúť alebo prekvapiť.. Ako píše Ďuro, úplne chaba dramaturgia, kde sa absolutne nepodstatným veciam venuje neúmerne vela času a tie podstatne sú odbite), keby to bolo funkčné v práci s postavami (ale Hugh Jackman nebol snáď nikdy takto bez akejkoľvek charizmy), keby to bolo funkčné v emóciach (ale chémia medzi hlavnou dvojiciou - Hugh Jackman a Rebecca Ferguson - nie je absolútne žiadna, a to mám oboch týchto hercov v obľube). Následná občasná akcia je skôr iba do počtu a akoby ju režisérka točila nasilu len aby do kín (resp. v tomto prípade skôr na stream) mohla prilákať aj mužské publikum. A ak už k nejakej akcii dôjde, tak je maximálne rutinná. Filmu sa síce miestami darí budovať akú-takú noir a distopickú atmosféru, ale.... načo sa to celé odohrávalo v tom zaplavenom svete je otázne, pretože pre samotný príbeh je to absolútne nepotrebné, film s týmto svetom okrem pár eye-candy záberov nijako nepracuje. Rotteny tentoraz poprávom zdrvujúce s ich 36%.
800237
4/10 za mna teda nie (a to mam s Hladom väčšinou uplne rovnaký názor na filmy). No toto je fakt [url=https://www.csfd.cz/film/329244-transcendence/]Transcendence[/url] pre rok 2021. Sci-fi ktoré by sa chcelo tváriť veľmi inteligentne, ale vo výsledku je tak akurát na smiech. Nefunguje tu totiž takmer nič. Už základné budovanie sveta, kde sú mestá zaplavené vodou je podané s takou vážnosťou a pritom sa jedná o tak hlúpy nápad, že i pri zapojení elementárnej logicky nedáva žiaden zmysel ([i]mrakodrapy sú do polovice zaplavené vodou, ale na tých zvyšných poschodiach veselo funguje ďalej elektrina[/i]?!). V tomto nefunkčnom svete následne režisérka rozvíja skôr než akýkoľvek sci-fi príbeh romantickú drámu, čoby samé o sebe nebol najmenší problém keby ... keby to bolo funkčné v rozprávaní príbehu (ale ten nedokáže ani raz strhnúť alebo prekvapiť.. Ako píše Ďuro, úplne chaba dramaturgia, kde sa absolutne nepodstatným veciam venuje neúmerne vela času a tie podstatne sú odbite), keby to bolo funkčné v práci s postavami (ale Hugh Jackman nebol snáď nikdy takto bez akejkoľvek charizmy), keby to bolo funkčné v emóciach (ale chémia medzi hlavnou dvojiciou - Hugh Jackman a Rebecca Ferguson - nie je absolútne žiadna, a to mám oboch týchto hercov v obľube). Následná občasná akcia je skôr iba do počtu a akoby ju režisérka točila nasilu len aby do kín (resp. v tomto prípade skôr na stream) mohla prilákať aj mužské publikum. A ak už k nejakej akcii dôjde, tak je maximálne rutinná. Filmu sa síce miestami darí budovať akú-takú noir a distopickú atmosféru, ale.... načo sa to celé odohrávalo v tom zaplavenom svete je otázne, pretože pre samotný príbeh je to absolútne nepotrebné, film s týmto svetom okrem pár eye-candy záberov nijako nepracuje. Rotteny tentoraz poprávom zdrvujúce s ich 36%.
3 -7
reagují: Mr. Hlad, esmo
Mrzí mě že se Hugh Jackman zařadil bok po boku vedle takové chujoviny jako jsou Cats. Ale jestli to má super vizuál, tak si na to zajdu. Noirových sci-fi moc není, abych si mohl dovolit je vynechávat.
800236
2 -3
Mohlo to byt super. Ale nie je. Ma to uplne sprasenu dramaturgiu az serialovej urovne (nepodstatne kraviny dostavaju vela priestoru a dolezite veci su odflaknute), zle obsadeneho Jackmana (ktory sa vsak velmi snazi), nefunkcny fikcny svet....a je to aj dost nuda. Nastastie niektore sceny maju spravny emocny naboj a fakt sa mi pacila "prevratena" noirova vizualita s otocenym dnom a nocou. Navyse Rebeca Fergusson je opat spravna femme fatale. Takze malilinky palec hore za sledovanie v kine, ale mam pocit, ze doma by som to odspal. Tie katastrofalne trzby absolutne chapem aj napriek tomu, ze mimo kina to nema uz vobec zmysel pozerat. 5/10
800234
5 -4
Mne to po tom hatu také neuráželo a souhlasím s 6/10, některý momenty nádherný a budu je mít dlouho v hlavě. Rebecca Ferguson je přenádherná. Ale herecky i zábavnou polohou si to dávala Thandie Newton, hodně mne bavila.

Škoda že nebyla zápletka podaná lépe, ale jak tam chodila továrna na charisma se jménem Hugh Jackman s povolenou kravatou, tak jsem si říkal, že by bylo cool kdyby vytáhnul upilovanou brokárnu a začal to tam kosit jako Max Payne
800233
Mne to po tom hatu také neuráželo a souhlasím s 6/10, některý momenty nádherný a budu je mít dlouho v hlavě. Rebecca Ferguson je přenádherná. Ale herecky i zábavnou polohou si to dávala Thandie Newton, hodně mne bavila.  Škoda že nebyla zápletka podaná lépe, ale jak tam chodila továrna na charisma se jménem Hugh Jackman s povolenou kravatou, tak jsem si říkal, že by bylo cool kdyby vytáhnul upilovanou brokárnu a začal to tam kosit jako Max Payne
3 -3
Zasloužený BOM fail, Jackman je dobrej ale nemá moc co hrát, mistama jen komentuje co vidíme na obraze. Zatopenej svět je také super ale to je všechno.. jinak je to nuda, co je občas až vyloženě debilní Jackman po pěti minutách pod vodou vyleze nezadejchanej jako ninja bez zvuku nepříteli do zad
800231
Zasloužený BOM fail, Jackman je dobrej ale nemá moc co hrát, mistama jen komentuje co vidíme na obraze. Zatopenej svět je také super ale to je všechno.. jinak je to nuda, co je občas až vyloženě debilní[spoiler] Jackman po pěti minutách pod vodou vyleze nezadejchanej jako ninja bez zvuku nepříteli do zad [/spoiler]
7 -2