Diskuze k článku Sebevražedný oddíl: Recenze

798404
1 -3
reaguje na: Polux
Tak to mám stejnou zkušenost. Od 2016 chodim do Cinema City na Slovanském domě, a pokud nepočítám reklamy před samotným filmem, žádný chroupání popkornu, žádný mobilisti, žádný kecalové.

Akorát mám menší dotaz na lidi, co na tyto existence nadávaj. Kam to u všech svatejch chodíte, nebo jste chodili, že jste na ně vždy narazili?!?
798405
Tak to mám stejnou zkušenost. Od 2016 chodim do Cinema City na Slovanském domě, a pokud nepočítám reklamy před samotným filmem, žádný chroupání popkornu, žádný mobilisti, žádný kecalové. Akorát mám menší dotaz na lidi, co na tyto existence nadávaj. Kam to u všech svatejch chodíte, nebo jste chodili, že jste na ně vždy narazili?!?
798400
6 0

Zážitok z kina

Ja mám naozaj nepríjemný zážitok z kina. Alebo dva. Jeden pán, ktorý neuveriteľne divno dýchal, že to počula celá rada a potom dve ukecané baby, ktoré som zahriakol aby boli ticho.

Ale inak chodím pravidelne do kina, vyššie rady a nikdy som nemal zlý zážitok. Je to pre mňa dokonca taký malý sviatok.

@Esmo ale mne to príde, že trošku preháňaš. Jedenie Nachos prebieha tak v prvých minútach a pochybujem, že niekto si to rozkladá na celé hodiny filmu...
798404
Ja mám naozaj nepríjemný zážitok z kina. Alebo dva. Jeden pán, ktorý neuveriteľne divno dýchal, že to počula celá rada a potom dve ukecané baby, ktoré som zahriakol aby boli ticho. Ale inak chodím pravidelne do kina, vyššie rady a nikdy som nemal zlý zážitok. Je to pre mňa dokonca taký malý sviatok. @Esmo ale mne to príde, že trošku preháňaš. Jedenie Nachos prebieha tak v prvých minútach a pochybujem, že niekto si to rozkladá na celé hodiny filmu...
Zážitok z kina
2 -1
reagují: esmo
reaguje na: sassan
Veď to čo opisuješ sú všetky MCU filmy. S čím máš problém? Dokonca aj ten Spidey je farebný až dosť. :- mne sa nepáči ako poňal temnosť Snyder, respektíve, kvôli vážnosti ubral na filme farby a vyzerá to niekedy fakt hrozne.

Ale väčšina filmov od Marvelu sú presvetlené až dosť. A ak chceš naozaj, že farebné veci tak to vyskúšaj s The Powerpuff Girls. Možno to bude pre teba. Neviem si predstaviť, že by v Batmanovi strieľal vtipy jeden za druhým.
798403
Veď to čo opisuješ sú všetky MCU filmy. S čím máš problém? Dokonca aj ten Spidey je farebný až dosť. *:-* mne sa nepáči ako poňal temnosť Snyder, respektíve, kvôli vážnosti ubral na filme farby a vyzerá to niekedy fakt hrozne. Ale väčšina filmov od Marvelu sú presvetlené až dosť. A ak chceš naozaj, že farebné veci tak to vyskúšaj s The Powerpuff Girls. Možno to bude pre teba. Neviem si predstaviť, že by v Batmanovi strieľal vtipy jeden za druhým.
798396
2 -2
reaguje na: esmo
Horor, dráma , komédia vždy sa nájde niekto kto sa rozhodne v diskusii zvestovať ako ho sere Marvel. Nechcete sa po tých rokoch na to vysrať ?!  Skôr sa tešte, že nakoniec i vďaka Marvelu vznikla jedna z najlepších DC adaptácii.
Lebo:
1. Gunn sa dostal do 1. ligy vďaka Marvelu
2. Disney ho poslal na nútenú dovolenku takže po ňom skočilo WB a dalo mu voľnú ruku
Tak čo sa skôr tešiť z dobrého filmu a nerotovať dokookola tú istú pesničku ?!
798401
Horor, dráma , komédia vždy sa nájde niekto kto sa rozhodne v diskusii zvestovať ako ho sere Marvel. Nechcete sa po tých rokoch na to vysrať ?!  Skôr sa tešte, že nakoniec i vďaka Marvelu vznikla jedna z najlepších DC adaptácii. Lebo: 1. Gunn sa dostal do 1. ligy vďaka Marvelu 2. Disney ho poslal na nútenú dovolenku takže po ňom skočilo WB a dalo mu voľnú ruku Tak čo sa skôr tešiť z dobrého filmu a nerotovať dokookola tú istú pesničku ?!
798393
6 -5
Hmm, zajímavé. Ještě jsem zapomněl zmínit, že do kina chodím v průměru něco mezi 5 - 10 návštěvami ročně, což pro někoho asi není nijak zvlášť moc, takže ten reprezentativní vzorek není nijak velký. Jo a taky je možná důležité zmínit, že zásadně sedím buď v uličce nebo ještě výše, kam se možná v takové míře/tak často problémoví jedinci neuchylují? Nevím.

Každopádně fakt v 9 z 10 případů je moje zkušenost taková, že hukot, mobily, kecání jen do doby než skončí reklamy a dál už jen ticho (párkrát až takové, že to nehlasitější v sále (pomine-li se film samotný), byla běžící klimatizace:)), občas přerušené šepotem a tu více, tu méně hlasitým chroustáním jídla a sem tam zvukovými projevy ve scénách, kam to asi patří (bullettime na střeše, kamerová jízda v Koloseu, kapitán chytá kladivo, první 3D záběry v Avatarovi, bitva před Minas Tirith, hororové lekačky nebo různé překvapivé plot twisty atd.).

Asi to hodně záleží na tom individuálním nastavení tolerance, co je pro toho kterého člověka ještě ok a co už je přes čáru. Já si naštěstí nemám nač stěžovat, tak doufám, že jsem si to teď nezkazil a v sobotu nezažiju v kině peklo:D
798400
Hmm, zajímavé. Ještě jsem zapomněl zmínit, že do kina chodím v průměru něco mezi 5 - 10 návštěvami ročně, což pro někoho asi není nijak zvlášť moc, takže ten reprezentativní vzorek není nijak velký. Jo a taky je možná důležité zmínit, že zásadně sedím buď v uličce nebo ještě výše, kam se možná v takové míře/tak často problémoví jedinci neuchylují? Nevím. Každopádně fakt v 9 z 10 případů je moje zkušenost taková, že hukot, mobily, kecání jen do doby než skončí reklamy a dál už jen ticho (párkrát až takové, že to nehlasitější v sále (pomine-li se film samotný), byla běžící klimatizace*:)*), občas přerušené šepotem a tu více, tu méně hlasitým chroustáním jídla a sem tam zvukovými projevy ve scénách, kam to asi patří (bullettime na střeše, kamerová jízda v Koloseu, kapitán chytá kladivo, první 3D záběry v Avatarovi, bitva před Minas Tirith, hororové lekačky nebo různé překvapivé plot twisty atd.). Asi to hodně záleží na tom individuálním nastavení tolerance, co je pro toho kterého člověka ještě ok a co už je přes čáru. Já si naštěstí nemám nač stěžovat, tak doufám, že jsem si to teď nezkazil a v sobotu nezažiju v kině peklo*:D*.
3 0
reagují: StevieCZ
reaguje na: Polux
"Když tady v diskuzích častokrát čtu, jaký je to v kinech hrozný zážitek, tak si říkám, jestli mám fakt takové štěstí a jiní tak velkou smůlu, nebo v čem to přesně je?"
V čem by to jako mělo být? Konspirace streamovacích společností, které platí lidem za to, aby v kinech dělali bordel nebo psali na internety, jak je to v kinech hrozné, to asi nebude.
798399
"Když tady v diskuzích častokrát čtu, jaký je to v kinech hrozný zážitek, tak si říkám, jestli mám fakt takové štěstí a jiní tak velkou smůlu, nebo v čem to přesně je?"  V čem by to jako mělo být? Konspirace streamovacích společností, které platí lidem za to, aby v kinech dělali bordel nebo psali na internety, jak je to v kinech hrozné, to asi nebude.
798390
2 -4
reagují: Vampirelli

"Osudovost"

Kdy se z "osudovosti" stala ultimátní kvalita?Film nemůže být skvělý i bez nějaké osudovosti?V recenzích od MZ tohle slovo čtu vážně často,hned po boku "digibordelu" a "temnosti".A všechna ta slova jsou nadužívaná.Zvláště co se týče požadavku na "temnost" ten už mi leze fakt krkem(pochopitelně mimo snímků kde by temnost automaticky měla být přítomna).Od určité doby snad po roce 2000 začalo být strašně v modě být "temný" a všechno potemňovat(včetně vizuální stránky samozřejmě) a proč ne,načas mě to taky bralo ale ona ta tendence ne a ne skončit a došlo to až tak daleko že kam se necpe "temnota" tam nevidí recenzenti(a možná i širší publikum?)kvalitu-jakože tu správnou ultimátní kvalitu.Až natočí novou Fantsatickou čtyřku tak doufám že bude přesně taková jako je normálně v komiksech-pohodová a prosvětlená ne zas další neskutečně klišovitý "temnota blábol" jako poslední verze která je přímo ztělesněním toho o čem tu mluvím.
798396
"Osudovost"
5 -2
reagují: kytaro, Horace
reaguje na: Polux
Podle mě záleží na kinech. V multiplexech je to občas (subjektivně často) děs běs. Kopání do sedaček, šustění čehokoliv čím se dá šustit, čumění do mobilu uprostřed představení. Cokoliv co tě napadne. V menších kinech typu Oka nebo Aera jsem to zažil absolutně výjimečně. A to jsou pravidelně víc narvané než multiplexy, do nichž už radši chodím na pozdější termíny. Vrchol všeho co jsem viděl, byla skupinka double blbců na Zmizelé. Double proto, že se tam přišli obírat a šli do první řady místo do poslední. A taky odešli ze Zmizelé. Lidi typu "šel jsem na Dvě věže, ale nelíbilo se mi ani Společenstvo, takže budu ostentativně trpět", radši ani nepočítám.
798394
798390
3 -1
reaguje na: Polux
Jako...asi máš fakt štěstí.
Já chodím do brněnského Artu a Cinemacity v Olympii. V Artu jsou lidí ukáznění, ohleduplní. Bohužel v Cinemacity velice často narážím na vtipálky, kteří musejí během představení říkat fóry, diskutéry "hele ten hrál přece v tom...",  žrouty nachos, neposedy kteří se neustále vrtí a kopou mi do sedačky. Ale opravdu nejhorší jsou nány s vysokým drdolem na kebuli přes kterej nic nevidím.
Je pravda, že na sledování filmu jsem pedant a vadí by věci, co by jinému nevadily. Když se díváme doma s přítelkyní, tak je zakázáno opouštět gauč, záchodové pauzy netoleruji :D

Jinak na film jdeme s klukama zítra večer, moc se těším. GoG jsou nejlepší Marvel filmy. #Avangerssucks
798393
Jako...asi máš fakt štěstí. Já chodím do brněnského Artu a Cinemacity v Olympii. V Artu jsou lidí ukáznění, ohleduplní. Bohužel v Cinemacity velice často narážím na vtipálky, kteří musejí během představení říkat fóry, diskutéry "hele ten hrál přece v tom...",  žrouty nachos, neposedy kteří se neustále vrtí a kopou mi do sedačky. Ale opravdu nejhorší jsou nány s vysokým drdolem na kebuli přes kterej nic nevidím. Je pravda, že na sledování filmu jsem pedant a vadí by věci, co by jinému nevadily. Když se díváme doma s přítelkyní, tak je zakázáno opouštět gauč, záchodové pauzy netoleruji *:D* Jinak na film jdeme s klukama zítra večer, moc se těším. GoG jsou nejlepší Marvel filmy. #Avangerssucks
798390
4 -4
reagují: zajo_original
reaguje na: Polux
:+:+:+
798392
*:+**:+**:+*
798390
5 0
Do kina chodím letos přesně 25 let. Od otevření Cinestaru v OVě už jen tam, dopolední, odpolední i večerní představení, většinou víkendy (během týdne jsem byl asi 2x nebo 3x). Kromě filmů pro děti a muzikálů pelmel napříč žánry. Zažil jsem totálně narvaná kina i představení, na kterém včetně mně bylo pod 10 lidí.

A za celou dobu si fakt nepamatuji, že bych zažil zvonění telefonů, hlasitý smích (tam kde být nemá), srkání koly nebo kecání více než možná 5x. Kopání do sedačky (nemyslím, když člověk zavadí o sedačku při změně polohy, to se stát může) snad vůbec nikdy. A to byly jen ty totální masovky typu Avatar, LOTR, Avengers nebo prequely SW, které "museli prostě vidět úplně všichni" a kde proto byli úplně všichni napříč věkem, pohlavím a sociální inteligencí. Jinak všechny ostatní návštěvy byly úplně v pohodě. Když tady v diskuzích častokrát čtu, jaký je to v kinech hrozný zážitek, tak si říkám, jestli mám fakt takové štěstí a jiní tak velkou smůlu, nebo v čem to přesně je?

Jo a jinak, abych nebyl úplně OT, tak původně to byl pro mě pass, ale první dojmy i recenze značně nalákaly, takže alespoň za mně mise splněna a lístky na sobotu do OVy zakoupeny:)
798390
Do kina chodím letos přesně 25 let. Od otevření Cinestaru v OVě už jen tam, dopolední, odpolední i večerní představení, většinou víkendy (během týdne jsem byl asi 2x nebo 3x). Kromě filmů pro děti a muzikálů pelmel napříč žánry. Zažil jsem totálně narvaná kina i představení, na kterém včetně mně bylo pod 10 lidí. A za celou dobu si fakt nepamatuji, že bych zažil zvonění telefonů, hlasitý smích (tam kde být nemá), srkání koly nebo kecání více než možná 5x. Kopání do sedačky (nemyslím, když člověk zavadí o sedačku při změně polohy, to se stát může) snad vůbec nikdy. A to byly jen ty totální masovky typu Avatar, LOTR, Avengers nebo prequely SW, které "museli prostě vidět úplně všichni" a kde proto byli úplně všichni napříč věkem, pohlavím a sociální inteligencí. Jinak všechny ostatní návštěvy byly úplně v pohodě. Když tady v diskuzích častokrát čtu, jaký je to v kinech hrozný zážitek, tak si říkám, jestli mám fakt takové štěstí a jiní tak velkou smůlu, nebo v čem to přesně je? Jo a jinak, abych nebyl úplně OT, tak původně to byl pro mě pass, ale první dojmy i recenze značně nalákaly, takže alespoň za mně mise splněna a lístky na sobotu do OVy zakoupeny*:)*
13 -1
Takže marvelácký režisér natočil nejlepší DC film, který se může všem (současným) marvelovkám vysmívat. Tohle nevymyslíš. :D

Jsem zvědavý, jak chce/nechce Gunn tuto metu překonat s GoG3. Každopádně to bude dobrá srovnávačka toho, na co si (už) v DC troufnou, a na co u Marvelu nikdy.
798385
Takže marvelácký režisér natočil nejlepší DC film, který se může všem (současným) marvelovkám vysmívat. Tohle nevymyslíš. *:D* Jsem zvědavý, jak chce/nechce Gunn tuto metu překonat s GoG3. Každopádně to bude dobrá srovnávačka toho, na co si (už) v DC troufnou, a na co u Marvelu nikdy.
10 -2
když chodím do kina později večer, a ne hned na premiéru, moc lidí tam není. Navíc mám asi i kliku, nikdo vyložení neruší. Asi je jasný, že na dětským filmu moc klidu nebude, ale to patří k věci. 8)
798384
když chodím do kina později večer, a ne hned na premiéru, moc lidí tam není. Navíc mám asi i kliku, nikdo vyložení neruší. Asi je jasný, že na dětským filmu moc klidu nebude, ale to patří k věci. *8)*
3 0
reaguje na: KuBot
Máš štěstí. Bordel býval před covidem celkem běžně, hlavně u blockbusterů. Hlasité diskuze/reakce a smích puberťáků, kopání do sedaček apod.
798383
798380
2 0
Recenze zajímavá. Škoda, že se tam zase muselo vecpat to průměrné Avangeří sémě.
798382
2 -11
Kdy to bude na torr... teda na streamech?
798381
4 -10
Neviem či mám len šťastie ale ja v kine nejakých blbcov teda nezažívam a je jedno či je tam 5 ľudí alebo plná sála. Jediný raz sa mi to stalo keď som šiel do miestneho menšieho kina na IT a pustili tam asi 12 ročné deti, to bol celkom bordel ale skor chyba kina že tam pustili deti. Inak vo veľkých multiplexoch nikdy nič...
798380
8 0
reagují: Fanous21
reaguje na: Incitatus
Nerozumím tomu že u někoho převáží těch pár nevýhod kin nad zážitkem z něj (který se nedá převést jen na technické parametry - i s velkou televizí a supr zvukem doma je kino nenahraditelné). Ale tak já jsem býval schopný jít do kina třeba stokrát za rok a vím které časy a která místa si vybírat aby mě tam nikdo nesral.

A na VOD není tolik peněz, i kdyby se tam přesunuli diváci všichni a poctivě platili. Ani nemůže být - cena VOD vs kino je přece hlavní důvod proč se na něj lidé přesunují. Takže i když filmový průmysl přežije, tak rozhodně ne ve stejné podobě jako v posledních dekádách.

Ale tohle už se tu řešilo v poslední době mnohokrát, není potřeba tím zaplácnout zbytečně další diskuzi.
798379
Nerozumím tomu že u někoho převáží těch pár nevýhod kin nad zážitkem z něj (který se nedá převést jen na technické parametry - i s velkou televizí a supr zvukem doma je kino nenahraditelné). Ale tak já jsem býval schopný jít do kina třeba stokrát za rok a vím které časy a která místa si vybírat aby mě tam nikdo nesral. A na VOD není tolik peněz, i kdyby se tam přesunuli diváci všichni a poctivě platili. Ani nemůže být - cena VOD vs kino je přece hlavní důvod proč se na něj lidé přesunují. Takže i když filmový průmysl přežije, tak rozhodně ne ve stejné podobě jako v posledních dekádách.  Ale tohle už se tu řešilo v poslední době mnohokrát, není potřeba tím zaplácnout zbytečně další diskuzi.
798373
4 -1
reaguje na: Incitatus
Podle Kinnamana stala tahle Squad 200 micu. Pridej vyrovnani za % z trzeb, home video, tv a jsi nekde k 250, kdyby to neslo do kin. To je pro streamy absolutbi ztrata penez za 2h film. Takovy muzou za rok vyplodit max 2. Koneckoncu i Netflix uz rekl, ze 6 Underground sequel mit nebude, protoze je to proste realne moc drahy.
798378
798373
3 0