Diskuze k článku Válka zítřka: Recenze

příspěvky 1 - 19 Napsat příspěvek
Po cca měsíci, co jsem to viděl, absolutně zapomenutelný film. Stejně jako Snyderovi Zombíci. Raději třikrát Edge of Tomorrow a Světovou válku Z.
799504
0 0

7/10

První asi hodinu jsem nevěřil co vidím, inteligentní scénář (premisa je debilní to ano, ale jednotlivé pasáže jsou na začátku opravdu dobře napsány) často podkopávající oveřené stereotypní berličky, dobře zahrané, dobře gradované. Pak tomu trochu spadne řemen a když ho pak opět nasadí, dojde ke změně prostředí a začne se zběsile stříhat a film tak působí uspěchaně. Klidně mohl mít 15min navíc.
797847
7/10
1 -1
Hlásím se ke spokojeným divákům. Neviděl jsem ani jednu ukázku a nic moc nečekal. A nakonec jsem se výborně bavil. Jasně, člověk musí trochu vypnout mozek, ale u kterého blockbusteru ne? Pratt mi nevadil, své si tu uhrál úplně v pohodě.

Chris McKay předvedl na live action debutanta solidní práci. Akce je nápaditá, atmosféra i napětí fungují. Body k dobru u mě film získává za to, že v závěru neobětuje Pratta ani Simmonse pro laciné drama a nekončí "šokující" potitulkovou scénou, která by ukázala několik potvor stále naživu.

V rámci popcornu dva dny po shlédnutí nemám problém tomu napálit 8/10. I když třeba časem bod uberu.
796351
Hlásím se ke spokojeným divákům. Neviděl jsem ani jednu ukázku a nic moc nečekal. A nakonec jsem se výborně bavil. Jasně, člověk musí trochu vypnout mozek, ale u kterého blockbusteru ne? Pratt mi nevadil, své si tu uhrál úplně v pohodě. Chris McKay předvedl na live action debutanta solidní práci. Akce je nápaditá, atmosféra i napětí fungují. Body k dobru u mě film získává za to, že [spoiler]v závěru neobětuje Pratta ani Simmonse pro laciné drama a nekončí "šokující" potitulkovou scénou, která by ukázala několik potvor stále naživu.[/spoiler] V rámci popcornu dva dny po shlédnutí nemám problém tomu napálit 8/10. I když třeba časem bod uberu.
1 -1
Potom, co jsem tady četl o tragickému scénáři a logických lapsech jsem čekal bídu. A nakonec jsem spokojený. Je to fajn akční výplach, který je místy dost blbej, ale taky zábavný. Není to žádné veledílo přesto mě to celkem sedlo a pobavilo mě to. Víckrát to vidět asi nepotřebuji, ale tento rok jsem viděl větší blbosti a mnohem větší zklamání. 7/10
796348
1 -1
Že já to zas musím mít jinak :D Ten film je naprostá katastrofa, i kdyby byl v žánru jediný! já jsem držák, dokoukám prakticky cokoli, ale tolik pauz jsem nedal sakra dlouho! Scénář totálně debilní (ale ne tak, aby byl aspoň vtipný), obludy směšné, a Pratt prostě - ne, on nikdy neměl být herec! Tady odpad není, na ČSFD ovšem...
796216
Že já to zas musím mít jinak *:D* Ten film je naprostá katastrofa, i kdyby byl v žánru jediný! já jsem držák, dokoukám prakticky cokoli, ale tolik pauz jsem nedal sakra dlouho! Scénář totálně debilní (ale ne tak, aby byl aspoň vtipný), obludy směšné, a Pratt prostě - ne, on nikdy neměl být herec! Tady odpad není, na ČSFD ovšem...
3 -3

6-7/10

Film ktorý zachránili atraktívne lokácie a akčné pasáže plus mizivá konkurencia v tomto žánri. Scenár je naozaj debilný ale to až tak nevadí, hlavné problémy sú dva. Prvý je že celý čas sa to nevie rozhodnúť či byť blbinou pre celú rodinu, či rozoberať rodinné problémy, psychiku postáv, potom tu máme scény ako z Aliena preložené Hviezdnou pechotou atd. No a ten druhý je bohužiaľ Chris Pratt (ktorého mám rád v dinosauroch, aj v Passengers mi prišiel fajn), ktorý je tu strašný. Možno je to práve spôsobené tým že nevie či hrať obyčajného otca rodiny, alebo hláškujúceho frajera alebo práve drsného vojaka. No nejde mu ani jedno a dosť to zráža celý film. Napriek tomu je to prekvapivo zábavné a môžu za to akčné pasáže ktoré sú jednak solídne natočené, každá je pojatá trochu inak, každá sa odohráva v inom prostredí a nemá tak šancu nudiť a opakovať sa. Plus veľmi príjemne prekvapil vizuál, dizajn monštier a soundtrack. Celkovo je to fajn zábava ale potenciál na niečo omnoho, omnoho lepšie tu bol - len to chcelo prikloniť sa viac k hardcore military sci-fi a iného hlavného herca.
796158
6-7/10
0 0
reaguje na: HAL
Ten rozpočet byl pravděpodobně nižší a opravdu se kdysi uvádělo 150 mega. Akorát to teď zaboha taky nemůžu najít, ale mám pocit že to psali i na Deadline v souvislosti s odsouhlasením natáčení Ghost Draft (původní název) v roce 2019...

Amazon agresivně přeplatil další zájemce s 200 milionama a od te doby se úplně všude uvádí 200 milionů. To je číslo, za které to podle vícero zdrojů Amazon koupil, ale rozpočet mohl být nižší (Podle těch úplně prvních zpráv měl být...)

Na druhou stranu je třeba vzít v úvahu fakt, že Paramount by byl nucenej nacpat do reklamy předcházející uvedení v kinech dalších klasickejch 150 mega. Amazon ta reklama (stejně jako ostatní streamy) vyšla mnohem levněji. Teďka plácnu, ale hodně bych se divil kdyby za ní utratili víc jak 50 mega ...
796068
Ten rozpočet byl pravděpodobně nižší a opravdu se kdysi uvádělo 150 mega. Akorát to teď zaboha taky nemůžu najít, ale mám pocit že to psali i na Deadline v souvislosti s odsouhlasením natáčení Ghost Draft (původní název) v roce 2019... Amazon agresivně přeplatil další zájemce s 200 milionama a od te doby se úplně všude uvádí 200 milionů. To je číslo, za které to podle vícero zdrojů Amazon koupil, ale rozpočet mohl být nižší (Podle těch úplně prvních zpráv měl být...) Na druhou stranu je třeba vzít v úvahu fakt, že Paramount by byl nucenej nacpat do reklamy předcházející uvedení v kinech dalších klasickejch 150 mega. Amazon ta reklama (stejně jako ostatní streamy) vyšla mnohem levněji. Teďka plácnu, ale hodně bych se divil kdyby za ní utratili víc jak 50 mega ...
796067
1 0
reaguje na: marduk_sk
Vzpomínám si že jsem někde četl o 150 mega, ale teď to nemůžu nikde najít.
796067
796038
0 0
reagují: TedGeorge
reaguje na: yeniczek
Ten by mě taky dost zajímal, hlavně co říká na to že půlka filmu je z hlediska vyústění příběhu úplně zbytečná, to je transgrese proti klasickému Hollwoodskému stylu vyprávění jak prase a nemám pocit že by tady byla moc záměrná pro nějaký umělecký cíl :D
796066
Ten by mě taky dost zajímal, hlavně co říká na to že půlka filmu je z hlediska vyústění příběhu úplně zbytečná, to je transgrese proti klasickému Hollwoodskému stylu vyprávění jak prase a nemám pocit že by tady byla moc záměrná pro nějaký umělecký cíl *:D*
796060
1 0
Musím přiznat, že mě to dost bavilo. Až na ten scénář teda a bohužel, jakmile se člověk zamyslí nad logikou pomoci z minulosti, tak to jde celé do kopru. Ale akce, kamera, setting, příšerky - všechno parádní. Přitom by tomu filmu moc pomohl nějaký ten časový paradox, kterým by se zápletka vysvětlila poměrně elegantně a dvěma větami (pokud jsem je nepřeslechl teda). 6-7/10 a klidně si to někdy pustím zas, až mě to samotného překvapilo. Docela bych si chtěl přečíst Douglasovo komentář :)
796060
2 -1
reagují: HAL
Tomorrow War se lehce kritizuje a lehce chválí. Nebude zrát v tom pravém slova smyslu, ale dokážu si představit, že si ji za rok rád pustím, a většinu věcí co bych dneska zkritizoval, velkomyslně přejdu.
796049
2 -2
Asi takhle :D
796045
0 0
Klasický príklad filmu o ktorom by sme pred 20 rokmi hovorili ako "direct to video"
To že zaň netflix vysolil paramountu 200mil ešte nič nehovorí o jeho kvalite.
Mimochodom viete niekto napísať, aký bol rozpočet, snažil som sa nájsť, nepodarilo sa.
796038
Klasický príklad filmu o ktorom by sme pred 20 rokmi hovorili ako "direct to video" To že zaň netflix vysolil paramountu 200mil ešte nič nehovorí o jeho kvalite. Mimochodom viete niekto napísať, aký bol rozpočet, snažil som sa nájsť, nepodarilo sa.
2 -4
reagují: HAL

7/10

Jasně, je v tom tuna nelogických blbostí, má to docela dlouhou expozici, míchá to dohromady elementy ze spousty jiných sci-fi (od ID4, přes EoT a The Thing s Aliens až po WWZ) na které to upřímně nemá, Gilpin je trestuhodně nevyužita (po The Hunt jsem se tady těšil na full metal bitch 2.0 a ono nic:D), celá ta rodinná linka v současnosti je tam tak trochu navíc a Pratt by se měl vyhýbat rolím, které po něm požadují nějaký herecký výkon, ale.

Ale monster design je parádní, akčních scén není sice nějak zvlášť moc, ale jsou hodně fajn, konečně po dlouhé době si nikdo nepomáhá berličkou "akční scény budou v noci/ve tmě a ušetříme prachy za cgi" a člověk si tak může zmíněná monstra pořádně vychutnat, Simmons je jako vždy i na malém prostoru super, otravný black sidekick naštěstí toho prostoru má mnohem méně, než jsem se z počátku obával, i ten Pratt je ve výsledku pořád sympaťák, žádná "otevřená vrata k pokračování" potitulkovka se tentokrát nekoná (i když sequel třeba vznikne) a celkově jsou na tom ty prachy prostě vidět. Fakt se docela divím Paramountu, proč zpanikařil a neposlal to do kin a teprve potom to neposunul dál, ať už na svůj P+ nebo ten Prime.

Bylo by to za slušných 6/10, ale jednak military sci-fi není nikdy dost a jednak se prostě musí ocenit, když do nich někdo v dnešní době nasype 200m (po finančním zklamání třeba u EoT), takže s odřenýma ušima za 7/10. A v neposlední řadě, pokud to bude mít nějaký výraznější úspěch, tak se možná Liman s McQuarriem a Cruisem konečně dokope k té dvoje EoT.
796025
Jasně, je v tom tuna nelogických blbostí, má to docela dlouhou expozici, míchá to dohromady elementy ze spousty jiných sci-fi [spoiler](od ID4, přes EoT a The Thing s Aliens až po WWZ)[/spoiler] na které to upřímně nemá, Gilpin je trestuhodně nevyužita [spoiler](po The Hunt jsem se tady těšil na full metal bitch 2.0 a ono nic*:D*)[/spoiler], celá ta rodinná linka v současnosti je tam tak trochu navíc a Pratt by se měl vyhýbat rolím, které po něm požadují nějaký herecký výkon, ale. Ale monster design je parádní, akčních scén není sice nějak zvlášť moc, ale jsou hodně fajn, konečně po dlouhé době si nikdo nepomáhá berličkou "akční scény budou v noci/ve tmě a ušetříme prachy za cgi" a člověk si tak může zmíněná monstra pořádně vychutnat, Simmons je jako vždy i na malém prostoru super, otravný black sidekick naštěstí toho prostoru má mnohem méně, než jsem se z počátku obával, i ten Pratt je ve výsledku pořád sympaťák, [spoiler]žádná "otevřená vrata k pokračování" potitulkovka se tentokrát nekoná (i když sequel třeba vznikne)[/spoiler] a celkově jsou na tom ty prachy prostě vidět. Fakt se docela divím Paramountu, proč zpanikařil a neposlal to do kin a teprve potom to neposunul dál, ať už na svůj P+ nebo ten Prime. Bylo by to za slušných 6/10, ale jednak military sci-fi není nikdy dost a jednak se prostě musí ocenit, když do nich někdo v dnešní době nasype 200m (po finančním zklamání třeba u EoT), takže s odřenýma ušima za 7/10. A v neposlední řadě, pokud to bude mít nějaký výraznější úspěch, tak se možná Liman s McQuarriem a Cruisem konečně dokope k té dvoje EoT.
7/10
2 -1
Mne jenom fascinuje, že to záhadně drží pohromadě přes ty nelogičnosti a blbosti. I Ryan z Pitch Meetingu odchytil jenom polovinu věcí. Ani Pratt neodvádí dobrý výkon, ale v konečném důsledku to nevadí. Já bych si i tipnul, že McKay je v jádru super režisér a udělal s tím scénářem maximum. Jenom to potvrzuje zvěsti, že si Amazon umí projekty pohlídat a je to několik tříd před podobnými projekty Netflixu, vím že tohle mělo jít do kina, ale minimálně to Amazon dobře koupil :) Klidně bych si dal nějakou přepálenou dvojku s cestou do minulosti, mladým JK Simmonsem nebo nějakým středověkem :D Asi to není k jiným filmům fér, ale klidně tam prcnu 7/10
796021
Mne jenom fascinuje, že to záhadně drží pohromadě přes ty nelogičnosti a blbosti. I Ryan z Pitch Meetingu odchytil jenom polovinu věcí. Ani Pratt neodvádí dobrý výkon, ale v konečném důsledku to nevadí. Já bych si i tipnul, že McKay je v jádru super režisér a udělal s tím scénářem maximum. Jenom to potvrzuje zvěsti, že si Amazon umí projekty pohlídat a je to několik tříd před podobnými projekty Netflixu, vím že tohle mělo jít do kina, ale minimálně to Amazon dobře koupil :) Klidně bych si dal nějakou přepálenou dvojku s cestou do minulosti, mladým JK Simmonsem nebo nějakým středověkem *:D* Asi to není k jiným filmům fér, ale klidně tam prcnu 7/10
3 0
V textu recenze bych k tomu byl o dost kritictejsi. Zvlast kvuli te tuposti scenare. Ale ve finale take hodnotim 6/10, takze se vlastne shodneme. :)
796020
2 0
Toto je presne príklad guilty filmu, dosť som si to užil, smial som sa na blbostiach a hneď sa aj tešil, ako to zrušia Critical Drinker alebo Pitch Meeting (už sa stalo). Celkom vážne rozmýšľam, že si to dám ešte raz.
796017
9 -3
Většina lidí čekala jednoduchou blbinu a tu jsme taky dostali, akce asi fajn, emzáci taky, ale jinak to dost bolelo, nejvíc tedy bolel Pratt, hlavně ta jeho COOL póza, zadumaný pohled do dáli skrz svraščené obočí , kterou v poslední době dost plýtvá, jakoby parodoval sám sebe a občas mi přijde, že koukám spíš na ZOOLANDERA, Yvonne už sice žádné jarní ptáče není, charisma jí však v očích stále najdete, znovu si to určitě pouštět nebudu .  4/10
796014
5 -2
Film využívá absence tohoto žánru. Takhle si člověk vychutná i průměrnější snímky. Za mě na jedno zkouknutí v pohodě.