Díky za dobrý článek. Popravdě jsem si otázku ohledně kvality
obrazu kladl už při sledování The Falcon and the Winter Soldier,
kde se při řadě záběrů projevovala značná chromatická
aberace, ale v porovnání s Army of the Dead se to nedá srovnat.
Bokeh "fanatismus" je ve světě fotografie fenoménem
poslední doby (tím spíše se stále dostupnějšími fullframe-y).
Ale točit na fullframe s objektivem při f0.95 mi přijde jako úplný
masochismus (opomíjím diskutabilní optické vlastnosti při tomto
clonovém čísle). Přesnost ostření mi přišla také dosti
zvláštní. Neměl jsem ještě tu čest se osobně seznámit s RED
Monstro, ale kdejaké současné foťáky dokáží autofocus ostřit
na oko. Korunu tomu všemu nasazují vadné (možná stuck?) pixely.
Napočítal jsem jich několik. U filmu za 90m USD?! Navíc zařízení
dnes běžně v cyklech přemapovávají pixely, aby k tomuto
nedocházelo. A i kdyby, tak je možné je odstranit v
post-procesu...
|
reagovat
|

.

A pokud jde o Sydney, tak konečně snad někdo pochopil, v jakejch rolích ji lidi vidět chtěj a v jakejch ne - obsazovat ji do různejch nerdek, jeptišek nebo podivínek ve svetru a kamaších fakt nedává smysl. Jasně, možná si ty rádoby "vážnější" role vybírala cíleně ona sama, ale vzhledem k tomu, jakým způsobem jede svý vlastní selfpromo co do výběru outfitů a stylu reelsek na sockách, bych pochyboval o tom, že si chce ona sama hrát na charakterní herečku. Sama pro sebe totiž svůj sex appeal dojí (sic!) poměrně dost zodpovědně,