Diskuze k článku Kdo mi jde po krku: Recenze

příspěvky 1 - 8 Napsat příspěvek
Za mě žádná katastrofa. Jako survival film jsem si to docela užil. Jako film, kde se má pracovat s postavami, je to ale bída. Vzhledem k tomu, jak moc není prokleslenej charakter hlavní hrdinky a jak moc nezapadá do příběhu, kterej ve skutečnosti není skoro vůbec o ní, tak to ohňový finále tam vlastně ani nemuselo bejt.
795187
1 0
Kdyby to netočil Sheridan, tak bychom film hodnotili lépe. Problém je, že je tady toho hodně špatně. Od práce s postavami, logiky, nudné režie, špatné herecké chemie mezi postavy, budování konfliktu atd. Opět má to své momenty, nekouká se na to blbě, a srajda vypadá jinak. Nicméně od takhle talentovaných lidí před a za kamerou jsem čekal více, než jen "nudné akční béčko". 6/10
792251
0 0
reaguje na: duro
Souhlasím, já mám Angelinu rád a pod první dojmy jsem psal, že jsem jí po letech viděl se stejnou radostí jako spolužačku do které jsem byl zabouchnutý na střední. :) Ale působila tam jako porcelánová panenka prostě nepatřičně. Nevím jakou roli tam měl hrál Nicolas Cage, ale v klidu mohl dostat tu její.

do_od: Já si to užil asi nejvíc na Moviezone a csfd, dávám pohodových 7/10, ale s tím stopováním souhlas. To bylo silně wtf. Nevím jestli to prostříhali, ale kolem a kolem to působilo debilně.
791608
Souhlasím, já mám Angelinu rád a pod první dojmy jsem psal, že jsem jí po letech viděl se stejnou radostí jako spolužačku do které jsem byl zabouchnutý na střední. :) Ale působila tam jako porcelánová panenka prostě nepatřičně. Nevím jakou roli tam měl hrál Nicolas Cage, ale v klidu mohl dostat tu její.  do_od: Já si to užil asi nejvíc na Moviezone a csfd, dávám pohodových 7/10, ale s tím stopováním souhlas. To bylo silně wtf. Nevím jestli to prostříhali, ale kolem a kolem to působilo debilně.
791604
1 0
reaguje na: do_Od
Nemyslím si, že je čisto "obeť scenára". Niečo tomu jej výkonu chýbalo. Dokonca aj tí dvaja tajtrlíci boli živšie a presvedčivejšie postavy. Vlastne hocikto v tom filme, dokonca aj tehotná černoška cválajúca na koni s guľovnicou.
791604
791602
2 -1
reagují: AndyKaufman
reaguje na: duro
Film je špatný, Angelina tady byla ale na malém prostoru velmi fajn.

Kdyby se ten její úvod debilně neprostříhal, ale viděli jsme ho celý jako intenzivní plamenné intro se vší tou smrtí, hned by to tu postavu a její trauma nakoplo. A pak už jen potřebovala prostě víc prostoru, ten policajt a jeho žena tam byli úplně zbyteční, sloužili jen jako navigačka pro Pata a Mata, kdyby se vymyslel jiný způsob, jak zabijáky přivést na stopu kluka (idk, profesionální zabijáci by třeba mohli umět stopovat?), tak mohla Angie dostat hnedka daleko víc prostoru a ten survival by třeba netrval deset minut, ale dejme tomu 30-60 minut.

Hned by to bylo o něčem jiném. Jako ten námět měl takový potenciál, a přitom z toho vylezla taková blbost. Vlastně mě to fascinuje.
791602
Film je špatný, Angelina tady byla ale na malém prostoru velmi fajn. [spoiler]Kdyby se ten její úvod debilně neprostříhal, ale viděli jsme ho celý jako intenzivní plamenné intro se vší tou smrtí, hned by to tu postavu a její trauma nakoplo. A pak už jen potřebovala prostě víc prostoru, ten policajt a jeho žena tam byli úplně zbyteční, sloužili jen jako navigačka pro Pata a Mata, kdyby se vymyslel jiný způsob, jak zabijáky přivést na stopu kluka (idk, profesionální zabijáci by třeba mohli umět stopovat?), tak mohla Angie dostat hnedka daleko víc prostoru a ten survival by třeba netrval deset minut, ale dejme tomu 30-60 minut.[/spoiler] Hned by to bylo o něčem jiném. Jako ten námět měl takový potenciál, a přitom z toho vylezla taková blbost. Vlastně mě to fascinuje.
791600
2 -2
reagují: duro
Áčkovo sa tváriace ultrabéčko. Mám rád Angie, dokonca si myslím, že dokáže byť naozaj dobrá herečka (The Changeling), ale tu je úplne hrozná a jej postava je šialene otravná.
791600
2 -2
reagují: do_Od
Jo, je to průser :- Vůbec mi nevadil ten béčkový 90tkový feeling... ale to, že tomu filmu chybí jakákoli "filmovost" - tím myslím, že by nějaká z hlavních postav měla nějaký svůj heroický moment... důvod proč se na filmy díváme... tady vidíme jen bandu lidí, kteří padají, bourají, umírají... a v závěru jsem si jen říkal... tady snad jen všichni pomalu a nudně umřou a vše to skončí záběrem na popel... Asi ve 3/4 filmu zjistíte, že hlavní postavou není Angelina, ale těhotná žena s puškou.. protože ta jediná něco udělá... dokonce hned dvakrát.. a pak si jde sednout k další zbytečné postavě aby taky umřela.... nejadrelinovější scéna z celého filmu je dramatický záběr na záchranáře seskakující posbírat ten popel... Jako by vzal Scheridan námět béčkového filmu a řekl, pojďme to to udělat co NEJRALISTIČTĚJI!!! Jak by to dopadlo, kdyby sousedka Horáková skončila v lese s malým klukem... párkrát by zakopla, pak dostala na budku, pak se pořezala... a možná, jen možná nějakým zázrakem neuhořela... a první policista co by se jí vydal zachránit by to schytal do hlavy. Tečka... to bude dobrý film!! Vždycky jsem chtěl na plátně vidět přepadení v bance kde všichni zůstanou sedět na zadku a banditi si odnesou peníze... jak osvěžující změna oproti třeba Bodu zlomu...:-
791599
Jo, je to průser *:-* Vůbec mi nevadil ten béčkový 90tkový feeling... ale to, že tomu filmu chybí jakákoli "filmovost" - tím myslím, že by nějaká z hlavních postav měla nějaký svůj heroický moment... důvod proč se na filmy díváme... tady vidíme jen bandu lidí, kteří padají, bourají, umírají... a v závěru jsem si jen říkal... tady snad jen všichni pomalu a nudně umřou a vše to skončí záběrem na popel... Asi ve 3/4 filmu zjistíte, že hlavní postavou není Angelina, ale těhotná žena s puškou.. protože ta jediná něco udělá... dokonce hned dvakrát.. a pak si jde sednout k další zbytečné postavě aby taky umřela.... nejadrelinovější scéna z celého filmu je dramatický záběr na záchranáře seskakující posbírat ten popel... Jako by vzal Scheridan námět béčkového filmu a řekl, pojďme to to udělat co NEJRALISTIČTĚJI!!! Jak by to dopadlo, kdyby sousedka Horáková skončila v lese s malým klukem... párkrát by zakopla, pak dostala na budku, pak se pořezala... a možná, jen možná nějakým zázrakem neuhořela... a první policista co by se jí vydal zachránit by to schytal do hlavy. Tečka... to bude dobrý film!! Vždycky jsem chtěl na plátně vidět přepadení v bance kde všichni zůstanou sedět na zadku a banditi si odnesou peníze... jak osvěžující změna oproti třeba Bodu zlomu...*:-*
2 -2
Auč.:o
791590