Tady bych v recenzi podepsal kazde slovo.

reaguje na: AndyKaufman
Aspoň že někdo chápe, jak se má k takovému filmu přistupovat 8)
786934
Aspoň že někdo chápe, jak se má k takovému filmu přistupovat *8)*
786932
4 -5
Popravdě na to moc pyšný nejsem, ale královsky jsem se bavil. Už o tom bylo napsáno mnohé, ale tohle je asi nejlepší možný důkaz o Snyderově neschopnosit jako zábavného filmaře, protože to BvS vykradlo náramně a lépe...
Takhle radikální prostřih nesmyslných vedlejších linek se jen tak nevidí a klobouk dolů, že na to někdo měl koule. Strašně mne mrzí, že jsem to neviděl v kině. 8/10
786932
Popravdě na to moc pyšný nejsem, ale královsky jsem se bavil. Už o tom bylo napsáno mnohé, ale tohle je asi nejlepší možný důkaz o Snyderově neschopnosit jako zábavného filmaře, protože to BvS vykradlo náramně a lépe... Takhle radikální prostřih nesmyslných vedlejších linek se jen tak nevidí a klobouk dolů, že na to někdo měl koule. Strašně mne mrzí, že jsem to neviděl v kině. 8/10
7 -6
reagují: Ravenhorn
Ale jo. Zábavnější než KotM, hloupé je to stejně. Tak neuvěřitelný waste potenciálu Edwardsovy Godzilly. Ta snaha o jiný blockbuster dala naději, že alespoň jedna série by nemusela vypadat jako nahláškovaný digibordel.
786742
3 -1
reaguje na: Ravenhorn
Jsem rád, že některé MZ jistoty tu zůstávají. :D:+
786719
Jsem rád, že některé MZ jistoty tu zůstávají. *:D**:+*
786703
5 -2
Za mě teda pořád vede Edwards. Jednak z jeho Godzilly a jejich nepřátel fakt šel strach. Film, přestože byl strašně hloupej měl parádní atmosféru a nezapomenutelný scény a hlavně sakra žádnej (!!!) přiblblej Michael Bay humor.

V dalších dílech na to nepochopitelně serou a snažej se tam nalepit karikatury, co ve filmu jsou jen proto aby řekli něco rádoby vtipnýho. V Godzilla vs. Kong je to ten uřvanej černoch a ti dva smradi s ním (mimochodem Bobby Brown si může pogratulovat - otravná je pořád úplně stejně snad ve všem co hraje). Všechny scény, ve kterejch se objevujou (a samozřejmě na ně musej dělat prostřihy během finální bitky, aby to diváka ještě víc sralo) jsem bez milosti přetáčel.
Z Godzilly stejně jako ve dvojce opět nejde žádnej respekt. Najednou tam pobíhá snad 6x rychleji než dřív, vůbec nepůsobí tak, jako v tý bitce z jedničky, kdy přišpendlila tu poletuchu k mrakodrapu a člověk z tý její akce cítil, že to byla pořádná šupa - teď je všechno pryč a vlastně mi ta bitka s MechaGodzillou přijde jen jako špatnej vtip. Kdyby tohle Wingard natočil po The Guest, tak bych řekl, že do toho byl přinucenej. Bohužel jeho další tvorba ukazuje, že už ho Hollywood stihl slušně zmrvit a obávám se, že už od něj nic lepšího neuvidíme (rád bych se pletl).

Je mi moc líto, že u toho Edwards nezůstal až do konce. Asi by to pořád bylo strašně hloupý, ale aspoň trochu výjimečný, humoru prostý a tím vlastně obdivuhodný. Místo toho jsem teď viděl spíš jakousi alternativní verzi Pacific Rim :/
786717
Za mě teda pořád vede Edwards. Jednak z jeho Godzilly a jejich nepřátel fakt šel strach. Film, přestože byl strašně hloupej měl parádní atmosféru a [url=https://www.youtube.com/watch?v=lmZJiBZtahk]nezapomenutelný[/url] [url=https://www.youtube.com/watch?v=nglTPbYIhf0]scény[/url] a hlavně sakra žádnej (!!!) přiblblej Michael Bay humor. V dalších dílech na to nepochopitelně serou a snažej se tam nalepit karikatury, co ve filmu jsou jen proto aby řekli něco rádoby vtipnýho. V Godzilla vs. Kong je to ten uřvanej černoch a ti dva smradi s ním (mimochodem Bobby Brown si může pogratulovat - otravná je pořád úplně stejně snad ve všem co hraje). Všechny scény, ve kterejch se objevujou (a samozřejmě na ně musej dělat prostřihy během finální bitky, aby to diváka ještě víc sralo) jsem bez milosti přetáčel. Z Godzilly stejně jako ve dvojce opět nejde žádnej respekt. Najednou tam pobíhá snad 6x rychleji než dřív, vůbec nepůsobí tak, jako v tý bitce z jedničky, kdy přišpendlila tu poletuchu k mrakodrapu a člověk z tý její akce cítil, že to byla pořádná šupa - teď je všechno pryč a vlastně mi ta bitka s [spoiler]MechaGodzillou[/spoiler] přijde jen jako špatnej vtip. Kdyby tohle Wingard natočil po The Guest, tak bych řekl, že do toho byl přinucenej. Bohužel jeho další tvorba ukazuje, že už ho Hollywood stihl slušně zmrvit a obávám se, že už od něj nic lepšího neuvidíme (rád bych se pletl). Je mi moc líto, že u toho Edwards nezůstal až do konce. Asi by to pořád bylo strašně hloupý, ale aspoň trochu výjimečný, humoru prostý a tím vlastně obdivuhodný. Místo toho jsem teď viděl spíš jakousi alternativní verzi Pacific Rim :/
9 -1
reaguje na: Ravenhorn
Prostě některým se nerozsvítí v jejich makovici ani kdyby jim tam uhodil blesk...
786704
786703
11 -1
9/10*
Vizuál super, hudba super, herci ok, děj tak jak to má být u takového filmu. Pro mě super jako minulý díl.

Pořád nemůžu pochopit některé lidi, kteří si stále stěžuji u tohohle žánru na děj, herce, nudu atd. Vždyť právě takové to má být, to je jako stěžovat si na cukr je že moc sladký, sůl že je moc slaná apod. Prostě některým se nerozsvítí v jejich makovici ani kdyby jim tam uhodil blesk :D
786703
9/10* Vizuál super, hudba super, herci ok, děj tak jak to má být u takového filmu. Pro mě super jako minulý díl. Pořád nemůžu pochopit některé lidi, kteří si stále stěžuji u tohohle žánru na děj, herce, nudu atd. Vždyť právě takové to má být, to je jako stěžovat si na cukr je že moc sladký, sůl že je moc slaná apod. Prostě některým se nerozsvítí v jejich makovici ani kdyby jim tam uhodil blesk *:D*
5 -11
reagují: Disketa1, TedGeorge
Těch 6/10 si to zaslouží za vizuál celkově a hlavně ty bitky, jinak je to fakt strašná pičovina, ale tady se to tak nějak dalo čekat, takže v pořádku.

Co mi ale nedochází a vrtá hlavou je, co jim tam v tý dutozemi proboha svítí na neexistující obloze? Vždyť je nahoře i dole vlevo i vpravo země, ale světla a zeleně mnogo...jestli to v průběhu "vysvětlovali", tak jsem to asi minul...
786596
Těch 6/10 si to zaslouží za vizuál celkově a hlavně ty bitky, jinak je to fakt strašná pičovina, ale tady se to tak nějak dalo čekat, takže v pořádku. Co mi ale nedochází a vrtá hlavou je, [spoiler]co jim tam v tý dutozemi proboha svítí na neexistující obloze? Vždyť je nahoře i dole vlevo i vpravo země, ale světla a zeleně mnogo...jestli to v průběhu "vysvětlovali", tak jsem to asi minul...[/spoiler]
4 0
Překvapilo mě, jak blbý to bylo... Mě už ani nebavily ty bitky. Mezi mrakodrapy se mydlí několik stometrových potvor a v úvodu bitky 20 vteřin záběrů na prchající lidi. Kongův restart byl taky pěkná pitomost. Nikdy jsem neviděl kombinaci tak debilního scénáře a technicky skvělých triků. Ať jdou do háje s celým monsterverse.
786436
2 0
Bitky dobrý, ale pamatujete, jak v jedničce byli lidský hrdinové nudný, ve dvojce ještě nudnější? Tak mi fakt přijde, že se to pokusili snad ještě trumfnout

Vůbec nejhorší bylo trio s MBB v čele, plus finále a řešení s vypnutím na satelit byla jedna z nejdementnějších věcí, jakou jsem kdy viděl (a mám za sebou i poslední díly Transformers). Dokážete si představit, když to psali, když jim nebylo dobrý, že by Godzilla prostě dostávala na prdel, ale pak dorazil Kong a společně Mechu porazili? A museli to změnit na týpka s placatkou, kterou nosí v pouzdru na pistoli? Chtěl bych to psaní scénáře vidět :D Nebo možná radši ne.
786412
Bitky dobrý, ale pamatujete, jak v jedničce byli lidský hrdinové nudný, ve dvojce ještě nudnější? Tak mi fakt přijde, že se to pokusili snad ještě trumfnout [spoiler]Vůbec nejhorší bylo trio s MBB v čele, plus finále a řešení s vypnutím na satelit byla jedna z nejdementnějších věcí, jakou jsem kdy viděl (a mám za sebou i poslední díly Transformers). Dokážete si představit, když to psali, když jim nebylo dobrý, že by Godzilla prostě dostávala na prdel, ale pak dorazil Kong a společně Mechu porazili? A museli to změnit na týpka s placatkou, kterou nosí v pouzdru na pistoli? Chtěl bych to psaní scénáře vidět :D Nebo možná radši ne.[/spoiler]
5 0

6/10

Plusové body za upozadění lidských hrdinů, protože ve filmu s názvem Godzilla vs Kong mě zajímají konfrontace Godzilly a Konga, nikoliv nějaká lidská stafáž, která nemá co hrát a jen zdržuje od další efektní scény s monstry. Další palec nahoru za (relativně) skromnou stopáž, protože ta historka na více než 2h nemá (stejně jako dvojka Godzilly, která přes 2h, bohužel, má) a především za přehledné, dobře nasvícené (na rozdíl od jedničky Godzilly) akční scény a obecně kvalitní cgi (ta vlnící se Kongova srst byla udělána skvěle). Minusové body za ohranou plotline duté planety s "(pseudo) prehistorickou" faunou (fakt nejsou tvůrci schopni přijít s ničím jiným?) a prapodivný power scale monster ve finální bitvě (Godzilla porazí Konga (v podstatě 2x), Mechagodzilla porazí Godzillu, Godzilla + Kong neporazí Mechagodzillu, zatímco samotný Kong ano?).

Celkově všechny čtyři filmy jsou žánrové jednohubky na jedno zhlédnutí a obecně průměrné nebo lehce nadprůměrné filmy. Pokud monstrverse s aktuálním dílem skončí, plakat nebudu. Na druhou stranu, vznikne-li ještě někdy další pokračování, rád se na něj podívám (a po zhlédnutí na něj zapomenu:)).
786349
Plusové body za upozadění lidských hrdinů, protože ve filmu s názvem Godzilla vs Kong mě zajímají konfrontace Godzilly a Konga, nikoliv nějaká lidská stafáž, která nemá co hrát a jen zdržuje od další efektní scény s monstry. Další palec nahoru za (relativně) skromnou stopáž, protože ta historka na více než 2h nemá (stejně jako dvojka Godzilly, která přes 2h, bohužel, má) a především za přehledné, dobře nasvícené (na rozdíl od jedničky Godzilly) akční scény a obecně kvalitní cgi (ta vlnící se Kongova srst byla udělána skvěle). Minusové body za ohranou plotline [spoiler]duté planety s "(pseudo) prehistorickou" faunou[/spoiler] (fakt nejsou tvůrci schopni přijít s ničím jiným?) a prapodivný power scale monster ve finální bitvě[spoiler] (Godzilla porazí Konga (v podstatě 2x), Mechagodzilla porazí Godzillu, Godzilla + Kong neporazí Mechagodzillu, zatímco samotný Kong ano?)[/spoiler]. Celkově všechny čtyři filmy jsou žánrové jednohubky na jedno zhlédnutí a obecně průměrné nebo lehce nadprůměrné filmy. Pokud monstrverse s aktuálním dílem skončí, plakat nebudu. Na druhou stranu, vznikne-li ještě někdy další pokračování, rád se na něj podívám (a po zhlédnutí na něj zapomenu*:)*).
6/10
3 -1

4*

Scenáristicky je Godzilla vs. Kong naprostý odpad, kde se nikdo moc neobtěžuje se snahou vytvořit svět, který by byl alespoň na té základní úrovni fungující a uvěřitelný. Scény s lidmi a bez potvor tu jsou zkrátka jen proto, aby vyplnily dějové a emocionální vakuum mezi bitkami.
A to je trochu problém i pro souboje, které jsou řekněme technicky zvládnuté, ale vlastně mi jsou úplně ukradené. Viz souboj na lodi - co by se stalo kdyby nenastal? Naprosto nic... Navíc tedy nesouhlasím s tím akčnějším pojetím. Ono je sice hezké, že jsou ta monstra rychlejší, ale to je "fyzikálně zmenšuje". Zároveň momenty typu "Kong se rozběhne, vyskočí doprava do budovy, odrazí se a dá pěstí Godzille" vypadají jako z nějakého wrestlingového zápasu a jsou naprosto mimo.
Výsledkem je, že v odpadním scénáři mi jsou souboje dějově ukradené a vizuálně mě "uráží" :D.
786300
[i]Scenáristicky je Godzilla vs. Kong naprostý odpad, kde se nikdo moc neobtěžuje se snahou vytvořit svět, který by byl alespoň na té základní úrovni fungující a uvěřitelný. Scény s lidmi a bez potvor tu jsou zkrátka jen proto, aby vyplnily dějové a emocionální vakuum mezi bitkami. [/i]A to je trochu problém i pro souboje, které jsou řekněme technicky zvládnuté, ale vlastně mi jsou úplně ukradené. Viz souboj na lodi - co by se stalo kdyby nenastal? Naprosto nic... Navíc tedy nesouhlasím s tím akčnějším pojetím. Ono je sice hezké, že jsou ta monstra rychlejší, ale to je "fyzikálně zmenšuje". Zároveň momenty typu "Kong se rozběhne, vyskočí doprava do budovy, odrazí se a dá pěstí Godzille" vypadají jako z nějakého wrestlingového zápasu a jsou naprosto mimo. Výsledkem je, že v odpadním scénáři mi jsou souboje dějově ukradené a vizuálně mě "uráží" *:D*.
4*
4 -5
Dal jsem si flašku rumu před a kdykoliv někdo začal kecat, tak jsem mačkal šipku doprava. Docela fajn 30 min zábavy.