Diskuze k článku Cherry: Recenze

4/10

To by taaaaaaaaaaaaak dlouhý. A prázdný.
796552
To by taaaaaaaaaaaaak dlouhý. A [spoiler]prázdný[/spoiler].
4/10
0 0
No tak vzhledem k tomu, že Russoovi ještě nenatočili dobrý film, jen přehypované blbosti, navíc pod přísným dohledem Marvelu, tedy ruky která bije (nenechá režiséry projevit kreativitu) i hladí (za neumětely druhý štáb s kaskadéry a trikaři připraví všechny akční scény tak, že o tom neví nejen herci, ale i režiséři se to dozví až ve střižně), je strašně super, že Rimsy si vydupal svou protirecenzi.
Stejně jsem na to zvědav a teď už dokonce dvakrát tolik. Doufal jsem, že Duo Russo točit umí a jejich kvality nespočívají jen v dobrém komediálním timingu (což ale u Marvelu teda vůbec nepotvrdili...u těch filmů jsem buďto hrabal prdelí sedačku, jak mi bylo trapně, nebo se tomu jen absurdně smál). Hrozně mě zklamali, čekal jsem mnohem víc, ale už Capové 2 a 3 byli nápovědou, že to nabírá směr jako kdysi "selfíčka" - pamatuju, jak jsme přecházeli s úsměvem lidi, kteří měli narcistickou poruchu osobnosti a museli svůj xicht dávat na sociální sítě...a bum, najednou z toho byla norma a já byl kvůli své konzistenci názorů najednou za debila :D
Docela bych jim i rád věřil, že jsou dobří, ale spíš to vypadá na dvojici poloschopných polodementů, co jen prošli korporátní mašinérií a umí strašně hezky hrbit záda a držet hubu, když je potřeba (na rozdíl ode mě) a teď jsou na výslunní. Prostě taková kariéristická hovádka...prej dvouhodinovým filmům už odzvonělo. No já doufám, že ne...nechci abych dopadl jako při shlížení GoT, kdy jsem poslední cca 2 série pouštěl 1,4x rychleji, abych na to vůbec mohl koukat (zpomalení jen za účelem toho, aby i těm nejdebilnějším docvaklo z vizuálu co se děje - takže ne kvůli dramatickému efektu, mě vyloženě uráží).
BTW pusťte si v Hobitovi souboj Thorina s Azogem 2x rychleji...zjistíte, že u spousty scén je to pořád brutálně zpomalený...ale najednou to je koukatelný a dokonce i akční. A to je o čem mluvím...tihle blbečci jsou jako Jackson...a taky maj toho svýho Pána Prstenů už za sebou...
784994
No tak vzhledem k tomu, že Russoovi ještě nenatočili dobrý film, jen přehypované blbosti, navíc pod přísným dohledem Marvelu, tedy ruky která bije (nenechá režiséry projevit kreativitu) i hladí (za neumětely druhý štáb s kaskadéry a trikaři připraví všechny akční scény tak, že o tom neví nejen herci, ale i režiséři se to dozví až ve střižně), je strašně super, že Rimsy si vydupal svou protirecenzi.  Stejně jsem na to zvědav a teď už dokonce dvakrát tolik. Doufal jsem, že Duo Russo točit umí a jejich kvality nespočívají jen v dobrém komediálním timingu (což ale u Marvelu teda vůbec nepotvrdili...u těch filmů jsem buďto hrabal prdelí sedačku, jak mi bylo trapně, nebo se tomu jen absurdně smál). Hrozně mě zklamali, čekal jsem mnohem víc, ale už Capové 2 a 3 byli nápovědou, že to nabírá směr jako kdysi "selfíčka" - pamatuju, jak jsme přecházeli s úsměvem lidi, kteří měli narcistickou poruchu osobnosti a museli svůj xicht dávat na sociální sítě...a bum, najednou z toho byla norma a já byl kvůli své konzistenci názorů najednou za debila *:D* Docela bych jim i rád věřil, že jsou dobří, ale spíš to vypadá na dvojici poloschopných polodementů, co jen prošli korporátní mašinérií a umí strašně hezky hrbit záda a držet hubu, když je potřeba (na rozdíl ode mě) a teď jsou na výslunní. Prostě taková kariéristická hovádka...prej dvouhodinovým filmům už odzvonělo. No já doufám, že ne...nechci abych dopadl jako při shlížení GoT, kdy jsem poslední cca 2 série pouštěl 1,4x rychleji, abych na to vůbec mohl koukat (zpomalení jen za účelem toho, aby i těm nejdebilnějším docvaklo z vizuálu co se děje - takže ne kvůli dramatickému efektu, mě vyloženě uráží). BTW pusťte si v Hobitovi souboj Thorina s Azogem 2x rychleji...zjistíte, že u spousty scén je to pořád brutálně zpomalený...ale najednou to je koukatelný a dokonce i akční. A to je o čem mluvím...tihle blbečci jsou jako Jackson...a taky maj toho svýho Pána Prstenů už za sebou...
3 -8

8/10

Rimsy, tentokrát se s tím smiř :p
784904
Rimsy, tentokrát se s tím smiř :p
8/10
6 -5
Tak někdo v tom mišmaši vidí vysloveně průser, jiní to berou jako neotřelý přístup k jinak dost vážné a depresivní látce.

Za mne v tomto případě kopu za tým "DO_OD" a osobně moc nechápu ten "hejt". Holt Béla Tarr to není, to jako jo :D8)
784894
Tak někdo v tom mišmaši vidí vysloveně průser, jiní to berou jako neotřelý přístup k jinak dost vážné a depresivní látce. Za mne v tomto případě kopu za tým "DO_OD" a osobně moc nechápu ten "hejt". Holt Béla Tarr to není, to jako jo *:D**8)*
5 -5
reaguje na: Notarobot
Je to bezpečnější, než dělat protirecenzi na Snyder's Cut:D