Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Filmové Call of Duty se odkládá na neurčito. V čem byl problém?

příspěvky 1 - 19 Napsat příspěvek
reaguje na: Godlike
Dekuju za tip. Osobne mam ve strileckach radsi neco zasazeneho do soucasnosti ci minulosti (mam ve hrach rad existujici zbrane), ale az se vratim ze sluzebky, tak kouknu na nejake gamesplaye a treba me to presvedci. :)
746207
Dekuju za tip. Osobne mam ve strileckach radsi neco zasazeneho do soucasnosti ci minulosti (mam ve hrach rad existujici zbrane), ale az se vratim ze sluzebky, tak kouknu na nejake gamesplaye a treba me to presvedci. *:)*
746103
0 0
reagovat
reaguje na: do_Od
To je pravda, mohli tomu venovať aspoň dva filmy a väčšinu toho prvého mali venovať hlavne Orkom a ich svetu, vysvetliť prečo umiera, čo sa stalo, predstaviť bližšie jednotlivé klany atď. Ten úvod bol hrozne krátky ale pritom bol tak strašne cool. Škoda. veľká škoda. Keď si predstavím čo všetko sme ešte mohli vidieť, ach :-
746170
To je pravda, mohli tomu venovať aspoň dva filmy a väčšinu toho prvého mali venovať hlavne Orkom a ich svetu, vysvetliť prečo umiera, čo sa stalo, predstaviť bližšie jednotlivé klany atď. Ten úvod bol hrozne krátky ale pritom bol tak strašne cool. Škoda. veľká škoda. Keď si predstavím čo všetko sme ešte mohli vidieť, ach *:-*
746169
0 -1
reagovat
Problém filmového Warcraftu nebyl v tom, že tam toho bylo moc. Ale že toho bylo málo. Ta fantasy je příliš velká a ten film měl strašně krátký úvod a pak příliš rychlý spád, do toho občas papundeklové kulisy a tragické obsazení lidských postav + celý design Garony.

Jones dělal co mohl, a na tom ději to je vidět. Pracoval v docela náročných podmínkách (příliš mnoho kuchařů v kuchyni, malá kreativní kontrola), přesto ale odvedl solidní práci a představil ten svět jakoby od prvotního konfliktu (i když to přeskakuje právě plno toho kontextu) a zároveň tak, aby šel rozehrát ten zbytek. Tržby tomu bohužel nepřály, no.

Každopádně dlvod, proč tomu filmu jsem ochotný hodně odpustit, kromě teda toho, že miluju ten svět, je zpracování orků a hudba. Orkové na tom filmu byly to nejlepší a hudba Djawadiho tomu dodávala strašný grády, hlavně ke konci.
746169
Problém filmového Warcraftu nebyl v tom, že tam toho bylo moc. Ale že toho bylo málo. Ta fantasy je příliš velká a ten film měl strašně krátký úvod a pak příliš rychlý spád, do toho občas papundeklové kulisy a tragické obsazení lidských postav + celý design Garony. Jones dělal co mohl, a na tom ději to je vidět. Pracoval v docela náročných podmínkách (příliš mnoho kuchařů v kuchyni, malá kreativní kontrola), přesto ale odvedl solidní práci a představil ten svět jakoby od prvotního konfliktu (i když to přeskakuje právě plno toho kontextu) a zároveň tak, aby šel rozehrát ten zbytek. Tržby tomu bohužel nepřály, no. Každopádně dlvod, proč tomu filmu jsem ochotný hodně odpustit, kromě teda toho, že miluju ten svět, je zpracování orků a hudba. Orkové na tom filmu byly to nejlepší a hudba Djawadiho tomu dodávala strašný grády, hlavně ke konci.
1 -1
reagují: FallenMaia
reagovat
reaguje na: FallenMaia
Motalo to páté přes déváté, ale v podstatě to recyklovalo již použité. :)
746168
Motalo to páté přes déváté, ale v podstatě to recyklovalo již použité. *:)*
746166
1 -1
reagovat
reaguje na: Cinefil
Počkať, mám otázku, V čom akože išiel Warcraft svojou cestou alebo teda podľa tvojich slov v jiných stopách? Veď sa to celkom držalo predlohy nie?
746166
Počkať, mám otázku, V čom akože išiel Warcraft svojou cestou alebo teda podľa tvojich slov v jiných stopách? Veď sa to celkom držalo predlohy nie?
746050
0 -1
reagují: AndyKaufman
reagovat
Chapem ze sa do toho Activision moc nehrnie ale nech mi netvrdia ze by bol taky problem natocit nieco na styl 13 hours, nazvat to CoD a pridu na to vsetky deti.
Aspon nemusia vymyslat kampat a rovnako blby pribeh daju na platno. Za percenta z trzieb to mozu licencovat kazde dva roky a hotovo.
Po vzore hier este nadrbu "DLC klipy" na battle.net, samozrejme za peniaze :) 
746127
Chapem ze sa do toho Activision moc nehrnie ale nech mi netvrdia ze by bol taky problem natocit nieco na styl 13 hours, nazvat to CoD a pridu na to vsetky deti. Aspon nemusia vymyslat kampat a rovnako blby pribeh daju na platno. Za percenta z trzieb to mozu licencovat kazde dva roky a hotovo. Po vzore hier este nadrbu "DLC klipy" na battle.net, samozrejme za peniaze :) 
0 0
reagovat
reaguje na: Marlax
Náhodou film ze světa Cities: Skylines o náročném zasíťování lukrativních pozemků, boji s odpadními trubkami vyvedenými do rezidenční čtvrti, nebo řešení zaseklých linek hromadné dopravy by mohl být zajímavý...;)
746117
Náhodou film ze světa Cities: Skylines o náročném zasíťování lukrativních pozemků, boji s odpadními trubkami vyvedenými do rezidenční čtvrti, nebo řešení zaseklých linek hromadné dopravy by mohl být zajímavý...;)
746084
1 0
reagovat
reaguje na: Marlax

hm

a proto bych rad videl poradne zfilmovanou triligii Mass Effect klidne i jako serial.... a pak cokoliv od blizzardu, warcraft+wow, starcraft i diablo,  to prvni nejlepe stylem animace jak maji trailery...  ja si warcraft film i tak uzil, i kdyz proti nemu mam i dost vytek
746113
a proto bych rad videl poradne zfilmovanou triligii Mass Effect klidne i jako serial.... a pak cokoliv od blizzardu, warcraft+wow, starcraft i diablo,  to prvni nejlepe stylem animace jak maji trailery...  ja si warcraft film i tak uzil, i kdyz proti nemu mam i dost vytek
hm
746084
1 -2
reagovat
reaguje na: Marlax
Tyhle hry se nyní dělají kvůli onlinu, který to živý několik let. Příběh vyženou na pár desítek hodin cut scénáma, jelikož sami dobře ví, že není s čím novým přijít. Doom (2016) je hra, která je skvělá k odreagování. Ty monstra se dají likvidovat do nekonečna. :D

Další hra, u které by mě filmový příběh opravdu zajímal a byl dnes dost originální je RDR 2. Ona sama je variací na Osm hrozných a tyhle filmy v kinech chybí. Nezfilmovatelné GTA je rovněž o krok blíže k realizaci díky/kvůli odchodu 2 otců zakladatelů - L. Benzies a jeden z bratrů Houserových, kteří rozumně odmítali zfilmování. Navíc R* přichází s hrami po více jak 5 letech, což je ideální mezidobí k šoupnutí nějakého toho filmečku do kin.
746112
Tyhle hry se nyní dělají kvůli onlinu, který to živý několik let. Příběh vyženou na pár desítek hodin cut scénáma, jelikož sami dobře ví, že není s čím novým přijít. Doom (2016) je hra, která je skvělá k odreagování. Ty monstra se dají likvidovat do nekonečna. *:D* Další hra, u které by mě filmový příběh opravdu zajímal a byl dnes dost originální je RDR 2. Ona sama je variací na Osm hrozných a tyhle filmy v kinech chybí. Nezfilmovatelné GTA je rovněž o krok blíže k realizaci díky/kvůli odchodu 2 otců zakladatelů - L. Benzies a jeden z bratrů Houserových, kteří rozumně odmítali zfilmování. Navíc R* přichází s hrami po více jak 5 letech, což je ideální mezidobí k šoupnutí nějakého toho filmečku do kin.
746101
0 -2
reagovat
reaguje na: Marlax
Bezduchá zábavná střílečka? Hrál si Dooma (2016)? Nic lepšího v tomhle odpočinkovym a nadmíru zábavnym žánru dlouho let nevyšlo a moc se těším na pokračování.
746103
Bezduchá zábavná střílečka? Hrál si Dooma (2016)? Nic lepšího v tomhle odpočinkovym a nadmíru zábavnym žánru dlouho let nevyšlo a moc se těším na pokračování.
746101
1 -1
reagují: Marlax
reagovat
reaguje na: Cinefil
Parada. Hry od paradoxu mam nejradeji. Ale film podle techto her si predstavit nedovedu. Po Zaklinacskem serialu jsem hral v lednu i tu hru a ackoli to neni muj zanr, tak to pribehove bylo fajn. Nejvic me tam stvalo ze musim porad nekam chodit/jezdit/hledat cedule abych se nekam dostal. Zkratka vec, kterou ve filmu obstara prosty strih mi tady zabrala asi polovinu casu, co jsem tu hru hral. Chapu, ze vetsine hracu to nevadi ci dokonce se po tom svete radi toulaji, me to celkem otravovalo. Co se tyce Call of Duty tak jsem hral ty stare dily z druhe svetove a nejake ty moderni a bylo to super. Loni jsem si proto poridil ten novy dil z druhe svetove a misto prostoduche strilecky na odreagovani po praci jsem dostal hru doslova zamorenou cutscenama, ktere me absolutne nezajimaly a nesly preskocit. Cili opet tam toho hrani bylo mene nez bych rad. Kdybych chtel pribeh, pustim si Ryana nebo Bratrstvo neohrozenych. Nevim jestli jsem divnej nebo starej, ale ten vyvoj v PC hrach jde uplne jinym smerem, nez by mi vyhovovalo. Celkem by me zajimalo, jestli jsem na te lodi sam, nebo je takovych lidi vic.
746101
Parada. Hry od paradoxu mam nejradeji. Ale film podle techto her si predstavit nedovedu. Po Zaklinacskem serialu jsem hral v lednu i tu hru a ackoli to neni muj zanr, tak to pribehove bylo fajn. Nejvic me tam stvalo ze musim porad nekam chodit/jezdit/hledat cedule abych se nekam dostal. Zkratka vec, kterou ve filmu obstara prosty strih mi tady zabrala asi polovinu casu, co jsem tu hru hral. Chapu, ze vetsine hracu to nevadi ci dokonce se po tom svete radi toulaji, me to celkem otravovalo. Co se tyce Call of Duty tak jsem hral ty stare dily z druhe svetove a nejake ty moderni a bylo to super. Loni jsem si proto poridil ten novy dil z druhe svetove a misto prostoduche strilecky na odreagovani po praci jsem dostal hru doslova zamorenou cutscenama, ktere me absolutne nezajimaly a nesly preskocit. Cili opet tam toho hrani bylo mene nez bych rad. Kdybych chtel pribeh, pustim si Ryana nebo Bratrstvo neohrozenych. Nevim jestli jsem divnej nebo starej, ale ten vyvoj v PC hrach jde uplne jinym smerem, nez by mi vyhovovalo. Celkem by me zajimalo, jestli jsem na te lodi sam, nebo je takovych lidi vic.
746092
1 -1
reagují: Cinefil, Godlike
reagovat
reaguje na: Marlax
Taky zrovna hraju Cities: Skylines. :D:D:+
746092
Taky zrovna hraju Cities: Skylines. *:D**:D**:+*
746084
1 -1
reagují: Marlax
reagovat
reaguje na: Cinefil
Jasne, souhlasim. Pochopitelne ma smysl bavit se o adaptaci knizek i her co zadaptovatelne jsou (tj. jak pises maji pribeh). Zfilmovat pacmana je jako pokouset se zfilmovat kucharku ci letak z kauflandu. Ja bych si nechal libit, kdyby nekdo ve filmu prevypravel dobre pribehy (vcetne atmosfery) z her ktere nikdy hrat nebudu. Predpokladam, ze v zanru RPG by se naslo dost kandidatu. Naopak film podle her co hraju (naposledy Cities: Skylines) fakt videt nepotrebuju.
746084
Jasne, souhlasim. Pochopitelne ma smysl bavit se o adaptaci knizek i her co zadaptovatelne jsou (tj. jak pises maji pribeh). Zfilmovat pacmana je jako pokouset se zfilmovat kucharku ci letak z kauflandu. Ja bych si nechal libit, kdyby nekdo ve filmu prevypravel dobre pribehy (vcetne atmosfery) z her ktere nikdy hrat nebudu. Predpokladam, ze v zanru RPG by se naslo dost kandidatu. Naopak film podle her co hraju (naposledy Cities: Skylines) fakt videt nepotrebuju.
746078
5 0
reagovat
reaguje na: Marlax
Tomb Ridera jsem si taky celkem užil (protože Vica), ale tohle právě byla tak okatá kopírka 1:1 převážně scén ze hry (padák), jakoby se jednalo o remake. Aby toho nebylo málo, tvůrci chtěli udělat "originální" krok stranou a ejhle - její otec je naživu.
U knih je to trochu jiné, páč se podle nich točí 100 let, lidi si zvykli a spousta z nich není masově populární. Navíc knížky mají celistvý příběh. To se o hrách tipu Sonic, Packman, Mario, Rampage říct nedá. Jsou to hry.
746078
Tomb Ridera jsem si taky celkem užil (protože Vica), ale tohle právě byla tak okatá kopírka 1:1 převážně scén ze hry (padák), jakoby se jednalo o remake. Aby toho nebylo málo, tvůrci chtěli udělat "originální" krok stranou a ejhle - [spoiler]její otec je naživu.[/spoiler] U knih je to trochu jiné, páč se podle nich točí 100 let, lidi si zvykli a spousta z nich není masově populární. Navíc knížky mají celistvý příběh. To se o hrách tipu Sonic, Packman, Mario, Rampage říct nedá. Jsou to hry.
746076
0 -1
reagují: Marlax
reagovat
reaguje na: Cinefil
Stejne tak bys mohl napsat, ze adaptace knihy 1:1 nema smysl, protoze si ji ctenari radsi prectou. Podle me je blbost delat filmovou adaptaci hry pro hrace a filmovou adaptaci knihy pro ctenare. Film ma byt pro divaky. 8)
P.S. Tomb Rider byl fajn film. Hru jsem nehral a nemam to v umyslu. Podobny zanr mam u filmu rad. U her me absolutne nezajima.
746076
Stejne tak bys mohl napsat, ze adaptace knihy 1:1 nema smysl, protoze si ji ctenari radsi prectou. Podle me je blbost delat filmovou adaptaci hry pro hrace a filmovou adaptaci knihy pro ctenare. Film ma byt pro divaky. *8)* P.S. Tomb Rider byl fajn film. Hru jsem nehral a nemam to v umyslu. Podobny zanr mam u filmu rad. U her me absolutne nezajima.
746050
4 0
reagují: Cinefil
reagovat
Myslím, že jedině dobře. Po tom nikdo brečet nebude. :)
746065
Myslím, že jedině dobře. Po tom nikdo brečet nebude. *:)*
4 0
reagovat
Herní adaptace to mají snad těžší než ty knižní. Film nesmí být kopírka hry 1:1 (Tomb Rider), protože si to hráči radši zahrají. Ani nesmí jít v úplně jiných stopách (Assassin, Warcraft, Princ of Persia) nebo dokonce měnit žánr (Hitman je k*rva tichý zabiják!), páč to nevede k ničemu dobrému. O herních postavičkách v reálném světě nemá cenu mluvit. To není adaptace hry, nýbrž postavy.
746050
Herní adaptace to mají snad těžší než ty knižní. Film nesmí být kopírka hry 1:1 (Tomb Rider), protože si to hráči radši zahrají. Ani nesmí jít v úplně jiných stopách (Assassin, Warcraft, Princ of Persia) nebo dokonce měnit žánr (Hitman je k*rva tichý zabiják!), páč to nevede k ničemu dobrému. O herních postavičkách v reálném světě nemá cenu mluvit. To není adaptace hry, nýbrž postavy.
1 -1
reagují: FallenMaia, Marlax
reagovat
Škoda, doufal jsem, že by tam mohlo být něco takového, abych si zas poplakal v kině.:D
746049
Škoda, doufal jsem, že by tam mohlo být něco [url=https://www.youtube.com/watch?v=5n5R7GaoyGE]takového[/url], abych si zas poplakal v kině.*:D*
0 -1
reagovat
Tak on ten rozpor mezi hráčovou akcí a cutscénama je už často poměrně silný ve hrách ( Ludonarrative dissonance  - stupidní pojem, ale googlí se s ním dobře :D) = samotní herní tvůrci ve svých vlastních cutscénách ignorují herní dění.
Jestli tím například myslel, že "jen" natočí válečný akční film o nějaké malé jednotce na pozadí nějakého pokusu o změnu světového pořádku, tak je to naprosto ok.
Jestli chtěl natočit drama o hrůzách války, tak je samozřejmě mimo :D
746043
Tak on ten rozpor mezi hráčovou akcí a cutscénama je už často poměrně silný ve hrách ( Ludonarrative dissonance  - stupidní pojem, ale googlí se s ním dobře *:D*) = samotní herní tvůrci ve svých vlastních cutscénách ignorují herní dění. Jestli tím například myslel, že "jen" natočí válečný [b]akční [/b]film o nějaké malé jednotce na pozadí nějakého pokusu o změnu světového pořádku, tak je to naprosto ok. Jestli chtěl natočit drama o hrůzách války, tak je samozřejmě mimo *:D*
3 -1
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se