7-8/10
Jak zhruba zmínil Cival: Předtitulková scéna má v sobě víc než celých 90 minut předtím. Jenže tady je podle mě kámen úrazu vnímání tohoto snímku. Podle mě to tomu dost ubližuje a já šel do kina s tím, že vlastně nevím co čekat. Dostal jsem velice zdatně zpracované a technicky vyspělé drama s vynikajícím hudebním podkresem, přesně jak bylo zmíněno, které právě v určitých ohledech připomíná Get Out a to pro mě realističtějším a evropanovi bližším stylem. Zejména pak prostřední "nudná" část, kdy si hlavní protagonistka prochází vnitřními souboji vyzněla dost přesvědčivě. Jisté momenty si půjčuje i od loňského nejlepšího českého filmu Domestik a zařazuje jej mezi zajímavější téměř tuzemské počiny letošního roku. Taktéž jsem si nevšiml zmíněných nevysvětlených nesrovnalostí, naopak se mi líbila ta lehce zmatená nedoslovnost, která vytváří lepší převtělení do hlavní postavy. Takto nízké hodnocení zde podle mě není na místě i vzhledem k velkému počtu tuctových braků v širokém okolí.
|
reagovat
|


...i když budu v menšině tak můj nejoblíbenější Allen je Půlnoc v Paříži. Ten film je moje srdcovka. Je to i Hemingwayem a tou dobou. Literárně je moje oblíbená. Navíc každá moje nová holka byla testována na filmech Dobrý ročník a právě Půlnoc v Paříži.