Diskuze k článku Spider-Man: Daleko od domova: Recenze

reaguje na: okkac
723563
723463
4 0
reagují: okkac, do_Od

Omg, no.

Je mi uplne jasne ze je to komixarna, viem na aky druh filmu sa pozeram a mal by som sa bavit bez vela rozmyslania. Bohuzial, ako je dnes v mode, vcelku zaujimave a zabavne vystavane univerza  po case uplne stratia sudnost, vyseru sa na akekolvek vnutorne zakonitosti a navaznosti svojho sveta a ich aspon zakladnu logiku a aku-taku uveritelnost toho co sa v nich deje. To co tu akoze predvadza zaporak je neuveritelne i v tak neuveritelnom (a v prvom filme aj zabavnom) svete v akom spidey zije. Od odhalenia projekcii som takmer uplne stratil zaujem o cokolvek co sa dialo pretoze to bolo cele neskutocne neuveritelné a smiesne. Zrazu uz nic nedavalo ziadny zmysel. Navyse to strasne odosobnilo Mysteria a predstavilo technologiu bez dostatocneho pozadia k jej uveritelnosti. S tak dokonalymi projekciami, ktore navyse dokazu znicit Benatky a potom zatakovat Londín, a satelity s dronami wohoo, ktore nik nikdy nevidel, nevedel ze tam su, zdroje na toto vsetko kde beru ludia a to nik nekontroloval Starkove technologie po smrti, okuliare ktore su lepsie jak pomaly schopnosti komplet Avengers teamu .... ehh... co este nevymyslite, nech sa zasmejem? Uz je to cele tak fantasticke ze sa to pomaly paroduje. Napady mozno i dobre ale tak neuveritelne podane a predstavene. Zaverecna digiakcia ma aspon trochu zaujala svojou dynamikou ale proste som to nemohol brat vazne ani v ramci marvel univerza. Cely napad projekcii je stvarneny smiesne a absolutne  robiac aj z hrdinov debilov a ludi bez zakladnych zmyslovych organov.
723525
Je mi uplne jasne ze je to komixarna, viem na aky druh filmu sa pozeram a mal by som sa bavit bez vela rozmyslania. Bohuzial, ako je dnes v mode, vcelku zaujimave a zabavne vystavane univerza  po case uplne stratia sudnost, vyseru sa na akekolvek vnutorne zakonitosti a navaznosti svojho sveta a ich aspon zakladnu logiku a aku-taku uveritelnost toho co sa v nich deje. To co tu akoze predvadza zaporak je neuveritelne i v tak neuveritelnom (a v prvom filme aj zabavnom) svete v akom spidey zije. [spoiler]Od odhalenia projekcii som takmer uplne stratil zaujem o cokolvek co sa dialo pretoze to bolo cele neskutocne neuveritelné a smiesne. Zrazu uz nic nedavalo ziadny zmysel. Navyse to strasne odosobnilo Mysteria a predstavilo technologiu bez dostatocneho pozadia k jej uveritelnosti. S tak dokonalymi projekciami, ktore navyse dokazu znicit Benatky a potom zatakovat Londín, a satelity s dronami wohoo, ktore nik nikdy nevidel, nevedel ze tam su, zdroje na toto vsetko kde beru ludia a to nik nekontroloval Starkove technologie po smrti, okuliare ktore su lepsie jak pomaly schopnosti komplet Avengers teamu .... ehh... co este nevymyslite, nech sa zasmejem? Uz je to cele tak fantasticke ze sa to pomaly paroduje. Napady mozno i dobre ale tak neuveritelne podane a predstavene. Zaverecna digiakcia ma aspon trochu zaujala svojou dynamikou ale proste som to nemohol brat vazne ani v ramci marvel univerza. Cely napad projekcii je stvarneny smiesne a absolutne  robiac aj z hrdinov debilov a ludi bez zakladnych zmyslovych organov.[/spoiler]
Omg, no.
4 -5
reagují: Filous
Viděno včera. Těch 7/10 je akorát.

Jen k Mysterio a jedné scéně
V Praze, když Spiderman sedi na kraji střechy a Mysterio vylétne zespodu k okraji a pak se posadí vedle Spidermana. Co vím, tak veškeré jeho létání byla projekce a on byl někde na zemi. Tak mi nejde do hlavy, jak by tohle přesvědčivě provedl. Je to sice drobnost, ale totálně mi to kazí tu jeho aur trikového specialisty.
723463
Viděno včera. Těch 7/10 je akorát. Jen k Mysterio a jedné scéně [spoiler]V Praze, když Spiderman sedi na kraji střechy a Mysterio vylétne zespodu k okraji a pak se posadí vedle Spidermana. Co vím, tak veškeré jeho létání byla projekce a on byl někde na zemi. Tak mi nejde do hlavy, jak by tohle přesvědčivě provedl. Je to sice drobnost, ale totálně mi to kazí tu jeho aur trikového specialisty.[/spoiler]
6 0
reagují: Izanagi

7/10

Docela slusne natocena marvelovka se zaporakem, u ktereho musi clovek vypnout mozek, aby fungoval. Od predani bryli je to straslive mimo misu a mimo zakony marvelovek. Najednou nefunguje Spideyho smysl, na predchozi akce se museli projekce peclive pripravovat, najednou fungujou uplne jinak atd. Ale Holland i Zendaya jsou castingove vyhry a hlavne diky nim davam tohle hodnoceni. A diky odkazum na udalosti po Endgame.

Alita je o dve tridy lepsi a stale zustava letosnim topem a i Dark Phoenix je o tridu jinde. Koneckoncu se musim priznat, ze po dalsim shlednuti Endgame me zacali straslive srat ty nelogicnosti ve vyuziti schopnosti charakteru a Edgame uz taky radim az za Dark Phoenix, kde nic podobneho nebylo a vsechno fungovalo paradne. Veci jako ENDGAME spoilery Antman nezmensi dodavku a nedostane ji z centra boje a od Thanose, Thanos dostane zasah, zvedne se a jeste stihne dodavku znicit pred letici Marvel, po nadhernem Avengers assemble vyrazi vsichni do boje a nad bezicimi hrdiny leti stejnou rychlosti hrdinove v superoblecich atd. Tohle v Infinity war nebylo a Endgame to pri dalsich shlednutich straslive srazi dolu.

Nekteri lide nazvali Dark Phoenix zbytecnym filmem, jenze tam se uzavira cela jedna kapitola bez nelogicnosti, bez plochych mist a skvelou posledni pulhodinou. Nic podobneho ve Spidermanovi nenajdete.
723404
Docela slusne natocena marvelovka se zaporakem, u ktereho musi clovek vypnout mozek, aby fungoval. [spoiler]Od predani bryli je to straslive mimo misu a mimo zakony marvelovek. Najednou nefunguje Spideyho smysl, na predchozi akce se museli projekce peclive pripravovat, najednou fungujou uplne jinak atd.[/spoiler] Ale Holland i Zendaya jsou castingove vyhry a hlavne diky nim davam tohle hodnoceni. A diky odkazum na udalosti po Endgame. Alita je o dve tridy lepsi a stale zustava letosnim topem a i Dark Phoenix je o tridu jinde. Koneckoncu se musim priznat, ze po dalsim shlednuti Endgame me zacali straslive srat ty nelogicnosti ve vyuziti schopnosti charakteru a Edgame uz taky radim az za Dark Phoenix, kde nic podobneho nebylo a vsechno fungovalo paradne. Veci jako [i]ENDGAME spoilery[/i] [spoiler]Antman nezmensi dodavku a nedostane ji z centra boje a od Thanose, Thanos dostane zasah, zvedne se a jeste stihne dodavku znicit pred letici Marvel, po nadhernem Avengers assemble vyrazi vsichni do boje a nad bezicimi hrdiny leti stejnou rychlosti hrdinove v superoblecich atd. [/spoiler]Tohle v Infinity war nebylo a Endgame to pri dalsich shlednutich straslive srazi dolu. Nekteri lide nazvali Dark Phoenix zbytecnym filmem, jenze tam se uzavira cela jedna kapitola bez nelogicnosti, bez plochych mist a skvelou posledni pulhodinou. Nic podobneho ve Spidermanovi nenajdete.
7/10
2 -7
reaguje na: pepo
Ano:+
723393
Ano*:+*
723387
3 -4
reaguje na: pepo
Ne :+
723390
Ne *:+*
723387
3 -1
Povodna batmanovska seria8)
723387
Povodna batmanovska seria*8)*
5 -3
reagují: Gorecki, connor
reaguje na: Mr.FREAKE
Ano :+
723385
Ano *:+*
723382
3 0
reaguje na: AndyKaufman
Nolanovy trilógia:D:D
723382
Nolanovy trilógia*:D**:D*
723372
3 0
reagují: AndyKaufman
btw má nějaká komiksová série takhle dobře obsazované záporáky?
Keaton, Gylenhaal a dá se říct že i Tom Hardy.

Ne že by MCU nemělo kvalitní záporácké herce, ale na to, že je to defacto young adult komiksárna, tak tohle jsou áčkoví oscaroví herci všechno.
723372
btw má nějaká komiksová série takhle dobře obsazované záporáky?  Keaton, Gylenhaal a dá se říct že i Tom Hardy.  Ne že by MCU nemělo kvalitní záporácké herce, ale na to, že je to defacto young adult komiksárna, tak tohle jsou áčkoví oscaroví herci všechno.
0 0
reagují: Mr.FREAKE
Budu upřímný. Předchozí díl se mi líbíl o něco víc. Asi hlavně díky tomu, že záporák Michaela Keatona na mě udělal výrazně lepší dojem než Mystério Jakea Gyllenhaala. Akce sice nebyla špatná, ale destrukce Prahy mohla přece jen být větší. Jen toho CGI bylo možná až moc. Nejvíce mě ale překvapivě bavila romantická linka mezi Peterem a MJ. Těm dvěma to spolu celkem sluší a na Zendaya jsem si už zvykl i přesto, že její MJ nevnímám jako tu originální.  Humor byl v pohodě a obě potitulkové scény patří k těm nejlepším. Jedná se prostě jen o nenáročnou oddechovou zábavu, která neurazí ale ani nenadchne a to někdy ke štěstí stačí. ;)
Moje hodnocení: 7/10
723370
Budu upřímný. Předchozí díl se mi líbíl o něco víc. Asi hlavně díky tomu, že záporák Michaela Keatona na mě udělal výrazně lepší dojem než Mystério Jakea Gyllenhaala. Akce sice nebyla špatná, ale destrukce Prahy mohla přece jen být větší. Jen toho CGI bylo možná až moc. Nejvíce mě ale překvapivě bavila romantická linka mezi Peterem a MJ. Těm dvěma to spolu celkem sluší a na Zendaya jsem si už zvykl i přesto, že její MJ nevnímám jako tu originální.  Humor byl v pohodě a obě potitulkové scény patří k těm nejlepším. Jedná se prostě jen o nenáročnou oddechovou zábavu, která neurazí ale ani nenadchne a to někdy ke štěstí stačí. *;)* Moje hodnocení: 7/10
3 0
Spoiler k 1. potitulkové scéně: Co když se JJJ přenesl z jiné dimenze? Respektive by stále fungovala Raimiho trilogie?
723274
Spoiler k 1. potitulkové scéně: [spoiler]Co když se JJJ přenesl[/spoiler][spoiler] z jiné dimenze? Respektive by stále fungovala Raimiho trilogie?[/spoiler]
0 -1
Hezkých 7/10.. za mě příjemný překvapení.. potitulkovky jsem valil oči totálně :D a Zendayu regulérně miluju.8)
723246
Hezkých 7/10.. za mě příjemný překvapení.. potitulkovky jsem valil oči totálně *:D* a Zendayu regulérně miluju.*8)*
2 -1
reaguje na: Mr.FREAKE

7/10

a to minimálně teda - je to klasická solidní standartní Marvelovka se všemi pozitivy i negativy, co k tomu patří, a ta vždy musí dostat alespoň 7/10, nevím co je to tady za nové móresy s 6-kama, to jen dráždíte ty "Marvel nám upadá" blázny :D (Mr. Freake +1)
723176
7/10
723034
4 0
reaguje na: hroubek
podpisujem
723167
podpisujem
723153
1 0
Nakonec budu patřit k té druhé skupině, kterým se film víceméně líbil, ale o naprosté spokojenosti nemůže být řeč. Potěšilo mě, že jsem se nestačil nudit. Ve filmu se pořádně něco děje a každou chvíli se mění lokace a přichází nějaká akční scéna nebo slušná dialogová výměna. Velmi příjemně mě překvapila akce, jenž v průběhu filmu roste a vyvíjí se dějem(Berlín a následně Londýn). Romantická linka s MJ(stále mě vadí jí takhle říkat) je dobrá, zbytek spolužáků a učitelů už tolik ne. Kupodivu mě dost sedl Mysterio a to jakým způsobem je ve filmu zobrazen je rozhodně ten lepší způsob. Bohužel je ke konci jeho charakter dost zjednodušen. Nový Spidey je fajn komiksovka, která pobaví a dostaneme od ní přesně to co chceme. 7,5/10

PS: Obě potitulkové scény jsou dobré. U první jsem si říkal, že bude trochu jinak provedená, a že hlavní hvězda bude vypadat jako v minulosti. U té druhé se nabízí jakým směrem se bude vyvíjet další směr kosmických cest a příběhů.

PPS: Bohužel jsem to viděl s dabingem. S titulky by to bylo lepší.
723153
Nakonec budu patřit k té druhé skupině, kterým se film víceméně líbil, ale o naprosté spokojenosti nemůže být řeč. Potěšilo mě, že jsem se nestačil nudit. Ve filmu se pořádně něco děje a každou chvíli se mění lokace a přichází nějaká akční scéna nebo slušná dialogová výměna. Velmi příjemně mě překvapila akce, jenž v průběhu filmu roste a vyvíjí se dějem(Berlín a následně Londýn). Romantická linka s MJ(stále mě vadí jí takhle říkat) je dobrá, zbytek spolužáků a učitelů už tolik ne. Kupodivu mě dost sedl Mysterio a to jakým způsobem je ve filmu zobrazen je rozhodně ten lepší způsob. Bohužel je ke konci jeho charakter dost zjednodušen. Nový Spidey je fajn komiksovka, která pobaví a dostaneme od ní přesně to co chceme. 7,5/10 PS: Obě potitulkové scény jsou dobré. U první jsem si říkal, že bude trochu jinak provedená, a že hlavní hvězda bude vypadat jako v minulosti. U té druhé se nabízí jakým směrem se bude vyvíjet další směr kosmických cest a příběhů. PPS: Bohužel jsem to viděl s dabingem. S titulky by to bylo lepší.
8 -1
reagují: Mr.FREAKE
Ako ma neoslovila zpočiatku jednotka (ktorú som nedávno pozrel a celkom docenil o nejaký ten bod) tak dvojna mi prišla o level vyšie. Až na záverečný fight, ktorý je podla mňa zatienený predchádzajúcim súbojom. Stredoškolská atmoška z toho dýcha viac ako v jednotke.. a Zendaya... Zlaté to dievča aj keď som mal mierne problém, kvôli jej aktuálnemu seriálu Eufória, že je zfetovaná :D
Za mňa prekvapivých 8/10
723034
Ako ma neoslovila zpočiatku jednotka (ktorú som nedávno pozrel a celkom docenil o nejaký ten bod) tak dvojna mi prišla o level vyšie. Až na záverečný fight, ktorý je podla mňa zatienený predchádzajúcim súbojom. Stredoškolská atmoška z toho dýcha viac ako v jednotke.. a Zendaya... Zlaté to dievča aj keď som mal mierne problém, kvôli jej aktuálnemu seriálu Eufória, že je zfetovaná *:D* Za mňa prekvapivých 8/10
7 -1
reagují: shv
Hm... je zajímavé, že mezititulková scéna se mírně lišila v americké verzi od té mezinárodní (i naší), která byla tvrdší. :o To dřív Marvel, resp. Sony neudělali, ne?