Diskuze k článku John Wick 3: Recenze

Tak jsem si na to konečně našel čas a také jsem nijak odvázaný nebyl. Vypadá to, že kvůli množství akce neměli dost času to vše dobře nacvičit a načasovat, takže je až příliš často vidět, že co herec dělá není reakce na pohyb soupeře, ale předpřipravená akce a v soubojích na tělo se všichni rozmachují, jako by chtěli obejmout celý svět. Z bůhvíjakého důvodu se většina zabijáků snaží Johna zabít nožem i když mají za pasem pistoli (a s tlumičem se už kdovíproč nikdo neobtěžuje) a když si náhodou získají taktickou výhodu, tak jsou zoufale neschopní ji využít (bylo až nepříjemné, když Johna nabrala dvě auta, ale trvalo dalších 20 vteřin, než se osazenstvo auta rozhodlo vozidla opustit). Akce je hodně, ale kvantita překonala kvalitu a tupost nepřátel přebila zábavnost. Takhle znovu už ne. 6/10
881386
0 0
Tak jsem se k tomu taky dostal a bohužel nic moc. 6/10 maximálně. Bohužel jako u Raidu 2 (a všech podobných filmů)čim víc peněz a protivníků tim víc je vidět jak jsou ty souboje nahraný a jak ve skupinových bitkách protivníci jen čekaj, aby mohli nabíhat tak nějak postupně a ne všichni naráz páč pak by logicky hlavní hrdina neměl ani minimální šanci. Ne nadarmo se říká, že méně je někdy více a zrovna tady to fakt sedí jak prdel na hrnec. Co se týče mytologie tak super, ale ústřední děj filmu naprosto o ničem, Wick se táhne přes půl světa, aby našel hlavního šéfa udělá mu tam srdceryvnou scénu s div ne slzavým údolím, slíbí mu věrnost usekne si prst a za 5 minut na to zase všechno hodí bobek? WTF?    Jako když si to vezmete tak je Wick ten absolutně nejmíň spolehlivej zabiják jakej když žil (ve druhym díle zase odmítal splnit ten závazek ktý pečeti) a člověk tak nějak nechápe kde vzal tu božskou reputaci. Je to škoda béčka mam moc rád, ale tohle bohužel vůbec neví co to vlastně chce bejt. Navíc jsou souboje hrozně toporný (neříkám, že bez nápadů těch je tam přehršel a skvělejch, ale to provedení hrozně kulhá na všechny 4) a dlouhý (bitka v "Casablance" byla fakt hrozná) a celej film se bohužel utopil v rozpočtu a v pravidle čim vyšší díl tim víc všeho.  Snad si John ve 4 zase napraví reputaci a nepojede na stávající vlně.
728664
Tak jsem se k tomu taky dostal a bohužel nic moc. 6/10 maximálně. Bohužel jako u Raidu 2 (a všech podobných filmů)čim víc peněz a protivníků tim víc je vidět jak jsou ty souboje nahraný a jak ve skupinových bitkách protivníci jen čekaj, aby mohli nabíhat tak nějak postupně a ne všichni naráz páč pak by logicky hlavní hrdina neměl ani minimální šanci. Ne nadarmo se říká, že méně je někdy více a zrovna tady to fakt sedí jak prdel na hrnec. Co se týče mytologie tak super, ale ústřední děj filmu naprosto o ničem, [spoiler]Wick se táhne přes půl světa, aby našel hlavního šéfa udělá mu tam srdceryvnou scénu s div ne slzavým údolím, slíbí mu věrnost usekne si prst a za 5 minut na to zase všechno hodí bobek? WTF?    Jako když si to vezmete tak je Wick ten absolutně nejmíň spolehlivej zabiják jakej když žil (ve druhym díle zase odmítal splnit ten závazek ktý pečeti) a člověk tak nějak nechápe kde vzal tu božskou reputaci.[/spoiler] Je to škoda béčka mam moc rád, ale tohle bohužel vůbec neví co to vlastně chce bejt. Navíc jsou souboje hrozně toporný (neříkám, že bez nápadů těch je tam přehršel a skvělejch, ale to provedení hrozně kulhá na všechny 4) a dlouhý (bitka v "Casablance" byla fakt hrozná) a celej film se bohužel utopil v rozpočtu a v pravidle čim vyšší díl tim víc všeho.  Snad si John ve 4 zase napraví reputaci a nepojede na stávající vlně.
3 -1

Béčkový film

Předem než jsem se snažil něco vymyslet, tak to řeknu rovnou. Pro mne těžce béčkový film jen s lepším hereckým obsazením, ale lidi ten režisér musí být pěkný pako. Kdo má zkušenosti a ví jak fungují zbraně, tak ví , že neprůstřelné kombinézy největší blbost co jsem kdy viděl a ty nože v těle a lidi vstávají to už opravdu hraničí s béčkovými filmy a spíš už se jimi stává. V kině jsem se fakt jen smál té ubohosti a nereálnosti. Sbohem Johne Wicku za tebe už fakt peníze neutratím!!!
720546
Béčkový film
2 -3

Si vis pacem, para bellum

Nesmrtelný John Wick předvádí efektivní (a efektní) využití zbraní, koní, psů, Halle Berry a koženého pásku v boji. Jedničku jsem v kině nezaznamenala, dvojku propásla, ale trojku jsem si ujít nenechala. Jen doufám, že čtyřka to někam posune, protože teď jsme vlastně tam, kde jsme v Parabellu začali. Dvojka stále vede. 70%
720448
Si vis pacem, para bellum
1 0
Chyběla ještě někomu Ruby Rose? :D
719529
Chyběla ještě někomu Ruby Rose? *:D*
0 0

7,5/10

v podstate suhlasim s recenziou do bodky az na to, ze ma to tak neodpalilo..ale stale top zabava s dokonalymi akcnymi scenami, zaujimavym svetom z kt mam pocit, ze kazdy vo svete je najomny vrah :D
Morpheus je top!!
719207
v podstate suhlasim s recenziou do bodky az na to, ze ma to tak neodpalilo..ale stale top zabava s dokonalymi akcnymi scenami, zaujimavym svetom z kt mam pocit, ze kazdy vo svete je najomny vrah :D Morpheus je top!!
7,5/10
1 0
Já v podstatě podepisuji vše co se tu chválí, moc mne jako fandu akčního béčka potěšil Dacascos. Celkově prakticky všechny vedlejší postavy lahůdkově zahrané.

Co jde totálně mimo mne je postava arbitra, ta herečka je totálně nezajímavá a prkená. Už je to kolikáté dílo kam jí cpou jako genderově neutrální figuru, což je samo o sobě případ pro Chocholouška.

Jak moc super mohla být v její roli třeba Helen Mirren nebo někdo s charismatem a hereckými schopnostmi.
718788
Já v podstatě podepisuji vše co se tu chválí, moc mne jako fandu akčního béčka potěšil Dacascos. Celkově prakticky všechny vedlejší postavy lahůdkově zahrané.  Co jde totálně mimo mne je postava arbitra, ta herečka je totálně nezajímavá a prkená. Už je to kolikáté dílo kam jí cpou jako genderově neutrální figuru, což je samo o sobě případ pro Chocholouška.  Jak moc super mohla být v její roli třeba Helen Mirren nebo někdo s charismatem a hereckými schopnostmi.
3 0

7/10

Lahůdkové akční scény. Obrovská spousta nápadů v bitkách a přestřelkách. Luxusní využití prostředí v boji (které je voleno tak, aby se dalo cool využít). Všechno je krásné přehledné. Humor, který není na sílu a k filmu dost sedne. Využití psů v boji! A nejvíc cool člověk na na planetě zemi Keanu Reeves!:+:+:+
Na 10/10 to má ale několik vad, které mi dost vadili. Stopáž. Fakt by se dalo krátit, alespoň o 15-20 minut. Třeba akční scéna s Halle Berry nebo samotné finále (část finále). Budování mytologie mi nevadilo, ale klidně bych se bez toho obešel. Vedlejší postavy mě vůbec nebavili. Nezajímaly mě a až na Dacascose byli dost nevyužité. Hlavně Ian McShane. :(
Největší výtku házím do spoileru: Vzhledem k finální scéně byl vlastně celý film úplně zbytečný. Děj se nikam neposunul.Umřelo sice desítky pěšáků, ale hlavní postavy univerza zůstávají na svých pozicích. V podstatě se situace vrátila na začátek tohoto dílu. A hlavně se bojím zbytečného natahování u čtverky. Ten pocit, že jsme vlastně v kině viděl jen příbehovou vatu, mě štve nejvíc.
718780
Lahůdkové akční scény. Obrovská spousta nápadů v bitkách a přestřelkách. Luxusní využití prostředí v boji (které je voleno tak, aby se dalo cool využít). Všechno je krásné přehledné. Humor, který není na sílu a k filmu dost sedne. Využití psů v boji! A nejvíc cool člověk na na planetě zemi Keanu Reeves!*:+**:+**:+* Na 10/10 to má ale několik vad, které mi dost vadili. Stopáž. Fakt by se dalo krátit, alespoň o 15-20 minut. Třeba akční scéna s Halle Berry nebo samotné finále (část finále). Budování mytologie mi nevadilo, ale klidně bych se bez toho obešel. Vedlejší postavy mě vůbec nebavili. Nezajímaly mě a až na Dacascose byli dost nevyužité. Hlavně Ian McShane. *:(* Největší výtku házím do spoileru: [spoiler]Vzhledem k finální scéně byl vlastně celý film úplně zbytečný. Děj se nikam neposunul.Umřelo sice desítky pěšáků, ale hlavní postavy univerza zůstávají na svých pozicích. V podstatě se situace vrátila na začátek tohoto dílu. A hlavně se bojím zbytečného natahování u čtverky. Ten pocit, že jsme vlastně v kině viděl jen příbehovou vatu, mě štve nejvíc.[/spoiler]
7/10
5 0
A je to lahoda.
Tak kouzelné spojení nekompromisní a dost brutální akce s hromadou humoru a nadsázky jsem už dlouho neviděl. Velmi cynické, a velmi velmi zábavné. Ty přes dvě hodiny utečou jak voda, a klidně bych si dal hned nášup.

Čeho by mohlo být i míň, je opět komplikování lore - už to není tak otravné jako ve dvojce, ale i tak by přímočařejší děj a prostředí filmu jen prospělo. Zajímavější než děj hlavní pak tedy trochu jsou ty vedlejší minipříběhy různých postav, speciálně plešatý Mark Dacascos si scénou na gauči pro sebe ukradl půlku filmu, a gentlemanský souboj s jeho Indonéskými nohsledy tomu zdatně sekunduje. Ale pak taky muzeum zbraní, taky honičky s motorkami, a marocká Essauira (kterou tu vydávají za Cassablancu), a hotel, a taky... ehm, no každá druhá scéna :)

Menší výtka k akci je že se prvky v ní občas až moc opakují, kratší a koncentrovanější scény by byly ku prospěchu věci.

Větší výtka k akci - a věc která vypovídá o tom že Stahelski s Leitchem prostě jsou v prvé řadě kaskadéři a jako režiséři přecejen pořád koukají na tu Asii trochu z dálky - je že kamera je tu zoufale statická. A to "zoufale" ve smyslu "chybějící třešnička na špičkovém dortu". Je super že nestříhají, aby ukázali tu vymazlenou a pracně nacvičenou choreografii, ale ani ji nepodpoří fluidnějším pohybem kamery která by přidala na dynamice boje, ani nějakými hrátkami s vnímáním záběru, přechod na detail, či slow-mo, které by to celé posunulo na ještě vyšší level. Snad příště.
hodně silných 8/10 a instantně jeden z nejoblíbenějších filmů roku
718769
A je to lahoda.  Tak kouzelné spojení nekompromisní a dost brutální akce s hromadou humoru a nadsázky jsem už dlouho neviděl. Velmi cynické, a velmi velmi zábavné. Ty přes dvě hodiny utečou jak voda, a klidně bych si dal hned nášup. Čeho by mohlo být i míň, je opět komplikování lore - už to není tak otravné jako ve dvojce, ale i tak by přímočařejší děj a prostředí filmu jen prospělo. Zajímavější než děj hlavní pak tedy trochu jsou ty vedlejší minipříběhy různých postav, speciálně plešatý Mark Dacascos si scénou na gauči pro sebe ukradl půlku filmu, a gentlemanský souboj s jeho Indonéskými nohsledy tomu zdatně sekunduje. Ale pak taky muzeum zbraní, taky honičky s motorkami, a marocká Essauira (kterou tu vydávají za Cassablancu), a hotel, a taky... ehm, no každá druhá scéna :) Menší výtka k akci je že se prvky v ní občas až moc opakují, kratší a koncentrovanější scény by byly ku prospěchu věci. Větší výtka k akci - a věc která vypovídá o tom že Stahelski s Leitchem prostě jsou v prvé řadě kaskadéři a jako režiséři přecejen pořád koukají na tu Asii trochu z dálky - je že kamera je tu zoufale statická. A to "zoufale" ve smyslu "chybějící třešnička na špičkovém dortu". Je super že nestříhají, aby ukázali tu vymazlenou a pracně nacvičenou choreografii, ale ani ji nepodpoří fluidnějším pohybem kamery která by přidala na dynamice boje, ani nějakými hrátkami s vnímáním záběru, přechod na detail, či slow-mo, které by to celé posunulo na ještě vyšší level. Snad příště. hodně silných 8/10 a instantně jeden z nejoblíbenějších filmů roku
1 0
reaguje na: AndyKaufman
Měl jsi jít až v noci jako já - po půl jedenácté ve Slováči, a kino jsme mělo poloprázdné a byl klid.
718768
718760
1 0
Film byl super, ale po dnešní levné neděli bych si přál aby lístky do kina staly tak 2 tisíce. Tolik zvěře jsem v kině ještě nezažil a to chodim často na animaky pomalu dopoledne.
718760
6 0
reagují: HAL

9/10

Tak absolvováno o levné neděli a fakt pecka. Pro mě překvapení, jelikož dvojka mě tolik nechytla..:):+
718759
Tak absolvováno o levné neděli a fakt pecka. Pro mě překvapení, jelikož dvojka mě tolik nechytla..*:)**:+*
9/10
1 -1
reaguje na: hroubek
Nejsi, taky jsem si to myslel.
718717
Nejsi, taky jsem si to myslel.
718695
1 0
Měl jsem hodně velké očekávání, a film je skoro všechny splnil. Tempo filmu je opravdu zběsilé, a to co film předvede v úvodní půl hodině je neskutečné. Ta akce je skvělá(knihovna, obchod se zbraněmi, stáje), zábavná a hlavně to krásně graduje s koncem dvojky. S příchodem do Maroka se tempo malinko rozmělní a ta akční scéna která pak přijde mě bavila, ale byla zbytečně dlouhá. Pak přijde scenáristický kolotoč a velkolepé půlhodinové finále, jenž je dost efektivní a překvapující(souboje, zbraně). Trošku mě nebavil ten "world building", kterého tam na mě bylo trochu moc. Hodně frakcí co se navzájem respektují, podporují, slouží a pak se podráží, a do toho tam chodí jedna ženská a vydá rozkazy a všichni poslouchají a nikoho nenapadne jí zabít nebo unést či, tak něco. To jsou takové maličkosti, které mě ten zážitek z kina trochu kazili. Dvojka mě bavila více, jednička je taková ucelenější, a trojka je nejpropracovanější co se týče světa. Zatím mezi 8-8,5/10.

PS: Jsem jediný, kdo si myslel, že tohle je zakončení trilogie??
718695
Měl jsem hodně velké očekávání, a film je skoro všechny splnil. Tempo filmu je opravdu zběsilé, a to co film předvede v úvodní půl hodině je neskutečné. Ta akce je skvělá(knihovna, obchod se zbraněmi, stáje), zábavná a hlavně to krásně graduje s koncem dvojky. S příchodem do Maroka se tempo malinko rozmělní a ta akční scéna která pak přijde mě bavila, ale byla zbytečně dlouhá. Pak přijde scenáristický kolotoč a velkolepé půlhodinové finále, jenž je dost efektivní a překvapující(souboje, zbraně). Trošku mě nebavil ten "world building", kterého tam na mě bylo trochu moc. Hodně frakcí co se navzájem respektují, podporují, slouží a pak se podráží, a do toho tam chodí jedna ženská a vydá rozkazy a všichni poslouchají a nikoho nenapadne jí zabít nebo unést či, tak něco. To jsou takové maličkosti, které mě ten zážitek z kina trochu kazili. Dvojka mě bavila více, jednička je taková ucelenější, a trojka je nejpropracovanější co se týče světa. Zatím mezi 8-8,5/10. PS: Jsem jediný, kdo si myslel, že tohle je zakončení trilogie??
1 0
reagují: pavelrehor
Já už jsem asi nemocnej, ale předem se bojím, že úspěch přinese mraky divných pokračování a spinoffů, o seriálu vím...
718668
2 -1
reaguje na: Cowboy
Tak Wick si může připsat další obdivuhodný zářez. Podařilo se mu sejmout Avengers!
718665
718662
1 0

Box office

Tak tady se budou dít velké věci neb páteční otvírák je 22,7 mega! Openingový víkend dvojky byl 30 mega a trojka půjde nad 50, tak to je ranec!
718662
Box office
3 0
reagují: Joker_George
Vyšší rozpočet uškodil Wickovi. Nič viac, nič menej.
718634
1 -1

7/10

Akce super, rozmanitější a nápaditější jak ve dvojce, Halle Berry by měla dostat minimálně spin-off a zbytek vedlejších postav v čele s McShanem opět super, ale ty vole, co to jako mělo být na konci?

Takovýhle plácání se v kruhu (btw. finální bitka už mě taky úplně neoslňovala) mi přijde teda dost zbytečný, hlavně teda když mu znovu přistrčí motiv pomsty. Velký WTF a lehce zkaženej dojem, no.

Kvůli tomu mám dvojku furt na prvním místě (9/10), tohle a jedničku bych dal vedle sebe.
718630
Akce super, rozmanitější a nápaditější jak ve dvojce, Halle Berry by měla dostat minimálně spin-off a zbytek vedlejších postav v čele s McShanem opět super, ale ty vole, co to jako mělo být na konci? [spoiler]Takovýhle plácání se v kruhu (btw. finální bitka už mě taky úplně neoslňovala) mi přijde teda dost zbytečný, hlavně teda když mu znovu přistrčí motiv pomsty. Velký WTF a lehce zkaženej dojem, no. [/spoiler]Kvůli tomu mám dvojku furt na prvním místě (9/10), tohle a jedničku bych dal vedle sebe.
7/10
4 -3
reaguje na: Shadak