Diskuze k článku Predátor: Evoluce: Recenze

příspěvky 21 - 40 Napsat příspěvek
reaguje na: pepo
Ty budeš asi akýsi miestny filmový masochista :)
Alien: Covenant si dal s pochvalou 7/10, nad týmto brakom taktiež onanuješ s hodnotením 7/10. Skutočne by som rád vyskúšal tvoj matroš - adresu zašlem obratom v správe! :+
696314
Ty budeš asi akýsi miestny filmový masochista :) Alien: Covenant si dal s pochvalou 7/10, nad týmto brakom taktiež onanuješ s hodnotením 7/10. Skutočne by som rád vyskúšal tvoj matroš - adresu zašlem obratom v správe! *:+*
696305
4 0
Po týždni cinematiku to pôsobilo ako balzam na dušu :) Shane Black si zohnal stroj času a priniesol drsnú spielbergovku ako z 80. rokov. Až to pôsobí nepatrične. Všetko, čo sa napísalo je pravda. Je to ultrablbé, vôbec to nie je napínavé a posledný akt sucks (a epilóg to už úplne zabil.) Ale mňa to neskutočne bavilo. Šialené tempo, Silvestriho motívy, cool momenty kopa hlášok,partička magorov mi prišla sympatická a Predátor to reže ostošesť. Otázkou je, či sa séria mala uberať týmto smerom. Asi nie. Ale vážne s niekto myslí, že dredatého mimozemského lovca trofejí sa v tejto dobe bude niekto báť? Za mňa je posun k akčnej komédii správny smer. Akurát Black nepekne zišiel z cesty. Keby sa to nevolalo Predátor a behalo tam nejaké iné monštrum, tak som možno aj nadšený. 7/10
696305
6 -2
První dvě třetiny jsou docela zábavná fanfiction na téma Predátor, které se minimálně nedá upřít, že místy pobaví. U poslední třetiny se nemohu zbavit dojmu, že FOX propustil celý filmařský štáb a natočený materiál předal na dokončení borcům z Asylum zodpovědným za Sharknada a Hady v letadle a podobné Opus Magnum. A to jak po vizuální stránce finální steče, tak po motivaci obou přítomných Predátorů a až zoufale neuvěřitelně debilní závěr. Jen kvůli první části filmu nejde hodnocení do "Naprostý odpad" a zůstanu u směs(š)ného odpadu.

Pro ty, co film neviděli, doporučuji mít v krvi trochu toho alkoholu. Zmírní to bolest.

Co pobavilo nejvíc (ale ne v dobrém slova smyslu):
Lobotomizovaný Predátor-pes, Predátoři chtějící se vylepšit Aspergrem a megabrnění, které naprosto popírá myšlenku toho, proč  se vlastně Predátor přiletěl v první řadě.
696245
První dvě třetiny jsou docela zábavná fanfiction na téma Predátor, které se minimálně nedá upřít, že místy pobaví. U poslední třetiny se nemohu zbavit dojmu, že FOX propustil celý filmařský štáb a natočený materiál předal na dokončení borcům z Asylum zodpovědným za Sharknada a Hady v letadle a podobné Opus Magnum. A to jak po vizuální stránce finální steče, tak po motivaci obou přítomných Predátorů a až zoufale neuvěřitelně debilní závěr. Jen kvůli první části filmu nejde hodnocení do "Naprostý odpad" a zůstanu u směs(š)ného odpadu. Pro ty, co film neviděli, doporučuji mít v krvi trochu toho alkoholu. Zmírní to bolest. Co pobavilo nejvíc (ale ne v dobrém slova smyslu): [spoiler]Lobotomizovaný Predátor-pes, Predátoři chtějící se vylepšit Aspergrem a megabrnění, které naprosto popírá myšlenku toho, proč  se vlastně Predátor přiletěl v první řadě.[/spoiler]
1 0
Já byl strašně spokojen. Bavil jsem se celou dobu a hned bych chtěl pokračování. 9/10*

Nechápu co se vám na závěru nelíbí. Mě se právě moc líbí a ten oblek bych chtěl hned vidět v akci. 8)
696231
Já byl strašně spokojen. Bavil jsem se celou dobu a hned bych chtěl pokračování. 9/10* Nechápu co se vám na závěru nelíbí. Mě se právě moc líbí a ten oblek bych chtěl hned vidět v akci. *8)*
2 -2
Škoda, ja se těšil na Thomase Janea a že by mohl mít opět faj roli a ono nic
696151
1 0
dnes videne....velke sklamanie,shane zabil predatora.....film plny wtf momentov(predator dog s granatom v hube,thomas jane,zaverecna scena,atd atd.):-:-
696149
dnes videne....velke sklamanie,shane zabil predatora.....film plny wtf momentov(predator dog s granatom v hube,thomas jane,zaverecna scena,atd atd.)*:-**:-*
2 0
Čekal jsem spoustu věcí, ale tohle rozhodně ne. Je to hodně špatné. Fakt jsem se místy musel nahlas smát, abych překonal chuť nadávat, co všechno Black s Predátorem vymyslel. Obrovské zklamání. 4/10
696147
1 0

7/10

S kamošmi a manželkou v kine, vydarená paródia na predátora. Bavil som sa dosť, kult z toho nebude
696112
7/10
3 0

zmatených 5/10

Tento film není nedopečený. Tento film je upečený zhruba podle původního receptu Shanea Blacka, přičemž výsledek se sice může částečně lišit od počátečního konceptu (viz dotáčky a stříhání), ale v součtu to bude zhruba odpovídat. Proto mě ten film strašně mate a pořád ještě nevím, jak moc se mi líbil nebo nelíbil. Začíná to jako Predátor, ale končí to jako tuctová marvelovka. Jsou tam zajímavé nápady, ale i naprosté kokotiny. Je to střelená buddy movie, ale některé postavy vůbec nefungují. Je to eRko se slušným gorefestem, ale přitom je to film pro dvanáctileté kluky. Věřím, že Black to takto natočit chtěl, ale nevím, pro koho to točil.

Problém je asi v tom, že se to jmenuje Predátor, kterého mají fanoušci tak nějak zaškatulkovaného a když dostanou něco jiného, tak se jim to nelíbí. Ono to bude asi platit i o Terminátorovi a Alienovi - fanoušci nechtějí, aby se s jejich oblíbenými postavami dělaly nějaké pokusy a obyčejného diváka to vůbec nezajímá, protože pro něj to jsou nějaké vykopávky z 80. let. Žijeme v době, kdy kinům vládnou marvelovky (vtipné, odlehčené omalovánky) a snažit se do této košile napasovat Predátora prostě nemůže dost dobře fungovat. Resp. může, ale ne v podobě, v jaké Predátora známe.

Záleží na každém, jak moc velké znesvěcení vesmírného lovce to pro něj znamená. Zmatených 5/10
696072
Tento film není nedopečený. Tento film je upečený zhruba podle původního receptu Shanea Blacka, přičemž výsledek se sice může částečně lišit od počátečního konceptu (viz dotáčky a stříhání), ale v součtu to bude zhruba odpovídat. Proto mě ten film strašně mate a pořád ještě nevím, jak moc se mi líbil nebo nelíbil. Začíná to jako Predátor, ale končí to jako tuctová marvelovka. Jsou tam zajímavé nápady, ale i naprosté kokotiny. Je to střelená buddy movie, ale některé postavy vůbec nefungují. Je to eRko se slušným gorefestem, ale přitom je to film pro dvanáctileté kluky. Věřím, že Black to takto natočit chtěl, ale nevím, pro koho to točil. Problém je asi v tom, že se to jmenuje Predátor, kterého mají fanoušci tak nějak zaškatulkovaného a když dostanou něco jiného, tak se jim to nelíbí. Ono to bude asi platit i o Terminátorovi a Alienovi - fanoušci nechtějí, aby se s jejich oblíbenými postavami dělaly nějaké pokusy a obyčejného diváka to vůbec nezajímá, protože pro něj to jsou nějaké vykopávky z 80. let. Žijeme v době, kdy kinům vládnou marvelovky (vtipné, odlehčené omalovánky) a snažit se do této košile napasovat Predátora prostě nemůže dost dobře fungovat. Resp. může, ale ne v podobě, v jaké Predátora známe. Záleží na každém, jak moc velké znesvěcení vesmírného lovce to pro něj znamená. Zmatených 5/10
zmatených 5/10
2 -1
link asi tak, no co uz ?)
696071
[url=https://s8.postimg.cc/9w4heycud/image.jpg]https://s8.postimg.cc/9w4heycud/image.jpg[/url] asi tak, no co uz *?)*
1 0
reaguje na: Gorecki
s timhle filmem se ztratil duvod, proc tocit dalsi dil Policejni akademie... :D
696068
s timhle filmem se ztratil duvod, proc tocit dalsi dil Policejni akademie... *:D*
696060
2 0
reaguje na: vZeč
Velky dik za tento koment, lebo si mi usetril kopu casu.
Podpisujem do puntiku, aj s tvojimi vyhradami.

Isiel som na to po vsetkych nastvanych a znechutenych reakciach s minimalnymi ocakavaniami a bol som rad, ze za to aspon neplatim.

Okamzite som pristupil na Blackovu hru a zral som mu vsetko. Od hercov, cez mrte originalnych napadov, vtipnych hlasok (asi to bolo tym pivom a dobrou partiou:) az po Whoopi Goldberg.
Iste, dalo sa to urobit uplne inak, ale ten film presne vedel, cim chce byt a ten gulas je zamerny, mnozstvo scen umyselne skratkovitych a nedotiahnutych, s klise pracuje tak, ze vzapati sam seba za ne zhodi a prekvapivo to na mna cele fungovalo.

Objektivne je to Beckova sracka, ale naposledy som sa takto dobre zabavil v kine uz ani nepamatam. 7/10
696060
Velky dik za tento koment, lebo si mi usetril kopu casu. Podpisujem do puntiku, aj s tvojimi vyhradami. Isiel som na to po vsetkych nastvanych a znechutenych reakciach s minimalnymi ocakavaniami a bol som rad, ze za to aspon neplatim. Okamzite som pristupil na Blackovu hru a zral som mu vsetko. Od hercov, cez mrte originalnych napadov, vtipnych hlasok (asi to bolo tym pivom a dobrou partiou:) az po [spoiler]Whoopi Goldberg[/spoiler]. Iste, dalo sa to urobit uplne inak, ale ten film presne vedel, cim chce byt a ten gulas je zamerny, mnozstvo scen umyselne skratkovitych a nedotiahnutych, s klise pracuje tak, ze vzapati sam seba za ne zhodi a prekvapivo to na mna cele fungovalo. Objektivne je to Beckova sracka, ale naposledy som sa takto dobre zabavil v kine uz ani nepamatam. 7/10
696048
3 -3
reagují: Sony

Pardon za dlouhý komentář

Ten film je bizár jako kráva. Všechno je tam naházený absolutně bez nějakého řádu. Scény se střídaj bez nějaké nitky nebo návaznosti, prostě to tam Black pere. Ten film je debilní a hodně věcí v něm nefunguje, ale!!!! :D

Upřímně... já mám fakt rád původního Predátora. Jsem 92. ročník, ale Predátora jsem viděl tak už v šesti letech a sic mírně zklamán, že neměl vizáž ještěra, což jsem si po reklamách na nově myslel, tak se mi to líbilo a časem jsem to začal považovat za obrovský kult a skoro dokonalý dílo, viděno nesčetněkrát.

No a já už nikdy nechci, aby natočili "něco jako jedničku". To přece nejde. Udělal to Antal a sice to šlo, ale nepřineslo to vůbec nic. O jakým tajemnu tu po pěti filmech s predátorama mluvíte? :D Když dneska kouknu na jedničku, tak sorry, ale po odhalení karet je Predátor naprostej nemotornej looser, kterej tam fackuje Arnieho a pak ho sejme kláda :D ve dvojce Predátor srandovně padá na utrženým okapu :) nechci už další pomalý odhalování Predátora, na to už je pozdě

No chci říct, že jsem k novýmu filmu nepřistupoval s nějakou posvátnou úctou a když teda vyšel třeba poslední hip hopový trailer a tak nějak bylo jasný, jak to bude vypadat, vzal jsem to a doufal jsem, že se naplní ta hromada akce, jatek a hlášek. A to tam teda rozhodně bylo. Letos jsem se víc nesmál. U scény se zvednutým palcem lehlo celý kino :D tohle je dokonalý party film :) což z něj nedělá dobrý film, ale i přes všechnu tu sračkovost, kterou je to protkaný skrz na skrz, tak je ten Predátor pořád hrozně cool a strašně se tam vyřádí, budí respekt a je to hovado. Všechny serepetičky se mi líbily, vesmírný lodě, hologramový kokotinky, technologie, kecy kolem toho, proč sem lítaj a tak, bylo to brakově zábavný poslouchat. Plus velká hromada krásných killů.

Obsazení je... asi adekvátní k tomu filmu, ne? :D Vlastně mi tam nikdo nevadil. Boyd není tak cool, jak by asi chtěl, ale v tom filmu je všechno tak přehnaný, že jde těžko říct, co je myšlený vážně. Malý kluk taky kupodivu úplně v pohodě. Parta šílenců je šílená. Přehnaně. Bez míry. Říkaj divný věci, dělaj divný věci. Ale nikdo z nich mě neotravoval a bavili mě. Hele to je prostě film, kde padaj výměny jako:
"Vyliž si ku*du!"
"On právě řekl, abych si vylízala ku*du?"
"Ne, řekl něco jako... hodně zdaru."
"Ne, on řekl, ať si vylížu ku*du."
"Jo, ale on třeba nemyslel vaší konkrétní ku*du."
Berte nebo nechte bejt.

Negativa
Došly lampy. Proč? Většina akce je tak prasácky podsvícená a jak je v recenzi, chybí klidný celky, chtělo by to příště storyboard nebo se poradit s někym, kdo má trochu cit pro záběr. Špatný střih a strašná tma. Po filmu jsem se taky ptal, kam zmizel jeden z hrdinů, načež mi bylo vysvětleno, že tam někde zařval, což jsem ani nepostřehl, přitom šlo o velkýho hráče. Škoda. Kdyby byla lepší akce, bylo by to úplně super.

Třímetrový Predátor. To je jak u debilů. Proč tohle furt dělaj a myslej si, že když bude mít něco tři metry, bude to hrůzostrašný? Má tři metry a najednou teda musí být digitální, takže to bude stát víc peněz, nechápu. Ty prachy za něj mohly jít jinam. Klasickej Predátor mě tam bavil mnohem víc, přitom jen chlap v kostýmu. A stejně ten velkej musí být na konci za idiota, aby hodní vyhráli.

Poslední scéna.
:o:o:o Je to jako když v marvelovce následuje postcredits scéna točená někým jiným. Příšerný. Strašný. Dementní. Hnusně vypadající. Zbytečný. A fakt asi nejde chtít pokračování, jestli tam bude tohle. Jakože opět proč něco udělat přiměřeně a aby to dobře vypadalo, když to jde udělat velký, přehnaný, divný a digitální. Ta scéna byla fakt hrozná.

Závěrem:
Pokud nechováte nějakou velkou úctu k jedničce, pokud přijmete, že Predátor vlezl do místy šílené komedie a pokud se připravíte, že to nebude úplně kvalitní filmařina, zase ale dost zběsilá a plná brakově zábavných věcí, co se pohrnou ať z plátna nebo z repráků, tak si to užijete. Plus to má ten rozpočet, takže je to o něco větší než tenkrát kdysi. Mně například hodně potěšilo to využití ochraných štítů ve finále, protože ty štíty jsou dneska v každý druhý sci-fi a je to furt to samý, tady to aspoň nějak zábavně využili.
Myslím, že ta všeobecná nespokojenost a zklamání tomu může pomoct a paradoxně si myslim, že kdyby na tohle vyrazili dnešní teenageři, tak se jim to bude líbit mnohem víc než nějaký pomník jedničce a kupodivu by to mohlo i vydělat ty prachy. Což ale asi nechci vzhledem k té finální scéně.
7/10 + dementní úsměv při výlezu z kina
696048
Ten film je bizár jako kráva. Všechno je tam naházený absolutně bez nějakého řádu. Scény se střídaj bez nějaké nitky nebo návaznosti, prostě to tam Black pere. Ten film je debilní a hodně věcí v něm nefunguje, ale!!!! *:D*  Upřímně... já mám fakt rád původního Predátora. Jsem 92. ročník, ale Predátora jsem viděl tak už v šesti letech a sic mírně zklamán, že neměl vizáž ještěra, což jsem si po reklamách na nově myslel, tak se mi to líbilo a časem jsem to začal považovat za obrovský kult a skoro dokonalý dílo, viděno nesčetněkrát. No a já už nikdy nechci, aby natočili "něco jako jedničku". To přece nejde. Udělal to Antal a sice to šlo, ale nepřineslo to vůbec nic. O jakým tajemnu tu po pěti filmech s predátorama mluvíte? *:D* Když dneska kouknu na jedničku, tak sorry, ale po odhalení karet je Predátor naprostej nemotornej looser, kterej tam fackuje Arnieho a pak ho sejme kláda *:D* ve dvojce Predátor srandovně padá na utrženým okapu *:)* nechci už další pomalý odhalování Predátora, na to už je pozdě No chci říct, že jsem k novýmu filmu nepřistupoval s nějakou posvátnou úctou a když teda vyšel třeba poslední hip hopový trailer a tak nějak bylo jasný, jak to bude vypadat, vzal jsem to a doufal jsem, že se naplní ta hromada akce, jatek a hlášek. A to tam teda rozhodně bylo. Letos jsem se víc nesmál. U scény se zvednutým palcem lehlo celý kino *:D* tohle je dokonalý party film *:)* což z něj nedělá dobrý film, ale i přes všechnu tu sračkovost, kterou je to protkaný skrz na skrz, tak je ten Predátor pořád hrozně cool a strašně se tam vyřádí, budí respekt a je to hovado. Všechny serepetičky se mi líbily, vesmírný lodě, hologramový kokotinky, technologie, kecy kolem toho, proč sem lítaj a tak, bylo to brakově zábavný poslouchat. Plus velká hromada krásných killů. Obsazení je... asi adekvátní k tomu filmu, ne? *:D* Vlastně mi tam nikdo nevadil. Boyd není tak cool, jak by asi chtěl, ale v tom filmu je všechno tak přehnaný, že jde těžko říct, co je myšlený vážně. Malý kluk taky kupodivu úplně v pohodě. Parta šílenců je šílená. Přehnaně. Bez míry. Říkaj divný věci, dělaj divný věci. Ale nikdo z nich mě neotravoval a bavili mě. Hele to je prostě film, kde padaj výměny jako: "Vyliž si ku*du!" "On právě řekl, abych si vylízala ku*du?" "Ne, řekl něco jako... hodně zdaru." "Ne, on řekl, ať si vylížu ku*du." "Jo, ale on třeba nemyslel vaší konkrétní ku*du." Berte nebo nechte bejt. Negativa Došly lampy. Proč? Většina akce je tak prasácky podsvícená a jak je v recenzi, chybí klidný celky, chtělo by to příště storyboard nebo se poradit s někym, kdo má trochu cit pro záběr. Špatný střih a strašná tma. Po filmu jsem se taky ptal, kam zmizel jeden z hrdinů, načež mi bylo vysvětleno, že tam někde zařval, což jsem ani nepostřehl, přitom šlo o velkýho hráče. Škoda. Kdyby byla lepší akce, bylo by to úplně super. Třímetrový Predátor. To je jak u debilů. Proč tohle furt dělaj a myslej si, že když bude mít něco tři metry, bude to hrůzostrašný? Má tři metry a najednou teda musí být digitální, takže to bude stát víc peněz, nechápu. Ty prachy za něj mohly jít jinam. Klasickej Predátor mě tam bavil mnohem víc, přitom jen chlap v kostýmu. A stejně ten velkej musí být na konci za idiota, aby hodní vyhráli. Poslední scéna. *:o**:o**:o* Je to jako když v marvelovce následuje postcredits scéna točená někým jiným. Příšerný. Strašný. Dementní. Hnusně vypadající. Zbytečný. A fakt asi nejde chtít pokračování, jestli tam bude tohle. Jakože opět proč něco udělat přiměřeně a aby to dobře vypadalo, když to jde udělat velký, přehnaný, divný a digitální. Ta scéna byla fakt hrozná. Závěrem: Pokud nechováte nějakou velkou úctu k jedničce, pokud přijmete, že Predátor vlezl do místy šílené komedie a pokud se připravíte, že to nebude úplně kvalitní filmařina, zase ale dost zběsilá a plná brakově zábavných věcí, co se pohrnou ať z plátna nebo z repráků, tak si to užijete. Plus to má ten rozpočet, takže je to o něco větší než tenkrát kdysi. [spoiler]Mně například hodně potěšilo to využití ochraných štítů ve finále, protože ty štíty jsou dneska v každý druhý sci-fi a je to furt to samý, tady to aspoň nějak zábavně využili.[/spoiler] Myslím, že ta všeobecná nespokojenost a zklamání tomu může pomoct a paradoxně si myslim, že kdyby na tohle vyrazili dnešní teenageři, tak se jim to bude líbit mnohem víc než nějaký pomník jedničce a kupodivu by to mohlo i vydělat ty prachy. Což ale asi nechci vzhledem k té finální scéně. 7/10 + dementní úsměv při výlezu z kina
Pardon za dlouhý komentář
7 -2
reagují: Gorecki

Gonzi was right.

Umotat špíz, vzít pár kámošů, pivka a na těch 6/10 za parodii (!) se to vyškrábe.
Jinak ale fakt těžký WTF.

Proč tam pořád rvou nějaký mytologie, überpredátory, křížení a kraviny, které fakt asi nikdo nepotřeboval vidět.
To je tak těžký vysadit třeba predátora někde na Blízkým východě mezi Afghánce a US army a nechat je tam dělat jatka?
Takovej ugly motherfucker jak tam cupuje M1 Abramse...Damn.
696037
Umotat špíz, vzít pár kámošů, pivka a na těch 6/10 za parodii (!) se to vyškrábe. Jinak ale fakt těžký WTF. Proč tam pořád rvou nějaký mytologie, überpredátory, křížení a kraviny, které fakt asi nikdo nepotřeboval vidět. To je tak těžký vysadit třeba predátora někde na Blízkým východě mezi Afghánce a US army a nechat je tam dělat jatka?  Takovej ugly motherfucker jak tam cupuje M1 Abramse...Damn.
Gonzi was right.
10 -1

4/10

Tohle fakt ne… :-
696035
Tohle fakt ne… *:-*
4/10
5 0
Predatora mam rad. Vetrelce mam rad. AvP budiz. Ale tohle ne. Odchazel jsem zhnusenej a to se mi stalo snad poprvé. Děkuji příště nechci.
696032
3 0
reaguje na: WalkingDude
Mas recht samo, ja jen myslel, ze i pod Jamesem "Social Feminism Justice" Cameronem to asi bude maso. :)) Coz nemuselo. Alespon to ale bude technicky dobre...
696009
Mas recht samo, ja jen myslel, ze i pod Jamesem "Social Feminism Justice" Cameronem to asi bude maso. *:))* Coz nemuselo. Alespon to ale bude technicky dobre...
695990
1 -3
reaguje na: ghostrider
Terminator jeste neni pohrbeny? C'mon. Imo nejvic ze vsech. Taky ale nejdriv zacal tocit sracky. Serialem pocinaje...
695990
695982
2 -1
reagují: ghostrider
reaguje na: Sony
:D neblázni, ani ve snu by mě nenapadlo si ho koupit. DVDčka zásadně nekupuju. Ode mě jdou zisky produkčním a distribučním společnostem pouze z kina. A to se ještě snažím nenadbíhat multiplexům. Radši klasická minikinečka z prdelákovů. Nemají tam sice popcorn za 80 tisíc, ale zato jsou srdcaři a proto tam bývá často i lepší promítací technika.
Navíc...svou "rádobytchýni" mám rád, to bych jí nemohl udělat 8)
695989
*:D* neblázni, ani ve snu by mě nenapadlo si ho koupit. DVDčka zásadně nekupuju. Ode mě jdou zisky produkčním a distribučním společnostem pouze z kina. A to se ještě snažím nenadbíhat multiplexům. Radši klasická minikinečka z prdelákovů. Nemají tam sice popcorn za 80 tisíc, ale zato jsou srdcaři a proto tam bývá často i lepší promítací technika. Navíc...svou "rádobytchýni" mám rád, to bych jí nemohl udělat *8)*
695968
1 -2

IMF is right :-)

Plně souhlasím. Je to hrozné, ale trochu vnitřně mám nutkání dělat, jako ze to bylo ještě OK ;):+ Škoda. Teď nás jen bohřbí Terminator s těma ženama všude :D A půjdem na párek komplet... Jo, ještě CONAN a hrála by ho Serena Williams, aby ji jako nediskriminival nikdo :+
695982
Plně souhlasím. Je to hrozné, ale trochu vnitřně mám nutkání dělat, jako ze to bylo ještě OK *;)**:+* Škoda. Teď nás jen bohřbí Terminator s těma ženama všude *:D* A půjdem na párek komplet... Jo, ještě CONAN a hrála by ho Serena Williams, aby ji jako nediskriminival nikdo *:+*
IMF is right :-)
3 -4
reagují: WalkingDude