Diskuze k článku Král Artuš: Legenda o meči: Recenze

8-9/10
Husiu kozu som nemal od Mad max, skoda, ze nas v kine bolo 10.
382067
8-9/10 Husiu kozu som nemal od Mad max, skoda, ze nas v kine bolo 10.
0 0
verbst: :D:+ A ano, myslím, že 99% místního osazenstva teď ve smyčce neposlouchá nic jiného... Včetně mě.
Ta hudba dělá z ten film skvělým dobře ze třetiny. A je to zároveň progresivní a neotřelé, ale zároveň stoprocentně žárnově korektní a chytlavé jak nejlepší komerční desky současnosti. Tohle by nominaci za hudbu dostat mohlo/nebo spíš mělo...
382015
verbst: *:D**:+* A ano, myslím, že 99% místního osazenstva teď ve smyčce neposlouchá nic jiného... Včetně mě. Ta hudba dělá z ten film skvělým dobře ze třetiny. A je to zároveň progresivní a neotřelé, ale zároveň stoprocentně žárnově korektní a chytlavé jak nejlepší komerční desky současnosti. Tohle by nominaci za hudbu dostat mohlo/nebo spíš mělo...
0 0
Solidní zklamání! Úvod super, ale logika příběhu zůstala buď ve střižně nebo jen v hlavě scénáristy. Strašně je na tom vidět, jak Ritchie rád pracuje se střihem ve vybraných sekvencích... kdy diváka doslova zahrně nepřeberným množstvím informací... za mě ok. Ale jakmile dojde na klasickou "dialogovku", máte pocit, že sledujete další díl Tak jde čas... Ritchie by opravdu v těch klasických filmových scénách mohl nudit za vlast. To to mohl rovnou udělat celé jako frenetický videoklip... propadák by to byl stejně a bylo by to rozhodně zajímavější, kratší a intenzivnější... Jo, a abych nezapomněl, WTF had na konci dával fakt hodně smysl a tu polovinu filmu ve tmě, kdy není nic vidět, jsem si opravdu vychutnal. 5-6*/10
382001
Solidní zklamání! Úvod super, ale logika příběhu zůstala buď ve střižně nebo jen v hlavě scénáristy. Strašně je na tom vidět, jak [url=https://www.csfd.cz/tvurce/3050-guy-ritchie/]Ritchie[/url] rád pracuje se střihem ve vybraných sekvencích... kdy diváka doslova zahrně nepřeberným množstvím informací... za mě ok. Ale jakmile dojde na klasickou "dialogovku", máte pocit, že sledujete další díl Tak jde čas... [url=https://www.csfd.cz/tvurce/3050-guy-ritchie/]Ritchie[/url] by opravdu v těch klasických filmových scénách mohl nudit za vlast. To to mohl rovnou udělat celé jako frenetický videoklip... propadák by to byl stejně a bylo by to rozhodně zajímavější, kratší a intenzivnější... Jo, a abych nezapomněl, WTF had na konci dával fakt hodně smysl a tu polovinu filmu ve tmě, kdy není nic vidět, jsem si opravdu vychutnal. 5-6*/10
0 0
No tyvole.
Chtěl jsem to vidět. Jakože hodně... Ale to, co jsem dostal jsem vbec nečekal. Vůbec.
Strašná pecka. Ale strašná.
Od začátku do konce.
A TA HUDBA, DOPRDELE!

Jdu akorát z kina a v uších jedu ten soundtrack. Jak by řekli bratia: Popiči dobré.

10/10
381965
No tyvole. Chtěl jsem to vidět. Jakože hodně... Ale to, co jsem dostal jsem vbec nečekal. Vůbec. Strašná pecka. Ale strašná. Od začátku do konce. A TA HUDBA, DOPRDELE! Jdu akorát z kina a v uších jedu ten soundtrack. Jak by řekli bratia: Popiči dobré. 10/10
0 -1
Disk: :+
Soundtrack je špička a od pondělka ho sjizdim třikrát za den... tohle se povedlo vážně na vsech frontách.
381706
Disk: *:+* Soundtrack je špička a od pondělka ho sjizdim třikrát za den... tohle se povedlo vážně na vsech frontách.
0 0

Arbiter

Dneska jsem ten soundtrack poslouchal při učení a napadlo mě úplně to samé.
381700
Arbiter
0 0
Ritchieho Král Artuš je co do filmové řeči stejně odvážný jako nedávný Velký Gatsby od Baze Luhrmanna. A oba snímky jsou těžké pecky. :+
381698
Ritchieho Král Artuš je co do filmové řeči stejně odvážný jako nedávný Velký Gatsby od Baze Luhrmanna. A oba snímky jsou těžké pecky. *:+*
0 0
Film jsem ještě neviděl, ale podle soundtracku, kterej je úžasnej, by měl někdo z Netflixu kontaktovat toho Pembertona a nechat ho udělat hudbu k Zaklínači. Sice je to kulturně dělaný pro něco jinýho, ale dokážu si u něj živě něco podobnýho představit.
381486
0 0

9/10

Já tohle htěla vidět od začátku, co jsem viděla trailer - těžko říct proč, ale takovou to parádní jízdu co jsem dostala jsem fakt nečekala. Film navíc žene dopředu parádně neskutečný soundtrack od Daniela Pembertona - kloubouk dolů. Úžasně tu funguje spojení obrázků a hudby - to jsem u filmu už dlouho nezažila. Jelikož jsem po dlouhé době odcházela z kina velmi spokojená, nemohu dát než vysoké hodnocení a konstatovat, ať se jdou amíci vycpat.
381483
9/10
0 0
Bál jsem se Mad maxe, čekal jsem jsem Mad maxe a dostal jsem Mad maxe... takového, jakeho sem chtěl videt dva roky dozadu...
Je to vynikající, mix nesourodych žánrů a technik fungoval dokonale a velmi sem si to užíval. Natočeno s koulemi, ale taky s rozumem a jasnou vizí a pevnou zkušenou rukou...
Jak píše Duro, už dost dlouho sem po filmu nezamiril do traileru, nebo se vysloveně netesil na BD...
9/10* a ty drobné mušky v závěru jsem schopný klidně odpustit.
381335
Bál jsem se Mad maxe, čekal jsem jsem Mad maxe a dostal jsem Mad maxe... takového, jakeho sem chtěl videt dva roky dozadu... Je to vynikající, mix nesourodych žánrů a technik fungoval dokonale a velmi sem si to užíval. Natočeno s koulemi, ale taky s rozumem a jasnou vizí a pevnou zkušenou rukou... Jak píše Duro, už dost dlouho sem po filmu nezamiril do traileru, nebo se vysloveně netesil na BD... 9/10* a ty drobné mušky v závěru jsem schopný klidně odpustit.
0 0

8/10

No, nebudu lhát... byl jsem hodně skeptický. Recenze na MZ mě sice nahlodala, ale bral jsem to radši s rezervou. Nicméně po návštěvě kina musím souhlasit. Ten film je vážně povedenej. Mix zdánlivě nesourodých žánrů mu hrozně svědčí a obsazení je parádní. Hunnama jsem dlouho měl jen za pěknou tváříčku, ale tady fakt exceloval. Je pravda, že druhá půlka není tak dobrá jako první, ale pozitivní dojmy to ani v nejmenším nesnižuje. Ocenil bych sice míň digibordelu (olifanti atd. tam byly imho jen proto aby tam byly), ale ta muzika! Ta muzika je luxusní! Škoda že se nikdy nedočkáme pokračování :(
381299
8/10
0 0
Hlade a já ti tak věřil, ta jsem běžel do kina a fakt ne jako. První půlka 7/10, ale pak to vezme tak stupidní spád...
381142
0 0

7/10

Precital som si nejaké recenzie z RT a už dlho som nemal tak opačne vyhradený vkus. Na to ako je ten jeho príbeh omletý, tak mi to prišlo veľmi hravé, super kamera, dobré postavy, možno sa nedá hovoriť o nejakej chémii, ale určite som nemal chuť nikoho po 20 minútach obesiť. Ritchieho trademarky pochvaľujem, aj záporák super, aj hlavný hero. Troška to bolo prepálené efektami, veľa vecí brali iba skokovito, možno si to šetrili na ďalšie diely. Finále bohužiaľ poslabšie. Je to okolo tej sedmičky + musím pochváliť hudbu, tá mi sadla strašne :+
381140
Precital som si nejaké recenzie z RT a už dlho som nemal tak opačne vyhradený vkus. Na to ako je ten jeho príbeh omletý, tak mi to prišlo veľmi hravé, super kamera, dobré postavy, možno sa nedá hovoriť o nejakej chémii, ale určite som nemal chuť nikoho po 20 minútach obesiť. Ritchieho trademarky pochvaľujem, aj záporák super, aj hlavný hero. Troška to bolo prepálené efektami, veľa vecí brali iba skokovito, možno si to šetrili na ďalšie diely. Finále bohužiaľ poslabšie. Je to okolo tej sedmičky + musím pochváliť hudbu, tá mi sadla strašne *:+*
7/10
0 0

7/10

Film mě překvapil. Díky divným trailerům jsem mu ani trochu nevěřil, ale kladná recenze mě přesvědčila dát tomu šanci. Výsledek? Ano je to dobrý film. Sice až moc vizuálně vyhrocený a některé zběsilé střihy jsou podle mě dost rušivé. Na straně druhé obsazení jevíce než v pohodě. Artuš má charizma a je to rozený král, čarodějnice je sexy a její momenty patří k těm nejlepším a hlavní padouch je dostatečně démonický a divák mu přeje jen to nejhorší. Zbytek sestavy také odvádí dobrou práci. Pokračování bych si upřímně přál. Bohužel se ho asi nedočkáme.
Marně přemýšlím nad tím, jak je možné, že kampaň a trailery byli tak slabé, když samotný materiál je v pohodě a dalo by se s ním v rámci lákání diváků jistě vytvořit něco daleko lepšího, než jsme viděli.
PS: Nejlepší na filmu je rozhodně povedený soundtrack.
381088
Film mě překvapil. Díky divným trailerům jsem mu ani trochu nevěřil, ale kladná recenze mě přesvědčila dát tomu šanci. Výsledek? Ano je to dobrý film. Sice až moc vizuálně vyhrocený a některé zběsilé střihy jsou podle mě dost rušivé. Na straně druhé obsazení jevíce než v pohodě. Artuš má charizma a je to rozený král, čarodějnice je sexy a její momenty patří k těm nejlepším a hlavní padouch je dostatečně démonický a divák mu přeje jen to nejhorší. Zbytek sestavy také odvádí dobrou práci. Pokračování bych si upřímně přál. Bohužel se ho asi nedočkáme.  Marně přemýšlím nad tím, jak je možné, že kampaň a trailery byli tak slabé, když samotný materiál je v pohodě a dalo by se s ním v rámci lákání diváků jistě vytvořit něco daleko lepšího, než jsme viděli.   PS: Nejlepší na filmu je rozhodně povedený soundtrack.
7/10
0 0

7/10

No, nadseny jsem z toho uplne nebyl, mozna jste to prehypovali trochu moc:) Jak pise speta, zacatek parada, pak to polevi, konec mi pripominal uz pripominal komplet videohru vcetne finalniho outra z Diabla.
Originalitu tomu neodpiram, nektere sceny byly opravdu kulervouci a druhy dil bych urcite uvital, ale zaroven rozumim, proc to majorite nesedne. Jinak v primem srovnani se Strazci to u me prohralo na cele care a byt to nejsou moc porovnatelne filmy, kdyz vite, ze vedle v sale si lidi uzivaji nejlepsi blockbuster tohoto roku, je to jako jet se projet v nove oktavce, kdyz muzete nasednou hned vedle do ferrari:)
381033
No, nadseny jsem z toho uplne nebyl, mozna jste to prehypovali trochu moc:) Jak pise speta, zacatek parada, pak to polevi, konec mi pripominal uz pripominal komplet videohru vcetne finalniho outra z Diabla. Originalitu tomu neodpiram, nektere sceny byly opravdu kulervouci a druhy dil bych urcite uvital, ale zaroven rozumim, proc to majorite nesedne. Jinak v primem srovnani se Strazci to u me prohralo na cele care a byt to nejsou moc porovnatelne filmy, kdyz vite, ze vedle v sale si lidi uzivaji nejlepsi blockbuster tohoto roku, je to jako jet se projet v nove oktavce, kdyz muzete nasednou hned vedle do ferrari:)
7/10
0 0
Záver to hodne ťahá dole, inak je to ale prekvapivo originálne a štýlové vzhľadom na materiál, u ktorého čerpá. A miestami si zo z klasických historických filmov i dosť dobre robí srandu. 7-8/10
380973
0 0
Jako prvnich asi 40 minut je fakt za 10/10. Pak to trochu polevi a zacal jsem se trochu nudit, ale mel jsem velkou nadeji, ze se to v zaveru zpravi. Bohuzel, nikdy bych nerekl, ze bych byl rad, kdyby na konci filmu byla nejaka velka bitva. Konec zejmena zapornych postav (skoro vsech) je neuspokojivy. Ve vysledku tomu nemuzu dat vic jak 8/10, ale je to fakt super a vsichni bezte do kina. Kazdopadne je to skvely mix pana prstenu Solomona s rezijnim kolotocarem Ritchiem.
380936
0 0

Ted