Bobby6killer
Plus si lidí musí připočíst skoro ke každýmu prodanýmu dílu season pass, kterej stojí stejně jako samotná hra, takže (i kdyby jen u poloviny kusů) se prodá ta hra dvakrát.
|
reagovat
|
|
reagovat
|
Zjednodušeně to co je pro CoD neúspěch je pro Battlefield nejvyšší dosažená meta. K tomu bych moh ještě zmínit, že na jeden Battlefield připadnou 2-3 CoDka takže ta výnosnost značky je ještě jinde. Na WWII jsou naopak ohlasy velice dobrý takže čekám, že se jim to povede znovu nastartovat. Battlefield je samozřejmě daleko pokročilejší a možná i lepší hra, ale ty řeči ve stylu, že CoD je mrtvá série nemůžou být dál od pravdy a jsou to jenom zbožná přání
Prostě pořád tam venku mimo tuhle hráčskou internetovou bublinu, která hejtuje na netu. jsou miliony lidí, co se o hry nezajímají a každý rok koupí jednu hru a tou je CoD.|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
Loňské CoD se prodávalo stejně dobře jako Battlefield, což je celkem vtipné vzhledem k tomu že narozdíl od B vychází každý rok. Normandii jsme tu meli jednou pokud se nepletu. Sledgehammer měli na vývoj 3 roky. Na CoD pracují paralelně 3 vývojářské týmy. Tzn. další díl je nyní už téměř 2 roky ve vývoji a CoD 2019 už rok.|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|

|
reagovat
|
to tu ešte nebolo (možno nejaké DLC do budúcna? Nebolo by zlé)|
reagovat
|


|
reagovat
|
|
reagovat
|

|
reagovat
|
|
reagovat
|

|
reagovat
|