Diskuze k článku Terminator Genisys: Recenze

338363
0 0
6/10
Jai naprosto neskodny. Nema to hlavu ani patu, ale furt se tam neco deje. Akcni sceny ok. CGI srackofest. Ma to nektere pekne napady, ale taky veci u kterych se clovek smeje jak je to blbe.

Za me ok, dalsi dil klidne. Vrcholu to stejne nikdy uz nedosahne a na nudny vecer se to da.
335652
6/10 Jai naprosto neskodny. Nema to hlavu ani patu, ale furt se tam neco deje. Akcni sceny ok. CGI srackofest. Ma to nektere pekne napady, ale taky veci u kterych se clovek smeje jak je to blbe. Za me ok, dalsi dil klidne. Vrcholu to stejne nikdy uz nedosahne a na nudny vecer se to da.
0 0
O tomto filme ani nemôžem napísať, že je to sračka. Je to len nuda.
333980
0 0
Vlastně mě napadá srovnání s Jupiter vychází. Oba ty filmy by moc chtěly získat status guilty pleasure, ale to se podařilo jen filmu sourozenců Wachowských. Oboje de facto nedává smysl, ale Jupiter má áčkový vizuál, precizní režii a záměrně přehrávající herce, kteří se nijak neberou vážně, hlavně Eddie Redmayne je správně šílený. :D Naproti tomu Terminátor Genisys se snaží brát smrtelně vážně (což nevychází), herci kromě Arnolda hrají na vážnou notu, vizuál je béčkově nezajímavý, celá zápletka je totálně vycucaná z prstu a Alan Taylor je nudný rutinér, který si odškrtává splněné body. Oba filmy jsou vlastně velkými průšvihy, ale s Jupiterem si můžete s kamarády a kamarádkami zpestřit večírek (se správnou mírou alkoholu), zatímco u pátého Terminátora se občas zasmějete, jak je to celé trapné.
332372
Vlastně mě napadá srovnání s Jupiter vychází. Oba ty filmy by moc chtěly získat status guilty pleasure, ale to se podařilo jen filmu sourozenců Wachowských. Oboje de facto nedává smysl, ale Jupiter má áčkový vizuál, precizní režii a záměrně přehrávající herce, kteří se nijak neberou vážně, hlavně Eddie Redmayne je správně šílený. *:D* Naproti tomu Terminátor Genisys se snaží brát smrtelně vážně (což nevychází), herci kromě Arnolda hrají na vážnou notu, vizuál je béčkově nezajímavý, celá zápletka je totálně vycucaná z prstu a Alan Taylor je nudný rutinér, který si odškrtává splněné body. Oba filmy jsou vlastně velkými průšvihy, ale s Jupiterem si můžete s kamarády a kamarádkami zpestřit večírek (se správnou mírou alkoholu), zatímco u pátého Terminátora se občas zasmějete, jak je to celé trapné.
0 0
w.e
332354
w.e
0 0
Je strasne zabavne ako sa ma snazit zahanbit alebo nebodaj nastvat tym, ze ma oslovujes lowzolista :D zabavne je to preto lebo ty urcite veris, ze sa ma to nejakym sposobom dotkne a to ma extremne bavi. A tonymu si uz na jeho prosbu o radu odpovedal do sukromnej spravy alebo mu nevies len odpovedat alebo ako to mam chapat? A stihas mazat prispevky skor ako ich ja stiham citat :/ urcite to bolo nieco plnohodnotne. Pardon za ot. Uz nebudem. A myslim to vazne
332353
0 0
Lowzolisto Steki ano hrozně se do pepa navážím, jak ubohé :D Nejspíš máš nutkavou potřebu zastat se bratra, ale to myslím vážně není potřeba, to chce klid. A Toník, pokud sis nevšiml, je u mě loser už delší dobu s tím jeho čitelným rádobynadhledem, nemám potřebu tu předstírat netové pseudokamarádství s člověkem, který mi není ani trochu sympatický ;)
332351
Lowzolisto Steki ano hrozně se do pepa navážím, jak ubohé *:D* Nejspíš máš nutkavou potřebu zastat se bratra, ale to myslím vážně není potřeba, to chce klid. A Toník, pokud sis nevšiml, je u mě loser už delší dobu s tím jeho čitelným rádobynadhledem, nemám potřebu tu předstírat netové pseudokamarádství s člověkem, který mi není ani trochu sympatický *;)*
0 0

hasta

Aspon, ze si si nasiel vyhovorku preco neodpovedat na tonyho otazku. A na odpoved model jeho tv fakt nepotrebujes. A tvoju ubohost klincuje fakt, ze sa navazas do narodnosti cloveka, ktory to na tvoju smolu zrovna mysli s filmami naozaj vazne :D
332350
hasta
0 0
Slovák chodící na český web to musí myslet sakra vážně :D
332347
Slovák chodící na český web to musí myslet sakra vážně *:D*
0 0
prekrucovať cudzie hlášky by mal vedieť každý, kto to s písaním do diskusií myslí važne ;)
332342
prekrucovať cudzie hlášky by mal vedieť každý, kto to s písaním do diskusií myslí važne *;)*
0 0

Toník

Pouze je vidět jaký jsi loser, který nebyl doteď schopný napsat model své relativně špičkové TV :) Ale nepochopeně překrucovat cizí hlášky, to ti jde, ale tak každý máme to svoje, žejo :D
332343
Pouze je vidět jaký jsi loser, který nebyl doteď schopný napsat model své relativně špičkové TV :) Ale nepochopeně překrucovat cizí hlášky, to ti jde, ale tak každý máme to svoje, žejo *:D*
Toník
0 0
:D
332341
*:D*
0 0

Tony

Dokonca tam boli dvaja Arnoldovia a aj tak to nepomohlo.
332340
Tony
0 0
Tony, jeď! :D:D:D
332339
Tony, jeď! *:D**:D**:D*
0 0
Zkrátka je u Terminátora vidět, jak to dopadá, když to někdo s natáčením filmů nemyslí opravdu vážně.
332338
0 0
Prostě to nemá duši. Když jsem se teď díval na Smrtonosnou zbraň, tak jsem nad tím přemýšlel, tam ta chemie mezi postavama vychází z jejich charakterů, z dialogů, z toho co zažívají, tak neuvěřitelně plynule, přirozeně, prostě nádhera, úplně jiný level filmu.

Kdežto tady je to tak nechutně nucené, poslepované až z toho bolí oči a uši. Na začátku posloucháš z ničeho nic srdceryvný proslov Conora, pak Conor zachrání malého Kyla, střih, za 2 minuty Kyle vypráví o Johnovy už ani nevím co, střih za 2 minuty Conor jen minutu před nejdůležitějším útokem za xx let jen tak z ničeho nic řekne Kylovy, proč tam jdou, střih za další 3 minuty se ho ptá, proč by .... všechno vyplněné záběrama a scénama o ničem ... no prostě ty vole to bylo tak dementní a to byl jen začátek, to co se dělo potom, to byla síla. A to otravné stínování záběrů z jedničky nebo ty natvrdo uměle cpaná gesta z předchozích filmů ... :( grrrrrrrrr
332345
Prostě to nemá duši. Když jsem se teď díval na Smrtonosnou zbraň, tak jsem nad tím přemýšlel, tam ta chemie mezi postavama vychází z jejich charakterů, z dialogů, z toho co zažívají, tak neuvěřitelně plynule, přirozeně, prostě nádhera, úplně jiný level filmu. Kdežto tady je to tak nechutně nucené, poslepované až z toho bolí oči a uši. Na začátku posloucháš z ničeho nic srdceryvný proslov Conora, pak Conor zachrání malého Kyla, střih, za 2 minuty Kyle vypráví o Johnovy už ani nevím co, střih za 2 minuty Conor jen minutu před nejdůležitějším útokem za xx let jen tak z ničeho nic řekne Kylovy, proč tam jdou, střih za další 3 minuty se ho ptá, proč by .... všechno vyplněné záběrama a scénama o ničem ... no prostě ty vole to bylo tak dementní a to byl jen začátek, to co se dělo potom, to byla síla. A to otravné stínování záběrů z jedničky nebo ty natvrdo uměle cpaná gesta z předchozích filmů ... *:(* grrrrrrrrr
0 0
Film z ranku "tak neskutečně bizarní a pitomé, až je to zábavné". Parádní komedie. :D

Vlastně musím souhlasit s Hastovým posledním příspěvkem. :o
332331
Film z ranku "tak neskutečně bizarní a pitomé, až je to zábavné". Parádní komedie. *:D* Vlastně musím souhlasit s Hastovým posledním příspěvkem. *:o*
0 0
Ještě k té patlanině, jak tu kdosi napsal "pořád se tam něco dělo, někdo někoho honil, něco bouchalo" ... no právě, třeba v T1 bylo vlastně celkem málo akčních scén a přesto ten film člověk prožíval mnohem víc, protože každá scéna měla hlavu a patu, byla zajímavá, nikam se nespěchalo, parádní vyprávění, režie, skvělá atmosféra od první do poslední minuty a nebylo potřeba, aby tam každých 5 minut něco bouchlo, nebo se děj přesunul o kilometr jinam. Tohle těm dnešním blockbusterům hrozně chybí. Strašně uspěchané, přeplácané, kdy ten film nemá čím jiným zaujmout a některé scény jsou tam kolikrát jen taková výplň mezi tím, kdy se jakože "něco děje" a přitom je to tupy jak prase a neděje se tam paradoxně nic, humus.
332325
0 0
Aby ses nedivil, zatím na co se sáhlo se posralo, vzpomene si dnes někdo na nový Total Recall, Die Hard 5 a další hovadiny ? Dnešní verze/pokračování starých pecek jsou většinou příšerné, nevím jestli je to tím, že se to netočí s láskou k tématu, ale s čistým kalkukem pro prachy, touto dobou (u tohoto filmu mě hrozně iritoval třeba ten nucený trapný humor - sakra točím Terminatora nebo nějakou haha debilitu?) nebo náhoda, že to do pracek dostanou pokaždé nějací analfabeti. Čest vyjímkám jako je JJ a tomu co třeba dokázal se Star Trekem. (Na dvojce už bylo poznat, že to bylo rychle rychle pokračování pro prachy).
332324
0 0

Hasta