Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Rozhovor s krotitelem Na´vi

příspěvky 21 - 39 Napsat příspěvek
super clanek, rtepovi hodne stesti a trpelivosti do dalsich projektu, Avatar byl skvelej a ja ho rozhodne za milnik povazuju
153126
super clanek, rtepovi hodne stesti a trpelivosti do dalsich projektu, Avatar byl skvelej a ja ho rozhodne za milnik povazuju
0 0
reagovat
skvely clanek. jen tak dal a krotitelovi na´vi gl :+
153125
skvely clanek. jen tak dal a krotitelovi na´vi gl *:+*
0 0
reagovat
rtep: jj díky za shrnutí. Takhle nějak jsem si ty velikosti představoval, ale že se renderuje i 20x to je síla:D, jsem myslel že stačí 1-2x a je hotovo.
153092
rtep: jj díky za shrnutí. Takhle nějak jsem si ty velikosti představoval, ale že se renderuje i 20x to je síla*:D*, jsem myslel že stačí 1-2x a je hotovo.
0 0
reagovat
ahoj, díky všem za moc pozitivní reakce

scatman: prostor na harddisku? Pokud myslíš jen samotnej hotovej film tak je to jednoduchý! Vezmi dýlku filmu ve vteřinách, vynásob 24 abys dostal počet frejmů, a to vynásob velikostí jednoho 10bit DPX 1920x1080 (nepomatuju, z hlavy nevim, něco kolem 10MB asi) a vynásob to dvěma (stereo). Jak se zvukem pravda nevim :D Jinak v tomhle formátu se film samozřejmě nedistribuuje do kin, tam maj nějakou kompresi :)

Ty ale určitě myslíš velikost pracovních dat... no tak to ti nepoví asi nikdo. My jsme nějakou statistiku vedli, ale je to těžký, od všeho (modely, scény s animací, svícením, simulací atd, rendery, finální spatlání dohromady (comp)) jsou desítky verzí, a nechávaj se vždycky jen ty poslední, jinak by se to nikdy nemělo šanci vejít... Dohromady se vytvoří (a pak nahradí novou verzí a smaže) opravdu HODNĚ. Jeden pitomej render pass od záběru může mít několik GB, záleží na dýlce záběru. Každá scéna se dá rozdělit do několika (desítek) layerů... každá pak může mít několik (desítek) passů... Přerenderovávaj se třeba 20x než to dojde do finalu... A scény ve kterejch se pracuje či renderuje atd jdou od desítek MB až po pár GB... Samotný modely a textury maj taky dost... Soubory gererovaný z jakýkoliv simulace (voda, oheň atd) můžou jít do stovek GB..... pořád se řeší nedostatek místa a věci se zálohujou ryč a mažou.

Nevim k čemu se to číslo 140 TB vztahuje ale tipnul bych si že během Avatara se toho vygenerovalo klidně i stokrát víc než u Transformerů, vzhelem k povaze tý animace/efektů a rozsahu projeku...

153064
ahoj, díky všem za moc pozitivní reakce scatman: prostor na harddisku? Pokud myslíš jen samotnej hotovej film tak je to jednoduchý! Vezmi dýlku filmu ve vteřinách, vynásob 24 abys dostal počet frejmů, a to vynásob velikostí jednoho 10bit DPX 1920x1080 (nepomatuju, z hlavy nevim, něco kolem 10MB asi) a vynásob to dvěma (stereo). Jak se zvukem pravda nevim :D Jinak v tomhle formátu se film samozřejmě nedistribuuje do kin, tam maj nějakou kompresi :) Ty ale určitě myslíš velikost pracovních dat... no tak to ti nepoví asi nikdo. My jsme nějakou statistiku vedli, ale je to těžký, od všeho (modely, scény s animací, svícením, simulací atd, rendery, finální spatlání dohromady (comp)) jsou desítky verzí, a nechávaj se vždycky jen ty poslední, jinak by se to nikdy nemělo šanci vejít... Dohromady se vytvoří (a pak nahradí novou verzí a smaže) opravdu HODNĚ. Jeden pitomej render pass od záběru může mít několik GB, záleží na dýlce záběru. Každá scéna se dá rozdělit do několika (desítek) layerů... každá pak může mít několik (desítek) passů... Přerenderovávaj se třeba 20x než to dojde do finalu... A scény ve kterejch se pracuje či renderuje atd jdou od desítek MB až po pár GB... Samotný modely a textury maj taky dost... Soubory gererovaný z jakýkoliv simulace (voda, oheň atd) můžou jít do stovek GB..... pořád se řeší nedostatek místa a věci se zálohujou ryč a mažou. Nevim k čemu se to číslo 140 TB vztahuje ale tipnul bych si že během Avatara se toho vygenerovalo klidně i stokrát víc než u Transformerů, vzhelem k povaze tý animace/efektů a rozsahu projeku...
0 0
reagovat
Moc, pěkný článek a přeji hodně úspěchů do budoucna ... :)
Otázka: Myslíš že v budoucnu budou Avatar taky považovat za milník ? (Pokud už teda není :-))
153057
Moc, pěkný článek a přeji hodně úspěchů do budoucna ... :) Otázka: Myslíš že v budoucnu budou Avatar taky považovat za milník ? (Pokud už teda není :-))
0 0
reagovat
Zajímavý počin, myslím, že v 21 by si rtep zasloužil místo i tady : link pusobi to tak trosku coby CentralEuropean Dream, ale ta cesta, kterak talentovany kluk z Ceska ke stesti a Avataru prisel, je obdivuhodna a zajimava, ta rychlost je az sokujici. A nejvice me potesila zminka o Transformerech a predevsim ten posledni odstavec, vidim to stejne. :)
Otazka: je nekdo z branze, s kym bys rad nekdy v budoucnu pracoval, at uz je to tvurce nebo pocitacovy kouzelnik ? A v jakem filmu se ti libi destrukce/ztvarneni Londyna?
153055
Zajímavý počin, myslím, že v 21 by si rtep zasloužil místo i tady : http://www.museumofconceptualart.com/accomplished/index.html, pusobi to tak trosku coby CentralEuropean Dream, ale ta cesta, kterak talentovany kluk z Ceska ke stesti a Avataru prisel, je obdivuhodna a zajimava, ta rychlost je az sokujici. A nejvice me potesila zminka o Transformerech a predevsim ten posledni odstavec, vidim to stejne. :) Otazka: je nekdo z branze, s kym bys rad nekdy v budoucnu pracoval, at uz je to tvurce nebo pocitacovy kouzelnik ? A v jakem filmu se ti libi destrukce/ztvarneni Londyna?
0 0
reagovat
rtep hezky, pěkně. :+
153054
rtep hezky, pěkně. *:+*
0 0
reagovat
Tenhe rozhovor jsem tu čekal už včera, rtepe, jsi fakt borec.:+

Jinak se tě chci zeptat, jestli nevíš (stačí i tvůj odhad), kolik celkový Avatar zabírá prostoru na harddisku? Jestli náhodou nepřekonal údajný rekord Tranformers 2, 140 terabytů?
153051
Tenhe rozhovor jsem tu čekal už včera, rtepe, jsi fakt borec.*:+* Jinak se tě chci zeptat, jestli nevíš (stačí i tvůj odhad), kolik celkový Avatar zabírá prostoru na harddisku? Jestli náhodou nepřekonal údajný rekord Tranformers 2, 140 terabytů?
0 0
reagovat
:+
153049
*:+*
0 0
reagovat
Dobrý článek a rtep v 21 letech ruluje. Fakt dobrý :+
153048
Dobrý článek a rtep v 21 letech ruluje. Fakt dobrý *:+*
0 0
reagovat
Supr článek, zahřeje u srdce a myslim, že by slušel DVD/BD disku s bonusama. :+ A klobouk dolů před rtepem, dostat se takhle daleko v 21. letech, to je skoro jako Tony Stark :)
153039
Supr článek, zahřeje u srdce a myslim, že by slušel DVD/BD disku s bonusama. *:+* A klobouk dolů před rtepem, dostat se takhle daleko v 21. letech, to je skoro jako Tony Stark :)
0 0
reagovat
mít takové lidi v diskuzích... to se vyplatí :) paráda článek, luxusní cesta za svým snem a článek rtepovi přeju :+
153036
mít takové lidi v diskuzích... to se vyplatí *:)* paráda článek, luxusní cesta za svým snem a článek rtepovi přeju *:+*
0 0
reagovat
Cítím se líně, a po přečtení chci dělat něco navíc. Velký obdiv každému s takovou vůlí...
153034
Cítím se líně, a po přečtení chci dělat něco navíc. Velký obdiv každému s takovou vůlí...
0 0
reagovat
snad nebude avatar zklamanim, pac bych si ho nerad pamatoval jen diky tomuto skvelemu clanku :+:+
153033
snad nebude avatar zklamanim, pac bych si ho nerad pamatoval jen diky tomuto skvelemu clanku *:+**:+*
0 0
reagovat
SUper! Doufal jsem, že rtepa vyzpovídáte. Nebo že se nechá vyzpovídat. Bomba! :+
153032
SUper! Doufal jsem, že rtepa vyzpovídáte. Nebo že se nechá vyzpovídat. Bomba! *:+*
0 0
reagovat
Parádny rozhovor. Ja som presvedčený, že Oscara za triky má Avatar istého. Vizuál toho filmu je dokonalý - toto bude podobne ako Jurský park či Hviezdna pechota aj o 10 rokov vyzerať dobre.
153031
Parádny rozhovor. Ja som presvedčený, že Oscara za triky má Avatar istého. Vizuál toho filmu je dokonalý - toto bude podobne ako Jurský park či Hviezdna pechota aj o 10 rokov vyzerať dobre.
0 0
reagovat

Super

Strašně moc díky za tenhle článek, úplně to nejlepší co jsem si zatím k Avataru přečetl :-) Učím se 3D a když si tohle čtu tak je to obrovská motivace. Je mi 15 a vytvářet speciální efekty do filmů je ten největší sen....a že je ti teprve přes dvacet!! Zatím co sem četl články o borcích co šli do zahraničí, tak už to byli veteráni. Závist...to je prostě hvězdnej job...:+
153029
Strašně moc díky za tenhle článek, úplně to nejlepší co jsem si zatím k Avataru přečetl :-) Učím se 3D a když si tohle čtu tak je to obrovská motivace. Je mi 15 a vytvářet speciální efekty do filmů je ten největší sen....a že je ti teprve přes dvacet!! Zatím co sem četl články o borcích co šli do zahraničí, tak už to byli veteráni. Závist...to je prostě hvězdnej job...*:+*
Super
0 0
reagovat
Je to ako bonus k filmu:D ale ne fakt klobuk dolu nebudem to tu opakovat takze suhlasim s EDDIE:+
153028
Je to ako bonus k filmu*:D* ale ne fakt klobuk dolu nebudem to tu opakovat takze suhlasim s EDDIE*:+*
0 0
reagovat
Wow. Vynikající článek. A klobouk dolů rtepovi nejen za to, že dokázal jít za svým snem, ale taky za to, že se mu to podařilo. A ještě jedna otázečka:

Kolik z filmu si asi tak viděl ještě před tím než byl hotový (půlhodina, hodina) a jestli už tehdy ohromoval nebo vypadal celkem "standartně"?
153026
Wow. Vynikající článek. A klobouk dolů rtepovi nejen za to, že dokázal jít za svým snem, ale taky za to, že se mu to podařilo. A ještě jedna otázečka: Kolik z filmu si asi tak viděl ještě před tím než byl hotový (půlhodina, hodina) a jestli už tehdy ohromoval nebo vypadal celkem "standartně"?
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se