Diskuze k článku Dokonalý únik: Recenze

čekal jsem rutinu, dostal jsem výborný thriller se skvělou pointou. Na líbánky jedu na Hawaii
171750
0 0
Že to trvalo, než jsme se dočkali v kině, bavil jsem se a můžu jen doporučit, znalost zápletky, respektive jejího výsledku bude nevýhoda, ale forma je naprosto perfektní a Olyphant jednoznačně táhne:+
151927
Že to trvalo, než jsme se dočkali v kině, bavil jsem se a můžu jen doporučit, znalost zápletky, respektive jejího výsledku bude nevýhoda, ale forma je naprosto perfektní a Olyphant jednoznačně táhne*:+*
0 0
Alternativni nazor: Trailer jsem si nepamatoval, zvrat odtusil asi po ctyriceti minutach, ale i tak se mi libil, zaujal... ocenil jsem ho. Jako jednu z mala veci v tomhle filmu. Nikdy jsem nebyl kdovijakej beckar, takze to, ze davam 5/10 me moc neprekvapuje... ale to jak kolegove a kumpani mluvi o supersofistikovane nadzanrove hre mi prijde k smichu! Pardon, ale tak to proste vidim. Ten zvrat by na me asi lip fungoval mnohem lip, kdyby ho nelemovaly takovy vysvetlovacky a preklik k Zahnovu silenymu kreneni. Celkem jem to odzival, bohuzel.

jinak souhlasim s imfem ze ta druha cast hodne brzo skoncila, ze je to skoda... vpodstate mam pocit, ze to budovani napeti bylo hrozne dlouhy a ta beckova smrst citala asi pet zpomalovacek a deset minut rezby okolo. Na sto minut mi to nestacilo.
151266
Alternativni nazor: Trailer jsem si nepamatoval, zvrat odtusil asi po ctyriceti minutach, ale i tak se mi libil, zaujal... ocenil jsem ho. Jako jednu z mala veci v tomhle filmu. Nikdy jsem nebyl kdovijakej beckar, takze to, ze davam 5/10 me moc neprekvapuje... ale to jak kolegove a kumpani mluvi o supersofistikovane nadzanrove hre mi prijde k smichu! Pardon, ale tak to proste vidim. Ten zvrat by na me asi lip fungoval mnohem lip, kdyby ho nelemovaly takovy vysvetlovacky a preklik k Zahnovu silenymu kreneni. Celkem jem to odzival, bohuzel. jinak souhlasim s imfem ze ta druha cast hodne brzo skoncila, ze je to skoda... vpodstate mam pocit, ze to budovani napeti bylo hrozne dlouhy a ta beckova smrst citala asi pet zpomalovacek a deset minut rezby okolo. Na sto minut mi to nestacilo.
0 0
Nebylo to tak spatne, jak sem se bal, ale ani tak dobre, jak jsem doufal. Asi do pulky je to prijemne a zajimave, ale od chvile kdy prileti helikoptera a zatkne jeden par, je jiz predvidatelne kdo je kdo. Pozdejsi flashback je nezkrotne dlouhy az unavujici a sniper-headshot je temer k smichu. K dotvoreni poradne atmosfery (aspon v prvni pulce filmu) mohl byt vyuzit o dost vice ten par tarzanich lidi:) Co me ale poradne potesilo, nebo spis potesil, byl Timothy Olyphant, ta jeho postava byla proste strasne ubercool + skvele prostredi a v jistych mistech vyborna atmosfera, takze v celkove souctu nadprumerne hodnoceni 7/10 nebo spis 6,5/10 8)
151108
Nebylo to tak spatne, jak sem se bal, ale ani tak dobre, jak jsem doufal. Asi do pulky je to prijemne a zajimave, ale od chvile kdy prileti helikoptera a zatkne jeden par, je jiz predvidatelne kdo je kdo. Pozdejsi flashback je nezkrotne dlouhy az unavujici a sniper-headshot je temer k smichu. K dotvoreni poradne atmosfery (aspon v prvni pulce filmu) mohl byt vyuzit o dost vice ten par tarzanich lidi:) Co me ale poradne potesilo, nebo spis potesil, byl Timothy Olyphant, ta jeho postava byla proste strasne ubercool + skvele prostredi a v jistych mistech vyborna atmosfera, takze v celkove souctu nadprumerne hodnoceni 7/10 nebo spis 6,5/10 *8)*
0 0
Film funguje aj ako turisticka agitka, aj ako thriller aj ako akcia. Bonusom su skvele dialogy a to, ze film je mudrejsi , nez sa zda ( ale nie o moc :D ). Pre mna velmi mile prekvapenie s krasnou Millou .
147524
0 0
Move slow-motiony super, bouchačka mě tolik nebrala. A btw. ta idea Olyphant-Twohy-Uncharted mi teď zní jak rajská hudba 8)
146627
Move slow-motiony super, bouchačka mě tolik nebrala. A btw. ta idea Olyphant-Twohy-Uncharted mi teď zní jak rajská hudba *8)*
0 0
KarelR: Co slow-motiony po pádu v závěru a pointa s pistolí "obouruč"?:D
146624
KarelR: Co slow-motiony po pádu v závěru a pointa s pistolí "obouruč"?*:D*
0 0
Není to můj žánr a vlastně ani moji oblíbení herci, ale... hrozná pecka. Už od počátečního kecání o filmech mi přišlo, že to úmyslně hraje vysokou hru, a protože jsem si dezinterpretoval jistý věci, závěr hodně potěšil. Olyphant samozřejmě totální borec a dlouho jsem takhle neobdivoval kameru. Ke štěstí mi prakticky stačilo jenom čučet na Milu v lese a jak to tam je všechno hezky barevný. A komiksová honička... :+:+ 8/10

duro: Pouštěl jsem si potom trailer a přesně na ty digiplavky jsem čuměl jak na zjevení :D
146623
Není to můj žánr a vlastně ani moji oblíbení herci, ale... hrozná pecka. Už od počátečního kecání o filmech mi přišlo, že to úmyslně hraje vysokou hru, a protože jsem si dezinterpretoval jistý věci, závěr hodně potěšil. Olyphant samozřejmě totální borec a dlouho jsem takhle neobdivoval kameru. Ke štěstí mi prakticky stačilo jenom čučet na Milu v lese a jak to tam je všechno hezky barevný. A komiksová honička... *:+**:+* 8/10 duro: Pouštěl jsem si potom trailer a přesně na ty digiplavky jsem čuměl jak na zjevení *:D*
0 0
Recenze zajímavá a trefná, ale v závěru imho přespříliš přísná. A při čtení mě napadlo, že bych na podobném ostrově a v podobném stylu ráda viděla remake Deseti malých černoušků, v němž by byly vražděny největší hollywoodské hvězdy (vzhledem k rozložení postav je to ideální castingová příležitost i pro starší generaci) a co se týče režiséra, Twohy by to asi zvládl, ale nenapadá někoho větší jméno? :)

Zde comment k Perfect Getaway:
Střídavé napětí sinusového průběhu, v jehož elektrickém poli kovaný čtenář Agathy prohlédne přes nášlapné miny falešných stop poměrně záhy. Dokonale by se hodila paralela k jedné knize, nicméně místní spoilerová inkvizice by mě ukřižovala. Twohymu lze přičíst k dobru, že ač víme kdo, lomcuje s námi třes kdy a jak. Jeho oko kombinuje obsedantní voyeurismus, v němž je divák situován do pozice paranoika, jenž za každým spadlým listem vidí vraždící monstrum, s jakousi bezstarostnou dovolenkovou naivitou, v níž je naopak ukolébáván pohádkou, že v takovém vizuálně omamném ráji se nic ďábelského stát nemůže. Ústředním bodem nejistoty je postava Timothyho Olyphanta, který ve stylu G. I .Joe- Robinson Crusoe- Rambo vytváří celé stádo možností a hypotéz. A je tak nestoudně sexy ve stylu téměř zapomenuté mužnosti jeskynního pračlověka, že posílá všechny zšenštilé metrosexuály hluboko do podzemí. Proti stojí Steve Zahn v roli muže, o kterém si na první pohled řeknete, že ho máte přečteného, ale pak zjistíte, že o něm nevíte vůbec nic. Výborně se pracuje i se žánrovými stereotypy zločince. Zajímavý úhel na kriminální pátrání v době technoéry poskytuje i paradox džungle versus elektronické stopy, přičemž důkazní břemeno dlouhou dobu spočívá na divákovi. V závěru se film změní v tradiční hororovou hru kočky s myší a nejzábavnější je sledovat, kterak z toho Twohy netradičním střihem a crazy záběrováním udělá zatraceně adrenalinovou opičí dráhu. Napoprvé jde o ( neobjevný a pod dravým povrchem staromódní) thriller, další projekce už může být detektivní luštěnka, při níž je mozkobřitné sledovat lovce kladoucí pasti na nebohé novomanžílky a nicnetušící obecenstvo. Šlápněte tam. 7.5
146217
Recenze zajímavá a trefná, ale v závěru imho přespříliš přísná. A při čtení mě napadlo, že bych na podobném ostrově a v podobném stylu ráda viděla remake Deseti malých černoušků, v němž by byly vražděny největší hollywoodské hvězdy (vzhledem k rozložení postav je to ideální castingová příležitost i pro starší generaci) a co se týče režiséra, Twohy by to asi zvládl, ale nenapadá někoho větší jméno? :) Zde comment k Perfect Getaway: Střídavé napětí sinusového průběhu, v jehož elektrickém poli kovaný čtenář Agathy prohlédne přes nášlapné miny falešných stop poměrně záhy. Dokonale by se hodila paralela k jedné knize, nicméně místní spoilerová inkvizice by mě ukřižovala. Twohymu lze přičíst k dobru, že ač víme kdo, lomcuje s námi třes kdy a jak. Jeho oko kombinuje obsedantní voyeurismus, v němž je divák situován do pozice paranoika, jenž za každým spadlým listem vidí vraždící monstrum, s jakousi bezstarostnou dovolenkovou naivitou, v níž je naopak ukolébáván pohádkou, že v takovém vizuálně omamném ráji se nic ďábelského stát nemůže. Ústředním bodem nejistoty je postava Timothyho Olyphanta, který ve stylu G. I .Joe- Robinson Crusoe- Rambo vytváří celé stádo možností a hypotéz. A je tak nestoudně sexy ve stylu téměř zapomenuté mužnosti jeskynního pračlověka, že posílá všechny zšenštilé metrosexuály hluboko do podzemí. Proti stojí Steve Zahn v roli muže, o kterém si na první pohled řeknete, že ho máte přečteného, ale pak zjistíte, že o něm nevíte vůbec nic. Výborně se pracuje i se žánrovými stereotypy zločince. Zajímavý úhel na kriminální pátrání v době technoéry poskytuje i paradox džungle versus elektronické stopy, přičemž důkazní břemeno dlouhou dobu spočívá na divákovi. V závěru se film změní v tradiční hororovou hru kočky s myší a nejzábavnější je sledovat, kterak z toho Twohy netradičním střihem a crazy záběrováním udělá zatraceně adrenalinovou opičí dráhu. Napoprvé jde o ( neobjevný a pod dravým povrchem staromódní) thriller, další projekce už může být detektivní luštěnka, při níž je mozkobřitné sledovat lovce kladoucí pasti na nebohé novomanžílky a nicnetušící obecenstvo. Šlápněte tam. 7.5
0 0
Psema: Vitaj do klubu. 8) Inak, presne to isté mi s tým Hemsworthom napadlo. V Star Treku je to len ulízanec v pyžame, tu vyzerá ako... ako človek, ktorého by som obsadil do Thora. :D
145862
Psema: Vitaj do klubu. *8)* Inak, presne to isté mi s tým Hemsworthom napadlo. V Star Treku je to len ulízanec v pyžame, tu vyzerá ako... ako človek, ktorého by som obsadil do Thora. *:D*
0 0

popik

S tim Hemsworthem naprosto souhlasim v Dokonalym uniku vypadal jako by na snidani zral zeleny barety.:D
145859
S tim Hemsworthem naprosto souhlasim v Dokonalym uniku vypadal jako by na snidani zral zeleny barety.*:D*
popik
0 0
Nápodobně, zvrat jsem taky neodhadl. A Olyphant by na Drakea docela padl:+
145858
Nápodobně, zvrat jsem taky neodhadl. A Olyphant by na Drakea docela padl*:+*
0 0
Holy goat! Úvodní hodina narvaná hláškama a odkazama je prima, ale záverečný akční inferno je bezkonkurenčně nejchutnějším béčkovým žvancem, co jsem letos viděl. Dejte Twohymu Uncharted, 100 mega a Olyphanta, a já u toho umřu blahem. :+ Btw. asi jsem pomalejší, ale já na ten zvrat vejral jak vyoraná myš. Ale možná je to tím, že mě zdejší polo-spoilery zavedly do slepý uličky. Btw. jestli bude Hemsworth vypadat v Thorovi takhle drsně, tak hodně štěstí každýmu, kdo se mu postaví do cesty. :+
145855
Holy goat! Úvodní hodina narvaná hláškama a odkazama je prima, ale záverečný akční inferno je bezkonkurenčně nejchutnějším béčkovým žvancem, co jsem letos viděl. Dejte Twohymu Uncharted, 100 mega a Olyphanta, a já u toho umřu blahem. *:+* Btw. asi jsem pomalejší, ale já na ten zvrat vejral jak vyoraná myš. Ale možná je to tím, že mě zdejší polo-spoilery zavedly do slepý uličky. Btw. jestli bude Hemsworth vypadat v Thorovi takhle drsně, tak hodně štěstí každýmu, kdo se mu postaví do cesty. *:+*
0 0
Ospravedlňujem sa. 8)
145805
Ospravedlňujem sa. *8)*
0 0
Duro je vůbec nějaká spoileroidní osobnost. Velmi dobře si vzpomínám na jeho nenápadně vykecanou pointu k filmu Knowing. Tenkrát sem byl na všechny bači hodně na""aný.
145801
0 0
Smazal jsem Duruv spoiler, protoze upozornoval na spoiler, ktery na prvni pohled nemusi vypadat jako spoiler a vlastne to byt spoiler nemusi. :)
145800
0 0
Rozlúštenie: Olyphantova baba má v traileri na nafukovačke pod vodopádom plavky. 8)
145799
Rozlúštenie: Olyphantova baba má v traileri na nafukovačke pod vodopádom plavky. *8)*
0 0

popik

1. Olyphant tu hraje skvele podle me zatim jeho nejlepsi role co jsem s nim videl a tak nejak jsem si v zaveru rikal, ze bych si s jeho postavou rad dal i nejaky spin off:+
2. Zasadni zvrat pro me osobne dost necekanej, mozna nectu mezi radky, ale proste jsem jim to zral i s navijakem.
3. Zaverecna akcni jizda nadherne nasnimana, uderna aaaaa proste awesome.
PS.. Chci taky na ten ostrov.:(
145798
1. Olyphant tu hraje skvele podle me zatim jeho nejlepsi role co jsem s nim videl a tak nejak jsem si v zaveru rikal, ze bych si s jeho postavou rad dal i nejaky spin off*:+* 2. Zasadni zvrat pro me osobne dost necekanej, mozna nectu mezi radky, ale proste jsem jim to zral i s navijakem. 3. Zaverecna akcni jizda nadherne nasnimana, uderna aaaaa proste awesome. PS.. Chci taky na ten ostrov.*:(*
popik
0 0
Ale dám si pozor, chtělo by to tady modré písmo