Předně plot twist je nenápadně naznačen (tudíž prozrazen) už v rámci expozice, takže potenciální detektivní rovina, ve které by divák v průběhu filmu pátral spolu s hlavní postavou po příčině podivných událostí, nefunguje od samého počátku. Budování napětí a nejisté/nervózní atmosféry se po většinu filmu Kravitz nedaří, protože převážnou část děje stráví sledováním nekonečné párty, během které se nic zajímavého/nečekaného/zábavného nestane (dramaticky silných scén je ve filmu naprosté minimum), načež se v úplném závěru přepne do banální vybíjené se satirickým podtextem (všichni obvyklí podezřelí, tj. girl power, emancipace, exploatace, šovinismus, atd., přítomni
) a celé to zakončí ironickou pointou, která (paradoxně) rozehrává mnohem provokativnější situační hru, než o které pojednává celý film.
Čakal som nejakú dosť pozérsku, obstojne natočenú záležitosť alebo niečo ako Us (alebo Don´t Worry, Darling) - čo bude mať dobrú premisu, ale materiál na celovečák to nie je. A to sa našťastie nestalo.
(Moje farnost, kde se cítím jako doma, je v Praze.) A na další dny u mě jedou především oba díly Sám doma - na blučkách bez rušivých reklam. A naštěstí tam zůstal legendární a dodnes geniální český dabing s Janem Kalousem. 