Diskuze k článku Saltburn: Recenze

super

Mnohem lepší než ta první revenge story Promising young woman. A mnohem zábavnější. Super snímek.
892718
super
0 -3
reaguje na: Disketa1
Je to pekny, ale k hovnu jak by rekl klasik. Je nenarazim na neexistenci reality, ale spis na to, ze tim jak je ten pribeh postaveny, tak je to vlastne uplne nesmyslna hricka. Slet povrchnich peknych obrazku, ale uvnitr uplny prazdny film.

Ani bych nerekl, ze to je rozdelujici film. Jen proste lidi, kteri vyznavaji vystavbu deje a psychologii postav to nema co dat
891424
Je to pekny, ale k hovnu jak by rekl klasik. Je nenarazim na neexistenci reality, ale spis na to, ze tim jak je ten pribeh postaveny, tak je to vlastne uplne nesmyslna hricka. Slet povrchnich peknych obrazku, ale uvnitr uplny prazdny film. Ani bych nerekl, ze to je rozdelujici film. Jen proste lidi, kteri vyznavaji vystavbu deje a psychologii postav to nema co dat
891423
1 -1
reaguje na: MeaCulpa
Nerozumím tomu, proč by tenhle druh filmu měl odrážet nějakou realitu. Je to autorský surrealismus, je to skutečně nádherně natočeno (Linus Sandgren snad dostane aspoň nominaci), ale nadávat na tenhle film kvůli neexistující realitě? C'mon. Ano, bylo jasné, že Saltburn bude rozdělovat publikum, ale argumentovat chybějící realitou v ryze autorském snímku, to je směšné. ;)
891423
Nerozumím tomu, proč by tenhle druh filmu měl odrážet nějakou realitu. Je to autorský surrealismus, je to skutečně nádherně natočeno (Linus Sandgren snad dostane aspoň nominaci), ale nadávat na tenhle film kvůli neexistující realitě? C'mon. Ano, bylo jasné, že Saltburn bude rozdělovat publikum, ale argumentovat chybějící realitou v ryze autorském snímku, to je směšné. *;)*
891418
1 0
reagují: MeaCulpa
Tenhle film je jasna odpoved na otazku jestli zenska reziserka muze natocit honiperinu. Jo muze a to takovou, ze ji vetsina muzske konkurence muze zavidet ;) Ten film je krasne natoceny, nic. Psychologie postav uplne nulova, vsichni az na Keoghana tam jsou jen nacrtnuty figurky a i u nej je pak ten jeho master plan dost na vode a totalne nerealisticky.

Kdo videl par let zpatky Talentovanyho pana Ripleyho, tak ho to vlastne nema cim prekvapit krome nekolika wannabe sokujicich scen (vana, hrob). Mingheluv film je jina liga a toho si ostatne podle me byla vedoma i reziserka, ktera hodne tlacila na pilu. Je to tak radoby sokujici a edgy az je to uplne smesny, ale obrazky to ma pekny 8) 6/10
891418
Tenhle film je jasna odpoved na otazku jestli zenska reziserka muze natocit honiperinu. Jo muze a to takovou, ze ji vetsina muzske konkurence muze zavidet *;)* Ten film je krasne natoceny, nic. Psychologie postav uplne nulova, vsichni az na Keoghana tam jsou jen nacrtnuty figurky a i u nej je pak ten jeho master plan dost na vode a totalne nerealisticky.  Kdo videl par let zpatky Talentovanyho pana Ripleyho, tak ho to vlastne nema cim prekvapit krome nekolika wannabe sokujicich scen (vana, hrob). Mingheluv film je jina liga a toho si ostatne podle me byla vedoma i reziserka, ktera hodne tlacila na pilu. Je to tak radoby sokujici a edgy az je to uplne smesny, ale obrazky to ma pekny *8)* 6/10
1 -1
reagují: Disketa1
Chvilemi docela nechuťárna, ale herecky i vizualne dobry. Na toho Barryho Jokera jsem hodne zvedavy. Pike byla po dlouhe dobe docela prijemna, skoro az sympaticka.
891321
1 0
Za mňa 6,5/10
Dobrá premisa, inšpirácia Talentovaný pánom Ripleym očividná a podľa mňa aj priznaná. Keogen je skvelý, ale už by som chcel od neho vidieť aj inú polohu (ale teším sa na jeho Jokera). Vizuálne skvelé, ale obsahom už veľa krát videné.

P.S.: Asi prvý film, v ktorom mi Rosamund Pike neprišla nesympatická :+
891318
Za mňa 6,5/10 Dobrá premisa, inšpirácia Talentovaný pánom Ripleym očividná a podľa mňa aj priznaná. Keogen je skvelý, ale už by som chcel od neho vidieť aj inú polohu (ale teším sa na jeho Jokera). Vizuálne skvelé, ale obsahom už veľa krát videné.  P.S.: Asi prvý film, v ktorom mi Rosamund Pike neprišla nesympatická *:+*
0 0
Dobrý 2000s retro, songy (i když hodně na první signální, ale užil jsem si to, každopádně žádnej ost rarities tarantino, ale MGMT a spol) a Barry. Scéna ve vaně, uf, vlastně pár hodně silných scén. Překvapilo mě, že to dělala režisérka Promising Young Woman, kterej nemám rád, je to na mě až moc velkej popík, ale tohle bylo fajn. 7 míchanejch miklkshaků/z 10ti
891316
1 0
Miluju ten film. Kdo by si byl pomyslel, že se heritage filmy dočkají takového nádherného comebacku... Saltburn ale není snímkem pro každého a své publikum bude patřičně rozdělovat. Patřím do skupiny nadšených diváků a to hlavně za dechberoucí herecký koncert Barryho Keoghana. Ten zde ztvárňuje dalšího společenského outsidera a podivína, který je ale podivínem pouze na první signální. Jacob Elordi a Rosamund Pike mu více než dokonale sekundují. Saltburn je formálně a esteticky dokonale stylový snímek, který si jednoznačně zaslouží pozornost a nejrůznější ocenění. A za zcela poslední pasáž s Barrym jsem režisérce velmi vděčný. :+
891315
Miluju ten film. Kdo by si byl pomyslel, že se heritage filmy dočkají takového nádherného comebacku... Saltburn ale není snímkem pro každého a své publikum bude patřičně rozdělovat. Patřím do skupiny nadšených diváků a to hlavně za dechberoucí herecký koncert Barryho Keoghana. Ten zde ztvárňuje dalšího společenského outsidera a podivína, který je ale podivínem pouze na první signální. Jacob Elordi a Rosamund Pike mu více než dokonale sekundují. Saltburn je formálně a esteticky dokonale stylový snímek, který si jednoznačně zaslouží pozornost a nejrůznější ocenění. A za zcela poslední pasáž s Barrym jsem režisérce velmi vděčný. *:+*
1 0

6/10

Je to krasne natoceny, Fennell me moc bavi. Ale podle me tomu nejde vubec verit, "ze by se to tak mohlo nekdy stat", a ta psychologie postav je silene povrchni. Talentovany pan Ripley, jenz je tu btw brutalne vykradenej, je jinej level-
891312
6/10
2 -1